Ceremonie na Ślęży – preludium

Do tego dołączam kolejny wpis, tym razem z Monitora Polskiego Marka Podleckiego, będący jak gdyby uzupełnieniem i preludium do przytoczonych w poprzednim artykule  opisów Tadeusza Mrozińskiego :

Ceremonia na Ślęży i co dalej ? Kolejne odkrycie numerologicznej symboliki zdarzeń.

Dnia 09.09.2016 r. / piątek / w kościele na Ślęży k/Wrocławia, odbędzie się ważna uroczystość z udziałem m.in. Prezydenta RP Pana Andrzej Dudy.
Będzie to kolejna ceremonia 1050 rocznicy Chrztu Polski celem oddania Ślęży pod absolutne panowanie Chrystusa i NMP, aby raz na zawsze pokazać że jest to miejsce od XIII wieku chrześcijan a nie Pogan. …..
Po dodaniu wszystkich liczb, data tej ceremonia daje cyfrę 9. Niby jest Ok. bo to oznacza koniec starego. Jednak godzina na jaką zaplanowano te uroczystość to godz. 10.00, a to oznacza cyfrę 1 czyli początek.

Moim zdaniem ten układ daty i godziny nie jest przypadkowy. Po za tym nawiązuje jak ulał do wydarzeń z 01.09.2016 r. gdzie zaćmienie słońca w Afryce dało koniec, a wybuch rakiety w centrum NASA dał początek, co opisuję na swoim w profilu na Facebooku.

I jeszcze coś:
U Majów w Tzolkin tego dnia jest 10 /co też daje 1 – czyli początek /. Zwierciadło magnetyczne biały kin. Połowa czasu pomiędzy zaćmieniem słońca i 16-go zaćmienia księżyca związanego z Jowiszem. Ciekawe zabiegi okoliczności.

Tylko co oni chcą tego dnia i o tej godzinie zamknąć, i otworzyć na Ślęży dla Polski i świata, że wybrali taki termin ???

Oto symbolika wydarzeń światowych i kosmicznych przeniesiona na polski i słowiański grunt. O tym co to oznacza i jaki będzie miło skutek dowiemy się wkrótce.
—————————————————-
Przypominam moje numerologiczne odkrycie z wydarzeń na 01.09.2016 r. godz. 09.07. które zamieściłem w na Facebooku.

Dnia 01.09.2016 r. miały miejsce dwa spektakularne wydarzenia.
Jedno to zaćmienie słońca nad Afryką około godz. 09.07 czasu śr. europejskiego, a drugie to rakieta Falcon 9, która wyleciała w powietrze również o godz. 09.07, ale czasu USA. Rakieta miała numer 9. Miesiąc zdarzenia też jest dziewiąty. Jeden z zaprzyjaźnionych numerologów zasugerował mi takie wyliczenie:
Więc tak: 3 x 9 równa się 27 co po dodaniu 2 + 7 daje też 9, a odwrócone trzy dziewiątki ~ to trzy szóstki co razem stanowi 666 – liczba Szatana ? która też daje 9, bo 3 x 6 = 18 co po dodaniu 1 + 8 = 9. Natomiast liczba 9 to zakończenie starego etapu. Gdzie zatem nowy ?
Proszę bardzo, działo się to: 01.09.2016 r. = 19 czyli 1 + 9 = 10 – a po dodaniu: 1 + 0 = 1 – i to jest POCZĄTEK nowego i zarazem KONIEC starego.
Resztę dopowiedzcie sobie sami, bo ja obiecałem na razie nie komentować.

Źródło: https://www.monitor-polski.pl/ceremonia-na-slezy-i-co-dalej-kolejne-odkrycie-numerologicznej-symboliki-zdarzen/


A teraz dodam coś od siebie, co wpisuje się w Ślężę, rytuały i obrzędy, bowiem w poprzednią niedzielę poprosiłam czytelników Mistyki o pomoc w zlikwidowaniu wielu pół siłowych założonych nad Dolnym Śląskiem, których konsekwencją były braki opadów deszczu od zeszłego roku,a co za tym idzie susza mogąca spowodować wyginięcie pszczół, które nie mogąc zebrać pyłków kwiatowych jako bazy zimowego przetrwania nie produkowały już czerwii. Pyłku ,czyli białka podstawy przetrwania pszczół nie ma  bo susza wyniszczyła wszelkie kwitnące o tej porze zioła.

W tym miejscu – przy okazji – dziękuję serdecznie każdemu, kto wziął udział w tym działaniu. A jak wiemy bardzo dużo osób przyczyniło się do bardzo sporego zniszczenia tych pół siłowych zamieszanie energetyczne w tamtej okolicy powstało naprawdę zacne 🙂 dzięki czemu …deszcz faktycznie spadł . Jak wiem z relacji już zaczęły pokazywać się pierwsze kwiaty.

Jednak nigdy nie zostawiam żadnej pracy i działania bez sprawdzenia przyczyny powstałych anomalii.

W tym przypadku jak to sprawdzaliśmy i potwierdziliśmy kilka razy były i są obrzędy słowiańskie wykonywane w okolicach i na samej Ślęży. Do tego należy dołączyć takie okolice jak : Sobótka, Brzeg, Opole, Wrocław, Wałbrzych, cały masyw Ślęży z Radunią i Gozdnicą.Jak już większość czytelników Mistyki wie, wszelkie, każde i jakiekolwiek działania Arya w tym Słowian były i są poddawane konwersji na rzecz sił wchodzących w skład czyli tzw. Wszetecznego Zła w tym Hebronu z Hebrą, Ori z Orionem, Nimru z Nibru i innych.

I tak radosne śpiewy i tańce słowiańskie w całej okolicy Dolnego Śląska czynione chociażby z powodu Świąt Słowiańskich lub przesileń spowodowały niechcący wykorzystanie tych bardzo cennych energii na wytworzenie wcześniej omówionych pół siłowych . Ich wtórnym działaniem jak się okazało był całkowity brak opadów powodujacych suszę od zeszłego roku i na nic się zdawały regulatory w postaci dział orgonowych, bo deszczy jak nie było, tak do ostatniej niedzieli było tyle co kot napłakał czyli nic. Jednak ich pierwotne zadaniem nie było osuszanie podziemnych tuneli jak to wcześniej odebrałam lecz…ochrona tych tuneli przed działaniem cudownej mocy Arya.

Czegóż  chroniło to pole siłowe, lub co miało chronić ?

Ano…Śpiących Rycerzy, Słowiańskich Wojowników i Królów tam pochowanych w przeróżnych pieczarach, do których dostępu broniły …labirynty z podziemnych tuneli.

Przypomnijcie sobie co pisałam kilkanaście dni temu o labiryntach ?!

I tu podziękowania dla Leto, który odkrył w trakcie prac nad polem siłowym Wałbrzycha jednego z takich Wojowników.

I teraz mam kolejne zadanie dla Arya sprawdzonych już w niedzielnych działaniach nad deszczem 🙂

Należy wykorzystać ten niecny rytuał tzw. Słowiański z udziałem „naszego” Pana Prezydenta i cała ta energię powstałą w piątek 9 września przekierować, ukierunkować, sformatować jako niszczycielskie torpedy Arya. Muszą one zniszczyć kody, szyfry i wszelkie zabezpieczenia tuneli, pieczar i sarkofagów, zutylizować ten syf energetyczny wirami Ognia Arya, a następnie uwolnić kapsułę energetyczną umieszczoną w tych torpedach. Każda taka torpeda ma mieć po jednej kapsule, która po częstotliwościach namierzała każdego naszego uśpionego Rycerza, Wojownika czy Króla Słowiańskiego, by już po zniszczeniu tych wszystkich wszetecznych zasieków walnąć mocą energii Arya i obudzić te śpiochy, poniważ czas ich odpoczynku właśnie uległ zakończeniu w obliczu masońskich rytuałów które maja się odbyć na Świętej Górze Słowan – Ślęży. Pod zamkiem Książ-jak sama nazwa wskazuje…jest wielka czarna Hydra – Smok pilnująca dobytku i artefaktów Słowian i książąt Słowiańskich. To skomplikowana i ciężka robota, ale…musimy dać radę. Komputerowcy piszą energetyczny program niszczycielski dla zwiadowczych i obronnych programów Wszetecznego Zła.

Książ jest Słowiańskim Dubletem Wawelu.

Jak te wszystkie ostatnie informacje pięknie się zazębiły, zatrybiły dając nam pewien obraz całości. Sądzę, że do  całkowitego sukcesu informacyjnego jeszcze jest daleko, lecz osiągnęliśmy obecnie bardzo dobry wynik.

Każdy dołożył swoją cegiełkę i tak wyłonił się ten niespodziewany obraz.Swołocz wszeteczna wie o mocach arya i wie jaką siłę rażenia mają wspólne działania Arya, z tego powodu Polanie [obecnie Polacy} to najbardziej skłócony i skonfliktowany wewnętrznie naród. Na pocieszenie podam, że to system i program, który nalezy zniszczyć, by skosolidować działania Polan na naszym terenie, bo zasiedlenie Polski przedstawicielami okupanta czyli Hebry i Hebronu idzie całą parą co jest nawet widoczne w prowadzonych na szeroka skalę studiach TCM dla lekarzy prowadzonych przez najbardziej znamienitą szkołę TCM w Europie czyli naprawdę doskonałych akupunkturzystów i znawców  medycyny chińskiej szeroko rozumianej jakimi szczyci się …i słusznie Izrael. Przecież wiadomym jest, że medycyna konwencjonalna została stworzona przez nich nie dla nich tylko dla goi, oni wystrzegają się tego jak ognia, stąd doskonali, żydowscy  fachowcy w tak trudnej dziedzinie jak akupunktura.

Wiem, że wspólnie jako Arya, jako Słowianie, Smoki i Ana – damy radę najeźdźcom i skutecznie odeprzemy atak tych gnid.Tym bardziej, że zadziwiajacy zbieg okoliczności w pisaniu artykułów przez osoby sobioe nieznane, nie będace w kontakcie, dodatkowo ponaglanie mnie na rózne sposoby do zajecia stanowiska w ich sprawie to nie jest zwykły bieg wydarzeń, to pora najwyższa na zwarcie szyków Polan odłamu Arya. Teraz od nas zalezy nasze być albo nie być. W tej chwili kończąc pisanie tego drugiego tej nocy artykułu, patrząc na wcześniej umieszczone kategorie, by którąś z nich wykorzystać, olśniło mnie! Prawdziwa Agharta leży w pod Polanią – na południu obecnej Polski ! Stad mój stosunek do tzw agharty opisywany przeze mnie ze 2 lata temu. To jakiś sztuczny twór.

Copyright by BasiaB

Reklamy
Ten wpis został opublikowany w kategorii aktualności, Cywilizacja Słowiańska, Gwiezdne Wojny, historia, Izrael, misteria, mistyka, okultyzm Kościoła Katolickiego, Orgonity, Orion, Wojna, zagłada, zdrowie, Ziemia, zmiany wewnątrz nas, Ślęża, świadomość i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

121 odpowiedzi na „Ceremonie na Ślęży – preludium

  1. Polka pisze:

    Bardzo ważne. Jak przeczytałam o tym spotkaniu na Ślęży to od razu czerwona lampka mi się zapaliła. Projekt Cheops też sie kręcił wokół Ślęży. Mieszkałam na Dolnym Śląsku 38 lat w tym w Wałbrzychu 3 lata. Mam silne związki z tym terenem. Pozostaję czujna i aktywna. Damy radę.

  2. Wojwit pisze:

    „(…)Należy wykorzystać ten niecny rytuał tzw. Słowiański z udziałem „naszego” Pana Prezydenta…”
    Co masz na myśli, Basiu, pisząc o niecnym słowiańskim rytuale z udziałem tej osoby? Mszę?

    • BasiaB. pisze:

      Tak Wojwicie- oficjalnie to będzie tylko msza. Tylko, że za wiele się naoglądałam, dowiedziałam, a później nausuwałam wraz z moimi towarzyszami skutków takich …nic nie znaczących mszy. Od wczoraj, jak tylko dowiedziałam się o tej mszy, jestem postawiona wewnętrznie – jak to się mówi: na baczność z tego powodu.
      Ta msza :
      ” Będzie to kolejna ceremonia 1050 rocznicy Chrztu Polski celem oddania Ślęży pod absolutne panowanie Chrystusa i NMP, aby raz na zawsze pokazać że jest to miejsce od XIII wieku chrześcijan a nie Pogan. …..”
      to będzie kolejny glejt, kolejna pieczęć na Słowianach. To będzie tragiczne w skutkach dla nas.To będzie jak podpisanie cyrografu: oddajemy Ci Słowian we władanie.Przygotowania kabalistyczne celem osiągnięcia zamierzonego efektu ida pełna parą. Nawet jeżeli Prezydent Duda nie ma pojecia o takicj rytuałach i obrzędach, to już doskonale wiedzą w jaki sposób przekonwertować energię Arya z tego „spotkania” przeciwko Arya.

      Pytam się po co ta msza na Ślęży ?
      Z okazji tej niesławnej dla Słowian rocznicy Chrztu Polski odbyło się juz tyle r4ytuałów, mszy i innych obrzędów. To pytam się po co kolejny i to w tak dziwnej dacie ?
      Na naszej Świętej Górze na dodatek, gdzie pod spodem drzemie potęga Słowian/Arya.

      • Wojwit pisze:

        Ale mnie, Basiu, chodziło o to, że msza nie jest obrzadkiem słowiańskim, choć jest odprawiana po polsku. Kiedyś był obrządek słowiański w Kościele Rzymskokatolickim (tym razem z dużej – bo to pełna nazwa – dla wszystkich kontrolujących „z ramienia” tegoż, co czytają wpisu tutaj zgrzytajac zębami) a ściślej, bo to było przed tzw. schizma wschodnią – powszechnym, lecz niemiaszki obrządku łacińskiego bardzo się postarali, z powodów calkiem merkantylnych (na dodatek zwyklym im podstępem, ogniem i mieczem),
        by go nie było… Ale nawet tamten obrządek nie był wszak chyba nasz lecz cudzy.

        • BasiaB. pisze:

          Wojwit wiem,ze msza nie jest obrządkiem słowiańskim, ale wokół tej mszy zostały naszykowane rytuały i obrzędy słowiańskie. Msza miała być tylko zaczynem do reszty działań. Prezydent nie pojechał by na Ślężę tylko dla jakiejś mszy. Msze to można odprawić gdziekolwiek.

        • BasiaB. pisze:

          msza – myszy – tak mnie naszło.
          Szczury z Jowisza – przypomnienie.

        • Wojwit pisze:

          O tym, że chcą tam wytrzeć sobie d…. naszymi obrzędami nic nie wiedzialem. Pewnie w kontekście, że stare „przeżytki pogańskie” ustępują miejsca jedynie słusznemu…

        • BasiaB. pisze:

          No właśnie, bo po co byłoby odprawianie obrządku mszalnego, czyli obrządku okupanta w najświętszym miejscu Słowian czyli Pogan ? To tak jakby w Watykanie w I dzień Świat Bożego Narodzenia odprawić jakiś bardzo ważny rytuał islamski, np. z odcinaniem głowy. To paralela. To pokazanie: to my tu rządzimy, a Wasze Słowiańskie bóstwa właśnie zostały całkowicie spacyfikowane wraz z Wami.Już nic nie znaczycie i nic więcej nie zdziałacie.

          Poza tym…mnie tez przypomniano, to i ja Wam przypominam: jutro jest 8 września, to tzw. dzień narodzin Matki Boskiej, czyli narodziny demonicy Maryjki – msza na Ślęży miała być przypieczętowaniem jej panowania nad Arya.

  3. Andrzej pisze:

    Historia Masywu Ślęży, tajemniczej góry zwanej Śląskim Olimpem. Zagadkowe starożytne rzeźby i wały związane z kultem dawnych bogów. Ciekawostki o jednej z najbardziej charakterystycznych gór Przedgórza Sudeckiego.
    .https://www.youtube.com/watch?v=cZUGTKdahO0
    https://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Al%C4%99%C5%BCa

    • BasiaB. pisze:

      Andrzej – umieszczaj choć niewielki komentarz na temat wklejanych przez siebie linków, by wiadomym było czego dotyczy umieszczony link.Tak jak ja teraz – weszłam- skopiowałam wkleiłam i już czytelnik wie co kryje się pod danym adresem URL.

  4. BasiaB. pisze:

    No Kochani…nawet wstępnie juz się zadziało !
    Właśnie dostałam na swoją pocztę :

    „Już nie przyjedzie na Ślężę…
    http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,35771,20651617,prezydent-andrzej-duda-nie-przyjedzie-na-sleze-inne-obowiazki.html#ixzz4JUOue2o3
    zostawię bez komentarza, a my wiemy, co dalej robić. Tylko tak dalej 🙂 ”

    Cóż tu dodać ? 🙂 chyba tylko to: dla Was ❤ ❤ ❤

    • BasiaB. pisze:

      Kochani mamy wyniki 2 wspólnych akcji. Ta druga nawet się porządnie nie zaczęła, a już się skończyła 🙂 Czy teraz zrozumieliście co cały czas piszę o mocy i sile Arya ?
      Rozumiecie jaki potencjał maja Arya ?
      Rozumiecie dlaczego nas grabią od zarania dziejów ? Dlaczego sola w oku tych hien są Arya i nasze mienie, które ciągle próbują nam wszelkie sposoby ukraść ?!
      Macie teraz odpowiedź !
      Aha…już wiecie jaką siłą i mocą dysponują Arya, więc wiecie po co powstały sekty, religie takie jak KK, Islam czy inny badziew ! Tak działają energie Arya, sa łakomym kąskiem dla każdego gnoja, co zostało opisane na całej Mistyce.

      • BasiaB. pisze:

        To powód naszej okupacji i nieszczęść jakie na nas ciągle spadają !

        • LETO pisze:

          Basiu ja mam pytanie czy wiesz jakie kolory sa przypisane Arya?Chodzi mi o poszczegulne rody takie jak smoki itp.

        • BasiaB. pisze:

          Nie wiem tego na pewno, nigdy się nie zastanawiałam, lecz teraz do głowy przychodzi mi: na pewno biały, niebieski, lekko żółty,w ogóle kolory – odcienie pastelowe. Osobiście bardzo lubię pomarańczowy,tym kolorem lubię się otaczać, natomiast biały, niebieski oraz beżowy to moje kolory do stosowania w ubiorach 🙂

        • LETO pisze:

          Mi tez bialy I niebieski wychodzi 🙂 Dobrze sie zadzialo mamy pole do manewru odnosnie gory Slezy 🙂 Pracowac trzeba dalej aby odbijac kazdy kawalatek Naszej ziemi.

        • Wojwit pisze:

          Na pewno te kolory???
          Biały – i owszem, ale z haftem symbolicznym, prastarym, czerwoną nicią dzierganym…

        • BasiaB. pisze:

          Jakoś przestałam lubić kolor czerwony, kiedy dowiedziałam się o tych czerwonych nitkach kabalistycznych na rękach. Ludzie to noszą ponoć na szczęście, a zostało zawłaszczone przez kabalistów – satanistów. No,ale czerwony lakier na paznokciach to uwielbiam, nigdy nie stosuję niebieskich, ciemnych brązów czy czarnych 😀
          Myślę, że większość kolorów była nam bliska, ale jak kiedyś pisałam jest to rodzaj atrybutu i zostały przejęte przez okupantów.

      • Wojwit pisze:

        Tak trzymać!

        https://tajnearchiwumwatykanskie.wordpress.com/2016/09/07/kasia-kowalska-o-swojej-transformacji-i-zmaganiach-z-borelioza-nie-chcialam-brac-antybiotykow-pracowalam-z-szamanem/

        „(…)Oni mówią o rzeczach niezwykłych. Tu w pośpiechu i natłoku miasta uznasz je za banał, ale tam te słowa trafiły w moje serce i zapadły głęboko w pamięć. Sami jesteśmy

        kreatorami

        swojego

        losu.

        Sposób, w jaki myślimy o sobie

        i o swoim życiu

        programuje nasz los.

        No banał. Utarte sformułowania. Ale to naprawdę działa. Traktujemy źle Ziemię, niszczymy ją i ponosimy tego konsekwencje. Nie ma akcji bez reakcji. Tam zobaczyłam, jak bardzo my ludzie zaburzyliśmy harmonię i energię. Ta podróż pozwoliła naprawdę odpowiedzieć sobie na pytania: kim jestem i co chcę zrobić w życiu, czy jestem ze sobą szczęśliwa, jakie ma być moje życie? Szukałam inspiracji. Zaczął się powolny etap czyszczenia i odcinania tego, co mi nie służy…”

        • BasiaB. pisze:

          akurat wczoraj widziałam ten wywiad z nią 🙂 bardzo oględnie musiała lawirować, by offen nie powiedzieć, że w walce z boleriozą najbardziej pomogła jej marycha 🙂 Mnie jednak zdziwiła jej niesamowita zmiana, miałam ją za …powiedzmy sobie celebrytkę, a w rozmowie okazała się normalną, rzeczową kobietą mająca nieźle poukładane w głowie. I tym sposobem…konopie i indiańscy szamani przywrócili Kasię Kowalską do normalności 🙂

  5. BasiaB. pisze:

    Pamiętajcie każde Arya ma diament, każdy diament ma rodzaj sygnatury, ta sygnatura to Wasz rodowy wzorzec, klejnot. To sygnatura Waszego pochodzenia. Ten wzorzec jest Waszą mocą ! Ustawiajcie nim swoje pole, Waszą przestrzeń domową, Waszą enklawę.

  6. Wojwit pisze:

    Za: https://www.monitor-polski.pl/andrzej-nikodemowicz-slezanska-piesn-do-matki-ziemi/comment-page-1/#comment-256786

    „Majestic

    7 września 2016 at 20:12 · Odpowiedz

    psychopaci chcą wojny ( mięsa gojów ) ktoś powiedzial że nowa era zacznie się od polski , zapewne Armagedon ! nie na darmo Orla włożyli do trumny , i tak jest bo odnosi się do kaplicy i w konsekwencji chodzi o smierc ! http://www.gazetawarszawska.com/zamach/94-demo-contents/nwo/3311-200-zl-symbolika no i tradycyjnie 3 https://www.youtube.com/watch?v=3wHOduShfvQ

  7. Ktoś pisze:

    Zapominacie o jednym elemencie

    na Bliskim Wschodzie trwa właśnie spotkanie kacyków religii odjudaistycznych

    Też przypadkiem w terminie owej mszy.

  8. BasiaB. pisze:

    Masz rację Leto – odbijać co nasze ! 😀 Waleczni Rycerze, chyba sie zbudzili, bo uważam,że energetycznie Ci Śpiący Rycerze to Wy Panowie, to wasze cząstki ! Kiedys byliscie Rycerzami, Wojownikami, Książętami czy Królami Słowiańskimi. Tam jest Wasz zapis energetyczny. Odbierzcie co swoje, tylko uważajcie na pułapki, zmyłki, labirynty, hydry, mątwy i strazników programowych.
    Odzyskujcie siebie z naszej Agharty 🙂 ❤

    • Niecierpliwy pisze:

      „chyba sie zbudzili”

      Pozwól Basiu, że Cię poprawię nie „chyba” tylko zbudzili się ale był baaardzo długi sen. Przełom sierpnia i września jest tą właściwą pobudką, ostatnim dzwonkiem. Wszystko wraca, każdego dnia. Wraca nie tylko to kim ja jestem ale również kim są i byli ludzie wokół mnie jak i własne sposoby np. oczyszczania, które teraz okazują się naturalne jak bym to robił od zawsze. Pustka w sercu się wypełnia. Ty byłaś moim mocnym impulsem za co Ci dziękuję 🙂

      • BasiaB. pisze:

        Niecierpliwy- jakże się cieszę, że mnie poprawiłeś ! 🙂
        Oprócz tego jest tak jak napisałeś : każdy musi sobie sam opracować swój własny sposób,a potem jak to napisałeś-poleci, bo ta wiedza jest w nas. Każdy ją posiada i każdy potrafi ja wykorzystać w odpowiedni sposób, a na pewno każdy Arya : Słowianin, Polanin, Smok czy Filistyn 🙂
        Nie trzymać się kurczowo podanych sposobów, tylko bawić się tą wiedzą, którą posiadacie.

        • Andrzej pisze:

          Basienko kiedy Ty odpoczywasz , bo ja podziwiam takie mróweczki .

        • BasiaB. pisze:

          😀 dzisiaj mnie rozpiera wewnętrzna radość.
          Na dodatek wczoraj wieczorem zadzwoniła do mnie moja dobra znajoma 🙂 z którą ostatnio nie miałam kontaktu, oczywiście jest w naszych tematach słowiańsko – duchowych i…coś mam nieodparte wrażenie, że rozmowa z nią rozpuściła mi jakąś barierę, gluta czy inny badziew oddzielający mnie od szczęścia 🙂
          Tak więc wysyłam każdemu z Was tą moc, która zniszczy takie same bariery u Was ❤
          Niech się DARZY !

    • Niecierpliwy pisze:

      Mam pewność i potwierdzenie tego co mówisz i co dodałem ponieważ ostatnio wyjątkowo towarzyszy mi uczucie wielkiego bardzo starego bólu, który przez wieki Nam zadawano, a dziś wyjątkowo łzy szczęścia same się cisną, bo czuję i wiem, że wrócił do domu-serca ktoś za kim bardzo tęskniłem i wypiera w tempie ekspresowym wszystko to czego nie powinno tam być. A ten ktoś to ja, tak jak Ty i Ty i Ty i Ty 🙂

      • BasiaB. pisze:

        😀 Dobra Panowie, Was ponamierzaliśmy – cząstki do Was wracają, jesteście walecznymi królewiczami Słowiańskimi, a gdzie Wasze Śpiące Królewny ? Gdzie ich miejsce zamknięcia ? Gdzież te mierzeje naszych księżniczek ?
        Serio – ja jeszcze nie wiem 😦

        • LETO pisze:

          A co jest na Lysej Gorze .Przychodzi mi jeszcze na mysl Czestochowa co ona tam chowa?

        • Wojwit pisze:

          Stolica Lechiii… Na Łysej Górze jest kamienny tron, na którym nasi wladcowie w pradawnych czasach przysięgali przestrzegać naszych praw do wolności i do tej ziemi.

        • BasiaB. pisze:

          Oooo- no….to należy rozkminić 🙂
          Wydaje mi się, że Czesto-chowa jest całkiem prawdopodobna.
          Zawsze kiedy mowa o Cz. przypomina mi się jedna z moich pierwszych wizji: wyłaniający się z jakiś schowanych czeluści Demon, który po założeniu złotych ozdób i stygmatów okazał się być Maryjką .
          Maryjka – energia kobieca. Kto śle najwięcej modłów różańcowych do M. ? Kobiety.
          W takim razie skąd Częstochowska demonica pobiera energię ? z kobiet.
          Jak z kobiet to…całkiem możliwe że ze śpiących księżniczek słowiańskich.

          Łysa Góra – co jest najbardziej wartościową ozdobą kobiet ? Włosy !
          z czego śmieją się rabini ? Z tego, że kobiety zaczęły nosić krótkie włosy, obcinają je.
          Dlaczego oni się z tego wyśmiewają ?
          Bo wiedzą co jest najcenniejszym atrybutem kobiet !

          Tak – Łysa Góra – jest całkiem możliwa. Posprawdzam, to napiszę. Może również do innych oprócz Leto dojdzie ta informacja i pozbieramy puzzelki 🙂

        • BasiaB. pisze:

          Wojwit : ” Stolica Lechiii… ”
          To tam też musi być atrybut Króla i Królowej, po nitce do kłębka, może dotrzemy do królewien i księżniczek tym sposobem ? 🙂

        • Wojwit pisze:

          Zydowki po wyjściu za mąż kompletnie golily głowy… i zakladaly peruki.

        • Niecierpliwy pisze:

          Często-chowa Jasna Góra…tyle razy tam byłem, tyle razy spacerowałem z powodu swojej „księżniczki”. To będzie tam.

        • BasiaB. pisze:

          Wojwit – po co one goliły te głowy i wkładały obce włosy ? Jakoś nie rozumiem ?:)

          Niecierpliwy…zobacz jak dobrze szukałeś, jak wewnętrzny instynkt poprowadził Cię do Twojej Księżniczki ? Serce ? 🙂
          No, no dzieje się…dotarłam do Cz. jest tam mnóstwo zapór i barykad. Tunele są poblokowane. Na straży – Paulini ! Dlaczego Oni ?
          Weszłam na wikipedię, w celu olśnienia. Oprócz 2 lwów w herbie Paulinów – strażnicy i kruka – mądrość i wiedza, nie znalazłam tropu. Ale..czy przypominacie sobie, jak pisałam o wybijaniu ptaków i długowiecznych kruków ? Przecież są ludzie, którzy rozmawiają ze zwierzętami, ptakami i roślinami, czyżby się obawiano, że Ci nasi przyjaciele podzielą się z nami swoją wiedzą ?
          Jednak trafiłam na ten opis. Dziś jak raz 8 września – czytajcie:
          http://www.paulini.pl/pl/n89,Zywa-Korona-Maryi-na-300-lecie-koronacji-Obrazu-Matki-Bozej

          ” „Żywa Korona Maryi”, która rozpocznie się 8 września 2016 r. „Dziś pragniemy ukoronować Maryję już nie złotymi koronami, ale naszym ewangelicznym życiem. Św. Ireneusz mówił: ‚Chwałą Boga [jest] żyjący człowiek’. Aby tak się stało, potrzeba nam nawrócenia. Dlatego też chcemy złożyć Maryi nasze duchowe dary – to one najbardziej ukazują, czy Maryja króluje w naszym życiu. Pragniemy być ‚Żywą Koroną Maryi’ …
          …KROK 2: Złóż duchowy dar Maryi – na Jasną Górę prześlij nie tylko swoje sfotografowane oblicze, ale wraz z nim ofiaruj Maryi swoje serce. Na odwrocie zdjęcia napisz, jaki duchowy dar pragniesz złożyć Matce Bożej….”

          nawracanie – zawracanie – odwracanie
          dar Ducha ?!
          D’Ar Serca ?!
          o tym czym jest fotografia już wspominaliśmy posiłkując się artykułem Treboroka, jeszcze raz umieszczam link:
          treborok.wordpress.com/fotografia-i-jej-wplyw-na-czlowieka/comment-page-1/

        • BasiaB. pisze:

          Nie wiedziałam, że klasztor na Jasnej Górze tak wygląda ?! Co to znowuż jest za symbol ?!
          Jak popatrzyłam na niego zrobiło mi się niedobrze. To pewnie z powodu jakiś kodów demonicznych.
          Dzięki Niecierpliwy.

        • Niecierpliwy pisze:

          Uważam, że to pieczęć rozchodząca się we wszystkie strony tego świata, jedna z lini przechodzi np. przez/koło Krakowa. Jak kłódka założona na Ziemię.

        • Wojwit pisze:

          Naprawdę nie wiem, Basiu PO CO żydówki golily głowy po zamazpojsciu… Taki mieli zwyczaj (może nadal maja ci ortodoksyjni), że golily i że w ten sposób odróżniano zamezna od niezameznej. A peruki? Dlatego, zeby nie straszyć wygladem… Dawne peruki nie byly tsk doskonałe, by nie mozna ich bylo odróżniać od włosów wlasnych (w wiekszosci przypadków) wiec od razu się to dalo zauważyć.

        • Andrzej pisze:

          Witajcie każdy może sobie zobaczyć gdzie ma blisko do pięknych miejsc
          https://opolczykpl.wordpress.com/zagrabione-swiete-miejsca/
          Oczywiście jeszcze często?chowa
          http://himalaya-wiki.org/index.php?title=Laila

        • LETO pisze:

          Jak tam sie wspaniale Panie czuja.Ja Was widze tanczace I kreujace. LI energia .

    • BasiaB. pisze:

      „…Indianie uważają Słowian za duchowych braci, bo zostali oni ustanowieni Strażnikami Ziemi na półkuli wschodniej tak jak Indianie na zachodniej.”

      • Polka pisze:

        Ja czuję bardzo silną więź z Indianami. We wrześniu planuję spotkanie z jednym takim, hehe.

        • BasiaB. pisze:

          Mamy tutaj Marcina od początku z indiańskim avatarem 🙂 a mnie od zawsze byli bliscy Indianie…szczególnie od czasu kiedy jako nastolatka czytałam Winnetou 😀 hahaha 😀 ale tu właściwie nie ma nic do śmiechu – to pamięć komórkowa daje znać o sobie 🙂

    • BasiaB. pisze:

      Wiemy, wiemy i bardzo się z tego cieszymy 🙂 Dodam jednak coś fundamentalnego, co dotarło dziś do mnie na priv. :

      Białczyński
      8 września 2016 o 07:37

      Ekipa pana Prezydenta wyraziła zdziwienie i niezadowolenie z powodu, że uroczystości na Ślęży odbywają się w piątek i dlatego pan Prezydent nie może być obecny. Pan Prezydent i jego ludzie nie załapali że czterech biskupów z czterech krajów wokół Ślęży zamierza w obrzędzie Czarnej Magii założyć tego dnia na Górze Pogan Pieczęć swojego Szatana złożoną z Trzech Odwróconych Heks – 999 (09 09 2016). Zatem ten zabieg musiał zostać zaplanowany na 9 września 2016 roku. TEN ZAMIAR ZOSTAŁ JUŻ UDAREMNIONY. POLECAM NASZĄ ŚWIĘTĄ POGAŃSKĄ GÓRĘ ŚLĘŻĘ W TYM DNIU 9 09 7525 SZCZEGÓLNEJ OPIECE SŁOWIAŃSKICH BOGÓW PRZYRODZONYCH. JESTEŚMY TAM TEGO DNIA WSZYSCY, DUCHEM I CIAŁEM – SŁAWA WOLNEJ POLSCE I DUCHOM NASZYCH SŁOWIAŃSKICH PRZODKÓW!

      http://bialczynski.pl/2016/09/07/z-mojego-archiwum-24-02-2000-unia-spoleczno-narodowa-do-baransuszczynski-o-mitologii-slowianskiej-bialczynskiego/#comments

      Widzicie jak to działa ?!

      • BasiaB. pisze:

        niezadowolenie z powodu piątkowych uroczystości – superowo ! tylko, że – jakby ktoś zapomniał – piątek jest już pierwszym dniem szabasu.I wszystko w temacie 😀

  9. Wojwit pisze:

    Ale dopiero od wieczora… konkretnie, dla nich od zachodu słońca.

  10. BasiaB. pisze:

    Teraz znalazłam na Fb w komentarzach do wypowiedzi MP :
    „Emilian Majchrowski do Konrad Żebrowski:

    przed katolicyzmem było jeszcze imperium Słowian, które zniszczyło przyjęcie katolicyzmu, proszę poczytać historię, państwowość Słowian datuje się na co najmniej dwa tysiąclecia przed Chrystusem, poza tym Chrystus ani razu nie wymienia imienia Jahwe, jako imienia swego ojca, ani nie nakazuje zakładania kościoła jakiegokolwiek, i tworzenia religii, więc można przyjąć spokojnie że katolicka religia jest niezgodna z naukami Chrystusa, chociaż się do nich odwołuje dość często”

    Karol Kolbusz ” Jak można być takim idiotą, żeby uważać kulturę chrześcijańską za najwspanialszą w historii…Trzeba mieć mózg wyprany przez księży, albo samemu być duchownym, szanowny panie Konradzie. ”

    itd…itd…

  11. BasiaB. pisze:

    Wojwit napisałeś na kompendium:
    https://mistykabb.wordpress.com/2014/05/27/kompendium-sciaga-do-wyzwolenia/comment-page-1/#comment-23190
    „lwa, co się schował za krzak”” (St. Tym) ?
    gorejący krzew ? palma ?

    herb paulinów: – palma, 2 lwy, kruk.

    • LETO pisze:

      Tak piekna nasza cywilizacja przykryta popiolem. My tu wszystko mamy pod powierzchnia to taka lamiglowka pierw Sleza teraz Czestochowa.Mi ostatnio w oczy zuca sie taka reklama War Szawa od razu mam skojarzenie war wojna szawa Szawel czyli Pawel.Od tygodnia to widze cos sukienkowi knuja.Chca nasza potege watykanczycy przykryc na powrot.

    • Wojwit pisze:

      Nie, Basiu 🙂 Stanislaw Tym w jednym ze swych monologow estradowych tak okreslil lansowanego w owym czasie polityka – Mariana Krzak-lew-skiego. Duda jest do Krzaklewskiego tak podobny, jakby był jego mlodszym bratem.

      • BasiaB. pisze:

        Tak Wojwicie – ,ale ja wiele rzeczy czytam inaczej, tak jak to powyżej przedstawił Leto.
        Nagłe pierwsze skojarzenie i wiem, że właśnie tak miałam zrozumieć to zdanie i tak miałam odebrać trop. Dlatego w pierwszym odruchu wchodzę na wikipedię, nie dla zastosowanej tam „wiedzy”, ale dla złapania tropu z pierwszych słów, które mi się rzucą w oczy.

        • Wojwit pisze:

          I dobrze, Basiu. Oni obaj zostali przez Ciebie DOBRZE skojarzeni. W różnych wymiarach tego słowa. To. Co napisałaś, jako Swe ODRUCHOWE wręcz skojarzenia bardzo do nich obu pasuje.
          Intuicja dobrze Cię wiedzie.
          Przeanalizuj (w różnych kontekstach) te blyski intuicji, a będziesz wiedziala, o co mi chodzi.

  12. Niecierpliwy pisze:

    A czy wiecie, że 28 lipca tego roku franciszek z okazji 1050 rocznicy chrztu Polski ofiarował na Jasnej Górze złotą różę?

    Róża-kobieta-Maryja-wArya(przyszło mi to do głowy w czasie pisania- do zbadania)

    Dalej natknąłem się na to…
    „W liście pasterskim abp Gądecki przypomina, że świętogórska złota róża jest czwartą z tych, które znajdują się w Polsce. „Pierwszą ofiarował sanktuarium na Jasnej Górze Paweł VI w 1966 roku z okazji Tysiąclecia Chrztu Polski.”

    4- jak rodzina Ojciec, Matka, Syn i Córka – tutaj 4 jako spełnienie planu jak 4 strony świata jak 4 bastiony na Jasnej Górze

    „Zwyczaj ofiarowania złotej róży sięga dziesiątego wieku i jest zastrzeżony tylko papieżowi. Poświęcana przez niego w okresie Wielkiego Postu, symbolizuje ona radość i wesele na myśl o zbliżającej się Wielkanocy. Stąd każda osoba, która ją otrzymywała, miała za zadanie nieść dobry zapach Chrystusa poprzez swoje życie i dzieła dokonywane w służbie Kościoła- pisze w liście pasterskim abp Gądecki”

    „Jak zaznacza metropolita poznański, pielgrzymi udający się do sanktuariów maryjnych uczestniczą w błogosławieństwie, które trwa „z pokolenia na pokolenie”.”

    Tutaj zaniemówiłem.

    źródło: kosciol.wiara.pl/ doc / 1189089.Papieska-roza-zobowiazuje (proszę usunąć spację, nie chcę by wiedzieli gdzie są linkowani, dopóki nie mamy pewności całości)

    dodatkowo:
    Złota róża- mowa kwiatów: Na zawsze razem, Kocham Cię!

    „Złote róże przekazywane są kościołom, sanktuariom, władcom lub innym osobistościom jako wyraz szacunku i uznania. Zwyczaj ten sięga X wieku. Początkowo papież poświęcał zwykłą różę w kościele pw. Świętego Krzyża Jerozolimskiego na wzgórzu laterańskim w Rzymie w niedzielę Laetare, jako jeden z symboli Jezusa Chrystusa. W 1049 r. papież Leon IX, fundując klasztor Świętego Krzyża w Eguisheim, zlecił jego kanoniczkom przysyłanie złotej róży o wadze 2 uncji rzymskich lub złota potrzebnego na jej wykonanie. Wręczenie pierwszej złotej róży wiąże się z I wyprawą krzyżową (1096).”

    A moje pytanie jest proste i retoryczne, dlaczego złota a nie biała? Albo czerwona?

    • LETO pisze:

      Do sprawdzenia i parę ciekawostek niżej o Naszej potędze.Pobrałem komentarze z Monitora o pieśni o Ślęzy.

      Majestic
      6 września 2016 at 22:00 · Odpowiedz
      https://www.youtube.com/watch?v=dHhikYMhpQw Andrzej Nikodemowicz w NTV mówi o walnej bitwie UFO w roku 1561 nad Norymberga miedzy innymi , od siebie dodam że reptyle wygrały , śmiało można powiedzieć ze przegrana flotylla była z federacji światła której tu na ziemi przewodził kiedyś PERUN obrońca Słowian i pogromca Ciemnych teraz gdy ziemia przechodzi transformacje w stronę światła Perun zapewne powróci gdy się rozpadną zapory energetyczne ustawione przez szatański pomiot panujący teraz jeszcze na ziemi .te rozbite obiekty statki są tam do dzisiaj przesunięte nieco na linii czasowej , to jest te 23 stopnie przechyłu ziemi , gdyby ziemia dawno temu nie wykonała tego manewru obronnego , te 3 metrowe krokodyle chodziły by na naszych oczach po ulicach i polowały na ludzi , obecnie jedynie jeszcze mogą się materializować w naszej rzeczywistosci na krótki czas przybierając cześć sekwencji DNA ludzkiego jako jedynie wyglądu ale to ich znacznie ogranicza , temat do płaszczyzny „Filadelfia eksperyment ” a obecnie CERN a ten tunel wykorzystano rytuałem do wzmocnienia „Cernu” i otworzenia miedzy innymi szatańskiego Star Gate dla krokodyli to ich ostatnie szanse następne będą mieli za jakieś 12 tys lat chyba że ludzkość oczyści się z pasozytow , i na ziemi nie będzie zmodyfikowanych „ludzi ” rytuał w tunelu https://www.youtube.com/watch?v=ZBELgO3MVY4

      Xellos
      7 września 2016 at 02:58 · Odpowiedz
      To wydarzenie miało miejsce 1000 LAT WCZEŚNIEJ….. niż on podaje….. za Justyniana – rzeźnika Europejczyków (ponad 2 MILIARDY zabitych (wedle jego historyka)) kontynuatora dzieła innego znanego nazisty jozue’go – rzeźnika innych dla odmiany chrześcijan – Kaanitów. W średniowieczu była taka zasada iż pisano I przed datą dla oznaczenia iż chodzi o lata „po jezusie” i to I teraz brane jest jako oznaczenie 1000.

      A samo wydarzenie (bitwa) to „pamiątka” napaści judeonazistów „na Rzym” (czyli tak naprawdę Łysą Górę – DOM BOGÓW) i było tez powodem DRASTYCZNEGO SPADKU populacji Polski (tego fragmentu Imperium Lechitów) jakie teraz „nauka” nazistowska podnosi jako „dowód” iż jesteśmy przybyszami na te tereny potem uzupełnionego migracjami ARMII OBRONNYCH z kresów Imperium.

      Faktem jest iż tamta walka była z ledwością wygrana i była ŚMIERTELNĄ RANĄ dla upadłego 400 lat później Imperium.

      Xellos
      7 września 2016 at 19:04
      Pasują.

      ten mój rok pasuje do
      – WYLUDNIENIA Europy (taka bitwa na pewno nie była „friendly” dla środowiska)
      – DZIURY LUDNOŚCIOWEJ w Polsce – celu napaści „świateł na niebie”
      – swojskich mitów o Perunie czy zagładzie Bursztynowego Pałacu
      – zlodowacenia Europy – był taki epizod iż kilka lat było ZIMNYCH – co podali dendrolodzy
      – zagłady dynastii Merowingów
      – końca panowania Justyniana
      – sposobu podawania dat…. z tego samego powodu słynne Nostradamusowskie (a liczba lat dzieli się przez 3 MA SWOJE ROZWIĄZANIE)

      Sama bitwa była na szlaku jakim nazi dostali się z Bizancjum na zachód Europy (szlak wzdłuż-dunajski) i tłumaczy skąd się wziął „majordomus” „założyciel” dynastii Karolingów. Był jednym z kacyków WROGICH Europejczykom wojsk. Jednym z ocaleńców/ zestrzeleńców w tej bitwie…. bo ich GENETYKA (i budowa ciała) ODBIEGAŁA od Europejskiej.

      W roku jaki jest „podany” przy drzeworycie w Europie NIC CIEKAWEGO i WSTRZĄSAJĄCEGO nie miało miejsca. Ot kolejny zwyczajny gnuśny rok. A przecież powinno…. chociażby kroniki kościelne powinny piać o „POJAWIENIU SIĘ DIABŁÓW NA Niebie”….. Zresztą historycy podważają zgodność „miasta” z obrazu z jego rzeczywistym wyglądem w tamtym, OFICJALNYM roku.

      • LETO pisze:

        Prosze poczytac pierwszy komentarz Majestic. Gdzies tez juz czytalem ze w Cernie probowali otworzyc ten portal I czekaja tam gady I I istoty o rybich twarzach te drugie sa jeszcze wiekszym zagrozeniem .Basiu przytoczylas w drugim artykule ze cos gleboko jest nieposprzatane . Moze chodzi wlasnie o ta flote, ktora Ziemie uwiezila przechylajac sie o 23 stopnie. I dzieki cernowi a teraz tej asteroidzie beda probowac przechylic Ziemie spowrotem aby ich uwolnic.Rezonans Szumana moze dlatego tak wyskakuje poza skale bo probuja rozchistac Ziemie.

        • Polka pisze:

          Ja mam takie odczucie , że próbują rozchuśtać Ziemię od kilku dni, ale już dawno miałam przeczucie , że będą próbowali do tego doprowadzić.

      • veronika pisze:

        Dopiero teraz się doczytałam, że ten tunel Gotarda to pod Alpami…
        Moja „ulubiona” sekta w zeszłym roku spieprzyła do Alp. Magda pewnie by pamiętała ten wątek. Cwaniaki sobie wymyślili tunel. No, ale od wczoraj już im się miny pozmieniały i ogony pod dupe podkuliły. Niestety muszą przejść na dietę…może kokosową.

        • BasiaB. pisze:

          Z tym kokosem to jakiś szyfr Veroniko. Nie da się teraz tego sprawdzić, wychodzi różnie, tym bardziej, że jak napisałam wszyscy dziś gremialnie byliśmy w doopie.
          Każdy ch…na swój strój.
          Nie chcę się sugerować, ale kokosu nie odczuwam źle, mimo innych wskazań w trakcie sprawdzania.
          Jednak może to być wynik wielkich rozwarstwień jakich się na nas dopuszczono ostatniej doby.
          Uważam, że do 22 września musimy pełnić warty wokół Arki – naszej Ziemi i nas na tej Arce. Robią bowiem wszystko, by nie dopuścić do startu w portal. Opis jest na :
          https://mistykabb.wordpress.com/2016/09/17/cykl/
          Dodatkowo chcieli nas zbombardować kolejnym pociskiem wielkości – sporego „meteorytu”, był to kolejny pocisk bombowy wycelowany w Ziemię. I tak …trzeba się skupić na obronie, cykl się zamknął lecz Oni do startu 22 września zrobią wszystko by się to poszło paść.
          Bombowy to mało powiedziane, została zastosowana taka technologia, że ja nawet nie bardzo wiem o co chodzi.
          W sumie nie ma złego co by na dobre nie wyszło. Dzisiaj czułam się fatalnie, aż w końcu odkryliśmy przyczyny !
          I na pewno nie był nią wczorajszy chrzest.
          Tak więc powinnam ogłosić pełną mobilizację przynajmniej do 22 września, dopóki cykl się nie dopełni.
          Obrona, obrona i jeszcze raz obrona pod każdą postacią: osłony, opoki, bariery, zasieki, pola siłowe, pola mocy, stetoskopy częstotliwości, stroboskopy, uruchamianie czapki niewidki – brak widzenia, słyszenia, wyczuwania i namierzania nas i potomków Arya przez każdego wroga, jego program, urządzenia, generatory, klony i sprzymierzeńców.

          Kiedy czujniki wykryją podejrzany ruch – natychmiastowe zestrzeliwanie każdą dostępną bronią. Muszą być wypuszczeni zwiadowcy, by z daleka przyszedł w odpowiednim czasie sygnał o niebezpieczeństwie.
          Każdy podejrzany pojazd – do likwidacji, dobrze byłoby sprawdzać, by nie przetrzebić własnych szeregów.
          Koniecznie wyciągnąć z Matriksa i Astrala uwięzionego jeszcze każdego Arya.
          Oni są uwięzieni przez kostuchy czyli gadziorów, to jest ich inna nazwa.A nasi pradziadkowie tak mówili na … śmierć.
          Nasi mają tam gehennę dlatego tak bardzo większość ludzi boi się śmierci.
          Wiele z tego co tu opisuję i wiele z tego co jeszcze nie wiem i nie napisałam jest w tym filmie:
          .https://www.youtube.com/watch?v=YSvHjgXtCag
          Jeszcze nie obejrzałam, ale mam relację.
          Zasmużyć im naszą przestrzeń, by stracili orientację gdzie jest ARKa , portal i gwiazdy kardynalne.

        • veronika pisze:

          Dzieje się dużo, sytuacja jest dosyć napięta.
          Może to troche pomoże w wyciąganiu z matriksa.
          W naszych Jestestwach są poutykane moduły samoodnawialne, które generują postać twora syntetycznego. Pamiętasz Basiu, jak pisałaś, że wszyscy jesteśmy przejęci?
          Przez tego twora syntetycznego jesteśmy namierzalni. Jeden z modułów samoodnawialnych przypisany każdej osobie z osobna znajduje się poza jej Jestestwem. W bańce czaso-przestrzennej. Taka bańka jest jedna. W tej samej bańce znajdują się cząstki dusz i na podstawie cząstek dusz indywidualnie jest robiony moduł.
          Żeby było trudniej, to moduły są połączone z programem ‚wyznanie wiary’, który ma jeszcze podprogramy. A w sumie to każdy w coś tam wierzy.
          Bańka została w pewnej części rozpruta, dzisiaj ją przenieśli w inny kąt przestrzeni.

      • Paweł pisze:

        Depopulacja Polakow w czasach justyniana to wynik zarazy, dzumy konkretnie. Takiego wirusa wtedy puścili, który szczególnie niszczył Słowian. U szydlowskiego znajdziesz szczegóły, generalnie nie wiedzieli jak nas podbić to puścili wirusa, merowingowie to Polacy, tamte zdarzenia to początek ich upadku

    • BasiaB. pisze:

      Niecierpliwy :
      ” Paweł VI w 1966 ” = Paweł 6 i 66 = 3 szóstki, 1 początek, 9 – koniec 1 + 9 = 10 –> 1 [początek]
      ” 4- jak rodzina Ojciec, Matka, Syn i Córka – tutaj 4 jako spełnienie planu jak 4 strony świata jak 4 bastiony na Jasnej Górze”
      Jak : ” cztery gwiazdy znajdujące się na równiku niebieskim.Gwiazdy te położone są w jednakowych odległościach kątowych od siebie: Antares z gwiazdozbioru Skorpiona (dawniej Orła), Fomalhaut gw. Wodnika, Aldebaran gw. Byka, oraz Regulus gw. Lwa.”
      .http://infinity-codes.net/raah/_archive/images-71-year-shift/ROYAL4(web-version).jpg
      z T. Mrozińskiego.

  13. BasiaB. pisze:

    No, no…popatrzcie co się dzieje, zostało przygotowane dla nas pole spływu wiedzy, wklejam z mojej poczty – spłynęło od Dobrego Duszka:

    ” Basiu,
    pamiętam jak mnie pognało po średniej szkole do Częstochowy, łaziłem wokół tej góry z fortecą jakbym miał tam coś zakopane przez całe 2 tygodnie mojego tam pobytu, jeśli nie dłużej. Nie rozumiałem nawet dlaczego tak mnie tam ciągnie.
    W Częstochowie odkryto na Jasnej Górze jakieś b.ważne artefakty słowiańskie lecz do wiadomości publicznej prawie nic nie wyciekło. Koleżanka z pracy kilka lat temu opowiadała, że w nocnych wiadomościach tylko coś z raz przebąknęli na ten temat i tyle. Prawdopodobnie sprofanowano te znaleziska i sporo jeśli nie wszystko wykradziono do tajnych badań.
    Łysa Góra równie ważne miejsce – też mnie tam ciągało, biegałem przez puszczę z góry na dół i z powrotem jakbym czegoś tam szukał. Po prostu te miejsca zostały przejęte przez okupanta i są strzeżone, a co gorsza profanowane w najokropniejszy sposób.
    Wyczuwam tam wbity pal z żywego bólu Słowian i Ziemi – jeśli można to tak metaforycznie przedstawić. Pod powierzchnią na pewno są bazy i to potężne – zasięg energetyczny jeśli nie światowy to przynajmniej kontynentalny. Sama iglica nadajnika na szczycie wyraża, że tam żarty się skończyły dawno temu. Magdarian nawet wymienił to miejsce jako potężne więzienie i miejsce kaźni.
    Świętokrzyskie jest pełne takich miejsc, znajduje się w tym rejonie masa podziemnych wejść do Agharty. Tunele łączą ze sobą stare kościoły i starożytne świątynie oraz b. stare miejsca mocy, które nawet nie są ujawnione dla większości badaczy.
    Hebrońcy wyjątkowo chętnie się tu rozpanoszyli. Teraz mieszkają gęsto ulokowani po lasach, że ciężko ich rozpoznać w tych „wilczych norach” zamiast przy rynkach. Tam tylko wynajmują lokale lub/i robią interesy.
    Osobnym tematem są liczne kurhany – ogromna ich ilość dobitnie wskazuje jak ważny dla nas jest ten rejon i Śląsk.
    Brak słów aby wyrazić ogrom spustoszenia energetycznego jaki jest powodowany przez pasożyty, które żerują w tych niesamowitych miejscach od wieków panowania hebry i spółki. Koniecznie trzeba o tym pamiętać.

    Pozdrawiam ! ”

    ❤ ❤ ❤

  14. BasiaB. pisze:

    ” Planowana uroczystość na Ślęży, jest obrzędem przejętym przez chrześcijaństwo z obrzędowości Wiary Przyrodzonej oddającej cześć Niebiosom Gwiaździstym.
    Biorących udział w niej czterech biskupów ma symbolizować czterech Strażników Niebios, jakim są gwiazdy nazywane królewskimi.
    Te gwiazdy to; Aldebaran- Strażnik Wschodu, Antares – Strażnik Zachodu, oraz Regulus – Strażnik Południa i Fomalhaut – Strażnik Północy.
    W tradycji Słowiańskiej przedstawiani jako czterogłowe bóstwo o imieniu Światowid.

    W czasie od 09.09. Ziemia na skutek wędrówki jej orbity wchodzi w bezpośrednie działanie grawitacyjne dwóch z czterech Strażników Niebios, a mianowicie gwiazdy Fomalhaut , a szczególnie gwiazdy Regulus nazywanej również Królem Niebieskim.

    Apogeum zjawiska nastąpi w czasie równonocy jesiennej 22.09 ok godz 16,00.

    Ponadto w tradycji chrześcijańskiej rytu rzymskiego w dniu 08.09 obchodzony jest dzień narodzenia NMP, natomiast takie samo święto w rycie prawosławnym obchodzone jest 21.09. , co również przyswojono z Wiary Przyrodzonej, jako że w tym czasie wzrasta aktywność gwiazdozbiór Andromedy, nazywany również „Zniewoloną Kobietą”, czy „Kobietą zakutą w łańcuchy”.

    Nazwa gwiazdozbioru Andromeda w tłumaczeniu na łacinę brzmi homo sapiens, zaś na polski brzmi człowiek myślący, zakucie w łańcuchy Andromedy jest to symboliczne zblokowanie energii tego gwiazdozbioru płynące na Ziemię, jak też wzmożenie działań przeciwko kobiecie.

    We wszystkich trzech monoteistycznych religiach, rola kobiety jest w różnym stopniu ograniczana, szczególnie mocno widoczne jest to w islamie.
    Wybranie piątku jako opisywanego obrzędu może wskazywać na islamskie podłoże tych działań, które ma zlikwidować wewnętrzny opór narodów Słowiańskich przed przyjmowaniem uchodźców islamskich.
    Można zaryzykować stwierdzenie, że główni aktorzy tego przedsięwzięcia mogą być obrzezani zgodnie z zaleceniami islamu.

    Przeprowadzanie obrzędów czy rytuałów , gdzie środki znacznie przekraczają szczerość intencji są bardzo ryzykowne w zakresie skutkowania, gdyż najczęściej kończą się one tzw. skutkiem niezamierzonym, lub wręcz przeciwnym do oczekiwanego.

    Podobnie rzecz ma się z nowoczesną tradycją wprowadzoną dziś na Jasnej Górze.
    Czas ten jest czasem wchodzenia w Erę Wodnika i Lwa , więcej o tym na „apokalipsa-eden.bloog.pl
    Tadeusz Pruss Mroziński ”
    http://bialczynski.pl/2016/09/07/z-mojego-archiwum-24-02-2000-unia-spoleczno-narodowa-do-baransuszczynski-o-mitologii-slowianskiej-bialczynskiego/#comment-28336

    • BasiaB. pisze:

      Proszę na to zdanie zwrócić uwagę i określić bardzo dokładnie i precyzyjnie swoje działanie. To wskazówka dla Was 🙂
      ” Przeprowadzanie obrzędów czy rytuałów , gdzie środki znacznie przekraczają szczerość intencji są bardzo ryzykowne w zakresie skutkowania, gdyż najczęściej kończą się one tzw. skutkiem niezamierzonym, lub wręcz przeciwnym do oczekiwanego.”

      Przeciwny od zamierzonego – oni konwersje, to My jeszcze lepszą ! 🙂

      • Wojwit pisze:

        Jakoś mi lepiej… Ale dopiero teraz, o tej porze poczulem to, co Wy poczuliście wcześniej – sądząc oczywiście z opisów…

        • LETO pisze:

          Poprawilo sie wyraznie .Sam jestem ciekaw co Basiu o tym sadzisz?Gora Sleza to z tamtad sie ruszylo.

  15. Malgorzata pisze:

    Jestem tu nowa. Od prawie tygodnia zaczytuję się mistyką. Trafiłam tu bo zawsze czułam potrzebę poznawania i od roku mam manię leczenia ziołami. Wszystko to czego potrzebuję, co mnie interesuje znalazłam właśnie tu. Kiedy przeczytałam ten post poczułam złość. Już od dawna odczuwam takie osaczenie z każdej strony. Odczuwam to tym silniej odkąd przypadkiem natrafiłam na artykuły o naszej słowiańskiej zafałszowane historii. Potem wiedza napłynęła lawinowo. Odkrywałam tego więcej i więcej. Może to przypadek a może przeznaczenie że trafiłam na Mistykę. Zrozumiałam tu wiele rzeczy i otrzymałam odpowiedzi na pytania które mnie dręczyły. Dziękuję 😊

    • BasiaB. pisze:

      Małgosiu, a ja jestem wdzięczna za to, że nasza czasami bardzo ciężka praca nie idzie na marne, tylko coraz wiecej Słowian, a wiec Arya przebudza się z tego wszetecznego letargu.
      Od tygodnia „przez przypadek” została odnowiona moja znajomość z pewna bardzo ważna postacią. Jestesmy w stałym kontakcie. Z jej strony napływają do mnie cenne informacje. A pod koniec zeszłego tygodnia czułam się jakbym została pozbawiona dostępu do wiedzy. Poprosiłam o pomoc w pozyskiwaniu informacji. I tak…przypłynęła do mnie zastygła prawie na 2 lata „stara” znajomość z taką ilością wieści, że nie jestem w stanie Wam tego wszystkiego od razu poopisywać.
      W takim razie pracy przede mną – jak zwykle 🙂 całe mnóstwo, ale postaram się logicznie, powoli i dosyć jasno przedstawiać te niesłychanie ważne informacje.

      I tak się zadziało, Arya sie obudzili, łączą się i ramię w ramię działają. A to samo w sobie jest nasza najwyższą wartością.
      Nasze ostatnie wspólne akcje otworzyły mi oczy na ogromny potencjał Arya, co zawsze wiedziałam i pisałam o tym, ale co innego wiedza, a co innego żywe doświadczenie 🙂 Fizycznie zmieniające nasze życie. I o to była batalia każdego chciwego Wszetecznika – o nasze moce i nasze mienie.

      Pozdrawiam serdecznie Małgosiu ❤

      • Aryana pisze:

        Tak droga Basiu budzimy się i wiedza ze zrodla do nas splywa strumieniami . Chcialam Ci podziękować za twoją wspaniałą pracę ogromną wiedzę i intuicję 😊 Wiele razy w Twoich postach znalazlam potwierdzenie moich wizji. Ja mam często przekazy z gory najczesciej z radio i glosy w glowie mam rowniez kontakt z osobami Jasnowidzacymi i Jasnoslyszacymi wszyscy Arya . 3 z nas usluszalo od źródła swoje imiona moje imie Aryana jest wsrod nas Ariadna i Arahna. Pozdrawiamy gorąco siostro 🤗😇💓

        • BasiaB. pisze:

          Super ! Może moje imię Arya któreś z Was usłyszy ? 🙂
          Dzięki za te potwierdzenia, to mimo wszystko jest dla mnie bardzo ważne.
          Arya – ana
          Aria – DNA
          Ara – HNA – moim zdaniem to nasz pierwowzór genetyczny ! HNA –> nareszcie, tyle czasu szukałam jego nazwy !!!

        • BasiaB. pisze:

          ❤ ❤ ❤
          Jesteś z Rodu Ana !
          To nie nazwa Anu, tylko Ana – dałaś mi teraz potwierdzenie, nie byłam tego pewna, bo tyle było po drodze zmyłek. Taka informację dostałam już około 1,5 miesiąca temu, ale nie byłam pewna.

        • Aryana pisze:

          To by tlumaczylo pochodzenie mojego drugiego ziemskiego imienia Anna 😊 i to HNA kochana jestes wielka 😊

        • Aryana pisze:

          http://www.learnaboutsandiego.com/ZOQKVGBO/ znalazlam cos na temat Genu HNA Sept9 nazwa ciekawa wrześniowa 😎 nie ma przypadków pozdrawiam

        • BasiaB. pisze:

          Jak to mówią Aryano – ale jaja, ale jaja 🙂

  16. BasiaB. pisze:

    Zbigniew Wysz :
    ” W/g mnie ludzie z swej natury sa radosni, pelni Milosci , dopiero energie co boskie, klanu zydowskeigo boga i istot z zewnatrz co ich zniewolily, umozliwily im ludzi omotac , bywa ukrasc ludziom czastke duszy od Milosci.
    Tak nas obciazaja, czesto kieruja nami , mysli nam w glowy wsuwali, a jako nasze bralismy je, tym bardziej obciazaja nas sprawami z przeszlosci czy takei co na siebei wzielismy w zamian za ich zgode na ponowna reinkarnacje tu.
    Czlowiek obciazony tak robi sie agresywny, zly , bywa otumaniony , ponadto kabalistycznie tez potrafiono na nas wplywac, to czescia energii co z okrutnie mordowanych ludzi , razono nas bysmy ulegli im byli. Skonczylo sie to .
    To taki wstep.
    NA pewno na Ukrainie wybudzono energie z miejsc kazni, okrtnych mordow i nakierowano na swoich czyli Ukraincow, ale to kabalistyczne sprawy. Na pewno to co stalo sie w Smolensku tez tą energie wygenerowalo . Jakos tak coraz mocniej dociera do mnei, ze to z Ukrainy poszlo . Sami Rosjanie w czesci wykonawcy, ale sposob dzialania , nawet „centrum dowodzenia” ukrainskie… Tam to obciażenie odbieram „

  17. Malgorzata pisze:

    Opowiem Ci Basiu moje zdarzenie z dzisiejszej nocy. Spróbowałam oczyszczenia i odesłania i spalenia tego co we mnie siedzi. Ok 3 w nocy obudził mnie przerazliwy ból kręgosłupa. Jakby ktoś mi to łamał. Przerazilam się ale tylko przez sekundę bo zaraz wiedziałam że muszę to odesłać i zniszczyć ogniem SWCI. To co widziałam to była kłębiąca się masa, plazma. Sama nie wiem jak to określić. To coś jakby mieniło się, rozbłyskiwało. Widziałam to już w chwili gdy się tylko obudziłam. Miałam zamknięte oczy a pod powiekami ten dziwny obraz i świadomość że to coś obrzydliwego. Po spaleniu wszystko minęlo. Przez jakiś czas nie mogłam zasnąć z wrażenia. Do tej pory jestem zaszokowana tym wszystkim.

    • BasiaB. pisze:

      Dlatego z takim brakiem szacunku podchodzę do każdego kto nam zarzuca strach. Potrzeba nie lada odwagi, by się z tym wszystkim zmierzyć. Czasami to przechodzi wszelkie wyobrażenia, bo takich nawet nie ma.
      Spalaj to Ogniami, prądami i mocą RODowodu Arya 🙂
      Podziwiam determinację, jednak tylko ona może nas wyrwać z tego syfu i marazmu 🙂 ❤

      • Malgorzata pisze:

        Jestem zaskoczona własną reakcją i tym że wiedziałam co zrobić. Jestem z natury bojaźliwą osobą. Podziwiam Waszą determinację w tępieniu tego śmiecia.

        • BasiaB. pisze:

          Ta wiedza jest w każdym prawdziwym Arya. Bez determinacji – nic by nam się nie powiodło, tym bardziej, że właśnie to co powoduje obrastanie ich w siłę , to karmienie się naszym strachem.
          Ani ja ani moi przyjaciele nie jesteśmy strachliwi, więc się na nas wkurzają, stąd ostatnio miałam mnóstwo innych zdarzeń mających mnie przenieść na inny świat.
          Bez determinacji Małgosiu nie wyrwiemy sie z tego zaklętego kręgu kłamstw i okupacji.
          Ale…Małgosiu- pierwsze koty za płoty, juz wiesz jak to ugryźć, z resztą sobie poradzisz.
          Jednak wydaje mi się, po tym co napisałaś, że priorytetem u Ciebie jest likwidacja programu pt. spolegliwośc wobec wszetecznego zła.
          W ten program został zaincludowany kazdy Arya. Ma on mnóstwo podprogramów tworzących interfejsy dla kolejnych podpieć. WQeź to całe do kupy zsynchronizuj z wirnikiem otchłani Arya unicestwiajacej programy binarne i cyfrowe wszeteczników,zrób im tam swoimi Arya pradami zwarcie na łączach i wywal do unicestwienia do kosza na śmieci . To może Ci zając kilka podejść, ale jak sie z tym uporasz, to odzyskasz słuch i wiedzę.
          Zaatakowali Ci kręgosłup, bo to nasz RDZEŃ!
          RDZEŃ – ARYA.
          To najważniejszy punkt programu dla nich !
          Wszystkie odgałęzienia po całym ciele wędrują właśnie od rdzenia !

  18. Malgorzata pisze:

    Powiem szczerze że przygotowuję się do tego co niedługo nas czeka od poprzedniego roku. Kiedy proszę znajomych by robili pomału zapasy to patrzą na mnie jak na idiotkę z ironicznym uśmiechem. A ja wiem i czuję że to już coraz bliżej. Ja i mój partner podchodzimy do tego bardzo poważnie bo mamy dwoje dzieci (bez pieczęci chrztu) i widzimy że nie jest dobrze.

  19. Malgorzata pisze:

    Mieszkam na wsi

    • BasiaB. pisze:

      To dobrze – świetnie ! Jest zdecydowanie łatwiej się oderwać od gnid.

      • Malgorzata pisze:

        Kocham wieś bo kocham naturę. Kocham naszą Matkę Ziemię. Nie mam wprawdzie gospodarstwa i nie jestem rolnikiem ale w moim otoczeniu jest morze kwiatów i ogrody warzywno-ziołowe bo bez tego żyć byłoby trudno. I mała ciekawostka. Zawsze gdy wychodzę wieczorem mam wrażenie niepokoju I dopiero Wasza strona wyjaśniła mi moją „paranoję „

        • BasiaB. pisze:

          Moje otoczenie jest takie jak Twoje wg Twojego opisu 🙂
          Wieczorami staram się nie wychodzić z domu. Jest coraz trudniej, bo dzień coraz krótszy,lecz nasi praojcowie wystrzegali się łażenia na zewnątrz domu kiedy nastała…ćma.

      • Wojwit pisze:

        Jest też potencjalnie łatwiej przetrwać w sytuacji zagrożenia. Dlatego się pytałem, Małgosiu:-)

        Był kiedyś na stronie „Wolnej Polski” taki kilkuczęściowy przekład wykładów jakiegoś byłego rosyjskiego oficera SpecNazu o tym jak przetrwać sytuacje kryzysowe w mieście. I tu do Basi: w przeciwieństwie do cedzonych (na ten sam temat – przetrwania) po odrobince, jak przez zęby, wynurzeń Mukiego, przedstawianych jakby to była wiedza TAJNA/POUFNA, porady tego Rosjanina są jasne, spójne, logicznie wypływające jedne z drugich.
        Czemu tak piszę o Mukim? Ma wiedzę i niesztampowy umysł ale epatuje taką postawą, o której (aż ręka mnie świerzbi – zresztą świerzbiła od dawna – by napisać): „wiem i może wam powiem, ale najpierw proście a nie wiadomo, czy będzie wam dano”. Za przykład niech posłuży sposób podania przez Mukiego przepisu na nalewkę czosnkową. Kiedy i jak wspomniał o aktywatorze – kluczu i kiedy go podał… Smutne.
        Nie chodzi mi tu o jakiekolwiek jego dyskredytowanie, bo do jego wiedzy z dziedziny matematyki czy fizyki to mi daaaaleko, ale o sposób traktowania czytelników.

        • Malgorzata pisze:

          Masz rację, że na wsi łatwiej przetrwać. Pod wieloma względami prościej. Ale i tu widać wyraźnie jak ludzie są uwięzieni w zawiści, nienawiści i prostackim podejściu do życia i ludzi. Teraz wiem, że są cholernie „zarobaczeni”. Moja miejscowość to bogobojni hipokryci czujący się jak ktoś lepszy tylko dlatego, bo regularnie chodzą do kościoła i klepią wpojone formułki. Ich wiedza bierze się z tv show dla kurzych ferm. Nie potrafią myśleć samodzielnie. Nie zastanawiają się…Nie dociekają …I to mnie boli, bo kiedy zaczynam z nimi rozmawiać na temat obecnej sytuacji to nie biorą nic na poważnie. Mówią mi z uśmieszkiem, że przesadzam. A ja zawsze czułam, że jest coś nie tak. Mój partner ma na szczęście podejście takie jak ja. Nie bierzemy nic na podanej tacy. Od zeszłego roku czuję ogromny niepokój i dlatego przygotowujemy się. Nasz (nie nasz) rząd pcha nas do wojenki i nakręca nas jak zabawki na sprężynie. A my co? W większości jak zaślepieni starcy prowadzeni za rączkę bezmyślnie idziemy. Gdzie masz Słowiański duch? Przeraża mnie ta bezmyślność. Dlatego bardzo cieszę się, że trafiłam na Mistykę bo poczułam, że mamy szansę przetrwać z podniesioną głową ☺

        • Wojwit pisze:

          Małgosiu, bardzo zręcznego, dosadnego a jednocześnie dyplomatycznego sformułowania o rządzie używa dr Jaskowski – zamiast biedzic się i pisać „nasz (nie nasz) rząd” pisze: ” rząd w Warszawie”.
          Wszyscy wiedzą o co mu chodzi, a jednocześnie żadna gnida nie ma się do czego przyczepić..
          Pozdrawiam Cię ciepło w ten deszczowy dzień.

        • BasiaB. pisze:

          To prawda Wojwicie – „nie będzie wam dano”.
          Muki jest trudny, czasami zachowuje się dosyć zmiennie, jednak niepotrzebnie rozwleka informacje po całym swoim salonie, bo jak ktoś nie zapamięta lub nie zapisze sobie Jego wskazówek, to ma całkowitą doopę , jeszcze gorszą niż na Mistyce, bo tam nie ma wyszukiwarki nawet tak kijowej jak na wordpressie.
          Wojwicie dasz radę znaleźć tego Rosjanina ?
          Na Wolnej Polsce mają tyle artykułów, podaj przynajmniej jakiś czasokres, to może poszukam tego specnazu 🙂

        • BasiaB. pisze:

          Małgosiu – społeczeństwo polskie obecnie tak właśnie wygląda w każdej warstwie i przekroju społecznym. Nie jesteś odosobniona w takie ocenie społeczności. To szablon.
          Oho – odkrycie – jak szablon to łatwizna do niszczenia 🙂
          Słowa same podpowiadają sens działania 🙂 Fajnie.

          Na „swojej” wsi mieszkam juz 25 lat, do tej pory, nikt z okolicznych mieszkańców nigdy nie był u mnie w domu, ani ja nikogo nie odwiedziłam. Nie utrzymujemy z nikim takiej znajomości, by zapraszać kogoś do nas.Tyle tylko co rozmowy z sąsiadami …przy płocie 🙂 mniej więcej w ten deseń, czyli o pogodzie i kwiatkach:

          Tak w ogóle, że nalezy zacząć bardziej obszernie korzystać z naszych pięknych stron Słowiańskich potworzonych w necie.
          Takie małe dzieci zacząć uczyć naszej zakazanej historii na podstawie bajek.
          O Popielu itp.
          Wdrażać temat. Zaszczepić dzieci poszukiwaniem tej wiedzy.
          W szkole niczego nie uczą. Dostępne Bajki jak wspominaliśmy są do doopy. Może rozpropagowywać nasze korzenie, nasz Ród w taki sposób, a w ogóle fajnie by było dotrzeć do wydawnictwa, które by wydawało bajki opowiadające historie słowiańskie w sposób kolorowy i przystępny dla dzieci.
          Sama chętnie bym zakupiła takie książki 🙂

        • Wojwit pisze:

          http://wolna-polska.pl/wiadomosci/porady-wszelki-wypadek-wypadki-zdarzaja-sie-rozne-2014-02

          To są właśnie Basiu te porady. Zwięźle. W „krótkich, żołnierskich słowach”.

  20. Malgorzata pisze:

    Teraz to rozumiem. Wiedziałam, że my ludzie jesteśmy ślepi ale nie miałam pojęcia, że aż tak. Ale jest nadzieja bo teraz wiem jak mogę działać. Bezsilność była tym co mnie zawsze dobijało!

    • Malgorzata pisze:

      Wrzuciłam Basiu na pocztę widok naszego nieba wieczornego z 7 września. Tak nas trują tymi chemtrails, że pojawiają się poboczne słońca

      • BasiaB. pisze:

        Bez adresu URL nie jestem w stanie ich tutaj opublikować.
        Na Fb mam bana już tydzień, więc nie mogę tam wrzucić, by pobrać adres.

    • Malgorzata pisze:

      Teraz sąsiad sąsiadowi wrogiem tylko nie umiem zrozumieć dlaczego i po co i na cholerę im ta zawiść. No co im to daje? A wszyscy potem w kościółku aniołeczki bogobojne. Ja nie chodzę do kościoła od dawna, no chyba że sytuacja na mnie wymusza ale to wyjątki. Patrzę wtedy na tych ludzi i mam ochotę śmiać się w głos bo to wszystko to scena i pełno aktorów a widzem jestem ja. A sztuka marna więc chciałabym wyjść ale nie wypada bo zostałam zaproszona. Inaczej nikt by mnie wołami tam nie zaciągnął ☺

  21. Prawdosławny pisze:

    Pani Góra Ślęża nadaje się każdemu do szczerego podziwiania i zdrowego pobywania na Niej. – Nie jest słuszne, ani dobre, zawłaszczanie tego przez kilku rzymsko-papieskich pogan… Szczęść Boże Rzeczywisty wszystkim prawdosławnym pielgrzymom na Ślężę, i wszystkim wszędzie wokół Niej na Świecie!

    • smisnykolo pisze:

      nie podchodzi mi ten człowiek, już kilka lat temu jak zacząłem się interesować otaczającym mnie światem, słuchać korwina, michalkiewicza, żebrowskiego, wolniewicza pojawił się też tekieli w jakiś programie nie jestem pewien czy to była tv republika i dałem radę wysłuchać tylko jakieś jego jedno wystąpienie od tamtej pory nie ruszam nic od niego.

  22. Malgorzata pisze:

    Wojwicie u nas słonecznie więc pozdrawiam Cię słonecznie i ciepło ☺
    Ps. My tęsknimy za deszczem ☺

    • BasiaB. pisze:

      U nas też lało i to…bardzo, co mnie cieszy, bo po tych długotrwających 30 stopniowych temperaturach we wrześniu, oczekiwałam podlania roślinek 🙂

      • Malgorzata pisze:

        A my czekamy 😟 moje roślinki też tęsknią. Trochę ratuję je beczką odstałej wody ale to nie to. Jeden deszcz i natura promieniuje ☺

  23. Goradi pisze:

    Z pozdrowieniem dla Góry Ślęży – miłość i pokój – El condor pasa – wersja Placido Domingo
    .https://www.youtube.com/watch?v=YSY3zPluWCk

  24. Wojwit pisze:

    Dopiero dziś przypadkowo natrafiłem na artykuł relacjonujacy wydarzenia na Ślęży z punktu widzenia fundamentalisty katolickiego, niejakiego Jana Bodakowskiego

    http://prawy.pl/37198-neopoganie-rozpoczeli-jawna-walke-z-katolikami-prowokacja-rodzimowiercow-w-czasie-obchodow-chrztu-polski/

    • Malgorzata pisze:

      Witaj Wojwicie :-). Jaki biedny ten KK taki uciemiężony i wiecznie atakowany. Przypomina mi jemiołę którą zaczyna pasożytowanie na jednej gałęzi a z czasem zajmuje całe drzewo. Ale cieszę się, że obchody zostały zakłócone. Może znajdą się tacy których to zainteresuje i zaczną poszerzać swoją wiedzę a nie ślepo wierzyć KK.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s