Tomasinoo- pytania i przemyślenia

Mocno się natrudziłam, by zredagować posty Tomasza. Mam nadzieję, że teraz, większość tekstu jest w miarę czytelna, chociaż kilku zdań czy słów nie potrafiłam odczytać. W komentarzu pod tym wpisem odniosę się do kilku zagadnień.

BasiaB.


 

tomasinoo pisze:
20 Luty 2016 o 15:48
Miałem w ogóle nie odpisywać, lecz mi szkoda tych wszystkich ludzi co szukają, bo budzą się, ponieważ ich coś uwiera.
Dobrze każdy wie, kto nie zakotwicza się w jednej idei, że kreacja ludzka oraz sposób odbioru uzależniony jest od informacji.
Nie zagłębiając się w resztę, kto dlaczego itp.

Jeśli kiedyś nie widziano koła ani samolotu i mieli wizje to napisali: latający smok lub nie wiem skała z głową pod brzuchem i leciał „święty dym”.
Potem np były swarogi i wróżki lasu. Potem demony i anioły. Teraz np wygląd repitalianow. Jeśli widzimy rzecz której umysł nie zna to zobaczymy to tak jak nam to coś przypomina lub nie opiszemy.
Jak widzimy rzeczy których umysł nie zna, to najczęściej zapominamy z podroży w realu to lub napiszemy np ciemna chmura energii.
W kształcie połączeń atomowych, powiedzmy takie jak znamy z lekcji chemii. Już samym mózgiem rejestrujemy czy to obrazy czy też słowa, które jesteśmy w stanie przełożyć i je opisać np innym osobom. Np nasze pra ,pra wnuczki eksplorując z innymi informacjami będą widzieć pewne rzeczy jeszcze inaczej.
Dlatego z doświadczenia wiem pewne rzeczy, których nawet za dużo nie poruszam. Tak jak idee są i zmieniają się jak społeczeństwa.

Neguj wszytko i sprawdź jak umiesz, tym się kieruję. Jak nie weźmie się tej książki, jak każdej z resztą w 100% dosłownie, dlatego zastanawiałem się długo czy jest sens aby ją polecić i stwierdziłem, że tak, bo poruszy skostniałe głowy oraz otworzy trochę percepcję innego rozumowania dla ludzi, którzy myślą np. że program to wirus komputerowy firmy intel w naszej głowie albo demoniczne zdanie, a Neo to drugi kosmiczny jezus.

Odrzucamy wiarę nawet w to co aktualne i szukamy czy bardziej.
Wyciągamy – nie umiem tego ubrać w słowa, to napiszę z chwili obecnej.
Jak np. jakiś demon ma imię…. i wymawiane było zgłoskami, a pisało się tak że ni huhu tego nie odczytamy, lub np imię Kunegunda – pisane pismem runicznym istniało to za 1000 lat lub na innej planecie, jak poznać to imię?

Przyjdzie jakaś forma zgłosek znanych nam. To jest z tymi rozumowaniem, takie często nie ogarnione, że nie wiadomo nawet jak to opisać.
Z resztą mniejsza z tym.

Do tego ile może być ras 40 czy 1000000?

Uważam, że jeśli nie będzie się traktowało tej książki jak biblii, tylko jako pobudzenia klepek w zakutych głowach, to jest ona dobra.
Np. żyjemy jak automaty, zależnie od idei oraz miejsca w jakim się wychowujemy. Czym różni się wiedza np papuasa od afgańczyka?
Wspólny mianownik to np. zawsze tak samo. Ludzie czują i widzą jak wyjdzie się z ciała, choć różnie to opiszą, a inne rzeczy już nie koniecznie, bo wpływa na to doświadczenie i nazwijmy to umysł zbiorowy.

A co do rządów i przepowiedni, to chcą nas ujednolicić, dać jedną religię i skupić ludzi na kosmicznym wrogu.
Do tego …… nie chce mi się już pisać.
Wkurwia mnie to ostatnio, że każdy kto nie jest cielakiem ze spuszczona głową i jest pewny siebie, bo wydaje mu się że zjadł wszystkie rozumy, co nie jest możliwe, to na 100% udowadnia, że on i tylko on ma 100% racje, bo pracuje nad sobą i wie.

Pochodziłem sobie po blogach i na każdym są guru. Po rożnych stronach i telewizjach, popatrzyłem również na komentarze. Zarzekają się, że tak jest i kropka na 100% , tylko jeśli to pisze już 100 osób to mamy 100 100% prawd hihi 🙂

Tutaj tez pewna Pani pisała, tak jak pisze wszędzie indziej i opierdala prawie innych że nic nie wiedzą 🙂

Sorki Marcinie i Basiu, lecz jednak uważam że ta książka jest dla ludzi szukających , lecz później należy szukać dalej i odrzucać ziarno od plew.

Bardziej wiarygodni powinni być ludzie pierowtniejsi tzn. nie ucywilizowani, bo nie są zatruci w neuronach wiadomościami i poglądami, nie mają internetu, telewizji i książek. Okazuje się, że ich wiedza po części się pokrywa, a po części różni!

Dlaczego ? Czyżby świadomość grupy i miejsca oraz doświadczeń wpływała na postrzeganie?
Mnie ta książka się spodobała, bo rzeczy które wiedziałem i doświadczyłem nie znając ich, tutaj o nich przeczytałem.
Oczywiście to jest np. automatyzm ludzi, a pewne nazwijmy to wrodzone cechy, doświadczenia, ale i postrzegania, czy np. że pewne planety czy plany zmieniają wygląd itd.
Do tego zamiast zmuszać się, dezinformacja kwitnie bardziej, a nasze doświadczenia ludzkie jak garnitur w sieciówce kroi się na jedną miarę. Kto ostatnio w sieciówce został zapytany chociażby: jaki ma Pan rozmiar kołnierzyka ?
Czyli musi być wspólny mianownik, reszta potrafi być zależna, do tego prawda musi być jedna, a nie 100 i niby są wyjaśnienia tego, lecz prawie wszyscy je na siłę odrzucają.
Pozdrawiam.
PS kiedy pojawi się jakiś ciekawy i przemyślany artykuł? 🙂

tomasinoo pisze:
20 Luty 2016 o 16:12

Dlaczego ludzie nadal są powiedzmy nieprzyjaźni oraz zajmują się ideami, które nie powinny być na 1 planie ?
Np długie włosy Słowian ?
Samson moc i odbiorcze anteny 🙂
Niech mi wyjaśni jakiś człowiek pochłonięty tą ideą co zapuszcza włosy dlaczego? Ludzie pierwotni mieli włosy.
Potem lata dzieci – kwiatów oraz zespoły rockowe itp. wszyscy długie włosy, a ćpali, pili i grali muzykę szatańską hihi , że aż uszy bolą.

slowianie-jpg

Faktycznie anteny i duchowość rośnie, że aż strach.
Jakiś zol co chla winska i śpi w komórkach klaki aż do ziemi, chyba doznał oświecenia. Jakiś filozof co dużo myśli i je korzonki – łysieje, to nie możliwe dlaczego?
Zastanawianie się nad sensem życia degraduje go i daje niechciana łysinę ?
Oki, w takim razie wyjdźmy poza i dowiedzmy się czy włosy pomagają ?
Oo pomagają .
A te łonowe ? oo też, a skóra ? oo.. też !
A może ogonek męski – oo też !
No to Panie jak ściągacie informacje ?
Może bakterie w nas tzw. ściągają info i przekazują też nam ? oo.
Czy my kurwa już zdurnieliśmy do końca ?
Poświęćmy życie na badanie anten, lub na idei przyciągania widzów to zarobimy na tym w co wierzymy lub chcemy wierzyć.

TO JAK ZAPUSZCZAMY WLOSY ? 🙂

Idea Słowian jest fajna, hektara ziemi Anastazji, zdrowych ekologicznych ogródków czy generatorów wolnej energii dla każdego, za to są jedne ciekawe i rewolucyjne, straszne itp i takich nie powinno być, bo one wkopywują się na świadomość ludzką. To już wiedzą magowie od : tv książek itp przekazów oraz kreowania zachowań i mózgów ludzkich.
Ode mnie rada : jak coś słyszysz – to neguj i sprawdź bo wiara czyni nie zawsze dobre cuda.

Czujesz np energie to się baw nią, lepsze to niż narkotyczny zombie.

tomasinoo pisze:
20 Luty 2016 o 17:34
Niech mi ktoś jeszcze wytłumaczy : dlaczego ludzie nie próbują poczuć np za pomocą ćwiczeń, energii, lub np wychodzenia z ciała aby samemu eksplorować przestrzeń tylko naczytają się np iluzja percepcji czy jakoś tak i gadają, i się mądrują tylko jak to jest itp. gdzie doświadczenie?
Kto sam doświadcza oraz kto zrozumiał zdanie: wiem że nic nie wiem i czym dalej tym jest więcej pytań?
Zamiast samemu podoświadczać to opierają się na czyjś przekazach i cię ukamienują nie mając praktyki, która w miarę czasu i lekkości dostarcza nowych przeżyć i odpowiedzi.
To jest ignorancja i głupota. Kurwa jak minionki, jak znajdą pana i nurt wiedzy i się spodoba to już koniec klapki na oczach.

 

Tomasinoo

Ten wpis został opublikowany w kategorii aktualności, dźwięk, mistyka, pseudo ezoteryczny rozwój duchowy, rozwój duchowy, sieć pajęcza, zdrowie, Ziemia, zmiany wewnątrz nas, świadomość i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

17 odpowiedzi na „Tomasinoo- pytania i przemyślenia

  1. BasiaB pisze:

    Zacznę od włosów.
    Nie wiem jak dzisiaj,ale kiedyś to faktycznie były antenki do łączenia się z naszym najważniejszym , głównym Sercem.
    Kobiety zawsze nosiły długie włosy i wiele z nich słynęło z wielkiej mądrości, Panowie nie musieli ich nosić, ponieważ współpracując ściśle z kobietami uzyskiwali konkretne informacje.
    Teraz to wszystko zostało zniszczone.
    Chociaż wydaje mi się,że kobiety nadal powinny nosić włosy dłuższe niż nakazuje moda, wynika to chociażby z wypowiedzi tego rabina.
    http://www.ojczyzna.org/szokujacy_wywiad_-_abe_finkelstein.html

    ” I zaczęliśmy od kobiet bo trudno jest zdobyć mężczyzn. Kobiety są płcią słabszą, o czym wiemy z tej waszej starej historii o Adamie i Ewie.
    Ale w każdym razie kobiety zaczęły działać, i spójrz teraz na wszystkie kobiety. Większość z nich na całym świecie, zwłaszcza tu w Ameryce, mają krótkie włosy, mają czarnego chłopaka, mają kochankę lesbijkę. Za mąż wychodzą mając 40 lat, ale wtedy nie mogą mieć zbyt wiele dzieci, bo zmarnowały lata w pogoni za wszechmocnym złotem, dolarem, szeklem, i skończą jako banda starych panien, bo nikt ich nie chce.
    A co najlepsze, naprawdę najładniejsze zabieramy do Hollywood, które do nas należy, i robimy tak, żeby myślały [reszta zdania niezrozumiała].”

    Na podstawie tego wywiadu wiem, że można czytać pewne „trudne” teksty,ale należy się dosyć szczelnie osłonić przed zaimportowaniem sobie śmieci do wnętrza komórek i umysłu. Z tego powodu poparłam czytanie książki Gurdżijewa, o której w Echach wojny wspomniał Tomasinoo, bowiem zapewne jest tam wiele ważnych tropów, jak w powyżej zalinkowanym wywiadzie.
    Tropy…szukajcie tropów.
    Należy być tylko bardzo ostrożnym i nie łykać dosłownie wszystkiego jak pelikan.

    Wywiad z rabinem został mi podesłany przeszło 2 lata temu i bardzo często przytaczałam go tutaj.Jak bardzo jest trudny dla nas w swej wymowie, tak bardzo jest rzeczywisty – NIESTETY.

    • BasiaB pisze:

      OBECNIE UWAŻAM,ZE WŁOSY NA NASZYM CIELE, OPRÓCZ WŁOSÓW NA GŁOWIE SA ZBĘDNE, BO TO FAKTYCZNIE SA ANTENKI TYLKO DZIAŁAJĄCE NA NASZA ZGUBĘ.
      TAMTĘDY WYDOSTAJE SIE SYGNAŁ O DZIAŁANIU POSZCZEGÓLNYCH PARTII CIAŁA I NARZĄDÓW ORAZ O PRZEPŁYWIE ENERGII W KOLATERALACH.
      Nie zmieniłam capslocka,ale już nie będę poprawiać powyższego tekstu.

      Tymi antenkami otrzymują sygnał zwrotny o całym naszym jestestwie to broń.
      Z tego powodu nie działają na dłużej żadne zasieki, ponieważ kiedy znika im nasz sygnał z radarów i odczytów, natychmiast sa włączane specjalne urządzenia likwidujące te zasieki.Tym samym jesteśmy jak marionetki na sznurku, czyli na naszych włosach, bo one są tymi sznurkami.

      • tomasinoo pisze:

        Tak dodam jeszcze, iż męskie owłosienie to kwestia testosteronu podobno. Natomiast jeśli mówimy a rożnych rasach, szukając ich po za, czy czytając o nich to jakoś niezbyt jest tam potrzebne owłosienie, chyba że Yeti. Ciekawe, czyż nie? Na ziemi – ptaki pióra, gady łuski, płazy śliska skóra, ssaki rożnie, jedne owłosione, że cho cho inne mają mało włosów. Wąsy np są potrzebne kotom, psom itp. Delfiny bez włosów. A jak to z ludźmi bywa jedni zarośnięci inni łysi 🙂

      • BasiaB pisze:

        I tutaj widzimy jak zrekonstruowano nam w laboratoriach DNA, przyczepiając paskudne RNA.
        Ptaki mają pióra, bo służą im do latania i są potomkami prawdziwych Smoków.

  2. Polka pisze:

    A mnie coś takiego przyszło do głowy. Jeżeli masz krótkie włosy to one działają jak antenki, jeżeli masz długie i opadają luźno, albo są związane w kitkę, w koka, albo zaplecione warkocze to już dostęp jest trudniejszy. Tak intuicyjnie czuję,ale mogę się mylić. Ja zapuszczam 🙂

    • BasiaB pisze:

      😀 też mi się tak wydaje.
      Z tego powodu, zaraz po przeczytaniu 2 lata temu tego rabinowskiego wywiadu , zapuściłam włosy i od tej pory mam dosyć długie, w domu najczęściej spinam je 🙂
      I to jest również myśl jaka do mnie przyszła, że reszta włosów jest nam zbyteczna, bo służy im nie nam 🙂
      Strach – włoski stają nam dęba – informując o naszym stanie.

      • smisnykolo pisze:

        już od jakiegoś czasu miałem takie przemyślenia po co nam włosy na całym ciele, i w myślach przychodziło do mnie że właściwie poza włosami na głowie to nie są potrzebne, ze szkolnego punktu widzenia mówili że ze względu na bakterie ale ja tego nie kupuję.

        • BasiaB pisze:

          🙂 i masz rację 😀
          Przecież we włosach,szczególnie łonowych, to dopiero mnożą się bakterie ! siedlisko wszy-stkiego, jeżeli się nie dba 2 x dziennie o higienę.

    • Daria pisze:

      Ja tydzień płakałam po tym jak fryzjerka mi za dużo ścieła, dalej nie mogę się z tym pogodzić, źle się czuje w krótszych, nie potrafię ich ułożyć. Teraz zapuszczam i fryzjer mnie długo nie ujrzy

      • Polka pisze:

        Daria ja mam podobnie. Moje też rosną, a mam cudne, kręcone włosy i tak się nimi cieszę, bardzo dobrze się czuję z nimi i wszyscy mi mówią że wyglądam ślicznie i nie powinnam absolutnie obcinać. Moja fryzjerka ciągle ścinała mi za krótko. Poza tym ile kasy w kieszeni zostaje 🙂

        • Daria pisze:

          Polka zgadzam się z Tobą. Ja odstawiłam szampon i odżywki i mam wrażenie, że powoli robią się ładniejsze i mniej wypadają. A farbuje sama henna, kupę kasy oszczędzam 🙂 no, ale teraz musze zęby zacisnąć i czekać aż mi odrosna.

      • Polka pisze:

        Za mocno zębów nie zaciskaj 🙂 Przetrzymasz. Ja wspomagam się ziemią okrzemkową. Wspaniale wpływa na włosy, paznokcie itd.

        • Daria pisze:

          Mam ziemię, ale czekam bo teraz się odtruwam 🙂 kiedyś moich włosów nie akceptowalam, niszylam je prostownica, ale z czasem zaczęłam je akceptować. Moje im dłuższe tym lepiej się układają i lepiej kręcą. Teraz są takiej długości ze nie wiem co z nimi robić. No, ale muszę to przeczekać. Juz za wiele łez wylalam hehe 😀

  3. Polka pisze:

    Wklejam tu , bo w tym temacie są takie różne rozważania. Ogólnie mam duży dystans do hipnozy, ale wczoraj wpadłam na coś takiego i odsłuchałam. Moim zdaniem bardzo ciekawe. Może komuś się przyda https://www.youtube.com/watch?v=34clLx-G0oQ

  4. BasiaB pisze:

    ” Interpretacja i zdekodowanie ogromu informacji to wielkie wyzwanie, którego owoce zależą od połączenia poziomu świadomości, wiedzy, sztuki, doświadczenia, mądrości i rodzaju posiadanej matrycy w jakiej tkwi istota.”

    Dlatego tak dokładnie objaśniam o co mi chodzi, by nie było: a ja myślałam …..
    Często używam najbardziej prostego przekazu słownego, by każdy czytelnik oczami wyobraźni zobaczył to co i ja wiem i widzę.

    „Ogólny poziom mamy sztucznie zaniżony, ograniczony do prymitywnych rozmiarów, a gdy do tego dodamy dezinformację i strach utrzymywany w populacji to nie dziwota, że ryzyko wylądowania w psychiatryku wzrasta wykładniczo po kontakcie z tym czego „oczy nie widzą i uszy nie słyszą“.”

    Zgadza się, w związku z tym cały czas o tym pisze, by wyjść z tego marazmu,a kroki na dokonanie tego są co rusz przeze mnie opisywane.Tylko….należy działać, a nie tylko czytać.

    ” Zagłuszanie uczuć i emocji to powszechna praktyka przemiału osobowości wg niewolniczego schematu jedynie słusznych poglądów, przekonań i wiary w autorytety o których Tomi tak trafnie wspomniał.”

    Do tego służy cała kryminalna siatka tzw. New ejdżowców, którzy od lat nawołują, do wyzbywania się EGO i uczuć. Materiału w tej kwestii na Mistyce naści dostatek.

    ” Dodać jeszcze wypada retoryczne pytanie ilu naprawdę mamy prawdziwych ludzi w całym tym bałaganie i prawdopodobnie się okaże, że to zupełnie zagubiona, zagłuszona i zakrakana mniejszość w tej okazałej liczebnie hodowli.”

    Pisałam około 7-10% całej populacji na Ziemi, w tej chwili już tylko około 7%.

    ” Również metody zapisu, kradzieży i wymazywania wspomnień to jeden z ważnych wątków często pomijanych w skali społecznej i jednostkowej. Tortury fizyczne i psychiczne jakimi byli poddawani ludzie to kolejny czynnik „dlaczego ludzie nie próbują poczuć …“ – budzi się w nich ukrywana podświadomie trauma i strach przed „powtórką z rozrywki“ i uczucie bezsilności wobec zła, które ich przejęło. Przecież już nie pamiętają własnej mocy – wymazane wspomnienia.”

    Pisałam wielokrotnie – wyzbyć się strachu, pod każdą postacią i w każdym przejawieniu.
    Ile razy to pisałam na Mistyce ??? nie zliczę !

    Ile razy pisałam jak ważnym jest odzyskanie pamięci?
    Wyśmiewano się ze mnie.
    A ja wiem i pisałam o tym,że pamięć to nasza wiedza, a ta z kolei daje nam oręż do ręki:wiemy co zrobić , by odzyskać siebie i własne samostanowienie.

    „Pytanie może powinno brzmieć – jak ludzie mogą sobie przypomnieć kim są, jak mogą odzyskać własne wspomnienia ? Wtedy poczują wszystko o czym pisze Tomi.”

    Pod warunkiem, że sami zaczną cokolwiek działać, BO SAMO NIC SIĘ NIE ZROBI.

    • BasiaB pisze:

      Własnie dlatego pracowałam przeszło godzinę nad zredagowaniem postów Tomka, bo zawarł w nich istotne informacje, które dzięki temu że to napisał On, a nie ja, przez to że napisał to innym językiem niż ja, to mam nadzieję spowoduje iż wielu czytelników w końcu zrozumie informacje umieszczone na tej stronie.
      Bo to już było….!

    • Dorka pisze:

      /„Pytanie może powinno brzmieć – jak ludzie mogą sobie przypomnieć kim są, jak mogą odzyskać własne wspomnienia ? Wtedy poczują wszystko o czym pisze Tomi.”

      Pod warunkiem, że sami zaczną cokolwiek działać, BO SAMO NIC SIĘ NIE ZROBI./
      Tak, ale chcąc zacząć cokolwiek robić nadal pozostaje pytanie…jak?

Skomentuj

