B’nai B’rith – żydowska loża masońska w Polsce

Ten wpis został opublikowany w kategorii aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

18 odpowiedzi na „B’nai B’rith – żydowska loża masońska w Polsce

  1. alalal36 pisze:

    żydostwo i jego draństwa od zarania dziejów. Właśnie przeczytałam interesujący artykuł o tej paskudnej rasie. http://wolna-polska.pl/wiadomosci/david-duke-przemyslec-teorie-chazarska-2016-08

  2. BasiaB pisze:

    Wiem, że reblogowanie artykułów z innych wordpressów daje marne wyniki, lecz art. jest za długi, by go kopiować, natomiast jako link na Wieściach zginie w tłumie.
    Radzę dokładnie się wczytać.
    A teraz :
    ” Jeśli chodzi o łapankę na bossów chazarskiej mafii zapowiedzianą przez Fulforda, to amerykańskie siły specjalne domagają się „oferty za głowę” na piśmie za każdego z nich, by nie doszło do sytuacji, że ludzie ci będą równocześnie przez te siły chronieni i poszukiwani. Przypomnę, że za każdego z bossów chińskie Bractwo Białego Smoka oferuje tonę złota. Pisemne oferty zostaną przedstawione przez Planetarną Armię Wyzwolenia (Planetary Liberation Army) która współpracuje z Bractwem. Na niektórych z bossów ofertę anulowano, jak na Natana Rotszylda, który się jawnie odciął od reszty swojej rodziny, głównie swojego ojca. Większość Rotszyldów ukrywa się obecnie w Szwajcarii.”
    To cytat, ostatni akapit z Fulforda.
    https://www.monitor-polski.pl/fulford-przewiduje-reintronizacje-monarchii-w-europie/
    Kilkakrotnie F. o tym wspominał.
    Dla mnie obecne chińskie smoki to inna gałąź złowrogich jaszczurów, nie maja on nic wspólnego z naszymi Smokami Arya, stad nazwa pułapka i zmyłka – Białe !
    Kilka dni temu napisałam o walce pomiędzy Hebronem, a Jaszczurami czyli Gadami.
    Jak widać zatacza ona coraz większe kręgi.
    Dla przypomnienia – Hebron i Hebra to Jude – Judasze, żydzi.

    Afera pogodowa jaka towarzyszyła F1 w trakcie ŚDM była wynikiem tej wojny.
    Gady lubią ciepło i wodę, stąd założona i utrzymująca się przez wiele lat lodowa zapora utworzona przez Hebron wokół naszej Ziemi. Gady miały zamarzać w tej specyficznej wodzie, służącej za pole siłowe.
    Zapory puściły.
    Efekt : ostatnie upalne lata, wręcz niemożliwe do wytrzymania, to Gady przygotowują sobie pole działania.
    Hebrończycy chcieli przechytrzyć tych którzy maczali paluszki w formie genetycznej przebierańców jakimi są żydzi, i z chciwości się przeliczyli.

    Może teraz zrozumiecie art. kopiowany z Treboroka jaki tutaj umieściłam, lecz wywołał zero refleksji i odzewu:

    Kim są Chazarowie i za co Bizantyjczycy zabili Jezusa ?

  3. BasiaB pisze:

    Nie wiem czy mam już odtańczyć taniec zwycięstwa, czy jeszcze posprawdzać w innych źródłach 😀 zaraz poszperam,ale…tymczasem :
    George Soros Found Dead In His Palace Katonah
    George Soros znaleziony martwy w swoim pałacu Katonah – 10:54 PM – 11 Aug 2016
    http://departed.co/breaking-george-soros-found-dead-palace-katonah

    • BasiaB pisze:

      Wracałam dziś wieczorem do domu i widziałam …nie napiszę dokładnie co, bo po co ? ale widziałam, że idzie odwrót. Dzicz zacznie zawracać. Idą inne czasy, jeszcze nie wiem czy bardziej spokojne, ale od kilku dni czułam…będzie lepiej 🙂
      Na Fb napisałam tak : Putin się wkurwił – nareszcie !
      A teraz…gratuluję KODowcom, PO, Pierdu Petru , Kijowskiemu i innym Schetyno – Tuskom „napływu” świeżej gotówki…tyle, że źródełko fiknęło orła na wieki 😀

      Putin miał go serdecznie dosyć. Soros mu wepchał paluszki w Ukrainę, doprowadził do niepotrzebnej wojny, napuszczali wszystkich na Rosję, sami mając umazane krwią ręce po pachy nie tylko po krwawych, wyuzdanych, rytualnych obrzędach ale podpisując te wszystkie ustawy przeciw ludzkości doprowadzając do skrajności – Sodomy i Gomory, braku nadziei i…protestów kredkowych, bo nic innego te francuziki nie mogły zrobić. Wystawieni we Francji, w Szwecji , w Niemczech na odstrzał ( maczetami) przez myśliwych sponsorowanych przez rytualnych zabójców jakim był Soros i jakim jest chociażby Franek I, nie mieli znikąd pomocy. Merkel teraz się dowie co to oznacza zadzierać z Putinem.

      • BasiaB pisze:

        Nie ukrywam, że przez ostatnie miesiące, tygodnie najbardziej doskwierała mi udręka związana z najazdem hordy potworów. To była moja zgryzota i utrapienie. W tej chwili widzę światełko w tunelu, może już niedługo właściwe Słońce 🙂
        Ale…spokojnie. Po odtańczeniu dziękczynnych rytmów, ochłonięciu z radości wracamy spokojnie do codziennych zajęć 🙂

        • kobea pisze:

          Jak miło to czytać, droga Basiu. Ze mnie coś jakby zeszło kilka dni temu i czuję się zupełnie inaczej. Pracowałam solidnie od ponad roku, Twoje rady uratowały mnie i moją rodzinę, chociaż było bardzo ciężko, zwłaszcza, gdy odkryłam, co się naprawdę wokół mnie dzieje. Ja i jedno z moich dzieci byliśmy już niemal całkiem przejęci. To był koszmar. Kilka miesięcy wyjętych z życia. Teraz też nie jest łatwo, bo te mendy nie dają o sobie zapomnieć, ale od pewnego czasu mam wrażenie, ze już nie mają takiej mocy. Albo to może my odzyskujemy swoją? Dzięki wielkie za te wszelkie informacje, staram się czytać wszystko bardzo dokładnie i wykorzystywać w praktyce. Jeśli mi udało się wyjść z takiego stanu w jakim byłam, to wszystko jest możliwe. Pozdrawiam

        • BasiaB pisze:

          Witaj Kobea 🙂 Dla Ciebie za wielki wkład w Siebie i pomoc rodzinie. ❤
          Wiem jaki to trud i stopień zaangażowania, by zrobić przynajmniej wąską ścieżynkę do przejścia. A nikt z okupantów nie powie: idź i rób swoje. Oni będą przeszkadzać i wcale nie jest łatwo, bo już raz pozyskanej ofiary wcale tak łatwo nie chcą puścić. Natomiast ze swojej strony dodam, że często działamy dla każdego Arya, co mam nadzieję pomaga tym, którzy tego potrzebują i rozumieją obecna sytuację.
          Jestem w trakcie robienia pomidorów i wiśni, wiec lecę do garów 🙂

      • Wojwit pisze:

        Obyś miała Basiu rację… Byłoby o wiele więcej nadziei na normalną przyszłość.

        • BasiaB pisze:

          Wahania są jak w kalejdoskopie, to co wczoraj było prawdą, dziś może być nieaktualne. Natomiast…staram się jak mogę by było aktualne i to nie sama.

  4. Andrzej pisze:

    https://www.youtube.com/watch?v=JzdKdC88h9U
    Masoneria i satanizm w po Soborowym Kościele Katolickim

Dodaj komentarz