Panama – P’An

To była moja podróż życia, jak wysiadłam z ostatniego środka transportu, wiozącego nas z lotniska w Panama City do wyznaczonego miejsca, wykrzyknęłam :

Jestem w Raju”

Wieczór, jest godzina 9 PM, wysiadamy całą grupą z klimatyzowanego autokaru na podjazd przed ośrodkiem hotelowym nazywanym tam Resortem.

Otwierają się drzwi,  bucha na nas gorąca, upalna, pacyficzna bryza z szumem oceanu w tle, niebywały zapach.

Na powitanie, przy wysiadaniu zostaje nam podany świeży sok pomarańczowy z lodem. Jestem pod ogromnym wrażeniem.

Coś niebywałego, przepięknego. Odczucia Raju spotęgowane zostały oświetleniem przestrzeni z tropikalną roślinnością w tle.

Widok zwala mnie z nóg.

Dosłownie: zwala z nóg, bo po prawie 40 godzinnej podróży do Panamy, nieprzespanych 2 nocach, byłam mało kompatybilna z rzeczywistością.

Po dotarciu do pięknie urządzonego pokoju w stylu „kolonialnym” z obowiązkową klimatyzacją, po szybkiej i koniecznej ablucji padłam na szerokie łoże i spałam do …6 rano tamtejszego czasu, co oznacza naszą godziną 12-tą, bowiem mamy przesuniecie w czasie o 6 godzin.

Widok z „mojego” balkonu

Po kilku dniach oswoiłam się z tropikalnymi temperaturami dochodzącymi do 45 st. C odczuwalnej temperatury + wilgotnością na poziomie 80-90 %, zmianą czasu oraz palącym słońcem – dosłownie, bowiem w pierwszym, dniu mimo ostrzeżeń o konieczności zastosowania na początku kremów lub olejków z maksymalnym filtrem czyli co najmniej 50, zlekceważyłam to sobie, bo przecież wiem lepiej że te filtry szkodzą  🙂

Tak, tylko ich brak w tropikalnym klimacie z prostopadle padającymi promieniami Równikowego Słońca – szkodzi jeszcze bardziej, o czym świadczył mój spalony dekolt już po pierwszych 40 minutach kursowania plażą wzdłuż wybrzeża Pacyfiku 🙂

W związku z tym od tamtej pory do końca wyjazdu siedziałam już tylko pod parasolami, co i tak zaowocowało przepiękną. tropikalną opalenizną 🙂 mimo faszerowania się mazidłami z filtrami : 50, 30, 20, na koniec odważyłam się skorzystać z 4-ki na nogi  🙂

Po barwnym opisie tej odległej od nas krainy, poczynionego celem przybliżenia Wam egzotyki tego miejsca nasyconego barwami, słońcem i upałem, szumem bardzo niespokojnego Pacyfiku, którego nazwa jest całkowitą odwrotnością jego mocy i siły, do tego stopnia, że stojąc na jego brzegu trzeba było się mocno zapierać nogami i stopami, by wraz z falą powrotną nie zostać tam zabranym w głąb Oceanu, bo takiej siły powrotnych fal nigdy nie doświadczyłam, przechodzę teraz do sedna mojej wyprawy, która „urodziła” się nagle i niespodziewanie.Ocean Spokojny-Pacyfik jest po prostu groźny.

Jadąc autokarem z lotniska do wyznaczonego celu, wyczytałam na bilbordach i innych plakatowych ogłoszeniach mnóstwo znaków, najczęstszymi były słowa:

Vista – ciekawostka o tyle, że nazwa mojej strony zdrowotnej i firmy to: VistaFit.

Jak się później dowiedziałam Vista po hiszp. oznacza:  obejrzeć, zobaczyć , widzieć. Musiałam polecieć na kraniec świata, by dowiedzieć się więcej o własnej nazwie 🙂

Kolejne słowa to: An, Au, Pan i jeszcze kilka innych, których teraz nie pamiętam.

Już po tych wstępnych znakach i podpowiedziach wiedziałam, że ten mój wyjazd wcale, a wcale nie był „przez przypadek, bo tak się złożyło „ , tym bardziej, że jak wspomniałam we wcześniejszych postach, na 3 dni przed wylotem usłyszałam: „100 lat Egiptu”, a na 10 dni wcześniej dostałam w prezencie nasz hymn:

https://mistykabb.wordpress.com/2017/02/26/popiol-i-diament-stan-borys/

Zaczynało być ciekawie, ale na razie świadomie i mniej świadomie zbierałam informacje, dużo się działo, lecz najważniejsze czekało na swoją kolej.

Ta nastąpiła w sławetną już sobotę 11 marca, kiedy wieczorem, po kolacji, i akurat wzięłam ze sobą telefon, bo a nuż coś wyczytam po połączeniu się z tym ichnim „rewelacyjnym” internetem, dostępnym tylko po wdrapaniu się po 50 Stopniowym nachyleniu pagórka do Lobby zwanego po polsku Recepcją.

Informację od Boni o dziwacznym skoku rezonansu szumana odebrałam o 9 PM.

Był to dla mnie znak i potwierdzenie tego co odkryłam, doświadczyła, zrobiłam, widziałam, słyszałam w trakcie dwóch poprzednich dni.

W piątek 10-go marca wyruszyliśmy wynajętym busem celem zwiedzania stolicy czyli Panama City. Była nas mała grupka, co sprzyjało spokojnemu zwiedzaniu i robieniu pamiątkowych zakupów.

Jednak sztandarowym punktem każdej panamskiej wycieczki jest ich perła w koronie zwana : Kanałem Panamskim.

I tu…już miałam pierwsze „instrukcje, podpowiedzi i informacje” 🙂

Jednak dopiero wówczas dowiedziałam się kiedy i jak powstał ten ogromny projekt, unikat na skalę światową ze względu na system zapór, a całe działanie kanału odbywa się bez jednej pompy, używając do tego celu : GRAWITACJI !

Cały Kanał Panamski ma 80 km długości i 12 śluz.

Główny wiadukt przepływu transportowców robi kolosalne wrażenie, bo też jest kolosem i gigantem, zrobiłam kilka fotek, ale nie oddają właściwej perspektywy i rozmiaru tego przedsięwzięcia.

Natomiast drugiego dnia zaplanowanego zwiedzania unikatów panamskich, pojechaliśmy do dżungli.

I teraz…każda nazwa jaka Wam podam ma swoje znaczenie. To są miejsca o fundamentalnym znaczeniu dla naszego RODu, o czym nie miałam zielonego pojęcia do czasu bezpośredniego zetknięcia się z tymczasem, miejscem, jego rolą, nazwami, a co za tym idzie faktycznym znaczeniu.

I tu nam się kłania sławetne już „100 lat Egiptu”

Jedziemy do Resortu o nazwie, nomen-omen: Gamboa.

Dla mnie to brzmi jak nazwa GRY, tego czym się jarają przebierańcy z Miejsca Żmijowego [MŻ].

Gamboa dawniej było miejscem okupacji i bazą stacjonowania wojsk amerykańskich.

Jest to ważne strategicznie miejsce z powodu bezpośredniej lokalizacji w obszarze Kanału Panamskiego, a przede wszystkim…Gatún – sztuczne jezioro w środkowej Panamie.[…] Jezioro jest głównym źródłem wody dla śluz umożliwiających przejście statków przez Kanał Panamski. Jego nazwa wywodzi się od formacji geologicznej zwanej Gatún, która przypuszczalnie jest pozostałością krateru uderzeniowego. ”

https://pl.wikipedia.org/wiki/Gat%C3%BAn

Zanim dojechałam w te miejsca już miałam przed oczami pętelkę, kokardkę, przy okazji usłyszałam : „ KRZYŻ RÓWNIKOWY”

Wyjaśniam:

Przez prawie 3 tygodnie przed wylotem do Panamy w moich codziennych działaniach ukazywał mi się Egipt, ni z gruszki ni z pietruszki, bowiem nie było to celem ani zamiarem moich prac energetycznych. Jednak nagle mnie wrzucało w ten egipski czas, który jak dla mnie ciągnął się jak papier toaletowy, bez końca i początku.

Wcześniej działałam na Lemurii i Atlantydzie czego następstwem tych czaso-okresów jest nowożytny Egipt, o czym wspomniałam pisząc o czasach zwanych Ramzesami.

https://mistykabb.wordpress.com/2017/02/09/co-nie-co-o-zydach/#comment-29486

Ramzes to nie faraon – to czas !

Natomiast KRZYŻ RÓWNIKOWY to połączenie w 1914 roku Pacyfiku czyli zatopionej w nim Lemurii i Atlantyku czyli Atlantydy. Jest mi zupełnie obojętne gdzie faktycznie istniała Atlantyda, bowiem Atlantyk ma wszczepioną w siebie genetykę i DNA Atlantydy i tym samym po prostu nią jest, stąd też jego nazwa.

W ten sposób mamy kreskę poziomą, natomiast pionowa, tworząca ten krzyż jest najdłuższa autostrada świata tzw. Pan America, łącząca obydwie Ameryki lecz jej budowę rozpoczęto gdzie?…w Panamie ! Ma 26 tysięcy kilometrów.

Najczęściej mówi się : Pan Americana.

Autostrada Panamerykańska – droga mająca na celu połączenie krajów obu Ameryk, od północy Alaski, poprzez Amerykę Środkową, po południe Argentyny. Tak naprawdę jest to system dróg i autostrad połączonych szeregowo, a niekiedy również równolegle ze sobą tak, aby połączyć większość krajów obu Ameryk. Łączna długość całej trasy, liczonej od kręgu polarnego na Alasce do miasta Ushuaia w Argentynie, wynosi około 25750 km. Oprócz tej trasy Panamericana ma wiele odnóg, łączących większość krajów Ameryki Południowej.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Droga_Panameryka%C5%84ska

Jednak pośrodku tego KRZYŻA RÓWNIKOWEGO znajduje się „perełka” – jezioro Gatun !

WP_20170311_10_53_45_Pro

Jezioro Gatun

Królestwo najgorszego i najważniejszego na Ziemi Pierwotnego i Pierwszego Unasa Gadziorskiego.

Armia amerykańska opuściła bazę w Gamboa bodajże w 2008 roku, a teren w tym rezerwacie tropikalnych lasów deszczowych wraz z budynkami został przekwalifikowany na ośrodek turystyczny.

Ostatnią atrakcją zwiedzania dżungli równikowej, było przepłynięcie łodzią motorową po Kanale Panamskim celem obejrzenia tamtejszej flory i fauny. Krokodyle, kajmany, żółwie i 129 gatunków węży w tych okolicach i wodach to normalka, więc proszono turystów by nie wstawali gwałtownie w trakcie przejażdżki 🙂

I tu się zadziało !

Nagle zobaczyłam co się dzieje w Gad Un , potem widziałam jak znikają pętle czasowe, potem widziałam jak nikną portale czasowe oraz całe to „dziwne” towarzystwo, które zaimplementowało nam 100 lat Egiptu tak daleko od naszej rodowej kolebki czyli Lachii, Polanii . W okolicach Gatun i Kanału Panamskiego na połączeniu dwóch czasów: Lemurii i Atlantydy rozpoczęły sie porządki !

W życiu bym na to nie wpadła, by zająć się tym terytorium gdybym tam nie poleciała.

Do głowy mi nie przyszło, że to właśnie tam są portale i pętle czasowe z centrum dowodzenia w sztucznym jeziorze utworzonym w kraterze po uderzeniu meteorytu( ciekawy zbieg okoliczności ? ) przez naczelnego gadziego Unasa czyli demoniczne monstrum zwanego Pierwszym !

To stamtąd wypływały decyzje i rozporządzenia, to tam manipulowano czasem cofając go, przyspieszając lub zmieniając bieg czasu na taki jaki był w danej chwili potrzebny.

To stamtąd nadawano dyspozycje czasowe, bowiem to Kanałem Panamskim z centrum w Gatun połączono Lemurię, Atlantydę i Egipt, który trwa do dziś. Obecnie jesteśmy w czasie zwanym 7 [siódmym] Ramzesem.

Dlatego ciągnęłam Was za język w sprawie jeziora, dlatego ucieszyłam się z linku Boni, dlatego przyjechałam stamtąd spokojna i pewna, że ich czas dobiegł końca, cokolwiek się dalej  wydarzy.

Dlatego ucieszył mnie sen Andrzeja, dlatego ucieszył mnie znak: ”Melancholia”, bo jak wyobrażacie sobie ten reset niewyobrażalnego zła zagnieżdżonego na naszej Ziemi ?

Wirusa, który zżera każdą nano-sub-atomową cząstkę naszego mienia i RODu ?

Francuzi zaczęli budować Kanał Panamski w 1894 roku, po 10 latach zdziesiątkowani przez febrę i malarię „przekazali” w 1904 roku amerykanom budowę kanału.

WP_20170311_16_46_59_Pro

Przyczyną zabójczej malarii były komary, tak więc amerykanie rozpoczęli budowę kanału od wypalenia całej flory w okolicy budowy, by do cna wypalić zarazę i malaryczne komary.

Amerykanie skonfiskowali francuzom dostęp do terenów budowy Kanału Panamskiego dokładnie zaraz po oddzieleniu się Panamy w 1904 roku od Kolumbii, bowiem wcześniej te tereny były Kolumbią. Jak zwykle amerykanie byli najeźdźcami i złodziejami, nic się nie zmieniło nawet po 100 latach.

Historia lubi się powtarzać: „ do cna wypalić zarazę” 🙂

Na koniec została nam nazwa: Pan Am !

Pisałam: P’An !

POL An, Ar – AN zostali tam w Panamie na Krzyżu równikowym i przez niego zniewoleni CZASEM, pętlami czasowymi.

11 marca 2017 roku zakończył się ICH czas, manipulacje czasem i przeskoki w czasie. W tym dniu odzyskaliśmy najważniejszą część wolności, zakończyło się „100 lat Egiptu”, ciemnogrodu, niewoli.

Na koniec kilka zdjęć, ścisłe centrum Panama City nazywane Nowe Miami, w których min. jest wieżowiec D. Trumpa. Zanim dojedziemy w to prestiżowe miejsce przebijamy sie przez paskudne, brudne i ubogie slumsy. Na wcześniejszym zdjęciu – Iguana, jest ich pełno, jak u nas kotów 🙂

Copyright by BasiaB.

Ten wpis został opublikowany w kategorii aktualności, czas, Gwiezdne Wrota, manipulacje czasem, misteria, Panama, Resonans Schumanna, stworzenie świata, Ziemia i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

63 odpowiedzi na „Panama – P’An

  1. BasiaB pisze:

    Zapomniałam dodać – w Panamie, na równiku dzień ma zawsze 12 godzin, noc ma zawsze 12 godzin.
    Tam cały czas jest RÓWNONOC !
    Byłam tam równo 11 dni, miałam aż tyle równonocy by się zadziało 🙂
    11 marca Jezioro Gatun zawrzało 🙂
    Nie ma zbiegów okoliczności: 11 – stki

    • BasiaB pisze:

      Dodam jeszcze co z tymi słowami, nie rozwinęłam bowiem tematu.
      Vista – oznacza, że to ja miałam zrobić, ale musiałam to zobaczyć, czyli być na miejscu.
      An – to miejsce jest nasze, naszego RODU, jak większość miejsc na Ziemi, ponieważ Ziemia jest nasza. Nie ważne gdzie, w każdym miejscu na Ziemi są An, są Ar, są Ar-AN !
      Tylko …zabrano, skonfiskowano nam tą wiedzę i pamięć jak francuzom dostęp do Kanału Panamskiego.
      Au – to co zobaczył Andrzej we śnie – nasze prawdziwe złoto, ograbiono nas z dostępu do tego pierwiastka jak francuzów z Kanału Panamskiego.
      Powtórka z rozrywki.
      Widać złoto jest ważne, ale mamy zamienniki, jak w aptece tańsze i skuteczniejsze odpowiedniki, nasze rodowe klejnoty.
      Przypomnę : Uran, Rad, Kobalt, miedź.

    • BasiaB pisze:

      I jeszcze jedna ciekawostka:
      Przez pierwsze pół dnia zwiedzania dżungli nazwa jeziora Gatun brzmiała we mnie jako GodAn. Ciekawe ?!
      Byłam przekonana, że tam jest uwięziony nasz bóg. Jakież wielkie było moje zdziwienie, kiedy kolejny raz usłyszałam ta nazwę i dotarła do mnie jego właściwa nazwa.

      Później zrozumiałam – tak, nasz bóg tylko że gadziorski, tylko że przebieraniec, tylko że oprawca posiłkujący się naszym mieniem.
      Nawet w pomyłkach nie ma zbiegu okoliczności, musiałam dowiedzieć się w ten sposób co tam się ukrywa, że to nie przelewki czy w kij dmuchał.
      Ta pomyłka była bardzo ważna.

  2. Anula pisze:

    Miałam sen ale nie wiedziałam do czego to połączyć. Teraz już wiem:-) sen był 8 marca tego roku. Była noc, spałam,ale wyczułam że ktoś siedzi u mnie na łóżku. Mąż i córki spały. Wkurzyłam się że nalot ( często tak miałam łącznie ze ściąganiem koldry, ale to nie ważne) i zaczęłam od ..Jeśli robisz coś złego mojej rodzinie to spie…alaj i to w podskokach. On dalej siedzi i słyszę słowa w mojej głowie: już niedługo wszystko się zrowna, nie będzie można cofac.
    Jak się obudziłam to próbowałam to połączyć z moją sytuacja finansowa czy w domu. Ale nie pasowało więc to zostawiłam.
    Pamiętam jeszcze że odczułam od tej osoby lekkie załamanie, smutek coś takiego.

    • BasiaB pisze:

      Cieszę się, że opisałaś swoje odczucia. Ta osoba była pewnie smutna z powodu tego co nam najźdźcy i szemrane, okupanckie pomioty zrobiły. Co zrobiły naszej boskiej krwi i mieniu.

      • LETO pisze:

        7 marca byl potezny atak I armagedon dla ghula maryjki.Energiji zenskiej .Tej co tak z uporem maniaka niejaki Taran propaguje.Nastepny dzien byl lepszy .

      • Anula pisze:

        Czyli skończą się wszelkiego rodzaju nawiedzenia i naloty na nas. I oni sobie z tego dobrze zdają sprawę. Stąd ten smutek

        • BasiaB pisze:

          Jest jeszcze trochę do zrobienia.
          Z tego co widzę i otrzymałam informację na maila, wałęsa się mnóstwo bezpańskich demonków.
          Część jest programem cyfrowym, cześć naszymi fałszywymi przejawieniami.
          Tak czy inaczej : DO PIECA !

          Natomiast każde z Was powinno bardzo przyłożyć się do scalania swoich części, ponieważ te zostały uwolnione w wielu ostatnich procesach i mogą być wykorzystane, powtórnie przejęte przez OBCYCH.

        • LETO pisze:

          Zgadzam sie Basiu nim to napisalas zobaczylem .Co do joty.

  3. Ktoś pisze:

    .https://www.youtube.com/watch?v=Yh25gpomihg

    To monstrum było kiedyś podmiotem pewnego obrzędu nim go Polakom watykański pedzioland nie podmienił na Marzannę…. jedną z emanacji Prawdziwej Niebiańskiej Pani.

    Monstrum owo znane tez jako Starucha, Kostucha, (zła) Czarownica i Wiedźma (w bajkach) czy też bardziej swojsko maryja czy tiamat jest tym co można odczuć w czasie nocnych ataków jako koścista acz mgliście prześwitująca postać o trupim, bladoszarym wyglądzie. Temu czemuś ślubują niewolniczą wierność wszelkie obrzezane „w torah” „klęczniki”…. jak i to coś znane pod nazwą Atena jest przedmiotem uwielbienia i zażartego przywoływania przez fartuszkowych kanibali „pizz z dzieci”… Owa modna w ezo „żeńska energia” to też owa b-żyd-ula czyli BESTIA z ULA…..

    a rytuał TOPIENIA b-ŻYD-uli to zachowana w ludowym folklorze a WYRAŻANA w ten sposób RADOŚĆ Z POKONANIA JEJ i JEJ PLEMION HITLEROWCÓW podczas ich poprzedniego skoku na LUDZKOŚĆ. Ich poprzedniej PRÓBY CAŁKOWITEGO JEJ ZNIEWOLENIA NAZISTOWSKIM/ noachickim prawem rabinicznym. Ich poprzedniej próby zaczipowania ich by zrobić z czujących istot bezduszne zjudaizowane gollumy. I także wspomnienie po WYZWOLENIU PLANETY Z RĄK TEJ SATANISTYCZNEJ i SADYSTYCZNEJ SZKARADY…. tego MONSTRUM ŻYWIĄCEGO SIĘ KRWIĄ TORTUROWANYCH DZIECI by w ten sposób zachować młody wygląd i długowieczność….. jak to czyni podobne jej monstrum żywione pizzami podesty…. to z burdelu buckingham….

    Bo topienie brzyduli to pamiątka po pokonaniu jej przez duet Durga (woda) i Kali (ogień)…..

    • Ktoś pisze:

      Oczywiście PALENIE KUKŁY maryji (tiamat) NIE JEST ZWIĄZANE z odejściem zimy. To późniejsze katolskie powiązanie na zasadzie ZIMA = BRAK WEGETACJI = ŚMIERĆ (i roślin i ludzi z głodu) = SADYSTYCZNA, LUDOŻERCZA, PIEKIELNA BESTIA TIAMAT i jej niosące chrześcijanom śmierć kohorty zjudaizowanych zwyrodnialców….

      Pierwotnie PALENIE KUKŁY było RADOŚCIĄ i WSPOMNIENIEM Z POKONANIA NIEJ…. Podobne w swej wymowie święto obchodzą w Meksyku. Święto Śmierci… Święto POKONANIA JEJ…… ŚWIĘTO RADOŚCI z tego zdarzenia….. z ODEJŚCIA TEJ MASZKARY ze świata żywych do piekła…. gdzie już nie może żywym szkodzić…

      Tak samo pozmieniane znaczenia mają słowiańskie święta związane z ogniem….. DOBROCZYNNYM OGNIEM czyli wizualizacją w postaci ogniska Swaroga / Swarożyca OBROŃCÓW LUDZKOŚCI przed tym dzieciożerczym monstrum…. I skakanie nad nim, czy okadzanie dymem z niego, jest tylko prośbą czy próbą ZYSKANIA ICH PRZYCHYLNOŚCI I OCHRONY przed maryją (tiamat) i jej pederastyczno-pedofilsko-sadystycznymi sługami….. I tymi żywymi i tymi napadającymi z poziomu astralu….

      To samo znaczenie miało roznoszenie po domach zapalonych na wiosnę ŻAGWI…. Na wiosnę bo PO ODEJŚCIU ZIMY czyli PO (kolejnym odegraniu religijnego zdarzenia pt) POKONANIU MARYJI (tiamat) i jej OBRZEZANYCH ZWYRODNIALCÓW…… próbujących kiedyś tam sięgnąć po wyłączną uzurpatorską władzę nad światem…… NOWE OBCHODY i NOWY PŁOMIEŃ to ODRADZAJĄCE SIĘ ŻYCIE jakie PRZEŻYŁO czy mówiąc inaczej ZOSTAŁO WYZWOLONE SPOD PEJSTATEGO TERRORU tego ghulowatego monstrum…… jakie OCALAŁO z wojny jakie to monstrum i jej kohorty zwyrodnialców WYDAŁO ludzkości…. z zawiści iż są chrześcijanami…..

      Podobne znaczenie ma GROM-ni-ca zanoszona zapalona do domów….. GROMnica bo NOSICIELKA GROMU w pierwotnych wierzeniach, nosicielka JEGO (tj GROMOWŁADNEGO) SIŁY by ona (ta cząstka jego mocy) OCHRANIAŁA domostwa przez maryją (tiamat) i jej sługami jak beliar, belzebub i podobni im aniołowie judaizmu……. czyli OJCOWIE ZAŁOŻYCIELE tzw 12 rodów hitlerowców…..

      • BasiaB pisze:

        Ktoś – nie raz jak czytam Twoje teksty – zastanawiam się : skąd Ci się to bierze ?
        Bo trafność spostrzeżeń i wiedzy – to wiemy : na piątkę 🙂
        ale ten niesamowity dobór słów ? !
        To zawsze budzi we mnie zdziwienie i robi wrażenie 😀 ❤

  4. Wojwit pisze:

    Podróż Życia… Cudownie, Basiu musi tam być, a dla nas bardzo egzotycznie. Dal…

    • BasiaB pisze:

      Bardzo egzotycznie Wojwicie, tam jest taki zwyczaj, że wieczorem każdy wybiera sobie dowolną kolację tematyczną, np. kuchnia śródziemnomorska, czy meksykańska. zamawia sobie równiez godzinę. Na początku brałam jak najwcześniejsze, czyli ok. 18 tej. Zaraz po kolacji szłam spać, bo to nasza 1 w nocy.
      I powiem szczerze, przez tydzień gnałam po tych kolacjach na złamanie karku, byleby juz iść do łóżka, bo zarówno temperatura i wilgoć powietrza były zniewalające i wieczór nie przynosił żadnej ulgi.temp. spadała do 28 st.

      Potem już było lepiej 🙂 ale to nie jest klimat dla nas, jest po prostu za gorąco, nawet znajomi którzy maja juz za sobą wiele wojaży stwierdzili, że klimat panamski dla nas to piekło 🙂

      • BasiaB pisze:

        Widać pojechałam tam w innym celu, bo inaczej by mnie w ogóle nie olśniło w sprawie tego jak napisała Polka – węzła gordyjskiego.

        Po takich kolacjach zawsze były organizowane imprezki dla wczasowiczów, których ten ośrodek mógł pomieścić nawet i 1000 osób, więc takich miejsc było mnóstwo. „Zaliczyłam” tylko ostatnie 2 tzw. show, bo po prostu o ich 9PM spałam już w klimatyzowanym pokoju 🙂 Nie było dla mnie innej opcji 🙂

        • Wojwit pisze:

          Niedługo nas też czeka, co prawda mniejsza przeprawa niż Ty, Basiu tam przeszłaś ze zmianą czasu na urzędowy letni. „Włatcy móch” nie odpuszczają…

  5. Polka pisze:

    Kanał Panamski- węzeł gordyjski rozsupłany.

    • BasiaB pisze:

      Trafne określenie Polko, chyba najważniejsze 🙂 ❤

    • BasiaB pisze:

      Dziś dostałam na maila :
      ” Trochę szkoda , że czasu nie można zatrzymać ani przesuwać
      czynności w czasie . W praktyce nie można też ” odrobić ” rzeczy i spraw
      których nie wykonaliśmy we właściwym czasie . ”

      A ta dla mnie potwierdzająca informacja przyszła z kierunku, który nazywam spamem jako epilog dla dalszej dygresji 🙂

      Kolejny ZNAK 🙂

  6. Ktoś pisze:

    Zapomniałem wkleić bardzo ważny komentarz…
    https://www.monitor-polski.pl/andrzej-nikodemowicz-zamach-w-londynie-ma-odwrocic-uwage-od-czegos-znacznie-wazniejszego-planica/#comment-275536

    którego podsumowanie jest takie

    TRWA TERAZ WALKA

    RÓŻNYCH PEJSIASTYCH/ NAZISTOWSKICH SEKT w tym tych od von spiers

    „o OGIEŃ” czyli o ZNIEWOLENIE bądź ZABICIE ISKRY ŻYCIA…..

    czyli jak to jedni mówią o ZNISZCZENIE MATRYCY LUDZKOŚCI i zarazem wymordowanie w ten sposób wszelkich ludzi jakim daje ona życie….

    bądź jak mówią inne źródła o ZAMORDOWANIE SYNA CZŁOWIECZEGO aktualnie wcielonego na ziemi.. owej przepowiedzianej ENERGII CHRYSTUSOWEJ…. z jakiego ma się ODRODZIĆ CHRZEŚCIJAŃSTWO….. i zarazem POTĘGA SŁOWIAN…..

    a popiskiwanie różnych von sspiersów to tylko boleści nazi iż ich reichdorado się nieodwołalnie kończy i jest zwyczajnym OSKARŻANIEM OFIARY iż PRÓBA, KOLEJNA PRÓBA MORDU NA NIEJ doprowadziła do zdechnięcia mającego dokonać tego mordu nazistowskiego mordercy, poddanego brytyjskiej, reptyliańskiej maszkary…. bo tym był ten opłakiwany max…. MORDERCĄ a właściwiej SKRYTOBÓJCĄ na usługach brytyjskiego imperium nazi…..

    Reszta to tylko semantyka…. takie odwracanie „kota ogonem” typowe u „hitlerowskiego, biblijnego plemienia”….. patrz biblia…..

  7. BasiaB pisze:

    ” KRYSZTAŁ CZASU…KOSMICZNY ZEGAR CZASU…. ZACZĄŁ PRACOWAĆ W NOWEJ KONFIGURACJI .. POWRÓCIŁ DO SWOJEGO PRAWZORCA.

    I ZNOWU NAM SIĘ UDAŁO…… 23. 03 2017.

    Dlaczego wczoraj był tak ważny dzień…. dlaczego wczoraj wyzerował wszystko, co stare „KRYSZTAŁ/ LUSTRO CZASU”…. KOSMICZNY ZEGAR CZASU.”
    http://cheops4.org.pl/phpBB3/viewtopic.php?f=60&p=66129#p66129

    ” Dlaczego wczoraj był tak ważny dzień…. dlaczego wczoraj wyzerował wszystko, co stare ”
    Dlatego, że 22 marca opublikowałam art. o zniszczeniu wszelkich pętli czasowych i nikczemnych zarządców PANów na co dostałam znak, by ta inf. ujrzała światło dzienne właśnie w tym dniu 🙂
    Czyli właśnie powyższy artykuł o Panamie 🙂

  8. BasiaB pisze:

    Widzę, że dziś „gorąco” na stronie 🙂
    Kilka dni temu Andrzej nie mógł spać w nocy, co do niego niepodobne.
    Inni mieli podobnie.

    Miedź – zastosujcie fizycznie miedź, jak kto umie, np. zwinięty drucik na ręce w formie bransoletki.
    Codziennie sprawdzajcie czy OBCY nie porobili na Waszych działaniach konwersji.
    Oni się boja działania miedzi w naszych rękach.

  9. Ktoś pisze:

    Wygląda na to, iż wreszcie PYKŁO na stale. ;p

    • BasiaB pisze:

      Przewalało się, przewalało o przewaliło 🙂

      • Ktoś pisze:

        Jest nowy kobra u krystal a tam „proroctwa” śmierci…. różnych polityków….
        Wizjoner czy zaczęli uciekając z ciał w „astral” ?

    • Ktoś pisze:

      „Dzisiaj o 7 rano pryskali jak wściekli. Dawno nie było smug na całej długości nieba, błyskawicznie rozszerzających się. Niebo już nie jest niebieskie, ale coraz bardziej „blade”.
      Zazwyczaj tak robią, gdy zbliża się zmiana pogody na deszczową.”
      (https://www.monitor-polski.pl/rafal-gawronski-tajny-szabat-judeo-satanistow-w-rzymie/comment-page-2/#comment-275897)

      niedługo i pryskanie nie pomoże ;D

      • BasiaB pisze:

        widziałam i u nas.
        Dekrety przygotowane przez tajne związki i stowarzyszenia nigdy nie nabiorą mocy prawnej.
        To „ostatnie podrygi konającej ostrygi”
        Czas resetu OBCYCH jest rozpoczęty, stąd ich błędy i krzyk rozpaczy.

      • Emi pisze:

        Witam. Jestem z Podlasia, dziś o 6 rano piękne słońce, zapowiadał się piękny dzień, ale też szachownica jakiej dawno nie widziałam. O godz 7 już zrobiła się mgła z widocznością zaledwie kilkudziesięciu metrów.

        • BasiaB pisze:

          Tak Emi – widać po rezonansie szumana, nie tylko wchodzą w grę same opryski.
          To skorelowane działania frakcji na Ziemi z tymi „sylfami’.
          W dniu dziesiejszym nie ma chyba jednej osoby, która by poprzedniej nocy spała dobrze.

  10. Ktoś pisze:

    „Robert Bernatowicz prezes fundacji Nautilus, twierdzi że zbliża się potężna istota duchowna która będzie człowiekiem. Data 2017 ma wiele różnych tajemnic.”
    (https://www.monitor-polski.pl/rafal-gawronski-tajny-szabat-judeo-satanistow-w-rzymie/comment-page-1/#comment-275854)

    — to rodzina Alexa Bernatowicza od porozmawiajmy.tv ?

  11. Ktoś pisze:

    Daty daty daty

    „Co niebawem nastąpi?

    Anulowanie świąt religijnych i narodowych we wszystkich instytucjach edukacyjnych, od 9.11.2017.
    12 B: Wprowadzenie elektronicznej identyfikacji studentów (uczniów), od 20.09.2017.

    12 D: Przekształcenie placówek oświatowych i zakładów akademickich na miejsca o wolności seksualnej, od 17.09.2017
    8D: Wejście do ONZ, która będzie sprawować opiekę nad jedyną Chrześcijańską Cerkwią (Kościołem), od 15.07.2017.

    11A: Przyjęcie przez Watykan pierwszej roli w Cerkwi (Kościele) Chrześcijańskim, od 15.08.2017.
    Artykuł 2: Wejście do szpitala możliwe tylko z kartą ubezpieczeniową, w przeciwnym razie wejście będzie zakazane, od 8.9.2017.
    8A: Wprowadzenie kart zdrowia dla wszystkich obywateli, lekarzy, od 19.9.2017
    Artykuł 1: Elektroniczna identyfikacja wszystkich obywateli Unii Europejskiej i Państwa Rosyjskiego, od 16.6.2017. Przyjęcie artykułu przez wszystkie cerkwie (kościoły) chrześcijańskie.
    Artykuł 2:
    2 A: Rezygnacja z suwerenności państwowej – przyjęcie powstania Państw Federalnych, zjednoczonych w regiony – ze stolicą regionów, realizacja od 17.10.2017.
    2B. Przyjęcie do Federacji Cypru, od 14.08.2017
    2 C: Przyjęcie ONZ jako najwyższego organu, od 10.7.2017, dla wszystkich religii świata.
    4 F: Nauczanie na wszystkich poziomach edukacji pięknej erotycznej przyjemności, od 22.12.2017, nie tylko przez profesorów, ale i zwykłych pracowników.
    Artykuł 5: Uznanie w Internecie wolności dla pornografii dziecięcej, ale tylko od 14 lat i starszych, od 24.12.2017.

    7A: Legalizacja nowych kultów – New Age, od 21.9.2017. ”
    (https://www.monitor-polski.pl/rafal-gawronski-tajny-szabat-judeo-satanistow-w-rzymie/comment-page-2/#comment-275881)

  12. BasiaB pisze:

    Dodam jeszcze:
    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/przekaz-lekarki-niemczech-dla-swiata-2017-03

    wydaje mi się, ze taki artykuł czytałam co najmniej rok temu, być może W-P zrobiła powtórkę.
    Niemniej podaję własne informacje, potwierdzające doniesienia medialne:
    Erdogan zaleje nas muslimami, specjalnie przygotowanymi za pomocą MK-ultra do wojny w Europie.
    Jako, że takie bieżące informacje polityczne otrzymuję niezmiernie rzadko, to uważam że jest to w tej chwili priorytet do działań.
    Inaczej by mi doopy nie zawracano 🙂

  13. Wojwit pisze:

    Stare, ale dopiero dziś na to natrafiłem…

    https://treborok.wordpress.com/przemyslenia/bog-czlowiekowi-taki-los-zgotowal-stare-dzieje/comment-page-1/#comment-5183

    „STARE DZIEJE !

    I tak jak feniks – z popiołów powstanie na zgliszczach świata, co sam się do rozpadu doprowadził. Ze zgliszcz wyłoni się nowe. Wydobyte i wytopione zostanie ze starych form, co choć są już zmurszałe, zatrzymują w sobie drobiny do całości dzieła niezwykle potrzebne. A każdy różne nowego niesie ilości.

    W momencie powołania do zaistnienia, który już był i jest, i będzie, zostanie pewien blask z Ziemi – co znaczy: „gotowość”.
    Rozpocznie się wszystkiego niewyobrażalna wprost wrzawa. A uczynią to ludzie. I nadejdzie sąd. A każdy sam sobie sędzią i katem będzie. Wszystkie rachunki wyrównane zostaną i nic w tym strasznego nie ma. Takie bowiem jest prawo, choć te dni dniami strachu coraz większego będą.

    Rzecz cała od rodu słowiańskiego zacząć się powinna. Są bowiem – bo być muszą – ludzie, którzy przygotowani będą. Oni w sobie słowo niosą, które rozpoczyna wszystko na nowo.
    Zabrzmi ono, gdy wszelkie elementy scalą się w jedno. Dlatego też szarpać będzie ludzi okrutnie – to, co w nich jak perły, ciągnąć ich ku nowemu zacznie. Stare, choć coraz słabsze, w drugą stronę zaś wieść będzie. Ci, co nie zechcą ku całości dążyć, samoczynnie się oderwą. A dziury w ich ciałach tak ogromne powstaną, że schodzić będą.

    Z Polski rzecz cała musi wypłynąć, a praca czeka ogromna tych, których do niej przeznaczono. Są oni dla ludzi kierunkiem i drogowskazem.
    Do nich lgnąć będą choćby i na moment. Przez nich jak przez bramę docierać będą do całości, gdy wszyscy skierują się ku jedności. Dla wielu niewidzialne będzie to zjawisko, bo Całość bez bogactw materialnych będzie się tworzyła. Gromadzić z ludzi to, co czyste jest, żadną skazą ni kłamstwem nie naruszone.

    Tak jak ognie wśród ciemności, światło spójnych praw jasne i czyste widocznym stawać się będzie i zawezwie prawych. Nic, co potrzebne, nie może zostać zapomniane ani poniechane. Wszystko zmierza teraz do jedności, która jest niepodzielna. Ogarnia wszystko. Niewidoczna czas jakiś, przenikała wszystko i była zawsze obecna – teraz zaś budzi się jako nowa siła. Zawiera ona dorobek wszystkich istot, a ostatni jej ziemski aspekt właśnie dołącza do Całości…

  14. Ktoś pisze:

    Trochę skojarzeń

    abraHAM (od niego pochodzi 2 fala nazi i 2 tzw zaginione plemiona)
    => abra ka dabra (słynne zaklęcie)
    => Szymon Mag
    = Ssssss MOoN MAG
    = posługująca się magią żmija (przedstawiciel żmijowego plemienia) bardzo zainteresowana tajemnicą NATCHNIENIA DUCHEM ŚWIĘTYM czyli personalną ISKRĄ ŻYCIA, czyli EMANACJĄ BOGA w sercach chrześcijan…..
    Żmija bardzo zainteresowana ZAWŁADNIĘCIEM NIĄ NA WŁASNOŚĆ i WYŁĄCZNOŚĆ jak i dzisiaj nazi od macy z dziewic czy pizz podesty (pizz z dzieci) to tez czyni…
    Ojciec HAM’itów znanych dziś jako żydzi…..

    RAJ => EDEN
    = E DEN => ADAM = A DAM
    = Święty Dom bo E czy A to OM
    zniszczony przez nazi w trakcie ich pierwszej nieudanej agresji na Ziemię

    EWA = E WA = Święte WA (bo jak wyżej) = SWAROŻYC
    LILITH = Li Li TH = Li E Wa [Pan Ewy] = SWARÓG

    • Ktoś pisze:

      abra ka dabra ==> MAKABRA

      grecy na niego wołali GORGONY…. jaką jedną z nich była Atena dziś jako pożądana w ezo „żeńska energia (tiamat) jest czczona poprzez palenie jej żywcem w ofierze ludzi w Bohemian Grove przez tzw „elity”…

      Atena dostałą wpierdol od Nike nad Irlandią stąd tam tyle legend o żmijach z nieba….. czyli HAM’itach

      • Ktoś pisze:

        i za to palenie żywcem ludzi w ofierze temu demonowi rzymianie z wielką zawziętością ŚCIGALI i MORDOWALI wszelkich druidów…. kapłanów składających tej OHYDZIE te „ofiary” czyli współczesnych rabe…… bo to inna odnoga TEGO SAMEGO KULTU jaki swoje eldorado miał także w Ameryce Środkowej przynajmniej do momentu spacyfikowania ich przez „Nike”…..

        Potem Rzym upadł… nazi przejęło w nim władzę i doprowadziło najpierw do moralnego upadku a potem także i fizycznej zagłady… Dokładnie tego samego obserwowanego dziś na ulicach jewrejoROPE…..

  15. BasiaB pisze:

    ” Być może zaobserwowaliśmy zupełnie nowy rodzaj kataklizmu..”
    http://losyziemi.pl/zarejestrowano-tajemniczy-rozblysk-promieni-rentgenowskich-w-rejonie-zwanym-chandra-deep-field-south

    Dla zorientowanych 😀
    ” Naukowcy nie są w stanie jednoznacznie wyjaśnić przyczyny zdarzenia.”

  16. BasiaB pisze:

    Taka ciekawostka – chociaż Czechy są zdecydowanie bliżej, lecz obowiązuje prawo UE:
    http://businessinsider.com.pl/finanse/firmy/jak-funkcjonuja-raje-podatkowe-jak-zalozyc-firme-w-raju/1f55174

Skomentuj

