Krew małych dzieci sprzedawana bogatym

Wielokrotnie pisałam o tych rytuałach .Jest to smutne i przerażające.

W poniższym  artykule zostały potwierdzone słowa rabina z tego artykułu:

http://www.ojczyzna.org/szokujacy_wywiad_-_abe_finkelstein.html

Dzisiejszą najważniejszą wiadomością jest wywiad z Mikiem Adamsem o sprzedaży krwi dzieci bogatym w celu zatrzymania procesu ich starzenia się i kontaktowania chorób. Ale od setek lat wiedziano, że sataniści pili krew niemowląt, a teraz mamy tę wiadomość pod przykrywką zatrzymania starzenia się i chorób.

a

Nie inaczej jest z organizacją PIE w 1960 roku, gdy wierchuszka chciała obniżenia wieku przyzwolenia na seks z dziećmi do 5 lat.  Trzeba wiedzieć, że prawo może siedzieć na półkach w rządach tylko po to by wprowadzić je pod inną postacią i uznać za prawo.

Niedawno napisałam artykuł zatytułowany „Kim są światowi handlarze narkotyków?” [Who are the world’s drug dealers?]

W 1996 dowiedziałam się, że kobietom na całym świecie przepisuje się hormonalną terapię zastępczą (HRT) w związku z menopauzą.

Reklamowano ją jako lek zachowujący młodość u kobiet, a w rzeczywistości był to lek na receptę, który legalnie zabijał kobiety, po przeprowadzeniu przeze mnie badań w 1981 zorganizowałam pierwszą na świecie konferencję na temat skutków ubocznych HRT.

Moje wieloletnie badania doprowadziły mnie do wykrycia powodów wykorzystywania organizmów kobiet i hormonów w eksperymentach.

To doprowadziło mnie także do bardzo zaawansowanych wiekiem kobiet w domach starości, na których prowadzono eksperymenty prób zapłodnienia ich kiedy były w wieku min. 70 lat. Tak, to miało miejsce.

Tak więc od starych do najmłodszych w wieku tylko 15 lat, wszystkim przepisywano estrogen, z których każdy jest sterydem i lekiem rakotwórczym.

Czego nie opublikowano, to liczbę kobiet którym przepisywano pigułki antykoncepcyjne, a które zmarły na raka.

Moje badania opisał i opublikował Martin Walker, autor bestsellerowej książki BRUDNA MEDYCYNA [Dirty Medicine], a także HRT – LICENCJA NA ZABIJANIE I OKALECZANIE [H.R.T Licensed to Kill and Maim].

Moim zdaniem, wszystko to sprowadza się do społecznej kontroli populacji, poprzez masowe narkotyzowanie dzieci i klonowanie rasy ludzkiej.

Uważam, że na świecie przemyca się miliony dzieci nie tylko dla pedofilów, ale również dla ich krwi sprzedawanej bogatym.

Wywiad o tym z Mikiem Adamsem

https://www.youtube.com:443/watch?v=ZNaaU3hR_PE

Hrt Licenced To Kill and Maim http://www.hrt-sideeffects.com

Poniżej link do bardziej niepokojącej wiadomości o dzieciach przemycanych co tydzień między miastami w Brytanii, a świat wierzy iż tu w tzw. Wielkiej Brytanii dzieci są bezpieczne. Czy nasze prawo i działania podejmowane w imieniu dzieci są naprawdę „dla dobra dzieci”?

http://www.theguardian.com/society/2014/feb/25/children-trafficked-between-uk-towns

http://www.eadt.co.uk/news/suffolk_i_was_abused_by_paedophiles_around_the_country_while_i_was_a_child_in_care_man_alleges_1_3586716

Bogaci kupują krew dzieci

http://www.naturalnews.com:80/045013_longevity_stem_cells_supercentenarian.html

Leki kontrolujące umysł

http://www.naturalnews.com/019189_human_medical_experimentation_ethics.html

źródło :http://wolna-polska.pl/wiadomosci/krew-malych-dzieci-sprzedawana-bogatym-2014-09

Ten wpis został opublikowany w kategorii aktualności i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

16 odpowiedzi na „Krew małych dzieci sprzedawana bogatym

  1. Ala pisze:

    Płakać sie chce….

    • Pani E pisze:

      Jakim to trzeba być zdesperowanym zbokiem, żeby pić krew….. cudzą, zabijanych dzieci, brak słów- właśnie liczę, że takie rzeczy też się zmienią w „nowym świecie” na jaki liczę, i o który się modlę. PS swoją drogą, zawsze byłam zdania, ze nie ma „dobrych” bogaczy, kasa tak uderza, że lasuje mózg, do tego likwiduje wszelkie hamulce moralne- oni są zdania, że skoro nikt nie wie a świadków się pozbyli to „nie ma sprawy” 😦

    • ronitornado pisze:

      Straszne jest to co człowiek robi z człowiekiem. Przerażają mnie też obozy zagłady zwierząt- rzeźnie i farmy gdzie hoduje się je w nieludzkich warunkach tylko po to aby okrutnie zabić i cieszyć swe zwyrodniałe podniebienie:( Ludzkość musi przestać mordować aby móc rządać aby i ludzi nie katowano. „To co zasiejesz, to zbierzesz”. Mordy na ludziach to odpowiedz na rzez zwierząt. Jeśli ktoś nie widzi dramatu zwierząt, a razi go tylko krzywdzenie ludzi, to jest hipokrytą i zadufanym w sobie gatunkiem.

    • Pani E pisze:

      To jest niesamowite jaki jest cały czas „popyt na krew”- a powody podawane najróżniejsze, błahe, debilne, niby-moralno-zdrowotne…. A kiedyś myślałam ze kanibalizm i wampiryzm tylko KK promuje – „Jedzcie to jest ciało moje, pijcie to jest krew moja” 😦 widać populacji się to spodobało…..zakodowało się

      • Pani E pisze:

        A co do Eboli- sami „wrzucili” wirusa na rynek, a teraz proszę….. potem w media wrzucili debilizm ze niby ktoś wyzdrowiał i już na efekt nie trzeba było czekać- parę dzieci z buszu porwali, zatłukli w rytuałach lub imprezach bogatych pedofilów, krew się przydała, handelek kwitnie [w Afryce prawie nikt dzieci do 2 r-ż nie liczy i nawet w ichnim USC nie rejestruje…taka umieralność i Stwórca tylko wie co jeszcze…]

  2. Ryszard (Olaf) pisze:

    Byłem krwiodawcą honorowym (chyba tak się to nazywa? , w Czechach to jestem „dobrovolný dárce krve” 🙂 ) i plazmy. Mam tych odbiorów chyba ze 37. Co sądzicie o krwiodawstwie? Z jednej strony to chyba człowiek może uratować komuś życie, ale też szafujemy swoją energią, siłą życiową. I nie wiem czy coś syfiastego się nie może przyczepić albo czy nie może powstać jakieś powiązanie z osobą, której krew podano.

    • BasiaB pisze:

      Ryszardzie ,kiedys napisałam ,jak niebezpieczne może być oddawanie krwi.
      Nie ma takiej potrzeby.
      Ta krew i tak nie wędruje tam gdzie należy.
      Jeżeli ktokolwiek z rodziny potrzebuje Twojej krwi ,to jak najbardziej.
      Honorowe krwiodawstwo ,wg obecnej wiedzy ,na jakie cele idzie ,uważam ,że mija się z celem .
      Natomiast może to być niebezpieczne dla Ciebie.
      Na Twoim miejscu wycofałabym się z tego ,ale wybór i decyzja należy do Ciebie 😀

      • Ryszard (Olaf) pisze:

        Rozumiem i dziękuję za info. Chciałem znów zacząć oddawać. Z jednej strony chiało by się pomóc potrzebnym ale coś mi mówiło (intuicja), że z tą pomocą to nie jest tak jednoznaczne.

  3. ana pisze:

    Miałam kiedyś podawaną krew, po krwotoku, byłam taka słaba, że nie mogłam się przewrócić z boku na bok. Wpierw podano mi płyny i po samych płynach poczułam się dużo silniejsza, jestem przekonana że w wielu wypabkach podaje się krwe na wyrost, tak jak u mnie – płyny wystarczyłyby, organizm zaczął sam się ratować.

Skomentuj

