Kaplica Sykstyńska

kapl. Sykst

Oto jakie wiadomości są zawarte we fresku Michała Anioła – Kaplica Sykstyńska.
Jest tu opisana historia podmiany świadomości w bardzo przemyślny i okrutny sposób.
Najważniejszym jednak jest podmiana Naszej Matki Niebieskiej ,jak nazwał ja Marduk ,we wcielonego demona maryjkę .

Ten niecny proceder jest podtrzymywany przez siostry palotynki .
Wiem ,że nazwa palotynki wywodzi się od :
„ Zgromadzenie zostało powołane do życia w Rzymie, w pierwszej połowie XIX wieku, przez świętego kapłana Wincentego Pallottiego (1795 – 1850). „
Jednakże nasze transkrypcje pokazały nam jaki rodowód ma to zgromadzenie i czym naprawdę się zajmuje.
Wiele razy pisałam ,że wszystkie informacje są tworzone na nasz użytek ,by nas zamętlić
Wszystko jest ułudą .
Palo = Palo to religia przyniesiona wraz z niewolnikami .
Zajmuje się podbieraniem mocy z naturalnych przedmiotów (np. patyki) obdarzone są „mocą duchów”; święte przedmioty mają „moc bogów” .
Ni mniej ni więcej czarna magia jak drut.

Wydawać by się mogło ,że to przeszłość ?
W żadnym przypadku ,ale o tym w komentarzach.

Rytuały Palo odprawiane są przy specjalnych ołtarzach.
„Znajduje się na nich święte naczynie z ziemią, patyki palos, kości lub szczątki ludzkie i inne przedmioty magiczne.
Ceremoniami zawsze kieruje duch zmarłego za pośrednictwem kapłana.
Ważną częścią są wróżby .
Podobnie jak w spirytyzmie, wzywa się duchy zmarłych ,aby udzieliły rad i pomocy.
Odmiana Palo zwana „Palo Christiano” czci wyobrażenia świętych katolickich i krzyże.”
Ciekawe – prawda ?
Tylko zapomniano napisać ,że te rytuały odprawiane są na całym świecie od dawien dawna.

To w trakcie „kanonizacji” mieliśmy pierwsze obrazy z tego co jest wyprawiane w podziemiach Watykanu i na ołtarzu w Kaplicy Sykstyńskiej.
Jakoś się nie pomyliliśmy w naszym odbiorze ,gdyż ,jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki ,po tych wydarzeniach ,zaczęły napływać zatrważające informacje o tych niecnych obrzędach uprawianych przez hierarchów KK nie tylko w Watykanie.
Dlaczego najgorszym z najgorszych miejsc na tym padole łez jest Kaplica Sykstyńska ?
Została Ona „poświęcona „ demonicy maryjce i jej wszystkim klonom ,których pierwowzory energetyczne i fizyczne zostały umieszczone właśnie w podziemiach wspominanej Kaplicy.
Klonów maryjkowych mamy całe mnóstwo.
Zawsze się zastanawiałam – jedna maryjka ,a tu i M. z Guadelupy,z Fatimy ,z Częstochowy i z każdego sanktuarium na Ziemi .

Jak wiemy klechy -nasi oprawcy wiedzieli ,że Nasza Matka Ziemia – czyli Matka Niebieska ,ma swoje specjalne miejsca energetyczne ,poprzez które wysyłała moc i siłę swoim dzieciom.
Te zaprzedańce utworzyły w tych miejscach swoje miejsca mocy ,niecnie podbierając i kradnąc największy Dar Niebios przeznaczony dla dzieci Stwórcy.
Naszą Ukochana Matkę Boską – czyli Matkę Niebieską ,włożyli w pudełko energetyczne,pod ziemią .
Zapieczętowali energetycznie ,założyli szyfry blokowe,przejęli moc.
Stworzyli 3 główne laboratoria w ośrodkach naukowych zwanych np. KUL,by w żadnej mierze nie było jakiegokolwiek podejrzenia ,dlaczego w takim miejscu są przedmioty kultu maryjnego.
W tych laboratoriach na skalę prawie przemysłową za pośrednictwem specjalnych urządzeń ,moc generowaną dla nas przez Matkę Niebieską min. przez jej jądro .
Następnie ta moc jest zamieniane na moc dla wszeteczników wszelkiej maści ,a najbardziej dla Matuzalemów.

Czym jest ta moc ?
Z jakiego powodu te hieny to robią ?
Otóż jest to najbardziej wartościowa moc w naszej Galaktyce .
Z prostego powodu ona się samoregeneruje ,podtrzymując naszą Nieśmiertelność.
Jest to moc Ziemi . Te hybrydy człekokształtne wcale nie przylecieli tutaj po złoto .
Tym największym skarbem jaki posiadamy będąc dziećmi Matki Niebieskiej ,jest jej moc.która dzięki samoregeneracji zapewnia nieśmiertelność i siłę .
Zastanawiałam się ostatnio ,oglądając zdjęcia z bestialskich mordów i zlewaniu do miednic krwi Dzieci Stwórcy ,jak z bydła ,czytając doniesienia o barbarzyńskich zbrodniach na Ukrainie ,w Palestynie ,w Syrii, w Libii,patrząc na ten szał bezwględnych mordów ,zastanawiałam się co te kanalie tak opętało ,że tak się spieszą ?
Robią to już bez żadnej obcinki ,nie zważając na opinię publiczną .
Masowe mordy z pogwałceniem wszelkich norm w przerażającym tempie.
O co chodzi??
Dzisiaj zrozumiałam dostając informacje o Matce Niebieskiej.
Te gnoje chcą uniknąć kary.
By tego dokonać chcą unicestwić jak największa liczbę Dzieci Stwórcy ,gdyż jako Dzieci Matki Niebieskiej korzystamy z jej naturalnego daru dla nas .
Oni chcą pozyskać tę moc jak najszybciej ,a my im po prostu przeszkadzamy i odbieramy części tej mocy.
Z pogwałceniem wszelkich Praw Boskich zarzynają ludzi jak bydło spuszczając krew ,która jest nośnikiem i substytutem Stwórcy w naszych ciałach .
Oni ją piją dzień po dniu.
Kradną w ten sposób boska cząsteczkę z naszych ciał ,która zasilana mocą Matki Niebieskiej ,łączyła nas z Kosmosem i siłami sprawczymi Stwórcy.

Ludzie ,którzy przetrwają ta gehennę ,maja im służyć za zniewolonych robotników bez Duszy ,podbieranej w rytuałach ,bez krwi wypijanej w rytuałach i na co dzień , a oni maja korzystać z naszych połączeń z Matka Ziemia i jej doskonała energia utrzymująca naszą egzystencję.

Kiedy przyleci już Marduk ,którego się tak obawiają ,z którego powodu namieszali ludziom w głowach przedstawiając go jako potwora zabijającego co popadnie,Marduka ,który jest emanacją Stwórcy Wszystkiego co Istnieje…wrócą stare czasy !!!!!

Będziemy rodziną !!!
Zmieni się rytm fali ,długość fal ,częstotliwość fal,czas zacznie płynąć we własciwy sposób ,Ziemia wróci na swoje prawidłowe położenie w Kosmosie.

Królowa Matka – Matka Niebieska – i jej wszystkie dzieci będą szczęśliwe jak w ulu…takie dostałyśmy porównanie 🙂
Z czym Wam się kojarzy ul?

Mnie się kojarzy ze Słońcem ,poczuciem błogości ,pszczoły żyją szczęśliwie tylko we właściwym sobie środowisku ,bez szkodliwych fal.
Kraina mlekiem i miodem płynąca.
Matka dba o swoje Dzieci ,dzieci dbają o Matkę .
Zacznie się nowy rozdział w naszym życiu.
Wrócimy do korzeni ,wróci nam pamięć ,więc otrzymamy nowe możliwości ,nową naukę i nowe informacje.

Jutro w ciągu dnia dokończę wywód o Kaplicy Sykstyńskiej ,bowiem priorytetem jest w tej chwili uwolnienie Matki Niebieskiej !!!
A ten temat bezpośrednio wyniknął z informacji n/t Watykanu i kolejnego dzieła kodującego ,tym razem w wykonaniu Michała Anioła ,który współpracował z LdV.
Mimo ,że o tym się jakoś nie wspomina w przekazach historycznych.

cdn.Ozyrys.
Wszystkie prawa zastrzeżone .

Ten wpis został opublikowany w kategorii aktualności, Anunnaki, marduk, mistyka, okultyzm Kościoła Katolickiego i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

54 odpowiedzi na „Kaplica Sykstyńska

  1. Ozyrys pisze:

    Proszę wszystkich o pomoc w uwolnieniu Naszej Matki Niebieskiej.
    Są trzy kanały ,którymi kradną jej energie z wnętrza Ziemi.
    Rozwalić energetyczne i fizyczne pudełka w które włożono Matkę Niebieską .
    To chyba praca dla Predatora i Ktoś .Meska robota.
    Kobiety z powodu innej energii,czyszczą wokół niej wszystkie ze śmieci energetycznych ,klątw i co Wam przyjdzie do głowy.
    Słuchajcie podpowiedzi.
    Z powodu tej nagłej informacji ,napisałam dzisiaj kolejny tekst,byście wiedzieli jaka jest prawda o Niej .
    Wczoraj zapytałam się Mehriela …co zrobił dla Niej ,czy coś więcej wie o Matce Niebieskiej ,Matce Ziemi ?
    a dzisiaj ,telegraf zadziałał 🙂

    • PREDATORATTACK pisze:

      Kurde, ten jeden kanał to właśnie był tam gdzie mieszkał Sayian! Dziwny lej wgłąb Ziemi był. To wysysało energie z jądra, po drodze zmieniało w syf i wypluwało w górę. Na powierzchni była tzw czakra syfu zakryta masą pieczęci i zaklęć. Od tego też szły rozprowadzenia syfu do zasilania rozmaitych gówien.

      Najciekawsze jest to że kosmiczni koledzy mi też ostatnio mówili o trzech tzw czakrach syfu. Jedna to właśnie ta, druga była w izraelu (jerozolima), a trzecia w samym środku usa. Ale ta w Polsce najmocniejsza była, ile ja sie z tym użerałem z Sayianem nie wiedząc co to.

      Obecnie wszystkie 3 rozwalone. Dopilnujemy by sie nie odnowiły ani nie powstały nowe.

      • Ozyrys pisze:

        Zgadza się ,też to tak widziałam.
        Czyście wszystko co zobaczycie w przestrzeni wokół Niej ,tylko ostrożnie nie uszkodźcie jej .
        Ona wbrew pozorom ,jest bardzo delikatna ,to postać fizyczna i energetyczna ,tak jak Ojciec Niebieski.
        Te pudełka ,to powstałe sieci ,trzymają ją jak w klatce,zabierając moc.
        Wszystkie Panie niech wydają komendy SFL, by wspomóc w tych działaniach.

    • mehriel pisze:

      No super, będzie jak w Ulu. Jeden rządzi, a reszta nie ma nic do gadania jak zwykle. Za komuny też mieliśmy jak w „ULU”. Super było no nie? 100 mln ludzi wyrżniętych w pień, to ci dopiero utopia mlekiem i miodem płynąca.

      • Ozyrys pisze:

        To do Ciebie – Mehriel:
        ” Masz wielkie słowo Boży gest i rzucasz słowem jak butem z rękawa. I na gadaniu po próżnicy się kończy.
        Skoro tak twierdzisz jak twierdzisz to wskaż mi lub daj dowód tego co mówisz i stwierdzasz autorytatywnie bo poza wielkim słowem nic nie trzymasz nawet obok.

        Ot wiatr hulający po polu.
        Jak pokażesz mi, że w zaciśniętą dłoń złapałeś powietrze, to będę pierwszym który uwierzy twemu słowu.

        Jeśli zaś nie rozumiesz mych słów lub nie potrafisz się na sensem ich skupić to nie komentuj byle jak.”
        http://muki.salon24.pl/596939,boga-nie-ma#comment_9251739

    • ronitornado pisze:

      O kurde ! No to widać spóźniłam się na niezłą walkę ! Jestem wojowniczką o gadzim pochodzeniu z błoniastymi skrzydłami, a w astralu urządzają na mnie ciągłe łapanki bo widać jestem im bardzo niewygodna. Bitwy z niegodziwcami to mój sens życia poza ciągłym zdobywaniem wiedzy. A to, że kobiety i mężczyźni mają inną energię to wina tych ułomnych ciał co nam właściwą energię wypaczają na coś innego. Chociaż z energią jest różnie i nie u każdego jest z nią stereotypowo.

      • ozyrys19 pisze:

        o gadzim pochodzeniu…no zobaczymy …co takiego ze sobą przyniosłaś 🙂
        Dowiedz się we śnie kto jest Twoim przywódcą i z jakiej planety zostałaś tutaj ściągnięta i uwięziona?

        • ronitornado pisze:

          Ozyrys, pytałaś się wczoraj o to abym sprawdziła w Astralu swoje pochodzenie i kto jest moim dowódcą. Po chwili mojej eksploracji w Astralu zaczęły się na mnie jakieś ataki energetyczne, więc miałam znów utrudnienia. Jakaś grupka kilku osób próbowała mnie skanować mentalnie, coś robić z moją energetyką, a nawet może unieszkodliwić. Aby odciągnąć od siebie natrętnych napastników wypuściłam coś w rodzaju wabika – mniejszą smoczą kopię mnie samej, taki energetyczny hologram. Pomysł zadziałał od razu, bo napastnicy nabrali się na to i zaczęli atakować moją kopię, myśląc, że to ja 😛 Takich starć w Astralu mam sporo bo chyba muszę być dla kogoś jakoś niewygodna, ale takie walki nie są dla mnie bardzo uciążliwe bo mam mocny energetycznie pancerz i szybkie, zwrotne skrzydła 🙂 Wybacz, że nie uzyskałam odpowiedzi, ani nie spotkałam jeszcze swojego dowódcy, bo non stop jakieś łapanki w Astralu są na mnie.

        • ronitornado pisze:

          Aha, i zapomniałam też Ozyrysku dodać, że jakiś czas po tym jak odciągnęłam napastników swoim hologramem-zmyłką, to jakieś pojedyncze osoby z tamtej grupy próbowały mnie atakować ale dzięki mojemu doświadczeniu bitewnemu, mocy i szybkości, nie udało im się mnie drasnąć.
          Pozdrowionka dla wszystkich 🙂

  2. Serwetka pisze:

    Widać efekty pracy. Jestem z Wami.

  3. Free pisze:

    „szatan nie chce abyś zobaczył że Pan tego świata przybywa”

  4. Free pisze:

    Opublikowany 12 sie 2014

    If you want to see Nibiru/Planet X watch this movie especially last two pictures. Pictures of the cross and X go all the way to the end. Satan knows he has a short time by way of the Planet of the Crossing this is why they are chemical spraying to hide what is coming.

    • Serwetka pisze:

      Moim zdaniem burza jest wytworzona w sposób sztuczny. Czy zauważyliście,że ten sam wzór błyskawic jest powtarzany wielokrotnie? Na wzorach to się trochę znam, jako że jestem Serwetką 🙂

      • Free pisze:

        Mnie się wydawało że coś jest niszczone tym samym jakby torem…

      • PREDATORATTACK pisze:

        Nie ma sztucznych burz, iluminaci są za słabi na tworzenie ich, poza tym oni ich nienawidzą. Tak samo jak wiatrów, słońca i wszystkiego. Dlatego sie chowają w schronach i w agharcie, bo lubią gdy jest ciemno, zimno i nudno.

        A pioruny mogą być podobne, bo Ziemia daje znak że odzyskuje panowanie nad sobą sama, a nie że wiecznie ktoś lub coś ją kontroluje.

  5. Jola pisze:

    Fee, dziękuję za wspaniały filmik o Nibiru który udostępniłaś „Nibiru/Alert Planet of the Crossing” <3, oglądając go czułam dreszcz emocji i radość że to już prawie finał. Czuję niesamowitą wdzięczność serca,że mogę żyć w czasach ostatecznych i tego wszystkiego doświadczać. Namaste!

  6. Ktoś pisze:

    Bardzo ważna sprawa.

    Pompeje są ważniejze niż wcześniejsza poczwórna kanonizacja, kto ma chęć i siły niech robi to co wtedy. To co mu serce dyktuje.

    • PREDATORATTACK pisze:

      W sensie że zrobić tam mega rozwałkę, łapankę pasożydów i niszczenie syfu? Jak tak to zajme sie tym 😉

      • Ktoś pisze:

        Wytyczne -> OZYRYS.

      • Ozyrys pisze:

        Predatorze – tzw, jutrzejsza uroczystość poświęcona kolejnej rocznicy wydarzeń w Pompejach ma zupełnie inny charakter niż wszystkim się wydaje.
        Mam nadzieje ,że jest to ostatni „rzut na taśmę” z ich strony.
        Kilka dni zastanawiałam się nad tym w jaki sposób chcą osiągnąć i dostać w swoje łapska nasze Dusze i pozyskać tym samym Nieśmiertelność.
        Nawet o tym wczoraj rozmawiałam z Panią Y.
        Kończy im się czas o czym wiedzą i z tego powodu ,chcą to zrobić za jednym zamachem.
        Ma do tego posłużyć jutrzejsze wydarzenie.
        Przygotowania do tego trwają od czwartku we wszystkich synagogach i miejscach kultu satanistycznego w tym we wszystkich kościołach KK.
        Wielu kapłanów nie wie o tym czemu są poświęcone ich czarne msze.
        Napiszę skrótami ,na pewno się zorientujecie co Wam chcę przekazać . W takich przypadkach należy myśleć ich kategoriami .

        Pompeje – ” niespodziewany wybuch wulkanu przysypał je kilkumetrową warstwą popiołu, grzebiąc miasto i mieszkańców, którzy nie zdążyli się ewakuować (dotychczasowe badania ujawniły ok. 2000 ciał). (…)wybuch nastąpił około południa. W pierwszej fazie z Wezuwiusza wydobyły się wysokie słupy ognia, później czarna chmura, która przesłoniła słońce. Na Pompeje posypał się deszcz rozżarzonych lapilli i popiołu wulkanicznego, który wzniecał pożary, zabijał ludzi i powodował swoim ciężarem walenie się budowli. Mieszkańców uśmiercały także trujące gazy wydobywające się z wulkanu”
        wikipedia.

        ciała zastygłe w kamieniu !
        Zrobiono tak nie pierwszy raz ,zamieniają ludzi w kamień ,by nie mogli zawiadywać swoim jestestwem ,zabierają wówczas moce takiej osobie ,opisuję to dosyć wyraźnie w II części Kaplicy Sykstyńskiej ,która dzisiaj już w końcu opublikuję .
        Jednym z takich miejsc ,w których można na własne oczy zobaczyć ludzi zaklętych w kamień jest Nankin i świątynia buddyjska.
        http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awi%C4%85tynia_Qixia
        ” Obok świątyni znajduje się kompleks ponad 500 niewielkich jaskiń, w których umieszczono posągi buddów”
        To nie są posągi ,tak jak posągami nie jest Armia Terakotowa.
        To żywi ludzie zaklęci w kamień .

        W ten sposób można korzystać z Duszy ,bo ciało jest na wieki unieruchomione.

        Rytuał ,który ma nas zamienić w kamienie ,będzie miał miejsce jutro
        W samo południe w Kaplicy Sykstyńskiej ,dodatkowo msza będzie odprawiana przy grobie najmocniejszego wszetecznika ostatnich czasów czyli JPII .
        Historia się powtarza?
        Tak .
        To samo było przy kanonizacji.
        Posiłkują się najznamienitszymi postaciami ze swojego kręgu.
        Te masze maja ogromne odium energetyczne.
        Pracujemy nad tym już kilka dni.
        Z tego powodu ,że jednak cały czas mam informacje ,o konieczności pracy nad tm przez te kilka następnych dni,poprosiłam Ktosia ,by przypomniał Wam to wczoraj wieczorem.
        Jest jeszcze jeden aspekt ,który wczoraj odkryłam ,ale opiszę go później.

  7. mrnice pisze:

    Żona lota…co prawda słup soli..

    • Ozyrys pisze:

      słup soli…morskiej…
      z mórz i oceanów od czasów „kanonizacji” powyciągaliśmy największa ilość strasznych gadziorów wraz z wielkimi prarybami,potężnymi czasami jak 2 x nasza planeta.

    • Ozyrys pisze:

      I tu właśnie jest dalsza część mojej opowieści.
      Wczoraj kilka razy usłyszałam URANIA.
      Wczoraj wieczorem ze względu na kurację dr,H. Clark ,którą przeprowadzałam ,musiałam się położyć do łóżka o 22-giej 🙂
      Jednak by nie leżeć bezczynnie,zadzwoniłam do Ktosia uzgadniając plan działania i poprosiłam by wygooglował Urania,gdyż pisząc wcześniej II cz. Kaplicy zapomniałam sobie to sprawdzić .

      I cóż …dla mnie wszystko jasne…
      Afrodyta – czyli inaczej Urania powstała z …piany morskiej !!!!
      Jej ojcem jest Uranos.
      Jaką planetą jest Uran …to wiemy,nic ,a nic dobrego.
      I wszystko jasne.
      Okeanida – czyli stwór morski.
      Ostatnio w necie ukazały się doniesienia o martwej syrenie morskiej ,dla mnie to nie jest fake.
      Życie morskie jest ,a może raczej było, bardzo bogate w takie różne stwory ,gdzie ludzie nie chcą w to wierzyć ,a hebrończycy się z nas śmieją ,że jesteśmy tak naiwni .a robią z nas osły na całego.

      Mając doświadczenia z potworami z głębin,wiem ,że coś jest na rzeczy .
      Nie bez powodu usłyszałam kilka razy Urania i to w momencie ,kiedy moje myśli były zajęte zupełnie czymś innym.

      Urania to strzały amora wyprodukowane przez Hefajstosa ,,którego imię „usłyszałam „,rozmawiając z Ktosiem.
      Nie czytałam mitów i nie znam się na nich.
      Wszystkie te informacje sprawdzam w necie.
      Hefajstos wyprodukował to …co jest nasza zmorą – zatrute jadem strzały „amora”.
      Urania jako stwór demoniczny strzelała tymi strzałami do facetów ,by ich usidlić w pułapce nieszczęśliwej miłości ze wzorcami z Hebronu.
      I to jest mowa o błąkaniu się w poszukiwaniu bratniej Duszy.
      Obijając się o ślicznotki hebrońskie zakażające swoimi genami biopole męskiego potomka Stwórcy,ten z kolei zarazą tymi genami jakąś kolejna partnerkę ,która jest Dzieckiem Stwórcy i zabawa trwa.
      W tzw. partenogenezie ,której matrycę opracowałam w zeszłym roku ,by dziadostwo się nie pleniło poprzez zainkludowane wzorce energetyczne .
      Mówiąc prosto:
      facet przespał się z żydówką ,nawet o tym nie wiedząc ,
      bo te gnidy się świetnie kamuflują .
      W jego komórki , narządy rozrodcze genitalia,pole morfogenetyczne wszedł tym samym wzorzec Hebronu.
      Po jakimś czasie za partnerkę ma kobietę z naszej nacji,poprzez akt płciowy przekazuje jej wzorzec tamtej.
      Obecna kobieta rozstaje się po jakimś czasie z nim .
      Zachodzi w ciążę z innym partnerem i…rodzi dziecko o cechach tej pierwszej żydówki.
      To jest właśnie partenogeneza.
      Inny ojciec ,a znamiona zupełnie skąd inąd.

      Dziełem Hefajstosa jest też zbroja Achillesa.
      Nie zdała egzaminu ,bo…strzała trafiła go w piętę .
      Dlaczego Achilles został namierzony ,mimo ochrony ?
      Dlatego ,że każdemu z nas zachipowano w prawej pięcie nadajnik ,po którym jesteśmy lokalizowani ,o czym pisałam chyba w kwietniu.
      Aj i znowu wytwór Hefajstosa nie zdał egzaminu.

      Dlaczego Achilles wdał się w walkę ?
      z powodu…Afrodyty…Heleny…Parysa…
      taka jest kolejność ,Afrodyta ,czyli Urania uknuła intrygę .
      musiał w takim razie zginąć ,bo był jednym z nas.

      Zastanawiam się teraz ,czy w jakimś stopniu nie powiązać tego tropu z Wojną trojańską .
      Ona jednoznacznie kojarzy się z koniem trojańskim.
      Muszę pomyśleć czy o to chodzi.
      W takim razie ,jak to potwierdzę …co ,lub kto jest koniem trojańskim ?
      Pompeje ?? ta uroczystość?
      chcą nas powieźć na wózku ?
      Tak myślę ,to kolejne potwierdzenie ,chociaż może jeszcze chodzi o coś ,ale …jak znajdę to opisze 🙂

      Dziełem Hefajstosa jest tarcza i berło Zeusa i Hery…czemu ono służy ???
      Czy te atrybuty są w rękach rodzin królewskich i tych ,którzy faktycznie rządzą Światem ?
      Jaka moc mają te atrybuty ?
      Odpowiedź wydaje się być …jasna.

      • Ozyrys pisze:

        Mity greckie to tez historia dla nich o nich.

      • Ozyrys pisze:

        Tam Etna tu Wezuwiusz- nie ma zbiegów okoliczności.
        To wiemy na pewno.

      • Ktoś pisze:

        Co do Heleny to w wykopaliskowym jej równoważniku w „Troi” była królewna hetycka jakiej imię „określono” jako POŚLUBIONA BOGU (NIEWOLNICA BOGA) i zapewne o nią i jej zgwałcenie hordy żydów zwane też achajami czy asyryjczykami czy danawami szturmowały Dattasę (kopalną Troje).

        Nie ma informacji o jej losie po zdobyciu splądrowania miasta. Przynajmniej na wiki.

      • Władimir pisze:

        Witaj Ozyrysku.
        Poniewarz nie ma czasu na pierdoły, przeję od razu do sedna:
        „Ona jednoznacznie kojarzy się z koniem trojańskim.
        Muszę pomyśleć czy o to chodzi.
        W takim razie ,jak to potwierdzę …co ,lub kto jest koniem trojańskim ?
        Pompeje ?? ta uroczystość?”
        – Jeśli naprawdę szukasz prawdziwego konia trojańskiego to zwróć uwagę na
        DrUCHA NIEczystego, a przede wszystkim na TRÓJCAna NIEświętego !!!
        Chyba wiesz co Czarnokiężnik w czasie CZARNEJ mszy ściąga na głowy i dusze
        „swoich” owieczek??? Czy jest gorszy syf??? Krótko mówiąc ten który sciąga na
        wiernych ducha świętego i trójce świętą napewno wie co robi!!!
        Chyba wiesz jak ciemne i potężne są to energie i z jakich są poziomów???
        Czas nagli więc pozdrawiam wszystkich Wojowników Światła i Powodzenia dla
        Naszej wspólnej Misji!

        • Ozyrys pisze:

          Super- fajnie ,że jesteś z nami 😀
          Z tym KK ,to tyle zachodu ,że czasami mi ręce opadają .
          Pounicestwialiśmy chyba większość tych wszystkich bytów demonicznych.
          Jednak znowu przyzywają zmarłych ,wprawdzie już im nieożywają ,ale jakieś bardzo ciemne te energię jeszcze się tam kłębią .
          Usłyszałam ,że ” bałwochwalcze trumny wynosza „.
          Pewnie chodzi o modły nad trumnami tego wszetecznika JPII i innych jemu podobnych.
          usłyszałam ,że ..”oddzieli się część lądu i zapadnie się
          pochłonie ich na wieki.”
          Zapytałam czy chodzi o Włochy ,bo Anglia nie jest lądem .
          Usłyszałam ,że tak ,”a w Chinach będzie jakaś masakra .”
          Mamy być spokojni ,Ziemia zostanie oczyszczona tak jak prosiliśmy ,nie zostanie ani jeden z nich ,ani jeden pobratymiec ,ani nikt z nacji przez nich wynajętych czy zmataczonych przez nich,każdemu wg zasług.

          Zobaczymy …ale coś mi się wydaje ,że czas bliski.
          Chociaż chwilami się zastanawiam i myślę sobie:
          to już ? 🙂
          Doczekaliśmy się ? 🙂
          Aż mi się nie chce wierzyć ,że to w końcu nastąpi…wyzwolenie.
          Czasami jesteśmy już tak zmęczeni…

        • Ozyrys pisze:

          Mam ,dopiero teraz zaległam i dowiedziałam się … :
          chcą ożywić demona Jahve w tym celu poddali oczyszczaniu z krwi kilkoro Dzieci Stwórcy – 3 dziewczynki i 3 chłopców.
          Porozlewali tą Świętą Krew na podłogach mamiąc nieistniejące już oczy demonów ,
          których na próżno wypatrują ,czekając na wszelką pomoc .
          Wzywają maryjkę fatimską i z błogosławionej góry ,
          wzywaja hebron do natarcia ,
          wzywają syrian ,Urana i Kronosa,
          wzywają mamiąc i patrząc w lustra
          szukajac cienia władzy .
          Nastał ich czas zagłady ,niewierni są proszeni o wyjście.
          Nie poddają się .
          Są w rozterce co zawiodło
          Wezuwiusz się budzi ,grzmi…
          Daje znać o sobie ,
          popłoch wśród czarnoksiężników spory,
          matce demonicy już nic nie pomoże.
          Są straceni jak większość ludzkości ,która mamiona prymatem dowódctwa zaprzedała Duszę dla blichtru i ułudy.
          Bądź pewna czas zapłaty nastał i niejedno ma imię
          .”

  8. Tessi pisze:

    Jutro się zacznie, lecz to pojutrze będzie bardzo silny energetycznie dzień. Bo będzie pełnia (w Pannie), ale też nastąpi (do wieczora) koniunkcja Marsa i Saturna w Skorpionie. To nawet pasuje do ich zamiarów: wywołać demony przeszłości (nie tylko tej pompejańskiej lecz i atlantydzkiej – kto bliżej zna szczegóły kolejnych katastrof, ten wie). Dla władzy i kasy. Ale nawet nie chcę snuć przypuszczeń ani prognoz, co może się po tym wydarzyć (zgodnie z zasadą, żeby nie tworzyć wizualizacji, bo mogą się urzeczywistnić), Ciekawe jaki to ma związek z sugestiami odnośnie wybuchu wulkanu na Islandii i zaleceniami, aby nie latać samolotami w tym czasie. Dochodzi jeszcze kilka aspektów wzmacniających powyższe, ale też w tym czasie można dokonać przełomu – tu trzeba znających się na rzeczy wojowników, którzy wykorzystają te energie dla dobra.

    • Tessi pisze:

      Sorry, nie pełnia tylko nów, czyli koniunkcja Słońca i Księżyca.

      • Ozyrys pisze:

        Tessi ,tak myślę ,że to w ten sposób powiązali.
        Tym bardziej ,że od kilku miesięcy przy okazji poruszania tematu Księżyca ,wielokrotnie pisałam o większym oddziaływaniu negatywnym Księżyca w czasie Nowiu ,a nie w trakcie pełni jak powszechnie o tym się mówi.

  9. Marcin pisze:

    Nie wiem, czy to dobry pomysł, ale skoro przyszedł mi do głowy to mówię.
    Rytuał ma być jutro o 12 i wydaje mi się, aby miał większą moc to wszystkie żydy w paski czyli pasożydy muszą to zrobić w jednym czasie. A jakby tak strefy czasowe poprzesuwać np. o 12 minut to już nie będzie synchronizacji w działaniu. Co Wy na to?

    • Ozyrys pisze:

      Wow…dobry pomysł 🙂
      Nieżle…
      Tylko pamiętajcie ,oni wszystko zakodowują . Czas jest tak zakodowany ,że tylko Marduk może nam go przywrócić ,ale namieszać zawsze możemy .
      Jednak zanim namieszamy ,pamiętajcie ,że szpiedzy hebrońscy śledzą każdy wpis na tej stronie.wiec należy się doskonale pozabezpieczać ,a na dodatek odkodować co się da ,a potem zrobić co należy i obłożyć naszymi kodami..Stwórcy.
      nota bene słowo Marduk ,Anu ,Stwórca . i ich jako osoby również dranie zakodowały .czego wynikiem jest brak wiary u ludzi w to kim naprawdę są te Istoty.

  10. PREDATORATTACK pisze:

    Miałem dzisiaj zajebisty sen i bardzo realistyczny. Otóż śniło mi się Nibiru które już się przebiło (albo prawie przebiło) do naszego wymiaru. Szło od strony słońca. Było ogromne, widać było dokładnie kontynenty, morza, jeziora, wyspy i strefy klimatyczne (dżungle, pustynie, lasy umiarkowane itp). Odwiedziłem potem jakąś bazę wojskową tam. Anioły szykowały rozmaity sprzęt taki jak w filmach i grach s-f mają ludzie.

    Jednocześnie oglądałem wykresy aktywności słońca. Wszystkie odczyty skoczyły w górę. Promieniowanie rentgenowskie utrzymywało się cały czas na poziomach M i X. Emisja elektronów wynosiła 200 mln na cm^2 zamiast 1-100 tys jak to zwykle jest obecnie. Indeksy KP podskoczyły do 9-10, czyli to zorze polarne pod sam równik. Do tego patrzyłem na mapę trzęsień ziemi i takowe występowały w centrach kontynentów, a nie tylko na granicach płyt. Jedno ze snu było na Uralu o mocy 6,2.

    • Ozyrys pisze:

      Doskonale Predatorze 😀 !!!!
      Potwierdzasz tym samym nasz ogląd sytuacji,a szczególnie Free i informacje jakie posiadamy 🙂
      Tak ma dotrzeć spektakularna ilość promieniowania wszelkiego rodzaju ,które unicestwi wszystkie bakterie ,zarazki ,wirusy ,toksyny i morgellony,oraz wszelkie związki chemiczne będące w naszej przestrzeni.
      Jest to konieczne ,by bezpiecznie mogli zawitać do nas, gdyż w tej chwili to co jest w naszym powietrzu jest zabójcze dla SFL.
      Na przestrzeni dziejów my…Dzieci Stwórcy siła naszej woli i instynktu samozachowawczego przystosowywaliśmy się do tego świństwa,zaadaptowaliśmy się do tych warunków ,dla tego tego dranie ,tak nas gnębią ,w tak okrutny sposób ,bo my się jako Dzieci Stwórcy nie poddajemy !!!
      I nie poddamy sie . a oni w końcu dostaną to na co zasłużyli.
      Niech „tylko” będzie to los ,jaki nam zgotowali na przestrzeni dziejów.
      Dokładnie wszystko o czym wiemy i czego jeszcze nie wiemy lub nie pamiętamy.

      Dodam jeszcze ,że „Pompeje ” mają jeszcze jedno zadanie ,o którym zapomniałam napisać .
      Maja całkowicie zablokować Nibru ,wzywają ogromne siły demoniczne ,które już snują się pod Wezuwiuszem .
      Jest to najprawdopodobniej energia uranii i Hefajstosa.
      Tam jest czarno i gęsto.
      Nas w kamienie ,a Nibru unicestwić , w najgorszym przypadku zablokować ich pomoc.
      Taki mają plan te gnoje.

      • PREDATORATTACK pisze:

        I ten plan jak zwykle w przypadku takich kalek intelektualnych nie wypali albo gówno im da, bo to że szykuje się dla nich mega wpierdol i zagłada to nieuniknione i już. Dzięki wielkie za informacje, widze ten syf jak sie tam zbiera i go niszcze. Pewnie stąd taka cisza energetyczna i lepsza energia, bo cały syf leci tam. Czyli leci w pułapkę.

        Nie wiem jak tępe muszą być te ścierwa skoro myślą że tak marnymi i prymitywnymi sztuczkami będą w stanie zablokować Nibiru albo tym bardziej zniszczyć. Ale cóż, ich głupota nigdy nie znała granic więc czego sie spodziewać.

        Tak wogóle to mi sie też przypomniał pewnej program z Discovery gdzie ekipa jeździ i filmuje różne paranormalia, duchy itp i byli też właśnie w Pompejach i spora aktywność tam była. Oczywiście same demony z tego co widzę sie tam pałętają ale zdychają w tempie geometrycznym. A plan gnojstwa można z góry uznać za stracony.

        Póki co rozwalony wysysacz energii (ten lej), sieci klątw, zniszczone hordy demonów i oczyszczona aura. Jak macie możliwość to oceńcie jak to teraz wygląda i czy sie coś polepszyło. Jak nowe wytyczne to też sie przydadzą.

  11. Tessi pisze:

    No a ja znów o tym układzie planet. Otóż odkryłam, że w chwili nowiu utworzy się na niebie tzw „palec boży”, wierzchołki krótszych boków trójkąta ostrobocznego (tworzące tzw. sekstyl) będą się składały ze: Słońca w koniunkcji z Księżycem i Marsa w koniunkcji z Saturnem, a na ostrym końcu (połączenie tzw. kwinkunksami) będzie Uran (związek z Uranią?). Można powiedzieć, że misją tego układu jest zmiana, która będzie dotyczyła sfery fizycznej i duchowej. Chcą to wykorzystać, aby dokonać przewrotu, ale ten kij ma dwa końce, bo my wiemy. Ewentualne koncepcje działań lepiej omawiać sobie prywatnie.

    Aha, zastosowałam metodę zmiany moich częstotliwości (wciąż latali mi nad głową i bolała utrudniając funkcjonowanie – podziałało).

    • Ozyrys pisze:

      Każdy tak niech zrobi !
      Poza tym pieczętować wszystkie swoje kanały pieczęciami Stwórcy ,które tylko Prawdziwy Stwórca może w jakiś sposób obejść.
      Nikt nie ma prawa zniszczyć tych pieczęci i symboli.
      Zastosujecie modlitwę Free ,zamieszczoną w kompendium :
      o blokach energetycznych z Ognia Stwórcy.
      Codziennie – przez kilka następnych dni – rano i wieczorem – Obowiązkowo ! 🙂
      Najpierw ją odkodujcie ,bo pewnie zakodowali i może nie zadziałać .I jak pozakładacie ochrony pokodujcie wg własnego klucza i uznania.

    • Jakub pisze:

      Mozesz napisac cos wiecej nt. zmiany czestotliwosci? Kilka razy wpadala mi w ucho informacja, ze podwyzszenie wibracji spowoduje „znikniecie” z pola widzenia roznego rodzaju bytow zainteresowanych nami.

  12. Ela Grad pisze:

    weszłam dziś do was i to co mnie nurtowało od jakiegoś czasu zauważyłam tutaj.Chodzi o
    wybuch wulkanu na Islandii sterowany na dzisiaj.Zauważyłam zbieżność dat 24 08 79 i 14 08 2014 oraz godzinę 12.Są trzy trójki.Dołaczam sie do popsucia im tej zabawki…Zyczę powodzenia

  13. Chcialabym by to wszystko bylo tylko zlym snem z ktorego bym mogla sie obudzic ! Z innytch zrodel wiem ze czsu jest malo ! Sledze prace specjalisty niezaleznego zajmujacego sie od ponad 20 lat „ofiarami ” porwan nazwijmy ich aniolami i demonami ze wczoraj – alienami dzisaj . Jasno z Testow Neuroligistycznych i wielu hipnoz wynika ze – niektozy ludzie posiadaja Dusze – Anima , nie mylic z Duchem – Spirito , potem jest Mete – umysl i Cialo ! I ze ” oni”sa tu by pobierac energie z tego co sie da;i uczuc agressi milosci i sile wiecznosci z Animy i tylka ta energia mozna ozywiac hebrydy i replikanty . .Wielu z „porwanych” opowiada ze zostali porwani by wyciagnac z ciala Mikro Cip , bo nie jest juz potrzebny „im ” bo czas sie kurczy i wszechswiat . Jako zrodlo podaje dorobek Corrado Malanga ….wiele z tego co przeczyttalam jest koerentne z jego swiadkami …doceniam terz precyzyjne daty glassatury i sily wiatru slonecznego w liczbach rosnacych sily magnetycznego pola ziemskiego – oddech ziemi .

  14. Pingback: Agharta…buddyzm | Mistyka

Skomentuj

