COSTERON i armia 144 000 statków kosmicznych Króla Lajszla na Ziemi…(Eleonora)

Motto: Co tam Panie słychać w kosmosie? Eee… jak w niebie tak i na Ziemi!

„Oto tajemnica wiary…”

człowiek i kosmos

Moje wieloletnie badania megalitów w Polsce trwały 16 lat, a potem kolejne 10 lat trwało odkrywanie zasypanych piramid na terenie Gdyni i Pomorza. Jako wizjonerka nie raz zastanawiałam się czemu to ma służyć, jaki jest CEL i SENS mojego działania? Z punktu widzenia TEORI naukowych i DOGMATÓW Kościoła jest to bezcelowe. Mówili mi: zamiast zajmować się tymi głupotami zajęłabyś się czymś pożytecznym! Czy masz coś z tego – np. pieniądze i poważanie? No nie… ale zrozumiałam, że „w tym szaleństwie jest metoda”. Jaka??

Odpowiedź otrzymałam po wielu latach w jednej z ostatnich wizji. Wiem, że ta wizja jest puentą mojej działalności jako wizjonerki i niezależnej badaczki megalitów oraz ufologa. Nie religia ani nauka lecz ufologia pozwoliła mi zrozumieć tę wizję. Bez tej wiedzy byłoby mi trudno to zrozumieć, tak jak przeciętnemu pobożnemu chrześcijaninowi, izraelicie czy muzułmaninowi. Nie zrozumie i nie zaakceptuje tej wizji żaden ograniczony naukowiec, gdyż jest to sprzeczne z TEORIĄ naukową o pochodzeniu CZŁOWIEKA.

Minęło siedem miesięcy zanim zabrałam się do pisania, ale wcześniej opowiedziałam troszeczkę w filmie, który był zapowiedzią dalszych zdarzeń i pojawili się nowi ludzie…

Wizję z dnia 25.04.2018 roku nazwałam: „ COSTERON w Kościerzynie ”.

Był słoneczny poranek, siedziałam przy stole pijąc poranną kawę i myśląc o różnych sprawach, gdy nagle (jak zwykle!) zaczęła się wizja…

Obraz pierwszy. Na ciemnym tle jak nocne niebo pojawił się zarys wielkiego owalnego statku kosmicznego. Na boku statku jaśniały owalne okienka, jak np. na promie lub w samolocie w długim rzędzie, na trzech poziomach. Długo patrzyłam na ten obraz nic nie rozumiejąc. Co to jest?? Przypomniałam sobie że, kilka lat temu miałam dwie wizje z tym samym statkiem kosmicznym i zrozumiałam, że dotyczy to tego samego statku kosmicznego – COSTERON w Kościerzynie ( wyjaśnię analizując wizję). Zastanawiałam się o co chodzi z tym statkiem? Musi on mieć duże znaczenie skoro wizja powtórzyła się po raz trzeci. Ale jakie?? Może tym razem w końcu się dowiem o co chodzi?

Zapytam: Jaką średnicę ma COSTERON? Po chwili USŁYSZAŁAM: 2 km.

Wow… taki wielki? Jasno oświetlone okienka wskazywały, że są tam ludzie…

Zapytałam: Czy są tam ludzie? Usłyszałam: Tak, 2 000 (dwa tysiące) osób.

Obraz drugi. Zobaczyłam wielką armię statków kosmicznych na tle ciemnego nieba – kosmosu, które wyglądały jak duże kropki. Ile ich jest?? Ponownie USŁYSZAŁAM: 144 000… (sto czterdzieści cztery tysiące…)

Byłam zaskoczona taką ilością statków kosmicznych. Na ich czele trochę wysunięty do przodu był COSTERON, po bokach otaczało go sześć trochę mniejszych statków kosmicznych, a za nimi cała reszta ze 144 000.

Po co przylecieli na Ziemię? Nie było odpowiedzi. Obraz trwał długo, aż zaczęłam rozumieć… Przypomniałam sobie Proroctwo Apokalipsy o 144 000 wybranych… Wizja trwała dalej i słyszałam oraz widziałam dużo więcej niż w poprzednich wizjach dotyczących COSTERONU.

Obraz trzeci. Armia statków kosmicznych długo unosiła się nad pustą i skalista Ziemią. Po jakimś czasie po kolei zaczęły osiadać z dokładnością matematyczną. Najpierw osiadł COSTERON (w miejscu dzisiejszej Kościerzyny), a potem stopniowo cała armia statków osiadała na całej Ziemi.

W niedalekiej odległości od COTERONU osiadło sześć trochę mniejszych statków kosmicznych – w takim szyku jak unosiły się nad ziemią. Ich średnica wynosiła od 1 km do 1,6 km. Na ich pokładzie było mniej osób niż na KLUCZOWYM statku COSTERON. Pozostałe (tysiące statków) były dużo mniejsze, a na każdym z nich był dowódca. Wszystkie statki były i są zsynchronizowane z COSERONEM, który jest największym i najważniejszym statkiem, gdyż tam przebywał Główny Dowódca.

Kim był Dowódca? Był nim Lajsza… Jest największym TWÓRCĄ w Kosmosie i Królem Cywilizacji Człowieka w Kosmosie. Królem Cywilizacji CZŁOWIEKA w Kosmosie zostaje NAJWIĘKSZY TWÓRCA…

Cała armia ludzi, która przybyła na Ziemię, to wybrani TWÓRCY z Kosmosu – z różnych galaktyk i planet zamieszkałych przez cywilizacje CZŁOWIEKA. To super inteligentni i uduchowieni ludzie, którzy przybyli TWORZYĆ planetę do zamieszkania dla ludzi. Ich statki to nie statki wojenne. Nie przybyli walczyć, lecz TWORZYĆ. Na pokładach statków przywieźli wszystko co było potrzebne do stworzenia warunków do życia na Ziemi, np. materiał genetyczny roślin i zwierząt oraz urządzenia dzięki którym mogli robić cuda techniczne w swoich bazach, jak np. dzisiaj geoinżyneria…”

144 000 statków kosmicznych… Zastanawiałam się ile tam mogło być ludzi…?

USŁYSZAŁAM: 666 000… (sześćset sześćdziesiąt sześć tysięcy).

Niesamowita ilość ludzi i doskonała logistyka dla tak potężnej wyprawy…

Jaki był cel tej wyprawy i skąd przybyli?

Nie otrzymałam odpowiedzi. Miałam zrozumieć…?

Zrozumiałam, przypomniałam sobie poprzednią wizję oraz 16 lat badań kamiennych kręgów! Armia statków kosmicznych przyleciała z odległego „radioźródła 3c 123” pozornie na tle gwiazdozbioru BYKA – o czym wielokrotnie pisałam i mówiłam. Jest to jedna z najbardziej odległych galaktyk w naszym kosmosie. Tę galaktykę odkryli Brytyjczycy i opisali jako „radioźródło 3c 123”. Gdy to zrozumiałam USŁYSZAŁAM: Tak.

Ale dlaczego na ich czele przyleciał sam Król Cywilizacji CZŁOWIEKA w Kosmosie?? Odpowiedzi nie było, ale zrozumiałam, że to była i jest nadal misja specjalna…

Obraz czwarty. COSTERON pojawił się ponownie i trwał długo, jakbym miała coś zrozumieć. Z góry był ledwie widoczny – ciemny, ale pod spodem jego zarys był bardziej widoczny, gdyż zobaczyłam kolor jasno niebieski i ciemno niebieski. Co to jest? To zrozumiałam później.

Wizja trwała około 5 minut. Byłam w szoku przez dwa dni. Wciąż myślałam o tej wizji, gdyż nie spodziewałam się, że zajdę tak daleko do początku… „do źródła”.

ANALIZA

Wiedziałam, że muszę się uspokoić i czym prędzej nagrać film, gdyż to jest najważniejsze. Aby to opisać musiałam wiele spraw przemyśleć, przeanalizować, a do tego potrzebny jest spokój. Film miał być zapowiedzią nowego etapu działań nie tylko dla mnie. Wiedziałam, że później jak zwykle będą różne problemy, które zablokują mi możliwość działania, bo przecież „licho nie śpi”. Po trzech dniach nagrałam film. Z trudem udało mi się trochę powiedzieć, ale liczyłam na to, że będzie kontynuacja i potem wyjaśnię więcej. Przekazałam film Jarkowi, który od kilku lat robił ze mną filmy, m.in. na swoim kanale „Dokumenty24”. Po publikacji filmu on również miał różne sprawy i problemy, które skutecznie odciągnęły go od tematu. Niestety, tego się spodziewałam, dlatego ten film niejako poszedł „rzutem na taśmę”. Od tej pory minęło 7 miesięcy…

„COSTERON – flagowy statek kosmiczny Króla Lajszla k/Kościerzyny” cz.1

https://www.youtube.com/watch?v=F3t7h2WGH4k

Po publikacji filmu na Yt napisało do mnie kilkanaście osób. Wszyscy chcieli wiedzieć co dalej wygodnie siedząc z laptopem w fotelu lub na kanapie. Samo się nic nie zrobi… Ostatnio sam zaczął zmieniać się klimat – np. w Arabii Saudyjskiej na pustyni były straszne powodzie, były duże opady śniegu, są liczne trzęsienia ziemi na różnych kontynentach.

Dla przykładu: https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/dziwne-anomalie-pogodowe-na-swiecie-ekstremalne-gradobicia-na-pustyni-w-arabii-saudyjskiej?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

U nas nie pada śnieg, jest wiosenna pogoda i nie ma trzęsień ziemi… Czy ma to znaczenie dla tej sprawy? Oczywiście że tak… Oś Ziemi się zmienia i widać to na przykładzie przesunięcia gwiazdozbiorów – pod warunkiem, że macie stałe odniesienie do tego gdzie były w poprzednich latach. Nie liczcie na to, że astronomowie coś wam na ten temat powiedzą! Więc ile mamy czasu…?

Wróćmy do analizy wizji.

Co mówi pierwszy obraz na temat COSTERONU? Z wizji wynika, że jest to wielki prom kosmiczny do dalekich podróży dla dużej ilości ludzi. Na kilku pokładach mieści się 2000 ludzi.

Kilka lat temu miałam dwie wizje z tym samym statkiem kosmicznym. Z perspektywy lat widzę, że te wizje stopniowo przygotowały mnie do zrozumienia tej najważniejszej wizji.

Pierwsza wizja była 7 lat temu w styczniu 2011r. – kilka miesięcy po wydaniu książki na temat tajemnicy Świętej Góry w Gdyni. Obudziłam się po północy i zobaczyłam duży owalny statek kosmiczny z jasnymi owalnymi okienkami na boku na kilku poziomach. Długo na to patrzyłam zastanawiając się co to za statek kosmiczny? USŁYSZAŁAM: COSTERON.

Nic mi to nie mówiło, ale bardzo zaintrygowało, jednak nic więcej nie usłyszałam.

Po raz drugi ta sama wizja powtórzyła się 02.09.2015 r. nad ranem. Zobaczyłam statek kosmiczny COSTERON i USŁYSZAŁAM: Kościerzyna.

W wizji ktoś mi tłumaczył, że jest to prom kosmiczny z cywilizacji żyjącej w odległej galaktyce zwanej u nas „radioźródło 3c 123”. COSTERON przybył z planety Cos Te Ron. Statek kosmiczny COSTERON jest w Kościerzynie.

Ale gdzie? Oczywiście w ziemi… To była bardzo ważna informacja, która zmusiła mnie do zainteresowania się Kościerzyną na Pomorzu oraz jej historią i legendami.

Okazało się, że w XIII w. na tym terenie było grodzisko oraz osada o nazwie Costerina. Dziwny zbieg okoliczności… ! W innych wizjach oraz snach zobaczyłam na tym terenie olbrzymie miasto o zasięgu 25 km w czasach Pierwszej Cywilizacji… Krążyłam po tym terenie, szukałam dowodów, ale to osobny temat.

Po trzech latach nieoczekiwanie po raz trzeci zobaczyłam w wizji COSTERON i ruszyła lawina informacji.

COSTERON jest owalny, ma średnicę 2 km i znajduje się na dzisiejszym terenie Kościerzyny. Na co najmniej trzech pokładach przybyło 2000 ludzi.

Ale gdzie oni są? To zrozumiałam dużo później…

Drugi obraz pokazuje wielką armie statków kosmicznych, a ich liczba wynosi 144 000… Na ich czele był COSTERON wysunięty do przodu. Na bokach otaczało go sześć trochę mniejszych statków kosmicznych, a za nimi cała reszta ze 144 000.

Przypomniałam sobie Proroctwo Apokalipsy w NT gdzie jest mowa o 144 000 wybranych… Jedyne trzy miejsca, w których występuje w Biblii to słowo, znajdują się w Apokalipsie św. Jana.

(Ap 7:4, Biblia Tysiąclecia – dalej: BT).”I usłyszałem liczbę opieczętowanych: sto czterdzieści cztery tysiące opieczętowanych ze wszystkich pokoleń synów Izraela (…)”

(Ap 14:1, BT )”Potem ujrzałem: a oto Baranek stojący na górze Syjon, a z Nim sto czterdzieści cztery tysiące, mające imię Jego i imię Jego Ojca wypisane na czołach”.

(Ap 14:3, BT). „I śpiewają jakby pieśń nową przed tronem i przed czterema Zwierzętami, i przed Starcami: a nikt tej pieśni nie mógł się nauczyć prócz stu czterdziestu czterech tysięcy – wykupionych z ziemi”

„O Izraelu nie może być mowy gdyż Żydzi jako naród odrzucili – zabili Mesjasza i trwa to do dzisiaj. Jak więc rozumieć liczbę 144 000? Jak rozumieć słowa z Apokalipsy rozdział 7 wiersz 4? Czy oznacza to dosłownie liczbę zbawionych? Czy liczbę 144 000 opieczętowanych mamy traktować jako symbol? Symbol. Można przeczytać o tym nawet w przypisach do Biblii Tysiąclecia, która nie jest rozrzutna w wyjaśnieniach. Zresztą rysem charakterystycznym Apokalipsy św. Jana jest ze wszech miar ją przenikająca symbolika.”

Czy naprawdę nikt nie rozumie i nie zna tej tajemnicy ??

Na każdym ze statków był dowódca, a więc w sumie 144 000…

Oznacza to, iż zostali wybrani z różnych cywilizacji i przylecieli tutaj na naszą planetę Ziemię z misją specjalną. Mieli przygotować planetę do życia jako przedstawiciele cywilizacji CZŁOWIEKA w Kosmosie wraz z Królem, którego imię brzmi – LAJSZLA. Król Lajszla jest TWÓRCĄ – matematykiem, gdyż matematyka jest alfabetem wszechświata. Jest to Królestwo Kosmiczne Cywilizacji Człowieka… a nie małp – jak chcą współcześni naukowcy w swoich idiotycznych TEORIACH! Zapomnieli kim są?

„Armia statków kosmicznych długo unosiła się nad pustą i skalistą Ziemią. Po jakimś czasie po kolei zaczęli osiadać z dokładnością matematyczną. Najpierw osiadł COSTERON (w miejscu dzisiejszej Kościerzyny na Pomorzu), a potem stopniowo cała armia statków osiadała na całej Ziemi.”

Analizując ten fragment wizji zastanawiałam się z jaką dokładnością matematyczną oraz w jakim kształcie osiadali na ziemi? Czy wg linii np. równiki i równoleżniki? A może koncentrycznie? Zrozumiałam, że odpowiedź jest w MATEMATYCE oraz w liczbie 144 000… Król Lajszla jest GENIALNY.

Posłuchajcie… „Tajemniczy ciąg Fibonacciego. Złota liczba. Boska proporcja. Złoty podział i złota spirala”     https://www.youtube.com/watch?v=wb7kPaM8cfg

Tu jest odpowiedź w jaki sposób osiadły wszystkie statki kosmiczne na Ziemi. Znając miejsce gdzie osiadł COSTERON oraz gdzie jest następny, można z dokładnością matematyczną policzyć i znaleźć wszystkie pozostałe statki kosmiczne. Jeden z nich jest w Jerozolimie oraz w Palestynie. Czy to ważne? TAK! Tam był Jezus… To wyjaśnia również dlaczego tam jest wojna… ale o tym innym razem.

CZY JEST W POLSCE JAKIS MATEMATYK KTÓRY TO POLICZY…??

ciąg fibonacciego 1

 

„W niedalekiej odległości od COTERONU osiadło sześć trochę mniejszych statków kosmicznych – w takim szyku jak unosiły się nad ziemią. Ich średnica wynosiła od 1 km do 1,6 km. Na ich pokładzie było mniej osób niż na KLUCZOWYM statku COSTERON. Pozostałe (tysiące statków) były dużo mniejsze, a na każdym z nich był dowódca”

Dowódcą jednego z sześciu statków był… Lucyfer! Ten statek osiadł na terenie dzisiejszej Gdyni. Tutaj przez wiele lat badałam zasypaną piramidę z grobowcem Króla Lajszla… Na podstawie wizji i snów oraz obserwacji różnych UFO odkryłam straszną prawdę… Król Cywilizacji Człowieka został zamordowany i jest to klasyczny kryminał na skalę Kosmosu… Buntownicy – mistyczne upadłe anioły – przeszli na stronę cywilizacji Smoka i Węża…

Obserwacja UFO nad Gdynią – Chylonią i statek Lucyfera… cz.1

https://wszechocean.blogspot.com/2018/11/obserwacja-ufo-nad-gdynia-chylonia-i.html?fbclid=IwAR2ivesTbWnAHJJWGNpyme0AoFgEQUDJE0efshe6IoJomVi_l1TEOCsh1Kk

Cz. 2 http://wszechocean.blogspot.com/2018/12/nlrv-nad-gdynia-cd.html

„Wszystkie statki były i są zsynchronizowane z COSERONEM, który jest największym i najważniejszym statkiem, gdyż tam przebywał Główny Dowódca.”

Włos się jeży na głowie, gdy myślę do czego doszło i to trwa do dzisiaj… COSTERN został potem przejęty przez BUNTOWNIKÓW czyli mistyczne upadłe anioły…

„Cała armia ludzi, która przybyła na Ziemię, to wybrani TWÓRCY z Kosmosu – z różnych galaktyk i planet zamieszkałych przez cywilizacje CZŁOWIEKA. To super inteligentni i uduchowieni ludzie, którzy przybyli TWORZYĆ planetę do zamieszkania dla ludzi. Ich statki to nie statki wojenne. Nie przybyli walczyć, lecz TWORZYĆ. Na pokładach statków przywieźli wszystko co było potrzebne do stworzenia warunków do życia na Ziemi, np. materiał genetyczny roślin i zwierząt oraz urządzenia dzięki którym mogli robić cuda techniczne w swoich bazach, jak np. dzisiaj geoinżyneria…”

„144 000 statków kosmicznych… Zastanawiałam się ile tam mogło być ludzi…?

USŁYSZAŁAM: 666 000… (sześćset sześćdziesiąt sześć tysięcy).

Niesamowita ilość ludzi i doskonała logistyka dla tak potężnej wyprawy…

Ale znowu znajoma liczba z Proroctwa Apokalipsy czyli 666…

(Ap. 13:18).”Tu jest potrzebna mądrość. Kto ma rozum, niech liczbę Bestii przeliczy: liczba to bowiem człowieka. A liczba jego: sześćset sześćdziesiąt sześć.”

Uwaga! 666 to nie jest liczba szatana

„Cały świat przyjął tezę, że liczba 666 jest liczbą szatana. Nawet sataniści, różne ugrupowania wielbiące lucyfera przyjęli 666 za swój amulet, znak utożsamiający ich z szatanem.

Czytając Biblie i Objawienie Jana odkryłem, że cyfra 666 niekoniecznie oznacza liczbę zwierzęcia (besti ) Co oznacza liczba 666?

Biblia informuje nas, że przyjęcie piętna (np. naklejanego tatuażu/chipa/kodu kreskowego), imienia zwierzęcia (nazwa organizacji), liczby imienia zwierzęcia (?) spowoduje zaakceptowanie systemu, ale również oddanie pokłonu szatanowi.

Liczba zwierzęcia, to liczba człowieka. Wynosi 666. Jednak gdyby to było takie proste, gdyby liczba zwierzęcia wynosiła 666, to nie potrzebna byłaby informacja o mądrości i jakimkolwiek jej obliczaniu.

(…)techtavaniekatholiptica napisał(a):

„Parlament Europejski odrzucił przytłaczającą większością głosów wniosek o wotum nieufności wobec Komisji Europejskiej.

Spośród 666 eurodeputowanych obecnych na sesji plenarnej w Strasburgu 515 głosowało za odrzuceniem wniosku. „(podaję za ONET)

Najlepsze – ech…. rm i 666

„Po internecie chodzą takie co ciekawsze wyjątki z Radia Maryja 😀 :biggrin:

Oto jeden z nich: ekspert na antenie RM:

  • Wezmy slowo „komputer”. Wszystkie litery w tym slowie

przyporzadkujmy kolejnym liczbom w alfabecie, potem dodajmy je

do siebie i pomnozmy przez 6. Co otrzymamy? Otrzymamy 666. A

wiec komputer i internet to narzedzia diabla.”

Dlaczego tak ważne jest obliczenie imienia zwierzęcia?

Przypomnę jeszcze raz… Biblia jest perfekcyjnie zmanipulowana przez BUNTOWNIKÓW. Proroctwo Apokalipsy to symboliczne wizje, których fragmenty również zostały pomieszane, aby nikt nie zrozumiał o co chodzi. Kto to zrobił?

144 000 statków kosmicznych należy do Króla Lajszla, są jego WŁASNOŚCIĄ, a nie wybranych przedstawicieli z poszczególnych cywilizacji CZŁOWIEKA w Kosmosie. Na tych statkach przybyło 666 000 ludzi. Z tej liczby 600 000 to BUNTOWNICY, którzy zdradzili Króla oraz Królestwo Człowieka gdyż przeszli na stronę DRAKO i Reptilian stając się mistycznymi upadłymi aniołami na usługach BESTII. W dodatku mają statki kosmiczne Króla Lajsza….

„Ale dlaczego na ich czele przyleciał sam Król Cywilizacji CZŁOWIEKA w Kosmosie?? Odpowiedzi nie było, ale zrozumiałam, że to była i jest nadal misja specjalna…”

Co mówi obraz czwarty? „COSTERON pojawił się ponownie i trwał długo, jakbym miała coś zrozumieć. Z góry był ledwie widoczny – ciemny, ale pod spodem jego zarys był bardziej widoczny, gdyż zobaczyłam kolor jasno niebieski i ciemno niebieski. Co to jest? To zrozumiałam później.”

Dzisiaj gdy to piszę wiem co to oznacza, a pomogła mi to zrozumieć kolejna bardzo ważna wizja dotycząca COSTERONU o czym napiszę innym razem. Zrozumiałam, że COSTERON jest w Kościerzynie w ziemi od dnia i godziny w której tam osiadł. Jasne kolory są wskazówką, że obecnie w tym miejscu jest woda… „Kto szuka ten znajdzie” – jak powiada przysłowie. BUNTOWNICY też tutaj są…

W czasie siedmiu miesięcy zrozumiałam dużo więcej, ale aby to opisać muszę mieć spokój i czas…

Myśląc o tym wszystkim – „Byłam w szoku przez dwa dni. Wciąż myślałam o tej wizji, gdyż nie spodziewałam się, że zajdę tak daleko do początku… „do źródła”.

Zrozumiałam też , że zaczął się dla mnie kolejny – trzeci etap pracy i odkryć, które muszę zrozumieć w określonym czasie i miejscu. Ile mam na to czasu? Odpowiedzi nie było, aż zrozumiałam o co chodzi. Wówczas USŁYSZAŁAM: Czas się skończył.

Oznaczało to, że zależy jak szybko zdołam to zrozumieć i przekazać. Czy to oznacza, że moja praca wizjonerki również się skończyła… ? Myślę że tak.

Zrozumiałam sens i słowa, które wymawia kapłan podczas mszy trzymając złamaną na pół hostię – „Oto tajemnica wiary…” A więc wiedzą?? Żydzi również wiedzą o morderstwie Króla Lajszla – Jahwe gdyż tę informacje otrzymał Mojżesz, dlatego miał zbudować ARKĘ PRZYMIERZA czyli grobowiec Króla Lajsza… Menora – Żydowski świecznik siedmioramienny jest symbolem sześciu statków kosmicznych po bokach głównego statku COSTERON… A więc „naród wybrany” ma tę wiedzę… Do czego zostali wybrani? U nich trwa wojna…!

Było to dwa miesiące temu… USŁYSZAŁAM: Żydzi będą uciekać z Polski.

Ale dlaczego?? Odpowiedzi nie było, ale poniekąd wyjaśniła mi to kolejna wizja dotycząc COSTERONU oraz przyszłości…. Ta wizja jeszcze bardziej mną wstrząsnęła i nadal jestem w szoku jak spełniają się stare Proroctwo Apokalipsy na naszych oczach.

A wy „nic nie widzicie i nie słyszycie”…? Do czego zmierzają BUNTOWNICY sprzymierzeni ze Smokiem i Wężem…? Ostatnio znowu nasila się fala bardzo silnych trzęsień ziemi, wybuchy wulkanów, zmiany klimatyczne, wojny… W Europie są 182 elektrownie atomowe, a na całej Ziemi jest ich tysiące. Nagromadzona jest potworna ilość wszelkiej broni… Wystarczy jedno wielkie trzęsienie ziemi aby np. w Europie pękały mury elektrowni atomowych… Czekacie aż Proroctwo się spełni i Ziemia rozleci się na kawałki?

Bóg Shiva , Buddda w hinduizmie i inni bogowie to zbuntowani dowódcy statków Króla Lajszla. Gdzie są ich statki kosmiczne? O czym oni wszyscy mówią i co robią od tysięcy lat???

Aby to udowodnić potrzebny jest matematyk albo zespół, który to obliczy… Podobno nasi matematycy są doskonali…

„Moje wieloletnie badania megalitów w Polsce trwały 16 lat, a potem kolejne 10 lat trwało odkrywanie zasypanych piramid na terenie Gdyni i Pomorza. Jako wizjonerka nie raz zastanawiałam się czemu to ma służyć, jaki jest CEL i SENS mojego działania? Z punktu widzenia TEORI naukowych i DOGMATÓW Kościoła jest to bezcelowe. Mówili mi: zamiast zajmować się tymi głupotami zajęłabyś się czymś pożytecznym! Czy masz coś z tego – np. pieniądze i poważanie? No nie… ale zrozumiałam, że „w tym szaleństwie jest metoda”. Jaka??”

Teraz wy zacznijcie działać dla własnego dobra oraz CYWILIZACJI CZŁOWIEKA zamiast zajmować się GŁUPOTAMI! Jesteście przedstawicielami swoich cywilizacji w Kosmosie i pokazujecie co tam się dzieje oraz co jest dla was ważne a co nie.

„Co tam Panie słychać w kosmosie? Eee… jak w niebie tak i na Ziemi!”

Rodzaje galaktyk – Wszechświat z teleskopu Hubble ‚a.

2 tryliony galaktyk a każda z tych galaktyk zawiera miliardy gwiazd… Nie mówcie że jesteśmy sami w tym wielkim KOSMOSIE!

ELEONORA

Gdynia 07.12.2018

źródło:http://legendarnemegality.blogspot.com/2018/
Ten wpis został opublikowany w kategorii aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

39 odpowiedzi na „COSTERON i armia 144 000 statków kosmicznych Króla Lajszla na Ziemi…(Eleonora)

  1. Ktoś pisze:

    „autor: Jestem, który jest (anonim) (2019-02-03 21:41)

    Ciekawy ” ZBIEG OKOLICZNOŚCI (*) ” bo w tym właśnie czasie nagle „ZNIKNĄŁ” super „wir arktyczny” z nad USA i temperatura w jedną noc wzrosła o 40 stopni ! Wystarczy obserwować co się dzieje na słońcu i wykresach z pomiarów. Ogólnie żadnych poważniejszych zmian na słońcu nie zaobserwowano, ale słupki na wykresach jak na sejsmografie. Jonosfera jest napinana do ekstremalnych wartości, walą jakimiś infra dźwiękami z satelit i się bawią jak dzieci zabawką! Tym samym zabijają i mordują bez opamiętania.

    BESTIO, bożkowie od pogody!!! jesteście ODPOWIEDZIALNI za KAŻDEGO zabitego człowieka, bo nie ważne czy strzelasz z broni, czy klikasz myszką, czy naciskasz na klawisze w komputerze, czy spust w karabinie. Efekt ten sam, wszystkich, których zabiliście macie na swoich sumieniach, czy wam się to podoba czy nie za każdego zabitego zostaniecie rozliczeni !!!

    Wojny, którą planujecie ŻADNEJ NIE będzie, ale w końcu znikniecie z powierzchni ZIEMI razem w waszym lucyferem. Nastanie POKÓJ jakiego nie było nigdy bo BESTIA i jej PACHOŁKI zostaną strąceni do otchłani. Wasz koniec się już dawno zaczął i wy o tym WIECIE.

    NIE myślcie sobie, że w POLSCE znajdziecie schronienie. Zwłaszcza WY SAMOZWAŃCZY RABINI i SYJONIŚCI, wy DOBRZE wiecie co się dzieje na świecie i NAD POLSKĄ, ale WY tutaj NIE znajdziecie schronienia, bo NIE i KONIEC. Mieliście szanse i ostrzeżenia. Nic was nie nauczyło, nie potraficie się opamiętać. ”

    (*) chodzi o meteor jaki eksplodował nad Kubą 1 lutego a więc w „dzień” kiedy asteroida NT7 „MIAŁA ZRÓWNAĆ KONTYNENT SWOIM UPADKIEM”

  2. druch pisze:

    144 000 statków i 666 000 osób. Wychodzi cztery i pół osoby na jeden statek, który ma od 1 do 1,6 km srednicy. Troche to naciagane, obsługa takich kolosów potrzebuje raczej wiekszej ilosci personelu… tym bardziej, ze na pusto by nie lecieli.
    Nie kupuje tych opowiesci, tym bardziej ze sa one pustynną narracją ( 144 tys. itp. )…

    Dosc tej reptylskiej hierarchi, królowie, bogowie itp. Mało wam ostatnie tysiace lat bycia poddanymi,
    niewolnikami, sługami ?
    Wolna Istota nie ma panów nad sobą, jest tylko Zródło Wszelkiego Zycia.

    Dwadziescia pare lat temu tez miałem wizje senną ze statkami, na tyle mocną, ze pamietam ja do dzis. Tylko tam, ja sie ukrywałem zeby mnie nie cupneli na statek. Wszyscy ludzie z osiedla znikneli,a ja zostałem sam. Pamietam, ze m.in nie spodobały mi sie statki jakimi przylecili,
    były troche toporne, podobne do nazistowskich łajb.

    Sugeruje odpowiedni dystans do wszelkich astralnych rewelacji…

    • druch pisze:

      Jeszcze jedno, na pierwszym statku było 2 tys. osób, skoro srednia na statek to ok. 4.5 osoby, to ponad czterysta statków z 144 tys. leciała bez nikogo ( no chyba ze korzystano z sztucznej inteligencji ) 😉

      • BasiaB pisze:

        Fajnie, ze to wyliczyłeś. Ja zupełnie tak nie odczytuję takich informacji. Nie przywiązuję wagi do liczb i określeń tylko do informacji jako takiej potwierdzającej moją wiedzę.
        Dlatego ani liczba 666 000, 144 000, imię Lajszla, czy Kościerzyn nie sa dla mnie istotne lecz sam fakt.
        Statki były w najlepszym wypadku 3-4 osobowe, chociaż najczęściej 1-2 osobowe, bowiem działały na częstotliwości tylko jednej osoby, mimo że były ogromne, ale to były bardzo specjalistyczne URZĄDZENIA, które trzeba było umieścić na Ziemi, przewożące sporo specjalistycznej i unikatowej technologii.

        • druch pisze:

          Co innego jest pilotowac, a co innego obsługiwac to wszystko w dodatku lecac z misją badawczo wydobywczo rozpoznawczą na inna planetę. A gdzie tu obsługa statku labolatoriów, inzynierowie, naukowcy, ochrona itp ? Cztery osoby przylatują kopią surowce, budują, zasiewaja zycie, zasiedlają, ochraniają itd – nierealne.

          Jeszcze, 2-4 osoby w kilometrowym statku… toz to marnotrawstwo, wiesz ile surowców musiało pójsc na budowe jednego takiego statku, a na 1000 ? Prawdopodobnie Ziemskich surowców by nie starczyło na wybudowanie 20000 takich statków.
          Powierzchnia tych wszystkich statków wyniosłaby conajmniej 180 000 km2, nie mówiac juz o ich wadze i wpływie na Ziemie.
          Mysle, ze troche realnosci nikomu nie zaszkodzi. Zreszta po co tyle tego na stosunkowo małej planecie.
          Z tego co wiem, to byłem jednym z pilotów który przybył tutaj z ekspedycją, dlatego tez moje wnetrze sie ” wnerwia ” czytajac niektóre fragmenty i nie pozwala przejsc bokiem.
          Nie chce sie sprzeczac, ani przekonywac do niczego ( to nie mój problem ).
          Wyraziłem tylko swoją opinie w tym temacie.

        • BasiaB pisze:

          No to ja nie wiem na jakim Ty statku tu przyleciałeś, ale ja znam swój i nic z tego co napisałeś o swoim mi się nie pokrywa z moim 😀

          ” Jeszcze, 2-4 osoby w kilometrowym statku… toz to marnotrawstwo, wiesz ile surowców musiało pójsc na budowe jednego takiego statku, a na 1000 ? „

          Jakich surowców?
          Wszechświat jest pełen odpowiednich LEKKICH MATERIAŁÓW, nie będących żadnym obciążeniem. Poza tym one są nie w tej gęstości i są fizyczne jak najbardziej, ale nie dla tej warstwy grawitacji.
          Mają unikatowe technologie stąd określenie „DO STATEK”
          Dostatek – bo tam było wszystko co potrzebne jest do funkcjonowania i egzystencji w nieznanych warunkach i atmosferze, łącznie z laboratoriami leczniczymi i wytwarzającymi coś z niczego 🙂 wg naszego obecnego pojmowania tego: NICZEGO.
          Jak przyleciało 1000 takich statków, to było tak jak tu wiele razy napisałam: każdy ma inną rolę i predyspozycje, możliwości i określone zadania.
          Mogłeś widzieć siebie w statku z np.Atlantydy, ale w takim razie nie pierwotne statki pochodzące z naszej Macierzy.

          Z Ziemskich surowców nie da się wyprodukować takich statków, bo ich po prostu tutaj nie ma.
          Mała planeta wcale nie była taka mała, ale była goła jak dupa niemowlęcia i trzeba było wszystko posadzić od nowa, gdyż wstępne warunki mówiły o idealnym środowisku dla większości gatunków na wyginięciu potrzebujący stałej przyjaznej atmosfery, którą łatwo było ustabilizować.
          Te statki to ogromne maszyny sprzężone ze sobą, jak napisała Zosia, i one są bazą czyli jednym ogromnym statkiem inaczej mówiąc Ziemią.

          Jeżeli przyleciałeś tutaj z ekspedycją takim statkiem jak napisałeś to jest kilka możliwości:
          z Marsa, z Plejad póki były normalne, z Oriona sprawdzić czy tu się nadają warunki dla tamtejszych „pensjonariuszy”, bo Orion był galaktycznym karcerem, lub po prostu z Atlantydy.
          Takiego statku jak Twój nie wyprodukowała nasza macierz.

        • BasiaB pisze:

          Poza tym zastanawiam się po co się wnerwiasz Druchu ?
          Przecież wymieniamy sie tutaj wiedza jaka jest nam dostępna, każdy ma inną, i trzeba to umiejętnie sklecić. Większości informacji nie traktuję jak skończoną prawdę objawioną, lecz jako wskazówki, czy tropy. Nie należy aż tak emocjonalnie podchodzić do przekazywanych wieści, bo po co. Spróbuj na spokojnie sobie wejść w swoje poprzednie doświadczenia ze statkami i jeżeli faktycznie Ci się potwierdzają, to po prostu tak jest, o czym sam wiesz ale nie koniecznie neguj postrzeganie i wizje innych, bo może np. ZP zobaczyła coś z czym nigdy się nie spotkałeś. Poza tym jestem ciekawa w jakim czaso-okresie umieściłbyś swój statek i korzystanie z niego? 🙂

          Muki też jest święcie przekonany, że tylko On ma rację, a ja wiem że to jeden ze scenariuszy, chyba najbardziej dla nich ważny, by się nas pozbyć.

        • druch pisze:

          Nie wnerwiam sie ( zle mnie odczytujesz ), zdecydowane wyrazenie swojej opini nie jest wnerwianiem. W przeciwienstwie do innych jestem swiadomy swoich emocji podczas pisania, i prosze nie przyrównuj mnie do Mukiego bo daleko od siebie stoimy ( takze w tej kwesti ). Niech mu sie darzy.

          Kwestie statku i czasu zostawie dla siebie, tym bardziej ze nie jestem pewny czasu ( tez ograniczone zaufanie do tej przestrzeni ) A nawet powiem inczej, nie jestem niczego pewien, bo nie ufam astralowi i temu co tam wyswietlają. Teraz i tutaj jest w tej chwili dla mnie najwazniejsze.

          Odnosnie statków, poki co sa to niepotwierdzone projekcje i gdybania, wiec nie ma co brac za pewnik bo rzeczywistosc moze byc jeszcze inna.
          Jestem zdania, ze trzeba twardo stac na Ziemi i wpierw poprzez ten ziemski pryzmat odczytywac i tłumaczyc dane zjawiska. Bo nasze tyłki sa tutaj a nie gdzies tam w nibylandzie…

  3. Ktoś pisze:

    „SłowiAnka pisze:
    5 lutego 2019 o 09:19

    Polska się budzi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ❤

    Trwaj piękna chwilo, trwaj,
    Bo budzi się Lechicki kRAJ,
    Serca radośnie już drgają,
    Fale odnowy zapowiadają.

    Bo nadszedł już TEN CZAS,
    Że nic dla Nas, już bez NAS,
    Mędrcy Agharty się przebudzili,
    I ową prawdę nam wyjawili.

    I niech ta chwila trwa na wieki,
    Niech szumią lasy, szemrzą rzeki,
    Tańczą radośnie Polskie dzieci,
    I Słonko zawsze już dla nas świeci.

    https://www.odkrywamyzakryte.com/ujawnienie-2/?fbclid=IwAR32b3OI0zoSh-nPN6r_aY_Ix1GpBpJk9C65bd8TeUbK3tOQZm0utnxp7co

    • Ktoś pisze:

      „Tajne Archiwum Watykańskie pisze:
      5 lutego 2019 o 09:29

      Tak, dziękuję, w tym artykule są nawet moje zdania:

      „Watykan jest kontynuacją Imperium Rzymskiego, Imperium Rzymskie jest kontynuacją starożytnego Imperium Egipskiego, a to z kolei jest kontynuacją pozaziemskiego Imperium Babilońskiego”.

      „Biskupi polscy, dlaczego ukrywacie przed Polakami fakty dotyczące prawdziwych korzeni Narodu Polskiego?”

      „Kościół w Polsce od 1050 lat ukrywa przed Polakami, że jesteśmy starożytnym, antycznym wielkim imperium z XVIII wieku przed Waszą erą! – a więc dużo starszym niż Cesarstwo Rzymskie” 🙂

      Kochani, miło, że nasza tu skromna praca jest również inspiracją dla innych poszukujących… „

  4. Anula pisze:

    https://www.facebook.com/maria.g.hill?tn=%2CdCH-R-R&eid=ARBX0o5YmiPmmfjTt1qMhqtRodnPHFcq7TPfQALL0DOKEPJsvv4Js-kZsKAS2mK9H7B5Wf3XoIXf8-tI&hc_ref=ARRO_aI-LSCKQ4_hgZj1MR5AKnWmEyTEHEpc3vXsqf40Idew5rWmbzXr1wOPIiNRNWk&fref=nf
    Patrzcie jakie statki!

  5. Ktoś pisze:

    „Ziarno pisze:
    4 lutego 2019 o 22:29

    „System się już sam wali..😊 ”
    To prawda, ale możemy mu trochę w tym pomagać. 😉

    A propos pieniędzy:
    Tu jest link do zegara zadłużenia świata:
    .http://www.usdebtclock.org/world-debt-clock.html

    Można popatrzeć w jakim tempie, z sekundy na sekundę, niektórym krajom dług przyrasta, a innym maleje. US są już b. blisko 22 bln.dol. z tendencją rosnącą, a Polska ma trochę ponad 311 mld. dol. z tendencją malejącą. Kraj o najniższym stosunku długu publicznego do PKB to Rosja (17,70%), a np. Belgia – 113,43%.

  6. Ktoś pisze:

    ‚Maverick said
    2019-01-20 (Niedziela) @ 23:21:58

    Tak swoją drogą niewielu na pewno wie że święto Hanuka to jest świętowanie pogromu Greków w Jerozolimie i tyle ile światełek zapalają tyle dni im zajęło wyrżnięcie ich co do jednego. Mieliśmy świąteczne party w pracy i wraz z poprawnością polityczną obok choinki stała Hanuka z jednym palącym się światełkiem. Więc zwróciłem na to uwagę i skomentowałem że mają spalone żarówki i wtedy jeden ze współpracowników się odezwał i wytłumaczył mnie że każdego dnia jest zapalane kolejne światełko, a ja próbowałem je dokręcić. Niestety wyrżnięcie Greków można obchodzić, a gdyby to robili inni to byłby to zapewne przejaw nienawiści.?

  7. Ktoś pisze:

    ” Weronika
    Sty 31, 2019 @ 10:53:43

    Proszę abyśmy zwiększyli ochronę Matki Ziemi podczas codziennych medytacji.
    Wczoraj rano podczas wybudzania się wyraźnie usłyszałam i zobaczyłam:
    “ZBLIŻA SIĘ CIEMNY PIERŚCIEŃ WOKÓŁ ZIEMI”
    Wyglądało to tak: Wokół ziemi był jasny pierścień a za nim dwukrotnie szerszy ciemny pierścień.
    Ja każdego dnia podczas medytacji ogarniam światłem Matkę Ziemię i może dlatego było mi to przekazane.
    Proszę abyśmy wszyscy zdwoili wysiłki by rozświetlić ten ciemny pierścień SWIATŁEM MIŁOŚCI.
    Serdecznie pozdrawiam”

    • BasiaB pisze:

      na jakiej zasadzie technicznej ma wyglądać rozświetlenie światłem miłości ciemnego pierścienia?
      To MUSI być TECHNICZNIE sprecyzowane. Dobrymi chęciami są naznaczone kolejne konwersje.

  8. Ktoś pisze:

    „nukka pisze:
    9 lutego 2019 o 19:47

    Elizo, dzięki za linki.
    Obejrzałam filmik-wywiad z Maciejem Kuczyńskim nt. Arki Przymierza – niesamowicie dla mnie interesujący.
    Staram się też zwykle czytać komentarze, wnoszą jeszcze sporo dodatkowej wiedzy, inspiracji. Zacytuję jeden z nich:
    „Arka Przymierza zbudowana została około 840 000 tys. lat temu. Jest to pomost portalowy między Kulą Amenti, a galaktyką Andromedy i rdzeniem Ziemi w wymiarze D-2. Czyli jest to technologia.Ten pomost międzygalaktyczny wcześniej nazywał się Arką Przymierza Palaidor. Jeśli ktoś jest zainteresowany takimi tematami, dowie się więcej z książki Podróżnicy- Tajemnice Amenti. ”

    A tu opis książki wspomnianej w komentarzu ze strony
    http://www.nexus.media.pl/?268,tajemnice-amenti-br-tom-2:

    „12 września 2000 roku wewnątrz tajnych struktur Ruchu New Age, UFO oraz wśród Iluminatów doszło do globalnego wydarzenia o doniosłym znaczeniu. (…) Ziemia u samego wierzchołka opanowana jest przez „Wspaniały Ruch New Age”, dawno temu zapowiedziany w przepowiedniach Hopi, Kalendarzu Majów oraz biblijnej Księdze Objawień. Ludzkość określi teraz, czy ten Ruch New Age przyniesie Wolny Wiek Prawdziwego Oświecenia, czy też Nowy Ciemny Wiek dominacji Jednego Światowego Porządku. Źródło naszego współczesnego dylematu oraz jego rozwiązań sięga korzeniami do największych tajemnic starożytnej przeszłości.
    Podróżnicy, tom II, część 2, sięga do serca legendarnej Atlantydy, Lemurii i Nibiru przez starożytne tajemnice Ascendencji Arki Przymierza, Wielkiej Piramidy, „Wewnętrznej Ziemi”, ras „Gości”, biblijnej Księgi Objawień oraz Gwiezdnych Wrót Korytarzy Amenti wyłaniających się, aby ujawnić współczesne tajemnice Trójkąta Bermudzkiego, HAARP-u, Projektu Montauk, Wingmakers, Eksperymentu Filadelfijskiego, Ruchu New Age, zamachów z 11 września 2001 roku oraz trwającego od 70 lat tuszowania obecności UFO i testowania Skalarnych Pulsów Infradźwięków. Prawda o 500 milionach lat ewolucji 12 Plemion Ludzkich – tak jak zostało to bezpośrednio przetłumaczone ze Starożytnych Płyt CDT Holograficznie Zapisanych Dysków – Zakazana Historia Oryginalnej Świętej Misji Ludzkości, a także utajnione Tajemnice Amenti, są teraz zwracane, aby pomóc nam w naszej współczesnej konfrontacji z przeznaczeniem. Poznając ponownie nasze ludzkie dziedzictwo, które obejmuje Gości z Gwiazd, Szachownicową Mutację DNA oraz Tajemnice Uniwersalnego Systemu Gwiezdnych Wrót, odkryjemy również ponownie prawdziwą boskość w „Stanie Ludzkim” i odzyskamy Tajemną Wiedzę, a także Moc Wiecznego Uzdrawiania, która jest Ludzkim Prawem Urodzeniowym.
    Mówca Szmaragdowego Przymierza, Ashayana Deane, została od dzieciństwa formalnie wyszkolona w tłumaczeniu Płyt CDT poprzez rytualne, fizyczne kontakty z kapłanami Zgromadzenia Melchizedeka z Ur, ze Starszyzną Eieyani Ludzkiej Rasy Rodu Graala, strażnikami zapisków Ligi Opiekunów oraz z Organizacjami Usługowymi Międzywymiarowego Stowarzyszenia Wolnych Światów.”

    • Ktoś pisze:

      „Tajne Archiwum Watykańskie pisze:
      9 lutego 2019 o 20:17

      Wypowiem się na temat New Age.

      New Age to wersja rzeczywistości (polityka, parareligia) promowana w channelingach przez rasy, które właśnie przejmują po gadach władzę na naszej przepięknej planecie.

      Na razie „robią nam dobrze”, bo gonią stąd gady i sprzątają po nich odchody… 😉

      To jest etap Okresu Przejściowego w galaktycznym procesie Transformacji.

      Co będzie miało miejsce na naszej przepięknej planecie w dalszej kolejności, zależy oczywiście tylko i wyłącznie od „hardych” Polaków 😉😀😁

  9. Ktoś pisze:

    „Tajne Archiwum Watykańskie pisze:
    8 lutego 2019 o 22:16

    Uwaga natury ogólnej:

    Teraz, kiedy astral jest już prawie rozmontowany, sny są coraz mniej manipulowane. Więc warto wsłuchiwać się w niektóre płynące z nich przesłania…

    Tajne Archiwum Watykańskie pisze:
    9 lutego 2019 o 13:25

    Przez długi czas astralne cwaniaki wyświetlały Tawerniankom w snach jakieś potwory z przesłaniem, że to niby ja – w celu zniechęcenia do komentowania na blogu. W tej chwili już tylko jedna osoba jest niepokojona, więc… astral wyraźnie słabnie…”

    • Ktoś pisze:

      „Adrem pisze:
      9 lutego 2019 o 18:18

      „Uwaga natury ogólnej:

      Teraz, kiedy astral jest już prawie rozmontowany, sny są coraz mniej manipulowane. Więc warto wsłuchiwać się w niektóre płynące z nich przesłania…”

      Chciałbym się do tego odnieść.
      Kilka dni temu,( mam wrażenie, że był to czas ciężki energetycznie) w dwie noce po kolei miałem dwa szczególne sny.

      Moje „szczególne sny-niesny” zdarzają się rzadko.
      W czasie całego życia było ich nie więcej jak 12-15.
      Zawsze są niezwykłe, bardzo logiczne, wyraźne i pamiętam je ze szczegółami cały czas.

      Takie zwyczajne sny to mam niemal co noc.
      albo ich wcale nie pamiętam, albo tylko fragmenty i to na krótko, parę godzin.

      Co do tych snów szczególnych, to w kilku z nich przechodzę z jednej rzeczywistości do drugiej. Potem wracam, ale już inna drogą, Ta droga „TAM” do tej innej rzeczywistości wyglądała zawsze bardzo skomplikowanie, miała wiele etapów i cały czas się bałem, że ją gdzieś pomylę. Ale, co dziwne, zawsze była bardzo podobna.
      Zaczynała się w piwnicy jakiegoś domu, najczęściej był to dom moich dziadków albo czasem inny znajomy dom . Potem przechodziłem przez wiele podziemnych pomieszczeń, korytarzy , dużych komór, a w końcu wykopanych podziemnych , ciasnych tuneli prowadzących w górę. Po wyjściu na powierzchnię w tej ” innej rzeczywistości ” trafiałem na jakąś wojnę, walkę , klęskę żywiołową. Cały czas albo uciekam albo wspinam się na jakąś błotnistą górę( z trudem ). Kogoś ratuję, ktoś mnie ratuje, czegoś szukam aby to ocalić lub odzyskać, gubię bagaż, uciekam samochodem przed powodzią albo lawiną błota itp. Cały czas jest tam jakieś zagrożenie przed kimś lub przed czymś. Ogólnie : ten ” inny świat” się wali, ulega destrukcji.

      W końcu wracam.
      Zwykle nie wiem jak, ale szybko, przez drzwi w… podłodze, bez problemów.
      Ale kiedyś wracałem tak : Siedzę gdzieś wysoko, jakby na klifie wyscielonym chyba sianem. Patrzę w dół, jest wysoko, nie widać prawie nic na dole.
      Obok mnie siedzi parę młodszych osób, które chcą się nauczyć, jak to się to schodzenie wykonuje ( uczniowie ?). Ja schodzę po sznurowej drabince szybko w dół. Ląduje na jakimś wielkim rozjeździe kolejowym z ogromną ilością torów biegnących w różne strony. Łapię pociąg towarowy, siadam na podłodze w wagonie. Jest bezpiecznie.

      Ostatnie dwa sny ( sprzed paru dni) są inne.
      Jestem w jakimś ogromnym hotelu na…. weselu w jednej rzeczywistości i na konferencji w tej drugiej rzeczywistości.

      Jak wyszłam z tego wesela ( prawie się skończyło ) przez jedne drzwi, to otworzyłam drzwi obok, (w tym samym korytarzu !!!!) i już byłam w tej innej rzeczywistości ! Żadnych skomplikowanych podziemnych przejść, tuneli , obaw itp. Po prostu inne drzwi NA TYM SAMYM POZIOMIE !

      Czyżby te dwa poziomy tak się energetycznie zbliżyły, że przejście jest bardzo łatwe ?

      A co na tym poziomie ” Innym” teraz było ?
      Jest po walce. Wiele miejsc, domów zniszczonych, ale zamieszkałych. Stoję w dużej sali konferencyjnej, wszyscy stoją, dużo ludzi. Są spokojni, rozluźnieni, atmosfera jak na imprezie. Nie chce im się brać do żadnej pracy, mimo zniszczeń i ogólnej rujnacji. Gdy wszedłem , patrzą na mnie trochę niechętnie.
      Ktoś mówi : już chcieliśmy rozlać wódeczkę, ale przy tobie nie wypada. Wygląda na to, że jestem tam kimś ważnym, z kogo opinią trzeba się liczyć. Z wolna wymykają się z sali, reszta sobie rozmawia swobodnie.
      Wychodzę, mam ich dość, nudzą mnie.
      Drzwi obok prowadzą do sali weselnej w naszej rzeczywistości. Wesele się skończyło, trwa sprzątanie, ktoś podsuwa mi tacę z ciastkami. Częstuję się kilkoma, są pyszne.
      Budzę się jakis lekki i spokojny.

      • SłowiAnka pisze:

        A ja ostatnio doświadczam takiej dwoistości bycia w biały dzień.

        Widzę siebie jak w kuchni przyrządzam jedzenie i równocześnie w sypialni prasuję ubrania na desce do prasowania
        .
        Albo Jestem w sklepie na zakupach i równocześnie druga „JA” jestem przy komputerze.

        Jest to zarazem przyjemne, oglądać i odczuwac siebie w dwóch wersjach naraz.

        • Ktoś pisze:

          A tu jest opis „sytuacji” jaka (podobno) panuje w „przestrzeni i też dlaczego doświadczane jest „rozwarstwienie ” wrażeń.. Wklejam w oryginale gdyż tłumaczenie ssie a zamieściła to jedyna osoba pisząca u cobry mająca pojęcie o tym co się dzieje i jedyna też pisząca o „legionie harującym za innych nad wyzwoleniem planety”….. „legionie” nazywanym „przestrzeń sama sprzątnie co se będę burdelem zajmował swoją ziluminowaną główkę”…. bo reszcie tylko „victory of the light” w głowach, chanelingi „pleyogadzian” czy bosakowania….. po ezo-propagandzie…

          „psttsdiFebruary 7, 2019 at 6:20 PM
          here’s some clarity.
          earth and everyone on it became 4d jan 1st 2014. Seemed like nothing changed at all and it sure didn’t. However here’s something you don’t know…if you give strong ormus materials or other 4d ingestible substances(not sold) that instantly give you psychic abilities, superhealing, etc and that person is mind controlled to think only 3d is real, they manifest(with their now stronger abilities) no ability..

          The Pear institute at Princeton university showed an indicator this is true. They tested random people for psychic ability. The hardened skeptics were influencing the tests to give a negative result more than pure chance allowed. They were being psychic. Now imagine that on a planetary scale.

          We’re already 4d and manifesting a fake 3d bubble. This is why the event is a 5d moment. This is why people who are currently utilizing 4d abilities will dematerialize to 5d. Everyone else will just become 4d and gain psychic abilities. Disclosure deprograms people and they will start ‚magically’ gaining abilities(they have it now). The subconscious mind controls the abilities. So if you’re subconsciously messed up(with implants or programming) you gain no abilities when becoming 4d. People need heavy deprogramming. 4d substances like strong ormus also deprogram same time as giving you energy.

          The confusion is 5d is only one parallel reality earth. This earth and all the parallel versions of 3d and 4d earths never ever become 5d. It already exists. 5d ascension is dematerialization of your 3d or 4d self. You then wake up in your 5d body(you’re already there)in the 5th dimension. 5d earth is the hollow earth(a parallel dimension).

          All your astral bodies from all the parallel 3d and 4d earths all concentrate into one already existing 5d physical body(concentrating power and you glow). Physical reality is 3d, 4d and 5d. 6d and up are nonphysical.

          This earth doesn’t dematerialize at the event because it hangs around to help us. The 2nd event(cobra’s pole shift) is when it dematerializes to 5d and disappears. That’s when the mass evacuations have to happen who didn’t also dematerialize to 5d. Of course just like 5d ascended people they can rematerialize a new 4d physical body and come back. That’s the new earth. Kinda like bilocation, being in two physical bodies at once. Also how 6d, 7d, 8d, 9d, 10d, 11d, and 12d beings can appear to us humans. They are materializing a 3d or 4d body to interact with us…they never leave their higher dimensions.

          This isn’t just for consciousness stuff…you can build devices that dematerialize objects entirely. They go poof. Mind and brain use the same principle as a device to dematerialize objects.

          5d ascension is a dematerialization death.

          Cool thing is you have such extreme psychic abilities in 5d you can rematerialize a new physical body to come back anytime you want and leave again at will.

          ‚ta daa”

        • BasiaB pisze:

          Słowianko – od kiedy doświadczasz tej dwoistości? To ważne.
          Ponad to zwracam uwagę: jest to typowe rozwarstwianie Ciebie i przekładanie jednego z Twoich Ciał świetlistych do fałszywego Świata Równoległego. Robią to z 2 powodów:
          1. by Cię tutaj osłabić poprzez rozgrabienie
          2. by korzystać z Ciebie poza Twoją świadomą mocą, specjalny proces programowania, by Cię zaprząc w tamtym RSR do pracy na ich rzecz.

          Jak najszybciej scalić i oczyścić z ich programowania jakie już tam zaszło.

    • Ktoś pisze:

      Random Unstable pisze:
      9 lutego 2019 o 21:14

      TAW ostatnio, może tak dwa tygodnie czułem jakąś tendencję wokół, hmmm, jakby to nazwać… łączenia się w pary i płodzenia potomstwa. Piszę to baaardzo ogólnie. Przyszło mi do głowy, że może to było, by wypełnić pustki po umarłych.

      • Ktoś pisze:

        „Tajne Archiwum Watykańskie pisze:
        9 lutego 2019 o 21:26

        Możliwe. Po epoce depopulacji najpierw będzie demograficzny pik w górę (by nadrobić straty), ale w ciągu kilkunastu lat istoty świadome świadomie zrezygnują z wielodzietności, by pozwolić odRODzić się zdegradowanej Matce Ziemi… 🔆

        Wiele świadomych istot w Polsce świadomie czyni to już teraz.

        Ale temat jest „śliski”, więc nie będę go rozwijać.

        Kto ma pojąć, pojmie.
        Tajne Archiwum Watykańskie pisze:
        9 lutego 2019 o 21:26

        Możliwe. Po epoce depopulacji najpierw będzie demograficzny pik w górę (by nadrobić straty), ale w ciągu kilkunastu lat istoty świadome świadomie zrezygnują z wielodzietności, by pozwolić odRODzić się zdegradowanej Matce Ziemi… 🔆

        Wiele świadomych istot w Polsce świadomie czyni to już teraz.

        Ale temat jest „śliski”, więc nie będę go rozwijać.

        Kto ma pojąć, pojmie.

        • Ktoś pisze:

          Random Unstable pisze:
          9 lutego 2019 o 21:32

          Tak, właśnie w ten sposób to poczułem, jako taki „zwierzęcy odruch stadny”, że tak powiem.

  10. Ktoś pisze:

    ” RV / INTELIGENCE ALERT – 10 lutego 2019 r.

    (Zastrzeżenie: Poniżej przedstawiono przegląd obecnej sytuacji w oparciu o dane wywiadowcze otrzymane z kilku źródeł, które mogą być lub mogą nie być dokładne. W tym przeglądzie można również uwzględnić inne potwierdzone źródła.)

    Szczyt Unii Afrykańskiej ogłosi nowy paszport kontynentalny dla wszystkich państw członkowskich zgodnie z wymogami GESARA.

    Zbliżające się ostateczne głosowanie Brexit zakończy Londynu kontrolę nad globalnym systemem finansowym.

    Oczekuje się, że stan wojenny zostanie ogłoszony w Wielkiej Brytanii, jeśli Brexit nie zostanie przyjęty 15-tego marca.

    Brexit spowoduje załamanie finansowe reszty Europy, które spowoduje demontaż Unii Europejskiej.”

    bo się
    Thursday, March 21: Purim

    ZBLIŻA i trza rozpocząć ŻNIWA GOJSKIEJ KRWI…..

    tak wyczekiwane od tysiąclecia….

  11. BasiaB pisze:

    „UWAGA: Otrzymałam informacje,że moje wizje oraz filmy są przejete przez grupę psychotroników -specjalistów od manipulacji i klastwa.

    Pisze do mnie niejaka Jola Fi vel Joanna Jaxa vel Ramona, która wskazuje na Zieloną Góra, a tam mieszka Aleks Berdowski. Oznacza to, że w Polsce jest grupa psychotroników z różnych miast Polski oraz mieszkających poza granicami, która przejmuje moje wizje w celu manipulacji i ośmieszania.

    Jola Fi przedtem występowała pod pseudonimem Izabela Jaxa. Niejaki A. Jaxa mieszka w Gdańsku i prowadzi szkołę czarownic – opisaną przed laty w Dzienniku Bałtyckim. Jeżeli otrzymacie tekst z „objawieniami” Joli Fi vel Ramona vel Joanna Jaxa lub jeszcze inne pseudonimy – to ta sama grupa „uduchowionych psychotroników” działa jako prowokatorzy manipulujący moimi wizjami…

    Jola Fi vel Joanna Jaxa vel Ramona = Zielona Góra, a tam mieszka Aleks Berdowski. Oznacza to, że w Polsce jest grupa psychotroników z różnych miast Polski oraz mieszkających poza granicami Polski przejmująca moje wizje w celu manipulacji i ośmieszania.
    Jola Fi przedtem występowała pod pseudonimem Izabela Jaxa. Niejaki Jaxa mieszka w Gdańsku i prowadzi szkołę czarownic – opisaną przed laty w Dzienniku Bałtyckim. Jeżeli otrzymacie tekst z „objawieniami” Joli Fi vel Ramona vel Joanna Jaxa lub jeszcze inne pseudonimy – to ta sama grupa „uduchowionych psychotroników” działa jako prowokatorzy manipulujący moimi wizjami.”

    Eleonora Zofia Piepiórka

    • BasiaB pisze:

      Standard – ileż razy miało to miejsce tutaj z nami i naszymi czytelnikami? szczególnie tymi biorącymi czynny udział w tworzeniu tej strony ?

  12. BasiaB pisze:

    „Kamienne kule Kostaryki Czy to pozaziemska mapa gwiazd?
    Robotnicy, podczas wykopalisk, znaleźli pochowany szereg kamieni różnej wielkości. Te dziwne kamienie nazywane były Kamiennymi Skałami Kostaryki i, w przyszłości, okaże się, że nie były jedynymi, a co gorsze, za nimi kryje się wielka niewiadoma, ponieważ nikt nie zna ich pochodzenia ani sposobu ich wytworzenia, co wielu ludzi kojarzy z jakimś pozaziemskim stworzeniem .
    …Wielu ekspertów starożytnych i teoretycznych cywilizacji sygnalizuje, że sfery są częścią swoistej mapy gwiazd i że reprezentują każdą gwiazdę konstelacji.”
    https://misterio.tv/conspiracion/las-esferas-de-piedra-de-costa-rica-son-un-mapa-estelar-extraterrestre?fbclid=IwAR0Bk8EyoS6eECepWYNb_6Cv0pznr-vY9oLvG6rQVVDpwLrG-PkYJOv67lY

  13. BasiaB pisze:

    Zosia napisała:
    „Uprzejmie informuję wszystkich zainteresowanych moimi wizjami oraz działalnością poszukiwaczą – iż tak jak zapowiedziałam na końcu filmu – zakończyłam swoją działaność jako wizjonerka.”
    na pytanie:”A czemu”
    odpowiedziała:
    „Gdy zacznie się dziać to o czym piszę nie będzie potrzeba żadnych wizji…”

    a to oznacza, że jeżeli zakończyła to się zaczęło 🙂

  14. BasiaB pisze:

    „Pośrodku bezkresnych przestrzeni Pacyfiku, oddalona o 3600 km od wybrzeża Chilijskiego leży Wyspa Wielkanocna. Ani wielkość, ani właściwości tej wyspy nie wskazywały na to, iż zdobędzie ona jakiekolwiek znaczenie. Na wyspie znajdują się tajemnicze posągi. Nikt nie wiedział, do czego służyły. Ekipa radiestetów badająca promieniowanie wyspy oraz ogromnych posągów rozwiązała tajemnicę łącząc ją z technologią promieniowania kształtów wykorzystywaną przez starożytne cywilizacje.”
    .https://youtu.be/8y7pP9dm8TU

  15. BasiaB pisze:

    „Przez wiele lat nauka próbowała wysyłać wiadomości do głębokiej przestrzeni z nadzieją, że któregoś dnia inteligentna obca rasa przechwyci i zareaguje na nas. Pomimo ostrzeżeń kilku ekspertów w tej dziedzinie powiedziało nam, jak niebezpieczne może to być, duże agencje kosmiczne nadal to robią. Jednak niezwykle dziwne jest powiedzenie, że Ziemia otrzymała wiadomość z kosmosu z jasnym i zwięzłym komunikatem, który nie jest typowym sygnałem radiowym płynącym z kosmosu. Jednak bycie dziwnym nie oznacza, że tak się nie stało i, w rzeczywistości, NASA uchwyciła możliwy sygnał niebezpieczeństwa od jakiejś obcej rasy.

    Ostatnio NASA, jedna z najważniejszych agencji kosmicznych na świecie, zdołała rozszyfrować, co jest prawdopodobnie pozaziemskim sygnałem, który przybył na Ziemię z kosmosu. Ten sygnał mógł pochodzić od jednej z planetoid znajdujących się poza naszą galaktyką. Zgodnie z tym, co zostało rozszyfrowane, wszystko wskazuje na to, że ta dziwna planeta może być w prawdziwym niebezpieczeństwie.

    Chociaż naukowcy specjalizujący się w kodeksach i sygnałach z kosmosu byli w stanie go rozszyfrować, rzeczywistość jest taka, że ​​sygnał ten nie pojawił się w ostatnich dniach, a nie w ostatnich latach. Ten znak osiągnął już Ziemię przez 20 lat, w roku 1998. Ponieważ jednak jest to sygnał pochodzący z głębokiej przestrzeni, czegoś, do czego żadna agencja kosmiczna na Ziemi nie jest przyzwyczajona, zajęło to cały ten czas, aby rozszyfrować wiadomość ukrytą w sygnale.

    W roku 2011 naukowcom udało się znaleźć pierwszy klucz do odszyfrowania wiadomości, który został nazwany „Szalonym przesłaniem pomocy”. Jednak treść wiadomości była pod wrażeniem zarówno miejscowych, jak i nieznajomych.

    Cywilizacja pozaziemska skontaktowała się z Ziemią?

    Jak stwierdził dr Viktor Kulikov, który był szefem zespołu badawczego, który zdołał rozszyfrować tajemnicę tajemniczego sygnału, mogło to pochodzić z galaktyki, która jest bliższa naszej; galaktyka Andromedy. Wszystko wskazuje na to, że istoty, które były w stanie wysłać wiadomość, należą do cywilizacji dużo bardziej zaawansowanej niż cywilizacja Ziemi.

    Naukowiec uważa, że fakt, że ludzkość była w stanie uchwycić przesłanie i, co więcej, odszyfrować je całkowicie i poprawnie, jest wyraźnym znakiem, że technologia cywilizacji, która wysłała wiadomość, jest o wiele bardziej zaawansowana. niż nasz

    Ostrzeżenie dla cywilizacji Ziemi?

    W ten sam sposób Kulijow oświadczył, że chociaż wciąż trwa wiele lat nauki przed tym dziwnym przesłaniem, to można stwierdzić z całym światowym bezpieczeństwem, że śmierć tej cywilizacji nie była produktem naturalnej kosmicznej katastrofy. Jest oczywiste, że był to wynik jakiejś innej niebezpiecznej cywilizacji lub wojny domowej między tą samą cywilizacją. Ale wszystko zdaje się wskazywać, że była to wojna, która zakończyła się wymazaniem ich ze wszechświata. Bardzo możliwe, że broń nuklearna jest tak potężna, że być może nie możemy sobie nawet wyobrazić w tej chwili.

    Oczywiście, NASA o tym nie mówiła i żadne media nie wspomniały już o dziwnym przesłaniu, ale może to być wyraźny dowód na to, że nie tylko istnieją wysoce zaawansowane cywilizacje pozaziemskie, ale są też takie, które mogą być niebezpieczne i posiadające technologiczny postęp zdolny do wymazania całej cywilizacji z mapy. Stephen Hawking już to powiedział; Niebezpiecznie jest próbować skontaktować się z cywilizacją pozaziemską, ponieważ możemy skontaktować się z niewłaściwą.”

    za Zosią Piepiórką z https://misterio.tv/ancestral/llega-a-la-tierra-un-mensaje-de-auxilio-de-la-galaxia-de-andromeda?fbclid=IwAR20giAPk1Cd2bQEKSVnckNVmtsKi1yKVTmZScH4IigCV_Ls2OZskJNpLPk

  16. BasiaB pisze:

    ” …W zamiarach Białego Domu szósty rodzaj wojsk – obok sił lądowych, sił powietrznych, marynarki wojennej, wojsk specjalnych (marines) i wojsk ochrony pogranicza – miałby powstać już w 2020 r. Zanim to jednak nastąpi konieczne będzie przejście długiej drogi legislacyjnej, poczynając od uzyskania aprobaty Kongresu USA.
    …– W Pentagonie zaś rozpocznie działalność podsekretarz stanu odpowiedzialny za kwestie obrony kosmicznej – relacjonuje AFP. – Ale także wtedy nowy rodzaj wojsk pozostanie integralną częścią sił powietrznych, których struktura wykrystalizowała się w 1947 r. – precyzuje Reuters.”
    https://nczas.com/2019/02/20/trump-przygotowuje-sie-do-gwiezdnych-wojen/?fbclid=IwAR0njAo3AZD_T7Bb4gdUWrZX8nLNYzT9PsuDoHloAekVPKKTM3ux38Rc64U

  17. Duch pisze:

    666 bardzo pięknie dziękuję za tą informację….i całokształt

  18. Duch pisze:

    Shiva i inni hmmm otóż kochani powiem wam iż przebaczenie(nie rozgrzeszenie:) potrafi zdziałać cuda….co do śmierci przecież to przejście zaś Duch wiecznie żywy czuwa nad swym domem

  19. Duch pisze:

    Aha jeszcze jedno stop! jakiejkolwiek hierarchii itp

Dodaj komentarz