Wolna wola

Czasami spotykam tego typu wpisy na Fb. Z jednej strony sa Ok,zaczyna się bardzo dobrze,ale juz dalsza dywagacja w temacie jest jakimś programem.To nie tak.
Moja ulubiona Ela Grad, nie mylić z Panią E 😀 , bo to inne osoby 😀

” Witam, znowu pisałam o 26 czerwca że jakas zmiana ma byc, bo wczoraj przez polskę ,może i przez świat przeleciał zygzakiem piorun z informacją ZMIANA.o jaką zmianę chodzi zobaczymy, chyba,że ktoś już ma dodatkową infiormacje na ten temat.jednocześnie nad polska zaczęły fruwać kartki typuA4 .Rozwiewane przez silny wiatr nawet wichur.Także od około dwóch tygodni noszę się z zamiarem napisania o ludziach,którzy tu zyją a pochodzą z przyszłosci.Spotkałam takich.To jakby napisać to MY sami ale jako swoje pra,pra.pra w przyszłośc.jesteśmy i tam i tu.Mylą nam siĘ wartości pieniędzy bo w przyszłości ich nie ma a są teraz tu.jednocześnie zamknięcie przeszłosci z wartościami iluzyjnymi pogłębia rozterki.Z pztszłosci przynosimy informacje inną o wartościach. WAROŚC RÓWNA SIĘ WARTOŚCII nie ma,że jedna rzecz jest więcej warta od drugiej o ileś tam.trochę sie miesza,ale tak mi objaśniano te prawdziwe z krwi i kości czło-wieki..pozdrawiam, „

Nie mogę podać linku,bo jej profil jest zamknięty,w związku z tym odnośnik nie wyświetla się.

Tak – mam dodatkową informację i bardzo mnie cieszy,że wielomiesięczne prace wielu osób  zaczynają nareszcie nabierać fizycznych kształtów, czego również osobiście mam potwierdzenie.
Te kartki to nic innego jak utylizacja bazy danych czyli koła karmy poszczególnych osób,które nad tym pracują.
Koło Karmy– jeszcze raz przypomnę : to sztucznie stworzony schemat,program dla każdego człowieka i Jego przestrzeni,łącznie z kopiami zapasowymi na wypadek niszczenia.
Kopie zapasowe – energetyczne posiada każdy,kto nie zniszczył sobie swojego: hologramu w każdej postaci czy substytutu,którym może być nawet kij od miotły,zakodowany jako jakaś wybrana osoba,czyli Ty drogi Czytelniku.a na pewno są nimi wszelkie laleczki woo doo i inne pomocnicze artefakty.
Koło karmy jako program wyznacza terytorium niewolniczego obszaru i wyznaczonych zachowań,poprzez które kumulowana jest energia,emocje poszczególnej osoby.
Poprzez koło karmy zawsze będziecie ofiarami wyzysku i niewolnikami przeznaczonymi po wyczerpaniu zasobów na odstrzał.

To sztucznie stworzony program przeznaczony do inwigilacji każdego zasobu energetycznego w każdej postaci na wyznaczonym terenie. Jest nim cały sztucznie stworzony nasz obecny Wszechświat, zwany z diabelska – Kosmosem.
Koło Karmy to przywiązanie do utartych zachowań,a to jest znacznym ograniczeniem zwanym brakiem szerokich horyzontów. I o to chodzi.
Nigdy nie było tak jak to się wmawia – zgrzeszyłeś – teraz pokutujesz.
Zawsze pokutujesz,bo od tego jesteś. Pokuta jest często samobiczowaniem się myślami w poszukiwaniu przyczyny fali nieszczęść i marazmu w obecnym życiu.
Do niczego nie dojdziesz, bo nie ma takiej możliwości ze względu na zabór mienia dokonany na Tobie jakim jest np. brak dostępu do pamięci,chociaż bardziej adekwatnym słowem jest słowo wspomnień.
Nie dojdziesz,bo jesteś tak zaprogramowany,bez wspomnień z iluzją życia jako gmatwaniny braku wszystkiego od dobrostanu począwszy dla wielu z Was do błogostanu włącznie.Gdyby był spełniony chociaż jeden z tych warunków,nie szukalibyście odpowiedzi na pytania,które zaprowadziły Was chociażby tutaj na Mistykę.

przeszłość

Napisano do tej pory peany na temat wolnej woli,a to kicha jakich mało.
Nikt kto jest uwięziony w kole karmy nie ma wolnej woli,ani nawet tyle co brudu za paznokciem.
To największe kłamstwo jakie jest wpajane ludzkości na przestrzeni ostatnich naszych Ziemskich stuleci. Kit i tyle.
Gdyby istniała wolna wola,to bylibyśmy obecnie w oazie szczęśliwości Prawdziwego Wszechświata,ponieważ działania wszystkich osób dobrej woli i intencji zaczęłaby by przybierać namacalne efekty.
Tak więc, dalej mamy niebagatelną kichę ,a przyczyną jest sterta programów zainscenizowanych kryptonimem Koło Karmy.

U Eli,mimo szczerych chęci interpretacja w dalszej części tekstu, jak dla mnie jest całkowitą klapą.

” …od około dwóch tygodni noszę się z zamiarem napisania o ludziach,którzy tu zyją a pochodzą z przyszłosci.Spotkałam takich.To jakby napisać to MY sami ale jako swoje pra,pra.pra w przyszłośc.jesteśmy i tam i tu….”

Oznacza to ni mniej ni więcej, że została w programie .
Gdyby ich spotkała,wiedziałaby co należy zrobić,by zerwać te pęta jakimi są zakodowane programy dla ludzkości i to haniebne koło karmy.
A takie spotkania – to niby po co ??
U cioci na kawie,by pogadać o przypalonej zupie ?

O jakich wartościach była ta rozmowa ?
Pieniądze na razie są i jakiś czas na pewno będą.

Natomiast w dalekiej przyszłości,jak te zjawy w końcu wyksztuszą z siebie jak zrobić,by zmienić to bagno w coś normalnego czyli wydostać się z tej Szklanej Pułapki II zanim wdrożą nam w życie Szklaną Pułapke III jak zamierzają za pomocą zderzacza to w niedalekiej przyszłości zrobić to ludzkość i każde boskie tchnienie będzie wdzięczne po wieczność.
Inaczej jest to program oglądania siebie z przyszłości jako spektrum holograficzne nakręcone za pomocą koła karmy dla wywołania sztucznego złudzenia nadchodzących zmian i bez żadnych rewelacji zostanie kolejnym Osho czy Jackowskim,którzy świetnie jak wiele innych wróżek czy wizjonerek widzą wyświetlane im filmy,bez możliwości wpłynięcia na zdeprogramowanie napisanego wcześniej scenariusza.

Czytacie to wszystko i cały czas większość z Was czyta to jak jakieś SF. Trudno – macie w takim razie bardzo mocno oprzyrządowane oprogramowanie czyli całkowity brak kontroli nad własnym życiem.
Im więcej z Was ruszy do kreacji swojego życia wg nieznanych sobie dotychczas dogmatów lub wykreuje w swoim umyśle choć minimalne zmiany obrazu obecnego stanu rzeczy tym szybciej jak kropla drążąca skałę zrobi wyłom i jak za PRL obraz na monitorze zacznie mieć obraz kontrolny – typu :przepraszamy za usterki, co powolutku – krok po kroku zacznie przybierać realne kształty.

obraz kontrolnyJesteście monitorowani non stop, cały czas. Zepsujcie w końcu ten obraz,niech powstaną rysy,wtedy minimalnie,ale wydąbędziecie jakąś cząstkę swojej wolnej woli. W tej chwili, na razie to macie jej wielką iluzję .

Jednym ze sposobów jest wywalanie gruba szczotka ,miotła czy mycie gąbka wszystkiego co podpowiedziałam chociażby tutaj:

https://mistykabb.wordpress.com/2015/06/21/letnie-przesilenie/comment-page-1/#comment-16321

ale co jak co,Wy siebie znacie o wiele lepiej,a najlepiej zakłuje Was w oczka jak z szeroko otwartymi oczami spojrzycie na swoje zachowania z boku,bez pobłażania i usprawiedliwiania,a przede wszystkim bez litości,a następnie ochoczo weźmiecie się do pracy z ta miotłą.

Życzę owocnego sprzątania,bo ja swoje podwórko dosyć skutecznie uprzątnęłam czego teraz mam efekty.Tylko bez zawiści… 😀

Basia -aniołTo moje logo  od kilku lat, ustawione chociażby na pulpicie komputera w tym samym  mniej więcej czasie czasie co róg obfitości.Obrazowanie wg  Anastazji daje fenomenalne efekty 😀

Ale o tym w kolejnym artykule.

BB

Ten wpis został opublikowany w kategorii aktualności i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

7 odpowiedzi na „Wolna wola

  1. Ela pisze:

    Zdaję sobie sprawę, że wolnej woli mamy tyle co brudu za paznokciem, jednak na niewielką ilość rzeczy mamy wpływ, jednak ich nie robimy bo…. jak pisała Basia– lenistwo, pycha, spolegliwość itp itd. Bardzo często mamy czego żałować pod koniec życia [tego niewolniczego, tu i teraz]. A czego żałujemy przed śmiercią? Zdziwicie się…[link] To szczególnie cenny art. dla tych, którzy lubią wyścig szczurów oraz życie lekkie i bez zobowiązań:
    http://michalpasterski.pl/2013/02/5-rzeczy-ktorych-mozesz-zalowac-przed-smiercia/

  2. K.Tarasiewicz pisze:

    Może nie na temat ale…również nt.wolnej woli w kontekście zniewolenia:
    https://magdarian.wordpress.com/2015/06/28/wywiad-z-peggy-kane-2006-3/

    • BasiaB pisze:

      Dzięki Krzysztofie,coś zmieniła Ci się ikonka 😀

      • darek pisze:

        basia a skad ty to wszystko wiesz ?

        • BasiaB pisze:

          Bardzo dobre pytanie ;D
          A jak myślisz,dlaczego Tak wszystkich czytelników popędzam do pracy nad sobą ? Dlaczego tak dokładnie opisuję pułapki ?
          Dlaczego daję wiele,mnóstwo znaków nad którymi każdy kto pracuje powinien się zastanowić i wziąć pod uwagę ?

          Pracowałam nad sobą kilka lat – to wszystko znam z autopsji,dosyć dobrze widzę i słyszę,oraz wiem i czuję.Tak wiec zmysły rozwinęłam sobie w miarę dobrze,może nie perfekt,ale jest Ok.
          Nie rozwinęłam…to złe określenie….odzyskałam !!!

          Poza tym wiele inf.sprawdzam dodatkowo dzięki i przy pomocy innych,tyle jest wszędzie pułapek.
          Bardzo ważnych inf. nigdy nie publikuję bez dodatkowego sprawdzania.

          Dużo inf. zostaje potwierdzane z innych źródeł przez Was – czytelników,za co serdeczne dzięki.

        • BasiaB pisze:

          zamiast oglądać Tv,seriale,drętwe rozmowy, zamiast grać w ogłupiające gry mam inne hobby,które sobie rozwijam,chociaż nie zawsze mam czas,a często – bardzo często jest wielkie przeszkody,które należy rozpoznać i zneutralizować -delikatnie mówiąc.
          Najwiekszy problem z tym miałam w Kanadzie.
          Zupełnie zostałam tam ogłuszona,Nie widziałam,nie słyszałam,tylko czułam,bo mi serca nie wyłączyli i wiedziałam.
          Z tego powodu napstrykałam tyle zdjęć trakcji elektrycznych,bo to był ten powód.Tak silne pole elektromagnetyczne sprzyja i sączy siły sprawcze gadziorom,tam mają raj,siedlisko w tym momencie mogą założyć wszędzie swoje gniazdo.

          Byłam jak walnięta obuchem,Kanada jest piękna,super urlop i wakacje,ale zero innych możliwości,czułam się jak mucha w smole,każdy ruch był wymuszany,energetycznie było bardzo trudno,myślenie samo się wyłączało,dlatego w trakcie prac nie wymagających tego,włączałam tableta i odsłuchiwałam po kolei wszystkie wykłady J. Zięby.
          Napisanie krótkiego tekstu było dla mnie wysiłkiem,bo tu lecę po klawiaturze aż dymi.
          Stąd wiem, że tylko w Polsce można w miarę sensownie pracować energetycznie,gdyż w miarę rozwoju cywilizacji i technologii,w krajach tzw. zachodnich,sygnały słuchowe i wzrokowe sa wyłączane lub dzięki trakcjom indukowane wg „właściwych” wzorców.

          Pewnie dlatego kiedyś napisano,że iskra wyjdzie z Polski,bo tylko tutaj jesteśmy tak stłamszeni i zdeterminowani,a jednocześnie,nie okaleczeni przez trakcje,że możemy wspólnie jakoś wyskoczyć ponad to gówno nam spreparowane.

Skomentuj

