Kochani Czytelnicy :)

serce

Ten blog ma taki być,ma nieść rzeczywisty pożytek dla każdego, kto tego potrzebuje i chce z tego skorzystać .
Wiem ,jak wyglądała moja droga paręnaście lat temu kiedy zaczynałam i parę lat temu jak już umiałam obsługiwać komputer 🙂
Stronki ezo..czyli rozwoju duchowego,to jakieś opowieści oderwane od rzeczywistości .

Oprócz opowieści o miłości i o tym ,że wszystko mamy w sobie ,reszta była dla mnie  mało przejrzysta ,by odnieść to do teraźniejszości.

Zawsze czułam ,że należy umieć poruszać się w tym świecie energetycznym i wirtualnym tak jak w rzeczywistym ,to jest spójne .Te światy się przenikają .
Później zobaczyłam i zrozumiałam ,jak bardzo świat „niewidzialny” dla ludzi ma wpływ na naszą codzienność.
Najgorsze ,było to ,ze kilka razy nadziałam się na pułapki i wiem po sobie ,iż  bez naprawdę wielkiej hardości ,odwagi,braku spolegliwości wobec wszetecznego zła ,braku usprawiedliwiania tego zła i wielkiego uporu w dążeniu do wyzwolenia ,często byłoby bardzo trudno wyjść z tych pułapek.
Dlatego kopię po kostkach ,kiedy widzę ,że coś takiego zaszło u kogoś ,kogo znam i wiem co się z nim dzieje.
Droga jest o tyle prosta ,że spotkaliśmy się tutaj w naprawdę świetnym gronie .
Każdy z Was dorzuca cenne cegiełki do naszego wspólnego rozwoju.
Każde pytanie jest cenne ,bo odpowiedź może pomóc innej osobie.
Twoja wypowiedź Alinko ,jest cenna ,gdyż potwierdziła to co usłyszała Free.
I tak to się pięknie zazębia.

Może i jesteśmy : Free ,Ktoś ( chociaż ostatnio jest już spokojniejszy 🙂 ) czy ja ,dosyć bezkompromisowi w swoich wypowiedziach ,ale takiego wszechogarniającego migdalenia ,za którym idzie fałszywa informacja jest mnóstwo ,a przede wszystkim istnieje haczyk energetyczny , zarzucany na ewentualną ,niczego nieświadomą ofiarę .
Macie się nauczyć odróżniać kanalię w owczej skórze od Prawdziwego Dziecka Bożego.
Uruchomić intuicję ,a później parazmysły,chociaż ja wiem ,że macie je uruchomione ,jednak wielu z Was nie potrafi z nich jeszcze korzystać .

Kilku wszetecznikom było nie w smak ,że nazywamy rzeczy po imieniu i wybrali się wczoraj po południu na Ślężę ,by „odprawić „za nas rytuały.

Pewnie za mój wpis na temat portali do piekieł za grubą kasę .
Słuchajcie doniesień z branży ezo,któryż to guru ,niespodziewanie wybrał się wczoraj po południu z niespodziewaną wizytą na Ślężę :)))

Na dodatek,okraszają te swoje rytuały dokładnie tym co widziałam i działo się na Mu.
Chodzi o energię seksualną -czyli mówiąc potocznie seks.
I taki guru ,który wybrał się w 5 – tkę ,ze znajomymi ,odprawia jakieś grupenseksy w „imię miłości bliźniego ” ?
Nie ,na pewno nie !!!
Te ich głupie towarzyszki ,powinny wiedzieć ,że są przez te pustostany – kanalie ,wykorzystywane energetycznie. Wystarczyłoby czytać naszą stronkę ,a wiedzieć czym jest seks.
Tak, jak jest bardzo ważny i tak jak ogromną ma moc ,tak trzeba wiedzieć ,jak bardzo z tym uważać .
Jak można przyciągnąć sobie problemy, czyli spętanie energetyczne,

a co za tym idzie wykorzystanie ,

a co za tym idzie jaszczury ,

a co za tym idzie uruchomienie programu ,który nas ogranicza,a co za tym idzie ,niemoc energetyczna w innych dziedzinach. Często idzie to w parze z zachwianiem się równowagi na wszystkich pułapach życia rzeczywistego,czyli finansów ,szczęścia a przede wszystkim zdrowia.

Tak, seks jest bardzo piękny ,zostaliśmy wyposażeni naprawdę wspaniale.
Jednak to co zostało nam dane z racji urodzenia ,stało się w tej chwili bardzo niebezpieczną pułapką . Nie mówię ,żeby nie uprawiać seksu ,ale mówię by uprawiać go z odpowiednimi osobami , jak również zabezpieczać  energetycznie tą sferę .
Nie stosować żadnych chorych technik tantrycznych w tym celu  – absolutnie.
Nie masturbować się – z prostego powodu: nie dlatego ,że KK zakazuje,ale z tego powodu iż w trakcie wytrysku energii seksualnej w trakcie spełnienia ,energia ta jest przechwytywana przez gadziory i inne wszeteczne byty.
Ponadto ,w związku z tym ,że wszeteczne byty same nie potrafią generować żadnej przyzwoitej energii to w zakresie tej sfery mają bardzo „wyczulony węch”.
One po prostu czują ,kiedy w kimś zbiera energia seksualna i jest jej na tyle pełno ,że można zacząć krążyć wokół ofiary.
W takim momencie ,kiedy nie macie stałego partnera ,a czujecie w sobie chęć na seks ,bo to jest jak najbardziej normalne,zróbcie tunel światła ,który będzie chronił tą Waszą energię przed podebraniem.
Następnie mówicie :
Panie Boże Stwórco Wszystkiego co Istnieje ,jest wydana komenda ,że cała moja energia seksualna jest wyciągnięta z całego mojego jestestwa Wszechrzeczy ,usunięta ,odesłana tunelem światła do Stwórcy Wszystkiego co Istnieje , w celu dalszej transformacji.
Po transformacji ,ta energia jest mi zwrócona jako miłość i mądrość Stwórcy Wszystkiego co Istnieje.

serce1

Nawet poczujecie jak to się zadziewa.
Dlatego tak ważnym jest spotkanie partnera po częstotliwościach !
Z takim partnerem miłość i seks zadziewa się po prostu niebiańsko ,daje moc obydwu stronom ,nikt nie jest wykorzystywany w takim związku ,każdy czuje się bezpiecznie ,a na dodatek ,taka para stanowi taką spójność ,siłę i moc ,że żadne gówno się nie przyklei.
Seks jak najbardziej tak ,ale…trzeba …uważać ,z kim ,kiedy i w jakich okolicznościach itd…

Tym bardziej jest tomwążne ,bowiem w naszych czasach epatowanie seksem i wciaganie w to nieletnich ,by uzależnic ich od seksu,stało sie codziennościa i norma . Projekt gender ma rozbudzic tą intymna sferę wśród dzieci ,by zaczęły sie tym interesowac .

Pamiętam ,kiedy byłam dzieckiem i stanął przede mną jakiś zbok – ekshibicjonista .Wiem jak bardzo  było  to dla mnie jako małej dziewczynki- przerażające i wstrętne.Zaczęłam się zastanawiać nad budową anatomiczną człowieka . Po co to małemu dziecku?

Można to zrobić w innym czasie,późniejszym i w bardziej piękny ,wysublimowany sposób.Lecz nie chodzi o to by zaszczepić prawidłowe wzorce ,tylko by spaczyć pogląd na seks,stworzyć machiny do wykorzystania energetycznego ,niemające nic wspólnego z miłością i szacunkiem do partnera.

No cóż …mam nadzieję ,że guru -jednorazówka  od Ślęży ,nie narobił sobie bigosu ?
Co komu wysyłamy to wraca stukrotnie 🙂

Kocham Was Wszystkich i każdego z osobna  🙂

Ozyrys 🙂

Miał to być komentarz dla Jaśminowej Alinki ,ale mi wyszło ciut więcej 🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii aktualności, Ślęża i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

12 odpowiedzi na „Kochani Czytelnicy :)

  1. Alina pisze:

    Miód na moje serce. I jak na czasie napisałaś o energii seksualnej, zwłaszcza, że niedługo Noc Kupały. Dlatego kochamy Wszystkich i o nich dbamy, a zgodnie z tradycją słowiańską kopulant tylko jeden. I niech się dzieje wola Stwórcy.

  2. Michał pisze:

    Gdzie ten tunel umieścić? Wokół siebie (sylwetki) czy wokół… 🙂 ? 😛

    • Ozyrys pisze:

      Michale umieść siebie całego w tym tunelu . Wydaj taka komende :
      ” Panie Boże Stwórco wszystkiego co istnieje ,jest wydana komenda ,że stworzenie tunelu Światła Stwórcy wokół mojej postaci fizycznej ,energetycznej ,transcedentalnej ,włożenie mnie w ten tunel Stwórcy,ma miejsce teraz.
      Dziękuje ,to się dokonało 3 X ,pokaż mi.”
      Michale i wówczas widzisz ,jak wokół Twojej postaci stworzył się słup światła ,a Ty w nim jesteś , w środku. 🙂

      Ten słup Światła to w ogóle genialna sprawa ,można również poprosić ,by tym tunelem światła ,ta przetransformowana nasz energia wróciła pod postacią energii uzdrawiającej,energii ochronnej ,energii siły ,byśmy mieli siłę do tego wszystkiego co się teraz dzieje.
      Co komu potrzebne. 🙂
      Energia ,tak silna energia ,jak właśnie seksualna ,nie może być marnowana i Oni…to wiedzą .
      Z tego powodu stworzyli projekt Gender ,by zaszczepić te myśli o seksie małym dzieciom pobudzić ich uśpione zmysłu w tej dziedzinie i podbierać z nich najczystszą esencję -bo nieskalaną .

  3. Ktoś pisze:

    A co ja się będę dalej nerwić,

    wszystko co ważne zostało już tu napisane

    nawet to gdzie znaleźć to za czym talk tęsknie wyrywa się dusza.

    Może ON tu jest, a może go tu wcale niema ;p

    • Ozyrys pisze:

      jest ..jest…eskadra z Dowódcą – tuż ,tuż !

      Dusza Ktosiu wyrywa się tęsknie każdemu.
      Niestety jest czas wojny i czas pokoju.
      By ten drugi nastąpił ,trzeba wyrezać całe to gówno i wówczas..
      Dusza odnajdzie co trzeba 🙂

      Wierz mi lub nie ,tak w końcu będzie.Ci wszyscy wszetecznicy..tysiące lat przygotowywali sie do całkowitego zawładnięcia naszymi Duszami ,bo do tej pory mieli tylko nasze cząstki ,a tu zonk 🙂
      Za chwilę się spalą swoją niemożnością .
      Tysiące lat…czego???czego pytam się ???
      Szukania nieśmiertelności – teraz rozumiem słowo- pustak!
      Pustostan…jednorazówka,trzcina.
      Co jeden to większa gęba słodkich słówek,a tu taki pasztet!
      Poszli teraz szukać naiwniaków na inne strony.
      Robią tak od dawna.
      Dobrana z nich para.
      Nie wzięli pod uwagę ,że to co pisaliśmy to robiliśmy,byli przyzwyczajeni do tego ,że ludzie piszą ,piszą ,gadają ,gadają …a z tego nic nie wynika.
      Myśleli ,że zapomnieliśmy na zawsze ,że jesteśmy Kreatorami Wszechświata,jak to piękne sformułowanie usłyszała Free.
      Tak ,zapomnieliśmy kim jesteśmy .
      Ale .peszek…przypomnieliśmy sobie !!!!
      Zrozumiałam to przy Isonie ,i na początku nieporadnie ,ale robiłam co słyszałam,wierzyłam w to ,bo to czułam i widziałam.
      Widziałam następnie efekty swojej pracy na ZnZ.
      To działa !
      Tylko należy uwierzyć w siebie i zaufać sobie.
      Tęsknotę też da się wyrzucić . To najbardziej pustoszące uczucie.
      Wiem ,bo tak miałam.
      Dużo o tęsknocie pisałam na poprzednim blogu.
      W momencie ,kiedy całkiem się tego pozbyłam ,odzyskałam władzę ,bo już niewiele wówczas mnie ograniczało.

      • Free pisze:

        Można każde uczucie kaleczące zamienić na budujące!!! Łatwe??? Nie, to nie łatwe pod gradobiciem oprogramowania ale możliwe.

      • Free pisze:

        Nasz umęczony Kraj ma opiekę… to widać i słychać, nad Polska rozmieszczona jest tarcza ochronna utworzona przez Stwórcę wszystkiego co istnieje, niestety zmataczone osoby próbuję ta tarczę usuwać, są prowadzone pod dyktando złego. Pytam się po co robić rzeczy o których się nie ma pojęcia i narażać siebie i innych, choć w tym wypadku tylko siebie…. bo jak pisała Ozyrys jak jeszcze raz ktoś spróbuje działać na szkodę Dzieci Bożych dostanie po pazurach!!!
        Jak poznać że ktoś przy tobie kombinuje i wykorzystuje? Po pierwsze problemy ze snem, nieprzespane noce, zmęczenie i drażliwość a przy tym towarzysząca głupota która może przysporzyć kłopotów .. Oczyszczajmy się i prośmy o prowadzenie zgodnie z Prawem Stwórcy, prawem Źródła…Słuchajmy Siebie a nie sztańskich wersetów !!!

  4. Michał pisze:

    Chciałbym Wam coś opowiedzieć. Dziś, robiąc tam jakieś swoje czynności, wspomniałem pewną osobą, która do niedawna była dla mnie tą najważniejszą, ale tak jakoś się złożyło, że sie rozleciało – skrzywdziła mnie.
    Wspomnieniom i rozmyślaniom towarzyszył gniew, złość ukierunkowana na jej osobę.
    Nie chciałem tego, tych myśli – to jest dobra osoba i nie zasłużyła na takie myśli.
    Pomyślałem sobie – zrobię tak jak zachęca Ozyrys.
    Wymamrotałem pod nosem coś w rodzaju Niechaj ten gniew będzie wypalony ogniem Stwórcy i ulegnie przemianie na miłość do ogółu, niech tak się stanie, niech tak się stanie, niech tak się stanie” – po kilkunastu sekundach stało się coś dziwnego, bo poczułem niebywałą lekkość, a takim wewnętrznym zmysłem wyczułem, a może dostrzegłem (niewidzialną, ale realną) poświatę nade mną, jakby taka jasna otulinkę – ciężko to opisać, bo tego tam nie było ale jednocześnie było.
    W pewnym momencie aż zachcialo mi sie plakać – tak mnie to oczysciło….

    Pierwszy raz zrobilem cos takiego, jestem dość sceptyczny w tych sprawach… ale już wiem, ze jak pojawiają sie w głowie jakieś myśli, złe myśli, których nie chcę i wiem ze nie jestem ich autorem to uczynię podobnie .

    dzięki 🙂

    • Ozyrys pisze:

      Michale – Tak to działo.
      Musiało ty być bardzo mocne i ważne doznanie dla Twojego jestestwa ,że zachciało Ci się płakać .
      Ja tak mam ,kiedy są to niebywale ważne informacje . Też mi się chce płakać i nie raz, tak mocno ,że…po prostu płaczę.
      Dobrze zrobiłeś ,uwolniłeś i siebie i ją .
      Na dodatek zrobiłeś kolejną ważną rzecz- złamałeś program ,który ograniczał i Ciebie i ją .
      Tak działa Światło ,moc i siła Twoja i Stwórcy – sam zobaczyłeś i poczułeś,.
      To przełom dla Ciebie i Twoich spraw. Masz namacalny dowód jak to działa. Nie ma innej drogi do wyzwolenia.
      Skup się teraz tylko na sobie.
      Odkrywaj po kolei uczucia ,które Cię ograniczają i …pozbywaj się ich.
      Zobaczysz jaką odczujesz ulgę ,to wyrwanie się z bąbla złych energii ,które Cię odseparowały od wyzwolenia.
      Proś Stwórcę o pomoc i prowadzenie …już to otrzymujesz..zobacz jak to działa, proś o mądrość Stwórcy ,byś miał siłę i moc wyzwolić się ,jesteś nam potrzebny.
      Podziękuj Stwórcy za pomoc.
      Powodzenia Michale. Dziękuję ,że to napisałeś 🙂

    • Ktoś pisze:

      A widzisz, to CUD, to MAGIA

      jedna z wielu jakich się Słowianie wyrzekli na rzecz kabalistycznego judeopedalstwa.

    • LECH pisze:

      Stwórz taki tunel przed zaśnięciem a będziesz bezpieczny i łatwiej otrzymasz odpowiedzi na to co jeszcze Ci nieznane ja to robię zawsze przed zaśnięciem….

  5. Ozyrys pisze:

    Napisałam :
    ” Tym bardziej jest to ważne ,bowiem w naszych czasach epatowanie seksem i wciaganie w to nieletnich ,by uzależnić ich od seksu,stało sie codziennością i normą .
    Projekt gender ma rozbudzić tą intymną sferę wśród dzieci ,by zaczęły sie tym interesować .”

    a teraz podsyłam link do strony ,na którą przed chwila trafiłam – przez przypadek.
    Zobaczcie na tytuły podanych tam książek ,myślałam ,że to blef ,ale faktycznie stronki z tymi książkami sie otworzyły- to po prostu skandal!
    Nie jestem dewotką ,seks uważam za coś bardzo potrzebnego i naturalnego,ale …wciąganie w to małych dzieci ?!!!!!
    http://www.stoppedofilii.pl/index.php/edukacja-rozbudzajaca
    http://www.stoppedofilii.pl/index.php/zachwianie-pewnosci

Skomentuj

