Konsekwencje Reiki

„Czym jest natura „miłości” replikowanej przez osoby z III stopniem systemu REIKI.

Czy potrafisz werbalnie zdefiniować różnicę pomiędzy naturalnie przepływającą energią tzw. „miłości” a tą zakontraktowaną za pomocą inicjacji w systemie REIKI?

Jakie są konsekwencję bycia kapłanem/kapłanką w strukturach III poziomu systemu REIKI ?

Jest oczywiste dla mnie, że taki kontrakt obejmuje penetrację świata ludzi poprzez kanały tych osób bytami zrzeszonymi w systemie REIKI.

reiki

Chcę zapytać czy istnieje realna szansa uratowania osoby, która została zmanipulowana i w „dobrej wierze” z powodu ignorancji wskoczyła na III poziom eksploatacji systemu REIKI?

Jaką grupę pasożytów zrzesza system REIKI?

Czy jesteś w stanie wyjaśnić mi w kilku zdaniach na czym polega przekręt jaki jest dokonywany w systemach REIKI pod kątem uratowania osoby, która wtopiła się w tym systemie inicjacyjnym na III poziomie, Chi Kung oraz Detha Healingu (1 i 2 poziom)?

Przeczytałem jeszcze raz obie części artykułów o uzdrowicielach. Mam całkowicie to samo zdanie na ten temat, żeby nie trzeba było powtarzać rzeczy oczywistych.

Jest pewna osoba, która doskonale projektuje na zewnątrz energię owych bytów, które opisałaś w swoich artykułach. Jednak nie wyczerpuje to tematu do końca.

Wydaje się ona całkowicie przekonana o boskim źródle tych energii. Przez co zupełnie nie dopuszcza do swojej świadomości tego, że jest wykorzystywana.

Moim zdaniem jest nieświadoma swej prawdziwej roli i naprawdę chce dzielić się „tą miłością” z nastawieniem pomocy dla innych ludzi.

Wg. mnie jest pod bardzo silną hipnozą potężnych pasożytów. Bardzo chciałbym uratować tą osobę. Jest wegetarianką, podróżniczką i naszą bratnią duszą tkwiącą w błędnym przeświadczeniu o dobrodziejstwie REIKI.

Czy zbombardowanie radiacją wszelkich połączeń jest w stanie uwolnić taką osobę od wpływu swych podstępnych uzurpatorów.

Wiele osób zaczyna wędrówkę po tej ścieżce nie podejrzewając tego z kim naprawdę ma do czynienia. Wiem, że są to takie  właśnie osoby, którym przez myśl nie przejdzie co stoi za całym tym obłędnym systemem.

Wielu z nich  jest naprawdę wspaniałym człowiekiem i szukam sposobu aby jakoś  otrząsnąć ich z tej hipnozy jednak najczęściej  nie dopuszczają żadnych argumentów, że ta „miłość” której służy z całego serca ma swe źródło w Nimru albo czymś podobnym.

Co mogłabyś poradzić w tym konkretnym przypadku? Takie osoby są naszymi bratnimi duszami, dlatego zostały „bez masła” i perfekcyjnie wykorzystane w klasyczny sposób.

Dodam jeszcze z perspektywy kolejnych kilku godzin, że za systemami „miłości” REIKI stoją złodzieje dusz. Jestem tego absolutnie pewny. Ich bezczelność i tupet to jawna drwina z naszego rodu. Czują się ścierwa bezkarne niczym pedzie wobec dzieciaków w piaskownicy.

Czuję od rana taki wqurw na nich i chce aby ich bezkarność wreszcie się skończyła.

Podsumowując temat systemów miłości namierzyłem bezpośrednio skurwiela, który doi tysiące jeśli nie miliony ludzi na całym świecie z tej aplikacji jaką wskazałem, a która jest żywym człowiekiem.

Takich aplikacji /apek/ jest miliony. Tolerowanie ich jest podobne akceptowaniu wszy u własnych dzieci – skutek jest wiadomy.

Z moich obserwacji wynika, że drenowane są wszystkie dosłownie osoby będące w zasięgu: od dzieci, męża, żony po przypadkowo poznane osoby.

acupressure-twarz-dostaje-mczyzna-jego-garskiego-reiki-11118267

II stopień REIKI jest podkładem, który działa podobnie destrukcyjnie na całe otoczenie osoby, która jest w zasięgu apki. Innymi słowy ludzie są niszczeni całymi rodzinami – wysysani od wewnątrz.

Aby znaleźć ulgę robią skok na poziom III.

Wówczas bardziej wysublimowane formy zostają uruchomione w arsenale działań apki.

Zostaje ona wyspecjalizowana w dużo większym stopniu niż apka z poziomu II i działa prawie non stop.

Jedną z zaobserwowanych przeze mnie funkcji apek jest ich ukierunkowanie na intensywne kontakty z ludźmi. Wygląda to tak, że apka nie usiedzi w domu. Musi być łowcą w ciągłym ruchu. Jak nie wykonuje tego zadania jej najbliżsi i ona sama odczuwa efekt smażenia we własnej rodzinie, co ostatecznie zmusza ją do penetracji środowiska dużo bardziej niż robią to przeciętni ludzie.

Apce podpinane są projekcje marzeń – celów – i ona spełniając je / „realizując siebie” / aktywnie i interaktywnie wymiata wszystko w przestrzeni wskazanego celu (z krótkimi przerwami na regenerację).

Jest przekaźnikiem dużych strumieni bardzo intensywnych energii. Jedne apki wchłaniają emocje nazywane potocznie „tęsknotami” i „nostalgiami” inne mogą specjalizować się w generowaniu pasma odczuwanego jako „uczucie zamknięcia”, a jeszcze inne wysublimowały się na jakąś formę agresji niekoniecznie fizycznej lecz bardziej jest to agresja emocjonalna, która objawia się tak, że u osoby w zasięgu apki indukowane są wzorce odczuwania uczucia urazy, agresji wobec znanych obiektów.

Jeśli moje obserwacje pokrywają się z twoimi to napisz mi kilka zdań na ten temat – jestem ogromnie ciekawy, czego jeszcze można spodziewać się po takich apkach.”

Copyright by Poczta Mistyki/bb

Ten wpis został opublikowany w kategorii bioenergoterapia, boskie tchnienie, Bratnie Dusze, misteria, mistyka, miłość, Opętania i przejęcia, Radiacja, Reiki, rozszczepienie świadomosci, rozwój duchowy, rytuały, sieć pajęcza, uzdrowiciele, zdrowie, świadomość, Źródło. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

12 odpowiedzi na „Konsekwencje Reiki

  1. BasiaB. pisze:

    Długo się wahałam w jakiej konwencji umieścić tak ważne spostrzeżenia, które otrzymałam na pocztę Mistyki.
    Po zastanowieniu się doszłam do wniosku, że nic nie zmienię, mimo prywatnego charakteru tego listu temat jest zbyt istotny, by wetknąć weń swoje 3 grosze, gdyż mogłoby to zmienić wydźwięk i charakter przekazu.

    Taki uzdrowiciel jest przykładem tego co ostatnio napisałam, a dostrzegła to również Kalina, a mianowicie – taki właśnie min.Uzdrowiciel jest osobą wykorzystaną w najpodlejszy sposób przez machinę wroga, bezczeszcząc tym samym jej Boską Niewinność. To jedna z satanistycznych metod zbrukania Arya, zniszczenia, przejęcia, niecnego wykorzystania naszego potencjału.

  2. BasiaB. pisze:

    Będę się do Ciebie zwracała Franek – w końcu ten list dostałam od Wujka Franka 🙂

    „Czy potrafisz werbalnie zdefiniować różnicę pomiędzy naturalnie przepływającą energią tzw. „miłości” a tą zakontraktowaną za pomocą inicjacji w systemie REIKI?”

    A teraz konkrety. Franku przecież sam już sobie odpowiedziałeś w dalszych częściach tego listu.
    Miłość implikowana nam przez UZURPATORÓW jest zwierciadlanym odbiciem naszej energii miłowania. Oni sami nie sa w stanie jej wyprodukować, a jedynie skraść z naszych pól elektromagnetycznych, konwertując poprzez zmianę prądu elektrycznego zupełnie inna fazę tej energii, która nie tylko jest całkiem odmienna lecz i szkodliwa dla nas.
    Jednak właściwie nikt z Arya oprócz widzących, czujących czy słyszących nie jest w stanie na 100% określić statusu sygnału odbieranego jako miłowanie.

    Na dodatek ten sygnał zawsze jest obarczony programowanym wirusem, który niepostrzeżenie zmienia osobowość takiej ofiary miłości, w tym przypadku Reiki.

    My Arya mamy taki niedosyt miłowania, mamy taki ogromny przesyt haniebnego postępowania z nami, drenującego nas energetycznie, fizycznie i finansowo, że przepiękne opisy, zdjęcia przedstawiające odprężenie, doskonały relaks w połączeniu z przecudną muzyką, wierząc że dotyk bioenergoterapeuty wyleczy nas, uzdrowi, znajdziemy ukojenie, powodują nasze bezgraniczne lgnienie w takie klimaty, jak ćmy do światła.

    Ta iluzja jest doprowadzona do perfekcji w każdym calu.
    Sama też dałam się na to nabrać i wiem jak to działa.

    Franek w pewnym momencie swojego listu napisał : ” Detha Healingu”
    Sądzę, że chodzi mu o Theta Healing, jednak nie poprawiłam tej literówki, bo wiem iż powstała bo miała powstać !
    Deth, a przekaz brzmi Death ! i tak ma to być odczytane !

  3. jaga pisze:

    Jest taki hipnotyzer Calogero Grifasi, ma na ytube kanał, ktoś przetłumaczył parę sesji na,, nasze” i powiem wam, że to chyba najsensowniejszy terapeuta w tej materii. Podoba mi się jego podejście do tematu, obdziera świetlistych przebierańców do gołego. I odpowiedż na reiki jest, i inne takie 🙂 w porównaniu te ,,nasze leszki” to cienkie bolki, bez obrazy…

  4. cień pisze:

    czy jest możliwe przecięcie,jakieś odcięcie,usunięcie,wyjście z bycia przejętym………………..
    czy są jakieś ,,,pozytywne,,,istoty z wyższych wymiarów które pomagają albo chcą pomóc…………..
    robiłem reiki, dwupunkt,ktoś tam mnie oczyszczał ale później zorientowałem się że oczyszczający też wymaga oczyszczenia………..
    czy to że w grudniu wejdziemy w + część galaktyki to prawda czy następny banał…………

    Pozdrawiam

    • BasiaB. pisze:

      następny banał – to Ziemia jest Kwazarem czyli Galaktyką.
      Czy są pozytywne Istoty wyższe – sa – ale dostęp do nich jest niezmiernie trudny. Wszystko – cała elektryka zawiadujaca tym Wszechświatem została przekonwertowana i nie ma łatwego dojścia do sygnału naprowadzającego, to niezmiernie trudny aspekt.
      Tak każdy po Reiki potrzebuje gruntownego remontu, każdej swojej sfery, strefy i formy, to gigantyczna praca do wykonania.

      Czy jest możliwe wyjścia z przejęcia ? Jak najbardziej. Duzo tu robimy i nawzajem sobie pomagamy dzielac się skutecznymi metodami, lecz by je zastosowac z powodzeniem nalezy miec wiedze. Jest ona zawarta na tej stronie, ale to wymaga skupienia i naprawde dużo czasu, by przebrnąć przez artykuły i posty na Mistyce, by wyłuskać te najwazniejsze i celne podpowiedzi.
      Otwórz umysł, niekoniecznie Serce, bo ci jakiś parch lub wirus tam wejdzie – czytaj i pytaj. Jest tutaj dużo dobrych osób, które Cię pokierują i podpowiedzą.
      Nie jestem w stanie teraz i w najbliższych dniach zrobić kolejnego nowego kompendium wg nowych wskazówek, bo to ogrom pracy.
      Już miałam prośby o to, ale ja nie tylko siedzę na Mistyce i przy komputerze, mam najnormalniejsze życie i pracę. Pisuje w wolnych chwilach, często z doskoku.
      Gdyby ktokolwiek z Mistykowiczów czuł taka venę i posiadał dużo samozaparcia oraz czasu, byłabym wdzięczna za sensowne skomasowanie ostatnich wytycznych.

  5. cień pisze:

    dodam tylko że już przed reiki byłem cienki bolek………..uciekałem w reiki liczylem chyba na lepsze życie……..ktoś mi powiedział że to podczepienia z atlantydy zajmują się dojeniem energii ale pewnie wiele innych bytów tym się zajmuje…………….
    chyba mam dużo blokad na ciele i na sercu tylko umysł mi jeszcze troche działa…………

  6. Vann pisze:

    Mogę Ci napisać czego można się jeszcze spodziewać po jak to nazywasz -apkach-reiki, lecz nie wiem czy tego potrzebujesz i czy ma to ogólnie jakikolwiek sens w obecnych okolicznosciach

    • BasiaB pisze:

      Nie potrzebuję i niczego się nie spodziewam po znanych i propagowanych metodach uzdrowicielskich. To sama zgryzota i utrapienie.

      Musze poinformować czytelników mistyki, że jesteś nie tylko namolnym pasożytemm ale i nieźle stukniętym oszołomem, gdyż tylko taka postać bedzie tu wracała niczym bumerang zmieniajac nicki i liczac na ruchome IP./
      Tak więc zaczynamy:
      RH+
      Laska Nebeska
      Wolne Ja
      Vann i było coś jeszcze, ale śmieciami głowy sobie nie zawracam.

    • BasiaB pisze:

      Widzisz Vann, niepotrzebnie tak gulgotasz, bowiem masz zablokowane swoje IP 94.254.128.67 do moderacji. Za kazdym razem ,kiedy pojawia się u mnie nowy nick sprawdzam sobie taka osobę z jej Ip, wiec nie insynułuj mi pomyłki czy opętania, bo jak pastuch krowie na rowie widac z jakiego komputera jest pisane, chyba że macie tam przy jednym laptopiku jakąś sekciarską bandę popaprańców.
      Wpuściłam twój kolejny post z moderacji ANarimateh:
      https://mistykabb.wordpress.com/2017/05/10/lud-anueli/comment-page-1/#comment-31931
      więc kto tu jest opętany ?

      • BasiaB pisze:

        ” Biedna istoto całkiem Cię opętało. Jak sobie z tym dajesz radę? Musi być Tobie bardzo trudno skoro wracasz do nicków nieznanych osób, którym jesteś pewnie zupełnie obojętna”

        Jak widać nie jestem Ci obojętna, jeżeli tak natarczywie mnie atakujesz z każdej strony na tej stronie 🙂
        Od rana, kiedy napisałeś dziś pierwszy post słyszę:
        „zapłacisz za te krzywdy juz wkrótce”
        I wiem na pewno, że nie chodzi tu o moje krzywdy od Ciebie, tylko te które wyrządziłeś innym.
        Natomiast wyjaśnię Ci mały szczególik moich odsłuchów;
        słowo ” WKRÓTCE” oznacza bardzo krótki czas, natomiast słowo ” NIEBAWEM ” OZNACZA ZNACZNIE DŁUŻSZY CZAS.
        W takim razie, jeżeli usłyszałam WKRÓTCE – to będzie wkrótce czyli najwyżej do 3 miesięcy, więc się nie zdziw, ale nie mnie „dziękuj’ bo jak napisałam: śmieciami się nie zajmuję.

        Możesz robić co chcesz – kara Cię nie minie, nie wiem co nawyczyniałeś i mnie to nie interesuje, ale będziesz miał to jak w banku.

Skomentuj

