Bajka o straconym czasie – czas #8

Bajka o straconym czasie, fałszowaniu historii, lub kto i dla czego stworzył ”Filtr Wiedzy”

Opis ten to próba analizy minionych śladów podróży w czasie, która doprowadziła autora do wniosku o totalnym sfałszowaniu przeszłości, oraz ograniczeniu dostępu do technologii za pomocą współczesnego mechanizmu „filtru wiedzy”.

01-bosc

Wstęp

Rok 1975. Śnieżna zima na obrzeżach Moskwy. Mam siedem lat. Nasza rodzina mieszka w zamkniętym osiedlu wojskowym. Z nastaniem wieczoru wracam do domu. Wsiadam do pojazdu, którym dojeżdżam do domu, spotykam rówieśników. Omawiają oni jakieś urządzenie mające wygląd mydelniczki w czarnym lśniącym korpusie. Z jednej strony widać mały monitor z guzikami, a po drugiej stronie powierzchnia jest gładka. Z boku znajduje się wysuwana antena jak w zwykłym radioodbiorniku.

Przedmiot ten znalazł przed chwilą na dworze jeden z chłopców i przybiegł przestudiować go w świetle i w cieple… Kręcił nim, naciskał na wszystkie guziki próbując zrozumieć jego działanie, i przypadkowo włączył. Pokazał się pasek skanowania, a następnie włączyła się transmisja meczu hokeistów ZSRR i Kanady.

Doszliśmy do wniosku, że jest to telewizor! Dziwiło nas tylko to, że w naszych w mieszkaniach stały ogromne i ciężkie lampowe „Rekordy” i „Tempy” …

Historia kończy się tak, że szczęśliwy posiadacz znaleziska zdał sobie sprawę z jej wartości i rzucił się do ucieczki, a ja poszedłem do domu.

Minęło wiele lat. Teraz przede mną na stole leży zwykły smartphone. Wiem, że może być w nim wbudowany TV-tuner. W latach 2007-2009 była to popularną funkcja, a obecnie wraz z rozwojem bezprzewodowego Internetu, nie jest już tak aktualna.

Wszystko byłoby dobrze, tylko nie opuszczała mnie myśl – jak to urządzenie znalazło się w moich rękach w 1975 roku? W każdym razie w tym urządzeniu wykorzystano technologię z lat 70-tych ubiegłego wieku …

Kto mógłby ją zgubić? Podróżnik w czasie?

Prawie zapomniałem o tym wydarzeniu, ale parę lat temu w mediach zaczęły pojawiać się ciekawe informacje o fotografii młodego człowieka o współczesnym wyglądzie na zdjęciu z lat 1940. Oto ona.

02-bosc

Oryginał zdjęcia wystawiono w Sieci jako eksponat wirtualnej wystawy Their Past Lives Here („Ich przeszłość żyje tu”).

Zacząłem szukać podobnych informacji. Na podstawie tego zdjęcia można wytłumaczyć pojawienie się smartphona w 1975 roku.

Przed wejściem do Internetu, sformułowałem sobie taką roboczą wersję:

  1. Czy opowiedziany przeze mnie przypadek może być też śladem podróżnika w czasie? Jak w powieści Herberta Wellesa? Powiedzmy, że chciał on odwiedzić czasy swojego dzieciństwa. Przed podróżą włożył do kieszeni telefon (smartphone, mini-telewizor), a wróciwszy do domu zauważył, że gdzieś go „posiał” w dalekiej i zaśnieżonej przeszłości …
  2. Może maszynę czasu wynaleziono w Rosji? A podróżnikiem w czasie był nasz współczesny rodak?

Tak … oczywiście, wszystkie wersje, delikatnie mówiąc, są fantastyczne. Osobiście uspokaja mnie tylko to, że te dawne wydarzenie nie mają jakiegoś sensowniejszego wyjaśnienia, oprócz wspomnianego.

Ciekawość zwyciężyła. W końcu zasiadłem do monitora komputera, zacząłem poszukiwania i analizowanie pochodzących z Sieci informacji. I oto, co znalazłem ….

1. Wydarzenia i fakty.

Okazuje się, że nie wszystko jest w naszym życiu tak proste, jakbyśmy tego chcieli. Oprócz chłopaka w okularach, jest w Internecie wiele innych publikacji. Ilość faktów robi wrażenie …

Prawie natychmiast natrafiłem na artykuł „W chińskim grobowcu znaleziono szwajcarskie zegarki”, opublikowany na witrynie Ananova 16.12.2008 roku [i], w którym mowa jest, że w czasie zdjęć do filmu dokumentalnego o starożytnych grobowcach w regionie Guangxi w Chinach (ChRL) archeolodzy odkryli miniaturowe szwajcarskie zegarki. Na początku naukowcy wzięli je za pierścienie, ale po ich oczyszczeniu okazało się, że są to miniaturowe szwajcarskie zegarki (z numerami seryjnymi), strzałki zatrzymały się na godzinie 10:06 [ii].

Oto fotografia

03-bosc

Potem robi się jeszcze ciekawiej… Znalazłem artykuł o tym, że w latach 1970 w centralnej Afryce obok miast Oklo i Pierrelatte (Republika Gabonu) znaleziono szczątki 17 reaktorów atomowych, które mają prawie 2 miliardy lat.

04-bosc

Na fotografii tak zwany „Reaktor 15”. Pozostałości tlenku uranu wyglądają jak żółte kamienie. Kolorowe pasma na skałach nad reaktorem – to kwarc, który skrystalizował się od (gorących) podziemnych wód, przepływających w ciągu okresu istnienia reaktora i po jego czasie eksploatacji.

Na chwilę odłożymy ocenę wiarygodności, i spróbujmy przeanalizować otrzymane informacje.

Po pierwsze, mój telewizor z przeszłości nie był jedyny. Znalezisk z nie swoich czasów jest bardzo wiele.

Po drugie, tego rodzaju rzeczy pochodzą z bardzo dalekiej przeszłości. Nawet „nieprzyzwoicie” dalekiej.

Po trzecie, „gabońskie reaktory” i „chińskie zegarki” stanowią różne grupy przedmiotów, które można podzielić na dwie podstawowe:
– Przedmioty z czasów, kiedy na Ziemi nie powinien istnieć człowiek (tzn. od 5 milionów lat);
– Przedmioty z tych epok historycznych, w których one w żaden sposób nie mogły teoretycznie istnieć, ale w rzeczywistości są.

W związku z tym, proponuję je zakwalifikować jako paleoartefákty [iii] (tzn. stworzone wtedy, kiedy człowieka jeszcze nie powinno być, a te przedmioty z jakiegoś powodu są) i odchylenia historyczne (tzn. kiedy już zgodnie ze współczesną wiedzą człowiek istniał ale podczas wykopalisk znaleziono tego typu przedmioty, których technologie w tamtych czasach nie mogły być znane).

Ponadto, na tej podstawie spróbowałem usystematyzować wszystkie mi znane informacje.

[i] Znalezione zegarki. Fotografia z witryny brudirect.com
[ii] Ananova.Com z linkiem do chińskiej gazety People’s Daily.
[iii] Materiał z Wikipedii — wolnej encykloped
Źródło: https://treborok.wordpress.com/bajka-o-straconym-czasie-falszowaniu-historii-lub-kto-i-dla-czego-stworzyl-filtr-wiedzy/?preview=true

Ten wpis został opublikowany w kategorii czas, czas#8, manipulacje czasem, misteria, rozszczepienie świadomosci, Rzeczywiste Światy Równoległe, treborok, Uzurpatorzy, Wojny nuklearne na Ziemi, Ziemia, zmiany wewnątrz nas, świadomość, Źródło. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

9 odpowiedzi na „Bajka o straconym czasie – czas #8

  1. BasiaB. pisze:

    Zachęcam do przeczytania, a następnie dzielenia się wpadającymi do głowy myślami, bo tylko nasza burza mózgów i przegadanie tematu, może nam przynieść efekt w postaci zrozumienia mechanizmów czasowych.
    W związku z tym przyniesienia realnych korzyści wynikających z utworzenia lub odzyskania takowego właściwego mechanizmu ustawiającego właściwy dla nas Arya – CZAS ! czyli naszą przestrzeń, jak napisałam tu:
    https://mistykabb.wordpress.com/2016/11/28/czym-jest-zrodlo/comment-page-1/#comment-27244

    • BasiaB. pisze:

      Ciekawa historia: z koleżanką rozmawiałam albo we wtorek (6.12), albo w środę (7.12).
      Po skończonej rozmowie, podeszłam do komputera i weszłam na Treboroka, a na pewno zaglądałam tam w niedzielę – 4 grudnia, nie było art.
      We wtorek, kiedy zajrzałam tam nie było żadnego postu pod spodem ( jeżeli to był wtorek, kiedy zobaczyłam ten tekst 🙂 ) Natomiast teraz widzę, że Treborok opublikował tekst w niedzielę, a w poniedziałek (5.12) – pierwszy post został umieszczony przez Ktosia 🙂

      Wiem na pewno, że rozwarstwienia czasowe są nam fundowane cały czas. wiem też że rozwarstwienia to nie to samo co RSR, wiem poza tym, że w każdej chwili możemy się przenieść do innego czasu, nawet bez udziału osób trzecich, czyli jakiś sprawców.
      Ta ostatnia wersja jest wynikiem ustawienia przez nich pułapek czasowych, które powodują nasze wędrówki ludów po czasach, a tym samy przestrzeniach, sami już potem nawet tego nie muszą pilnować, mechanizm sam sprawnie działa.

      Nie wiem jak opowiedzieć moje doświadczenie z czwartku, kiedy to musiałam pojechać do Czech.

      Zaraz po przekroczeniu granicy odczułam wielki spokój energetyczny.
      Natomiast kiedy znalazłam się w mieście – szok – przeniosłam sie na koniec lat 80-tych, początek 90-tych w Polsce.
      I to nie mentalnie, tam tak wygląda życie, mieszkania, domy i całe miasteczko. Nie sa to okolice nowoczesnej Pragi, ani zachodnich ziem czeskich.

      W sumie to mi się podobało, chociaż przestawienie się najpierw na tamte warunki, a następnie z powrotem było nie lada wysiłkiem dla mnie 🙂

      Ale zmierzam do tego, ludzie tam chyba faktycznie są w innej wersji i formie czasowej, co powoduje ich wyautowanie z obecnego pędu komercyjno-konsumpcyjnego, co moim zdaniem jest dla nich bardzo dobre.

      W sumie, to tam można żyć, spokojnie i bez wariactw energetycznych 🙂

  2. BasiaB. pisze:

    Czas – kolejna odsłona:
    ” WYBORY BEDĄ UNIEWAŻNIONE PO TAKIM RAPORCIE TO LOGICZNE ….

    CZYLI 3 KADENCJA NIEFORMALNA OBAMY DO CZASU NOWYCH WYBORÓW

    PONADTO POWÓD INTERWENCJA INNEGO MOCARSTWA W PROCEDURĘ WYBORU GŁOWY PAŃSTWA = WIELKIE I DŁUGOTRWAŁE SLEDZTWO I OCZYSZCZANIE Z „AGENTURY” MOSKWY POLITYKI I ADMINISTRACJI USA !!!!!!!!!!!!

    W PRAKTYCE STAN WOJENNY LUB WYJĄTKOWY Z OBAMĄ NA CZELE”
    https://miziaforum.wordpress.com/2016/12/10/pilne-wybory-w-usa-beda-uniewaznione-informuje-dziennik-washington-post-sledztwo-zlecone-przez-obame-cia-wykazalorosyjskie-manipulacje/#comment-293388

    • Ktoś pisze:

      Zegar Zagłady z wizji Cayna i tak biegnie do 20 stycznia… i w tym czasie ameryke ma dotknąć kataklizm. Nie ma znaczenia co teraz wycudują….. bo „klamka” zapadła…

  3. Ktoś pisze:

    To czarnobiałe zdjęcie z tym zawszonym pizzamanem o wyglądzie jerozolimskiego pederasty jest SFAŁSZOWANE

    jego postać jest NADKLEJONA na stojącą w tym miejscu kobietę jakiej kapelusz wystaje mu zza pleców. W tamtym miejscu ona powinna stać a nie ten pedz…. i tak było pewnie pierwotnie… nim się jakiś cwel zaczął bawić photoshopem…..

    • BasiaB. pisze:

      Czytałam Ktoś Twój komentarz pod spodem, lecz nie jest to zdjęcie dla mnie istotne, liczy się treść, a mamy bowiem sporo doniesień o takich sytuacjach.
      Nie pamiętam imienia, ale był taki człowiek, który skądyś z przyszłości się tutaj przeniósł, pisał mi o tym Truteń, więc następnie googlowałam i było mnóstwo inf. w necie na Jego temat. Wtedy nie miałam takiej wiedzy jak teraz i zastanawianie się nad tym oraz przeszukiwania zostawiłam na zaś 🙂

  4. Ktoś pisze:

    „Opublikowany 09.12.2016
    Dywersja Twardowskiego zaczyna przynosić pożądane zamieszanie, tym razem w postaci tajemniczej dziewczyny niestroniącej od ziół. Czy Borucie uda się obrócić jej słowiański …gniew na swoją korzyść? Jeśli nie, zawsze ma w odwodzie oddział komandosów Żelaznej Góry.

    to odrobina fantazji i relaks ……………………..

    co jest od wczoraj ważne i prawdziwe….(08.12..2016 )
    USUNIĘCIE MATRIX ….

    zerknij na stronę…

    http://inteldinarchronicles.blogspot.com/2016/12/urgent-message-from-alexandra-meadors.html

    pomyśl … czy to Żart – czy to koniec MATRIX

    COŚ MI MÓWI , ŻE OD WCZORAJ MATRIX NIE ISTNIEJE …

    my mamy coś takiego jak nawyki….
    przecież widzę .. przecież jestem w tym starym…..

    Pozbądź się starych kodów… a zobaczysz tak jak wielu różowy zachód słońca… ( właśnie wczoraj 08 grudnia mieliśmy okazję widzieć po 15:30 różowy zachód słońca )

    a teraz film….
    .https://youtu.be/uKbuFYd468w

    (http://kochanezdrowie.blogspot.com/2016/12/legendy-polskie-film-jaga-allegro.html)

Skomentuj

