POLACY NAJSTARSZYM LUDEM ŚWIATA

 W tym roku składam Wam życzenia na Boże Narodzenia ciut później, ale nie zmienia to faktu, że są samospełniającą się serdeczną przepowiednią dla Was Wszelakiej pomyślności i obfitości zdrowia.Z okazji Świąt, życzę nam Wszystkim dobrobytu i dobroci wokół nas 😊

W sercach pielęgnujmy tą dobroć, miłowanie i wzajemny szacunek do siebie. A Raj Utracony znowu na Ziemię powróci😊

Życzę Wam, aby ten świąteczny czas był dla wszystkich wyjątkowy.
Mimo ograniczeń jakie mamy, niech się spełnią Wasze marzenia.
To prawdziwy skarb!
Zdrowych i wesołych świąt Bożego Narodzenia!🎄🎄🎄🎁☃️❄️❄️❄️❄️☃️☃️☃️

Aby najbliższe dni były pełne radości, śmiechu, odpoczynku i przyjemnych rozmów w rodzinnym gronie.
Aby wspólnie spędzony czas, nawet najprostsze chwile, były niezapomniane, wyjątkowe i zwyczajnie szczęśliwe.
Aby atmosfera była ciepła i przytulna, nie tylko przy kominku, ale nawet i za oknem, podczas zimowych zabaw.

święta

Ten filmik Michała z Nwk24 dedykuję Wam jako życzenia świąteczne. jako Błogosławieństwo Boże dla każdego z nas, bośmy zapędzeni w kozi róg zapomnieli o Swoim Boskim pochodzeniu. Narodziliśmy się jako Pierwsza Gwiazdka, jako emanacja Opiekuna, Opoki męskiej energii, Strażnika  – Eteru: Boga Ojca, i jako emanacja żeńskiej energii, pełnej miłowania i dobroci dla swoich Dzieci: Matki Ziemi – Matki Matek.

ladabogini

Bogini Łada

Materiał przedstawiający tezę iż jesteśmy najbardziej pradawnym ludem zamieszkającym ziemię której byliśmy gospodarzami co przyznają również ludzie zamieszkujący ziemie uznawane np za tereny „Azji”. Fakty są jednak takie że pierwotnymi ludami zamieszkującymi te ziemie byli ludzie zbliżeni wyglądałem do nas. Fakty te są z premedytacją tuszowane za pomocą opresyjnej polityki państw które z premedytacją dążą do wymazania tego faktu z historii jednak badania DNA potwierdzają że ludność aktualnie zamieszkująca te rejony jest ludnością napływową.” Nwk24

Błogosławieństwa Bożego i krzepy
BasiaB

swieta

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii aktualności i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

45 odpowiedzi na „POLACY NAJSTARSZYM LUDEM ŚWIATA

  1. Elarios pisze:

    Podbijam się do tych życzeń:) Niech się spełnią. Niech wzbogaca się w naszym duchowym rodzie boska moc, która przekształca poprzez naszą kreacje obecny Świat w przyjazny DOM w, którym ponownie, w pełnej krasie każdy z nas spogląda na swój scalony majestat:)

    • BasiaB pisze:

      Dzięki Elarios – niech płyną te życzenia do każdego naszego czytelnika, niech się materializują, bo MY mamy tą MOC.

      Tak – zaczynam wierzyć w to, że plandemia, jak to mówią jest skierowana przeciwko Naszemu Rodowi. Jesteśmy porozrzucani po całej Ziemi. Chińczycy tak naprawdę, oprócz pewnych szczepów, wcale się tak bardzo nie różnią fizjonomią od nas.
      Muzułmanie śpiewają: Allach, to nic innego jak wzywanie nas, wszystkich Lachów do pomocy im potrzebującym: AL Lach, ale oni o tym nie wiedzą, że to MY.
      Turkowie – tez mają swoje powiedzenie o Polakach, oddawali pokłon tylko Polakom, ale nie umiem teraz znaleźć tego cytatu, kiedyś go umieściłam tu na stronie, ale nie znajdę, bo nie pamiętam słów.
      A przydałyby się.

      Szkoda, ze ta PRAWDA jest tak zmanipulowana i ukryta, bo w naszej emanacji Ojca i Matki tak wiele jest MOCY celem POMOCY każdemu w potrzebie, co również zostało wykorzystane przeciwko nam samym za pomocą nakazu MIŁOWANIA – Miło w AN każdego, a to nie tędy droga.
      Kara, gniew boży ma dosięgnąć każdego szatana i jego emanację, każdą odwrotność naszego Ojca i Matki, ale nie odwrotność zmanipulowaną.
      Pisałam: Lucyfer: sztuczne światło, światło odbite, nie ma w nim naszego Aurum Światła.

  2. BasiaB pisze:

    „Plemię San żyje w Afryce Południowej od co najmniej 30 000 lat i uważa się, że jest to nie tylko najstarsze plemię afrykańskie, ale prawdopodobnie najstarsza rasa świata. San ma najbardziej zróżnicowane i odrębne DNA niż jakakolwiek inna rdzenna grupa afrykańska.”

    Mają niebieskie oczy. San – święty.

    • Elarios pisze:

      Czyli Buszmeni.

      Cytat z Wikipedi:

      „Buszmeni spędzają dużo czasu na rozmowach, żartach, muzyce i tańcach.

      Kobiety mają wysoki status w plemionach San, są szanowane. Mogą być przywódcami swoich rodzinnych grup. Podejmują ważne rodzinne i grupowe decyzje, mogą wchodzić w posiadanie zbiorników zawierających wodę pitną i obszarów zbierackich. Kobiety są głównie zaangażowane w zbieranie żywności, ale mogą też brać udział w polowaniu.”

  3. Elarios pisze:

    Kiedyś ten filmik został wrzucony tutaj przez (jeśli się nie mylę) Kazia (Kazioo potwierdź albo zaprzecz jeśli to przeczytasz). Nikt nie zwrócił wtedy na to uwagi a przynajmniej nie dał tego wyrazu, ale mnie odebrało wtedy mowę i wielokrotnie do tego wracałem. Dziś znowu na to patrzę z powagą i nadal jest jak plaskacz na oprzytomnienie i wybicie ze znieczulających sieci narzucanych warstwowo na nas wszystkich…Tak wiele w tak krótkim materiale. Sprawdźcie to. Produkcja trafiająca głównie pod młodsze pokolenia, ale istota uniwersalna.

    Basia, ciekaw jestem Twojej opinii głównie z tego co się dzieje mniej więcej od 9 minuty.

  4. Irena I-Kuźniak pisze:

    Dziękuję, piękne życzenia , niech są pełnią w każdym z nas , w każdy czas ❤

  5. BasiaB pisze:

    Kochani dla NAS Wszystkich i każdego z osobna:
    wytrwałości, determinacji, poczucia MOCY zdrowia, czyli bądźmy z Darami Naszego Tchnienia na co dzień, niech nam się darzy i sprzyja Nam Ojciec i Matka w każdej sekundzie naszego Tchnienia, a to daje nam wówczas poczucie szczęścia, spełnienia i BŁOGOstanu – BOGOstanu:

  6. Elarios pisze:

    Dzisiaj natrafiłem na to:

    „Groźny jak Słowianin.”
    .https://www.youtube.com/watch?v=Ff_uXBz5yBM

    „Jeszcze się taki nie urodził i nie pojawił pod słońcem kto byłby w stanie ujarzmić naszą potęgę. Myśmy przywykli do tego by panować nad cudzymi ziemiami a nie by kto nad naszą i tego jesteśmy pewni póki istnieje wojna i miecz”

    To na samym wstępie:)
    Gość ma idealną charyzmę do przekazywania wiedzy o Słowianach. To muszę mu przyznać.

  7. Irena I-Kuźniak pisze:

    WIESŁAW WIKING – Wielka Tartaria Tylko Fakty PL HD : / napisy /
    .https://www.youtube.com/watch?v=26xhKGduvXU

  8. Irena I-Kuźniak pisze:

    Wedrussa Polska; Pokaz prawdziwej MODY :
    .https://www.youtube.com/watch?v=h3YSEcW_qU4

    Widziałam na jawie 5-7 lat wstecz, siebie w takim właśnie stroju jak para na początku /0,34 /, tylko bluza biało- kremowa i bez korony, nawet kolor włosów taki sam tyle,że troszkę krótsze .
    Koło ogniska też był mężczyzna / rzekomo wybranek / podobnie ubrany , miał bliznę pod prawym okiem i włosy związane w „ogon ” – byłam z nim w ciąży i pogoniłam go bo zabawiał się / przyłapałam nie raz / z każdą ” służką , dziewką „- tak się mówiło dawniej.
    Rozpaczałam ale nie ustąpiłam / wyszłam za mąż za kogoś innego, dobrego człeka, czyli to był program cierpienia, bólu – matactwo.
    Usłyszałam, że „owy kandydat ” zaczął szukać tzw „złotego środka ” żeby mnie odzyskać i zajął się magią …. więc powiedziałam, że nigdy więcej takiego typa i żadnej magii, po co się ” szlajał” 🙂
    Zapamiętałam dobrze, bo odżył ból utraconej ” miłości ” .
    Nie rozumiem tego widzenia, w jakim celu to było i dlaczego znowu mi ” przypomniano „, co jest nie tak ?
    To dzięki ” Mistyce ” i wszystkim komentującym, powoli otwieram oczy , jednak ciężko idzie oczyszczanie, za dużo bagna.
    ” Chodzi ” za mną zbiorowy umysł świadomy i nieświadomy bytów upadłych i ich tworów, do czego mi to potrzebne – zbędny balast , tylko czy tylko…
    Ból utraconej miłości czyli tkwienie w gadzim niskim poziomie życia – utrata wiedzy, miłowania ….tylko czy tylko …jest coś więcej…
    Napisałam bo wyraźnie potrzebuję pomocy, jakieś słowa, może naprowadzą mnie na właściwy tor.
    Moc miłowania, piękna i tężyzny z wiosną, każdemu żywemu dziełu wiecznemu i sobie ❤

  9. Irena I-Kuźniak pisze:

    BB , Nie rozumiem tego znaku, ikonki ?? Proszę o wytłumaczenie , jeżeli będziesz mogła ,kiedyś jak odzyskasz swoje wszystkie moce życiowe , błogosławię ❤

    • BasiaB pisze:

      Irenko – której ikonki? tej czerwonej?
      jeżeli o nią chodzi, to nie zawracaj sobie nią głowy, to automat, czyli system wordpress je przydziela.
      Jest jaka jest – mnie się podoba 🙂

      • Irena I-Kuźniak pisze:

        Ojej BasiaB, dzięki, tak o to mi chodziło, mną się nie ” kłopotaj „, już uzyskałam pomocną poradę ; odzyskuj swoje życiowe moce 🙂

      • Andrzej Kruppa pisze:

        Pozdrawiam
        Basiu czy cos Ci wiadomo odnosnie Marka (Muki ) bo po internecie dziwne informacje chodzą
        Pozdrawiam

        • BasiaB pisze:

          Andrzeju – nie marka tylko Jurka 😀
          Tak – jestem z Mukim w stałym kontakcie…telefonicznym, bardzo go poturbowało…nagromadzone zło, ale żyje, większość ze swoich wydarzeń opisał na swojej stronie, a ja przy okazji chciałam Ci Muki serdecznie podziękować za miód słonecznikowy. gdybyś sam zechciał opisać powody dlaczego ten miód jest lepszy od innych byłabym wdzięczna.
          Nadmieniam czytelnikom…miód ze słoneczników spod Uralu, nie czyszczony, więc ma drobinki i pyłku pszczelego, i propolisu.

  10. adamxm pisze:

    Dziwny jest ten świat, a ludzie to już całkiem.

    Nie wiem czy na wszystko mamy wpływ, wieżę że tak. Wszystko co nas spotyka połączone być może (moim zdaniem jest) z naszymi teraźniejszymi, przyszłymi lub przeszłymi działaniami. Tego co już miało miejsce nie zmienimy, to co dzieje się teraz jest konsekwencja tego co miało miejsce w przeszłości i ma wpływ na to co nas spotka w przyszłości. Właśnie teraz poprzez swoje działania oraz myśli decydujesz o tym co będzie miało miejsce za jakiś czas (dłuższy lub krótszy).

    To na pewno było już tutaj pisane. Jednak dziś to przywołałaś.

    Moim zdaniem powinnaś zawierzyć sercu a nie głowie, bo ona jest manipulowana, a serce to TY, twoje dobro i szczęście. Nie wiem czy wybór tego drugiego człowieka to był wybór twej urażonej dumy (głowy), czy pragnienia prawdziwej miłości. On z tego co napisałaś był dobry z serca, ty też powinnaś podążać tą drogą, a podpięcia na głowie stracą na sile oddziaływania i poczujesz to czego pragniesz.

    Nie jestem fachowcem jednak tak to czuję.
    Pozdrawiam.

    • Irena I-Kuźniak pisze:

      adamxm Dzięki 🙂 przemyślę , każde słowo bywa pomocne, to było wieki wstecz, jednak miałam podobną sytuację … i odrzucam , akceptuję bo nie zmienię tego kogoś, jednak odrzucam ” powtórki z rozrywki” – taki sam bawidamek co rani serca… i tak toczą się koła marnego żywota.
      Stanowię sama o sobie i jest mi dobrze ,życie tego nauczyło; raz z poziomu serca a innym razem z umysłu.
      Dumy całkiem nie można się wyzbyć bo bylibyśmy niczym , jak próbują robić z nami ci
      ” owi, nowomodni – insektologia , oplątując nas z każdej strony”.
      Mam wszystko i niczego nie pragnę, poza wyjątkiem pozbycia się wszetecznych śmieci i sieci insektów.
      Dzięki „Mistyce” i każdemu komentarzowi powoli zaczynam poznawać co jest co, a jestem od niedawna i nie znam tego ogromu artykułów i komentarzy.
      Dobrych dni 🙂

    • Irena I-Kuźniak pisze:

      Raz jeszcze, olśniło mnie, dzięki za pomoc adamxm – ” trutnie bawidamki , roje trutni insekty,” są połączone ze sobą i tak z nami robią .Tyle,że dla własnych korzyści, złodziejstwo wszystkiego, energii życiowej jak pająki…..- połączenie świadomości i nieświadomości otoczenia do tzw zbiorowego umysłu – złodzieja ,siecią pajęczą – łącza cyber .
      To jest to – przeszłe – teraz działania wg wiedzy = przyszłe, wnioskuję,że jestem na dobrej drodze 🙂 , dlatego mi to przypominano. Teraz nie wiem jak z tym sobie poradzę ale jestem dobrej myśli. Brawo Każdy !
      Miłych dni 🙂

      • BasiaB pisze:

        Dobrze napisałaś – pajęcza sieć – łącza cyber, ale tu własciwie nie chodzi o łącza którymi się w tej chwili posługujemy, ale tej sieci, która jest jak gdyby poza naszą percepcją.
        Tak Irenko – brawo każdy, pod warunkiem, ze KAŻDY WEŹMIE SIĘ DO ROBOTY, bo ja już tracę siły, dlatego też teraz siadłam do kompa, by Wam napisać monit i alarm, byście przestali bezczynnie czytać wszystkie strony ezo, bo dobrymi chęciami jest piekło wybrukowane.
        Jestem trochę wqrwiona na to wszystko, bo niby jest lepiej, ale wcale nie jest lepiej.
        Może napiszę to w osobnym artykule, ale muszę się za to zabrać inaczej, łatwiej mi pisać posty.

        • Irena I-Kuźniak pisze:

          Uff, BasiuB zmartwiłam się, masz być mocna, krzepka, mocna duchem ; wierzę, że dasz radę temu czemuś ❤ .
          Żadnego narzucania woli tylko pragnienie Twego dobra , piękna, tężyzny i pomyślunku w każdym aspekcie żywota i jestem ogromnie wdzięczna, bo zginęłabym gdybym tu nie trafiła… jednak niewiele mogę pomóc.
          Kiedyś poczułam jakieś zewnętrzne jakby połączenie, takie uczucie, / pajęczyny /że „coś trzyma na sznurku od góry ” To fałszywe łącza – ale jeszcze nie rozgryzłam tego; myślę, że to tzw ” niewola egipska – wodzenie w niewoli ” wróciłam do dekalogu – wszystko to fałsz – kody / jak pisane tu na „Mistyce ” , to siedzi gdzieś w umyśle, ale czy tylko.
          Tzw przykazanie – ” nie kradnij ” – kodujemy ” kradnij ” mózg odrzuca ” nie ” i tak na każdym kroku
          ” Pascha-27-03 -28-03 ” nie wiem dokładnie, znalazłam kiedyś taki kalendarz -calendar.sk ; Zoznam.sk :
          .https://calendar.zoznam.sk/jewish_calendar-pl.php
          Radowania i tężyzny ❤

        • BasiaB pisze:

          Zgadza się co do tego NIE, bo tak to zostało zakodowane, w związku z tym KAŻDY – jeżeli ruszy swoją kreacją MA przestać używać słowa NIE, tylko zamienniki: brak, bez, przestać..itp…
          Na chwilę mnie oderwało od naszej strony, bo za wskazówką Andrzeja poszłam na stronę Mukiego i tam wsiąkłam, znalazłam kilka bardzo przydatnych WAM zdań co do tekstu jaki mam zamiar napisać, ale może i dobrze, że na razie nie zabrałam się za pisanie tego tekstu, bo chybabym pojechała słownictwem …niedopuszczalnym 😀
          spróbuję za chwilkę coś konkretnie napisać 🙂
          Bardzo się cieszę, ze szperasz po starych artykułach z Mistyki, bo przypominasz czytelnikom to co już było napisane, a ja tego nie przypominam, mam nadzieję, ze większość NOWYCH czytelników czyta te „stare” ale dalej aktualne teksty 🙂

          Aha – miód słonecznikowy od Mukiego – sam mi przysłał…z dobrego serca, bo taki jest.
          Miód jest pyszny, nie czuć w nim cukru, smak ma..słonecznikowy i bardzo lekki, w sumie trudno się dziwić, że nie ma smaku spadzi…z mszyc 😀 jest taki aksamitny.
          Polecam każdemu, lecz Muki przestrzegał…tylko 1 łyżeczka dziennie przez dłuższy czas, bo inaczej…sieknie na amen i może być problem z odzyskaniem ciśnienia.

          Zgłoście się do Muki’ego po ten miód, jakimś Cargo sam sprowadza z Uralu, więc to nie jest podróbka, czy zafałszowana imitacja. Muki podał wprawdzie w innym celu swój adres mailowy na swojej stronie, więc mozna w taki sposób się kontaktowac z Muki’m

          Ogarniam się jak mogę, dzięki Irenko za intencje, chyba przez te 7 lat zbyt wiele tu zostawiłam swojej anargii, bez jakiejkolwiek kompensaty, więc mam jak mam, a może to „życzliwi” posłańcy pewnej blogerki, która się pastwiła nade mną latami, az dała „swoim” jakies namiary na mnie.
          Nie wiem co jest prawdą, ale jest jak jest.

          Myśl o jedzeniu muchomorów, zatruciu się nimi, spowodowaniu rocznej sraczki i nowotworu wątroby oraz jelit też nie przyszła ad’hoc do głowy jednemu z naszych pierwszych czytelników i mojemu wieloletniemu współpracownikowi, ktoś „zasiał” tą „myśl”, tak jak we mnie Covid i jego konsekwencje, mnie która zna się na profilaktyce zdrowia jak mało kto!

          Przestrzegam przed Covidem – to nie przelewki, to śmiercionośna broń latami opracowywana w laboratoriach.

  11. LM pisze:

    To coś paskudztwo szkodzi na maxa
    Kula Amentii
    Ps to jest chyba channeling i zostawiam ostrzeżenie. Klasyczny plan
    .https://ninhursag2012.wordpress.com/category/podroznicy-tajemnice-amenti/

  12. Irena B-Kuźniak pisze:

    Tu chcą nas wykluczyć , kolejne badania … :

    .https://samoswiadomi.pl/clifford-carnicom-z-instytutu-carnicoma-w-nowym-wywiadzie-geoinzynieria-i-mikroby-z-laboratorium-obecne-w-atmosferze/

    Tak dużo jest teraz odkryć, zwiedzeń , że podchodzę z rezerwą – kto jest kim, czym ???

    • Irena B-K pisze:

      Wspaniałych i pięknych dni w spokoju każdemu ❤
      Napisałam i wcięło, coś źle zrobiłam , trafiłam na takie ciekawostki… i ” coś „w tym jest…..kolejne nami mataczenia , co tu na „Mistyce „jest dużo opisane.
      Popularne i nie nasze , co nas zamyka „szczęść boże”:

      Pierwszy Język 🇵🇱
      1 – „szczęść boże ? – Pierwszy Język – Odcinek 10.20”

      .https://www.youtube.com/watch?v=8oTlEkgimbU&t=113s

      2 – „ż e gnam – Pierwszy Język – Odcinek 10.6”

      .https://www.youtube.com/watch?v=8EbLZHxLm5w&t=158s

      może można co nieco „pożegnać” hmmmmmmmm

      3 – słowa, słowa, przekręty o czym też tu wiele napisano

      Język Polski/Lechii jest pierwszym językiem na świecie. Mnóstwo Dowodów – Pierwszy Język – Odcinek 1

      .https://www.youtube.com/watch?v=eJUICmz0E08

      Ładnie i powoli składam, tu na „Mistyce” zaczęłam poszukiwania i nauki za co jestem wdzięczna ❤ .
      Dobrze,że tu trafiłam ; Basia kiedyś napisała :
      ” im głębiej w las , tym więcej drzew”.
      Dodam od siebie, że i większe bagno pod korzeniami, nie mnie mnie oceniać ale ja mam serdecznie dość tego bagna i bagniarzy… i nieustannego nękania uffff. / elektroniczne, fale radiowe- szukam i nie chce widzieć bo brednie pokazują z astrala albo … nie wiem.
      Poprawiło się gdy przestałam wybaczać wszystko i wszystkim- wycofałam , czy słusznie to się okaże.
      Wdzięczności , poważania, poszanowania , krzepy ,moc mocy – naszej ludzkiej mocy , spełnienia każdemu ❤

      • smisnykolo pisze:

        Ciężko mi zrozumieć to co piszesz, ale podrzucam jeszcze jeden kanał w temacie językowym: https://www.youtube.com/@prometejwyzwolony

        • Irena B-K pisze:

          Dziękuję, znam ten kanał ; mało kto mnie rozumie, tak mam i mało się wypowiadam ale ważne, że siebie rozumiem i akceptuję swoje niedoskonałości 🙂 miłego

        • BasiaB pisze:

          Irenko, a ja rozumiem to co piszesz.
          Ze zrozumieniem LM zawsze miałam kłopoty, ale jakoś potrafiłam zrozumieć jej głębokie frustracje i traumy.

          Irenko, nie zrażaj się.
          Kiedy mi to wszystko wychodzi uszami, to sobie odpuszczam, w sumie jak pisanie na tej stronie.

          Natomiast muszę stwierdzić kolejny fakt.
          Wczoraj napisałam troszkę u Mukiego, różni ludzie tam wchodzą, dziś w nocy miałam koszmarny atak, na dodatek lokator zaczął przerażająco krzyczeć, a pies szczekać. To była 2 w nocy.

          Byłam jak w letargu, przyszły do mnie śliczne panie, przepięknie ubrane na biało.
          Powiedziały, że pomogą mi i uzdrowią.
          Zdziwiłam się. Miałam przekaz w myślach, że sa z Plejad.
          Zapytałam jak mam podziękować?
          odpowiedziały – przekaż nam swoją Duszę.
          Zdziwiłam się i nagle mi się przypomniał Pan Faun i w sumie tak jakbym go usłyszała.
          „Pomagam Ci, ale nigdy nie żądałem Duszy, zastanów się, kim one są”

          Wtedy zaczęły im opadać maski i te piękne szaty. Zobaczyłam potwory, lokator zaczął wrzeszczeć przez sen, a pies potwornie szczekać, nigdy głęboko w nocy tego nie robi, bo śpi 🙂

          I tyle było z mego pisania 😦

          Dawno nie miałam takiego ataku, który tak świadomie odebrałam, zobaczyłam.
          Dziś dzień Przemienienia Pańskiego, co usłyszałam w radiu.

          „Kościół katolicki 19 sierpnia obchodzi święto Przemienienia Pańskiego nazywane epifanią lub teofanią, ponieważ Jezus ukazał swoim trzem uczniom, że jest Synem Bożym”

          „osobiste doświadczenie Jezusa, który zostaje przemieniony podczas żarliwej modlitwy”

          Usłyszałam też w radiu, że Święto Przemienienia Pańskiego jest świętem uzdrawiania, uzdrowienia.

          I tak jakieś OBCE poczwary przyszły w nocy mnie „uzdrowić”, chcąc podstępnie ukraść mi Duszę.

        • BasiaB pisze:

          Zwróciłam uwagę na to Święto, bowiem przez wiele lat mieszkając z rodzicami należeliśmy do parafii Przemienienia Pańskiego, a zarówno mama jak i tato mieli tam swoje ostatnie pożegnanie.

      • Irena B-K pisze:

        Dziękuję Basiu ❤
        Koszmarny sen , okropieństwa brrr, współczuję. Ważne, że masz oparcie w rodzinie i swojej Duszy .
        Nie wiem co o tym myśleć – bezczelność złoczyńców, zniechęcanie nas do wszystkiego, wampirze ataki złodziei energii i testy technologii na nas.
        To nie jest już gra a walka o nasze myśli, serca, Dusze – o Anioły, żeby całkowicie zniszczyć….naszą godność.
        Nie mam czasu na przejmowanie się drobiazgami, wiele innych spraw jest pilniejszych; pół godziny temu syn wyjechał do siebie 🙂 i nawet nie wiedziałam, że to jakieś święto… szarych eminencji.
        Błogostanu, dobrostanu, krzepy zdrowia i ducha, spokoju i pokoju serc każdemu ❤

        • BasiaB pisze:

          Tak Irenko, walka o nasze Dusze.
          Tylko jak napisałam, to nie był sen, byłam jak gdyby w odrętwieniu i letargu, ale jeszcze nie zasnęłam jak należy, dziwne, bo o tej porze już zawsze śpię. Chyba, że to był tzw. świadomy sen, ale nigdy tego nie trenowałam 🙂

          Pamiętasz, jak kiedyś pisałam, że zaraz na początku, chyba dopiero zaczęłam prowadzić tą stronę, byłam wtedy bardzo podekscytowana tym, że potrafię słuchać, słyszeć i wiedzieć, teraz tego unikam, bo to wielka strata energii, bardzo wielka.

          Otóż wówczas usłyszałam: …”najcenniejsza moneta we Wszechświecie to numizmatyk (powinno być: numizmat, ale wtedy tak usłyszałam), czyli…Nieśmiertelna Dusza”…

          Później się dowiedziałam, że Dusza wcale nie jest nieśmiertelna, bo ktoś (mam na myśli Obcych)może ją całkiem unicestwić, a na pewno Bóg, jeżeli uzna, że istota którą wyposażył w Duszę, jest wcielonym złem.

          Obawiam się, że poczwary, modliszki itd…zaczęli polowanie i żniwa przed nadchodzącym resetem, by im nic po drodze nie umknęło.

          Odnośnie Święta PP, już nie podchodzę do chrześcijańskich Świąt tak bardzo krytycznie jak wcześniej, lecz zastanawiam się nad faktycznym przekazem, w dzisiejszym przypadku: Przemienienia Pańskiego, a więc kontaktu Jezusa Chrystusa z naszym Bogiem, Najwyższym Panem i tym co J Ch.zrozumiał, usłyszał i zobaczył w tym natchnieniu podczas tego kontaktu.

          Jest tak parno, że pranie mi nie wyschło, musiałam ponownie rozwiesić w domu 🙂
          Odczuwalna u mnie w tej chwili 28st. ?!
          Gorąco i parno jak onegdaj w Panamie, na równiku. To nie mój klimat.

          Pilnujcie nawadniania się. 1 szklanka jakiegoś napoju co godzinę. Kupiłam dziś, po raz kolejny, przeszło 2 kg cytryn i non stop robię dzbanek lemoniady, piję też solony sok z zielonych ogórków. 2 dni temu zebrałam kilka ogromnych ogórków i już nie wiedziałam co z nimi zrobić.
          Zważyłam, każdy prawie po 600 g. W takim razie obieram, miksuję, dosalam, dodaję trochę soku z cytryny i mam niesamowicie pożywny, odżywczy, chłodzący napój. Miałam za mało soli w organizmie. Pociłam się za bardzo, a pot nie był słony, więc się dosalam.
          Dr bartek kulczyński, opierając się na badaniach naukowych, obalił tezę, że sól szkodzi. Jej brak jest bardziej szkodliwy. dziennie powinniśmy dostarczyć do organizmu pomiędzy 5 a 10 g.
          Mniej więcej 2 miesiące temu Muki też mi nakazał ssanie soli, bardzo dobrze odczytał braki w moim organizmie.

          Od dawna wiem, że trzeba mieć więcej soli w organizmie, więc nie przejmowałam się dosalaniem potraw, a widać i tak powstały braki.
          Sól to najważniejszy katalizator wszystkich reakcji biochemicznych w organizmie, pisałam tutaj o tym przed laty (Sól Kłodawska), a i tak dopadł mnie brak soli 😦

          Ooo, zgubił się na tej stronie wyszukiwacz.
          Muszę w takim razie w ustawieniach administracyjnych poświęcić tej stronie trochę czasu, by można było poszukać po tagach innych artykułów.

          Krzepkiego czasu Irenko :>

        • Irena B-K pisze:

          Dzięki ❤ tak -krzepa, krzepa i krzepa , nie hart bo to ” trah”.
          Tak jakby świadomy sen – z astrala złodziei emocjonalnych, lub technologia złodziei , jakieś wiązki / nie znam się / i do manipulacji religijnych.
          Pamiętam Twoją radość z darów odzyskanych :).
          ” coś” kazało mi wtedy blokować i nie prosić o te dary .
          Sny też do blokowania- w ciągu roku 2 sny pamiętałam – w tym jeden z dawno zmarłym dziadkiem, co zrozumiałam jako przestrogę przed religiami , szarymi i kościołem ; dziadek był bardzo religijny aż do przesady.
          Oczywiście od razu spaliłam złoczyńców- złodziei mojej energii i odebrałam co moje .
          Nie jestem pewna ale Duszy Obcy nie mogą zniszczyć bo nie wiedzą gdzie się znajduje i dlatego przenoszą świadomości zmarłych czy umierających do klonów – jakoś tak słyszałam kiedyś .
          Tak , zgadza się,że poczwary polują i z tych upałów robactwo się mnoży – insekty / komary, pająki, muchy, larwy, kleszcze itd/ i widać, że to jest specjalnie robione…. nazi- kto to- co to – nazi….Wszędzie nam bzdury pokazują i mamią
          Szczęścia Rodu każdego żyjącego ❤

        • smisnykolo pisze:

          BasiaB „Otóż wówczas usłyszałam: ”najcenniejsza moneta we Wszechświecie to numizmatyk (powinno być: numizmat, ale wtedy tak usłyszałam), czyli Nieśmiertelna Dusza””
          Właśnie mi się skojarzyło, jak oglądałem film „Jupiter Ascending”, tam opowiadają o tym jak przeprowadzają żniwa planet po kolei, a energię bądź dusze, które uzbierają, używają do odmładzania się. (Tak kojarzy mi się, że już kiedyś o tym tutaj pisałem)

          Odnośnie soli: CZY SÓL JEST ZDROWA? JAK NAWODNIĆ ORGANIZM? .https://www.youtube.com/watch?v=g4OyluNiSIM i Sól NIE powoduje nadciśnienia?! Bać się soli czy solić więcej? .https://www.youtube.com/watch?v=gM72jcfi71o

        • BasiaB pisze:

          Ten mój „letarg” opisałam gwoli ostrzeżenia.
          Wspomniałeś o filmie, zgadzam się, chyba chodzi im raczej o dłuższe życie, nieśmiertelność, no tak – odmładzanie się.
          W sumie na samym końcu zobaczyłam jakby kościotrupy, takie jeszcze z resztkami ciała 🙂

        • BasiaB pisze:

          smisnykolo – umieszczę Twój post w wątku o Soli Kłodawskiej:

          Sól Kłodawska

        • LM pisze:

          Ja miałam sen że rozwalałam wrogie roboty. Tylko w ten mój pokręcony sposób.

  13. Irena B-K pisze:

    LM „Ja miałam sen że rozwalałam wrogie roboty…” – każdy sposób pomocny w zwalczaniu krzywdzicieli 🙂
    Tu ciekawostka językowa na wrogie is- toty :
    bluźnierstwo ale potem zastąpić pięknem ; tylko nie wiem czy tak się da zrobić:

    Pierwszy Język 🇵🇱
    ” za jeb ist e ” – Pierwszy Język – Odcinek 10.1
    .https://www.youtube.com/watch?v=WLQoVefPMMQ
    dobrodziejstwa i pokonania is-tot 🙂

    • LM pisze:

      Na wk…wie gniewu Rzyganie na nie żarem (wyglądała na lawe bardzo jasna) i upieczonego robota zjeść (no dobra odgryziony przez niego mój palec wrócił się do mnie) 🥴😏. Najlepiej iść spać z napełnionym brzuchem 🙂

Dodaj komentarz