Radujmy się

jajko

Wesołych Świąt Wielkanocnych,
pokoju ducha, wiary w Boga i w Ludzi.
Umiejętności dostrzegania piękna tego świata
i oczywiście wiary w Siebie i swoje możliwości.

Wszystkim czytelnikom naszej stronki życzę Obfitości łask Bożych ,

by ten największy prezent ,który jest nam teraz dawany od Stwórcy ,

Akt Miłosierdzia Bożego,

właśnie w tej chwili ,do kolejnej niedzieli schodzą Największe energie Miłości

dotarł do każdego Serca , do każdej umęczonej Duszy ,by siła ,potęga i moc Miłości Źródła ,pomogła wszystkim ukoić rany i cieszyć się …Wolnością ,Zbawieniem,Odrodzeniem.

Każdemu wg zasług  🙂

Niech nie tylko w czasie tych świątecznych dni
lecz już zawsze w Waszych domach gości miłość i zrozumienie,
a życie zawodowe obfituje w same sukcesy.

Jesteście warci tej miłości i tej siły ,którą ona daje na Waszą nową drogę .

znaczenie tego święta jest opisane tutaj

święta WLk

Wszechogarniająca Miłość Stwórcy ,ze Źródła daje nam ukojenie,nadzieję na spotkanie prawdziwej miłości wśród bliźnich,na spotkanie tej prawdziwej miłości partnerskiej po częstotliwościach danej Wam od Boga ,od której byliśmy oddzieleni .

Spotkanie swojej bliźniaczej Duszy staje się w końcu możliwe.

Spotkanie bliźniaczej Duszy po częstotliwościach daje miłość ,która samoistnie stanowi ochronę na wszystkich wibracjach ,częstotliwościach ,poziomach bytu naszego Jestestwa.Jest nieprzeniknioną barierą ochronną dla sił ciemności,dzięki czemu zaznamy uczucia opieki, zaufania , bezgranicznego poczucia bezpieczeństwa i …wolności.

Będziemy w pełni mogli się rozwijać zgodnie z Prawem i Planem Boskim .

To jest nasze Zbawienie.

Jest blisko….na wyciągnięcie ręki. Siądźcie w ulubionym fotelu,pod kwitnąca jabłonią ,na skraju lasu, w swoim ogrodzie ,nad szemrzącym strumykiem….i przyciągnijcie do Serca i Duszy ten największy Dar...Wszechogarniającą Miłość.

święta- jabłoń

Kocham Was.

Ozyrys.

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii aktualności i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

27 odpowiedzi na „Radujmy się

  1. minerałek pisze:

    Zdrowych, pogodnych i radosnych świąt Wielkiej Nocy – niech ten czas wiosennego przebudzenia będzie czasem nadziei, spełnionych marzeń i ufnego spojrzenia w nadchodzące dni……niech prowadzi do transformacji ku Światłu i będzie drogą ku Wzniesieniu naszych dusz, niech wniesie nadzieję i ufność w prawdziwość naszych intencji i prowadzenie Boskie, niech da nam umiejętność wybaczania i bezwarunkowej miłości do wszystkich i wszystkiego.
    Życzę też, by ten czas Świąt był nie tylko czasem refleksji, ale i radości, wypoczynku i relaksu , wśród bliskich osób naszemu sercu.

  2. Ozyrys pisze:

    „Zauważ, jak kwiat róży, drzewo i lampa pozostawiają ci całkowitą wolność. Drzewo nie będzie cię zmuszać, byś skorzystał z jego cienia, jeśli będzie ci groził udar słoneczny. Lampa nie będzie na siłę oświetlała ci drogi, byś się nie potknął w ciemnościach.
    Pomyśl na chwilę o tych wszystkich przymusach i kontrolach ze strony innych ludzi, którym poddajesz się, kiedy tak lękliwie żyjesz zgodnie z ich oczekiwaniami, by kupić ich miłość albo zyskać ich aprobatę, albo po prostu z obawy przed ich utratą.

    Za każdym razem, kiedy poddajesz się tej kontroli i temu naciskowi, niszczysz w sobie zdolność miłości, która jest twoją prawdziwą naturą. Dzieje się tak, gdyż nie możesz postępować z innymi ludźmi inaczej, jeśli przyzwalasz, by zachowywali się wobec ciebie w taki, a nie inny sposób.
    Obserwuj uważnie wszystkie te naciski i kontrole w twoim życiu, a być może Już to obserwowanie sprawi, że się od nich Uwolnisz.

    W chwili gdy one ustąpią, pojawi się wolność.
    A wolność to inne określenie miłości.

  3. Ozyrys pisze:

    „Wszechświat to arcydzieło obfitości. Kiedy się otwierasz, by odczuć obfitość Wszechświata, doświadczasz radości, szczęścia i wszystkich wspaniałych rzeczy, jakie Wszechświat ma dla Ciebie – zdrowia, bogactwa, dobrego usposobienia, pomyślności. Ale gdy się zamykasz za sprawą negatywnych myśli, będziesz odczuwał dyskomfort, doznawał bólu, cierpienia i miał wrażenie, że każdy dzień jest męką.”

  4. Ozyrys pisze:

    „Miłość uczyni ukochaną osobę jeszcze bardziej wolną, miłość doda skrzydeł, otworzy przed nią niebo. Nie może stać się więzieniem, zamknięciem. Ale nie znasz tej miłości, ponieważ ona przydarza się tylko wtedy, kiedy jesteś świadomy; ten rodzaj miłości przychodzi tylko ze świadomością „

  5. Ozyrys pisze:

    „”Zawsze trzeba podejmować ryzyko.
    Tylko wtedy uda nam się pojąć, jak wielkim cudem jest życie, gdy będziemy gotowi przyjąć niespodzianki, jakie niesie nam los.
    Bowiem każdego dnia wraz z dobrodziejstwami słońca Bóg obdarza nas chwilą, która jest w stanie zmienić to wszystko, co jest przyczyną naszych nieszczęść.
    I każdego dnia udajemy, że nie dostrzegamy tej chwili, że ona wcale nie istnieje.
    Wmawiamy sobie z uporem, że dzień dzisiejszy podobny jest do wczorajszego i do tego, co ma dopiero nadejść. Ale człowiek uważny na dzień, w którym żyje bez trudu odkrywa magiczną chwilę. Może być ona ukryta w tej porannej porze, kiedy przekręcamy klucz w zamku, w przestrzeni ciszy, która zapada po wieczerzy, w tysiącach i jednej rzeczy, które wydają się nam takie same.
    Ten moment istnieje naprawdę, to chwila, w której spływa na nas cała siła gwiazd i pozwala nam czynić cuda.
    Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć. Magiczna chwila dnia pomaga nam dokonywać zmien, sprawia, iż ruszamy na poszukiwanie naszych marzeń. I choć przyjdzie nam cierpieć, choć pojawią się trudności, to wszystko jest jednak ulotne i nie pozostawi po sobie śladu, aż z czasem będziemy mogli spojrzeć wstecz z dumą i wiarą w nas samych.
    Biada temu, kto nie podjął ryzyka.
    Co prawda nie zazna nigdy smaku rozczarowań i utraconych złudzeń, nie będzie cierpiał jak ci, którzy pragną spełnić swoje marzenia, ale kiedy spojrzy za siebie – bowiem zawsze dogania nas przeszłość – usłyszy głos własnego sumienia: „A co uczyniłeś z cudami, którymi Pan Bóg obsiał dni twoje? Co uczyniłeś z talentem, który powierzył ci Mistrz? Zakopałeś te dary głęboko w ziemi, gdyż bałeś się je utracić. I teraz została ci jedynie pewność, że zmarnowałeś własne życie”.
    Biada temu, kto usłyszy te słowa. Bo uwierzył w cuda, dopiero gdy magiczne chwile życia odeszły na zawsze.
    / „Nad brzegiem rzeki Piedry usiadłam i płakałam…” /

    Nadszedł czas korzystania z Daru Stwórcy,wiemy o tym …skorzystamy ,nasze magiczne chwile właśnie się rozpoczynają – już się rozpoczęły.

  6. Free pisze:

    Dziękuję !!! Radości i jeszcze raz radości z cudownej złocistej energii w ten piękny dzień 🙂

    Obiecuje nam ranek wszystko co chcemy mieć….
    Taki piękny to czas chce się żyć…
    Bo czego pragniesz, najgoręcej chcesz to tylko może w taki dzień zdarzyć się…
    Obiecał mi poranek szczęście dziś i szczęście dziś musi przyjść…
    Nie zmąci tej radości żaden cień
    wschodzące słońce śmeje się ,
    CO ZA DZIEŃ!!!

  7. siola pisze:

    Życzę wszystkim wesołych i szczęśliwych świąt Wielkiej Nocy ,nie miejcie strachu przed kołami ognia idźcie dalej pod górę , a zobaczycie nowy ,szczęśliwy dom,owocnych podróży w czasie -z jajem.

  8. zuzka pisze:

    I ja wam moi drodzy życzę :Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkiej Nocy,
    przepełnionych Wiarą, Nadzieją i Miłością.

  9. Grażyna pisze:

    Przyłączam się do życzeń.Zdrowych i spokojnych Świąt.podążania w Świetle i za Światłem,mocy i realizacji siebie w tym tak trudnym,ale pięknym świecie.

  10. Ktoś pisze:

    I ja się dołącze do życzeń, Wszystkiego Najlepszego … i co tam sobie marzycie otrzymać od Nieba.

  11. Ozyrys pisze:

    Wzruszyłam się ,czytając Wasze życzenia 🙂
    Czuć w nich niesamowite wibracje Waszych Serc i Wasze szczere intencje.
    Ta energia jest niesamowita…energia miłości
    Cudnie…naprawdę cudnie.

    Zajęłam się dzisiaj min. rozkodowaniem wody święconej ,używanej do błogosławieństwa potraw.
    Co te klechy tam pokodowały…to się w głowie nie mieści.
    Ot chociażby to ,żebyście wierno- poddańczo służyli wszystkim kapłanom i w pierwszej kolejności czuli obowiązek zasilania pieniędzmi ich obfitości.
    Aż się popłakałam jak te wszystkie koszyczki i całe jadło czyściłam .
    Kiedy nagle zaczynam nagle płakać w trakcie takich prac energetycznych ,zawsze jest to dla mnie znak ,że sprawa jest nader poważna ,że absolutnie,w żadnym wypadku nic mi się omyłkowo nieubzdurało.
    Wstrząsało mną okropnie – widać…przyszła najwyższa pora ,by się zając tym rytuałem.
    Po raz pierwszy w życiu nie poszłam święcić koszyczka z potrawami.
    I…czuje się bardzo bezpieczna…
    Czyżby te klątwy dotyczyły również naszego poczucia bezpieczeństwa??
    byśmy w razie potrzeby lecieli z ostatnim groszem na tace dla klechów ,by przebłagać Stwórcę w potrzebie???
    Wiem ,że mnóstwo klątw włożyli w ten dzisiejszy rytuał święcenia potraw.

    Jak już oczyściłam wszystkie koszyczki z tego świństwa zapodanego wiernym KK w prezencie świątecznym ,poprosiłam Stwórcę o pobłogosławienie wszystkich potraw we wszystkich koszyczkach ,we wszystkich domach , u ludzi ,którzy nie mogli z powodu choroby wyjść z domu ( chyba na szczęście) ,w każdej rodzinie ,która obchodzi te święta i przywiązuje wagę do święcenia potraw oraz wszystkich innych ( Ktosiu…myślałam o takich osobach jak Ty,nie przywiązujesz wagi do tego …ale masz poświęcone wszystkie potrawy 🙂 )
    Każdy człowiek dobrej woli ,ma pobłogosławione całe jadło w domu ,zgodnie z Prawem Boskim ,energiami Stwórcy ,by nigdy nikomu nie zabrakło jedzenia ,by ludzie spożywając te pokarmy byli zdrowi i by w ich Duszach i Domach zagościła obfitość materialna i energetyczna.

  12. Ozyrys pisze:

    „Ufni w Bogu będą błogosławieni.
    Muszą się wyzbyć fałszywych dogmatów KK.
    KK jest wszetecznym złem ,który odebrał wiernym wolność samostanowienia o sobie.
    Fałszywa religia ,która podszywa się pod reinkarnację Boga,stworzona ,by omamić miliony ,podebrać w niecny sposób ,sprzeczny z Prawem Boskim przynależną im wolność i Miłość Stwórcy Wszystkiego co Istnieje.
    Odebrać energie i moce sprawcze .
    Na przestrzeni dziejów kapłani zaprzęgnęli do pomocy w uzyskaniu władzy całe wszeteczne zło Wszechświata.
    Ustanowili mnóstwo matryc sprzecznych z Prawem Boskim dla uzyskania nienależnych im profitów ,z powodu partykularnych interesów chciwości.
    Kara przyszła i przyjdzie dla nich sroga.
    Wszeteczne zło jest w odwrocie.
    Byli wybrani,sprzeciwili się Prawom Boskim.
    Spotka ich zasłużona kara.
    Odejdźcie od KK ,jest Waszą niewolą ustanowiona przed dziejami i powielana bez skrupułów.
    Wszystkie święte relikwie nie maja i nigdy nie miały takiego znaczenia jaki Wam wmawiano na przestrzeni dziejów.
    Są zakodowane.
    zajmiesz się tym.
    Wiara i ufność w Boga Stwórcę Najwyższego jest Waszą Wolnością ,Zbawieniem.
    Nie zasilajcie więcej całego matactwa KK swoją energia .
    To walka o Wasz byt i godne człowieczeństwo zgodne z Prawami ustanowionymi przez Najwyższego .
    Nikt nie będzie się wywyższał ,nie ma nikogo ponad tego Jedynego.
    Ufni wiarą w Miłość Jedynego zostaniecie oswobodzeni z kajdan poddaństwa ,poplecznictwa zła.
    Wszystkie atrybuty boskości i świętości są im odbierane.
    zasłużyli na karę .
    Już jest sprowadzana na niewiernych ,którzy spoufalili się z siłami ciemności.
    Uwolnijcie się z tych kajdan narzuconych Wam wbrew Prawu i Waszej wolnej woli ,którzy jako jedyni w Waszym wszechświecie otrzymaliście jako mój dar.
    Jestem z wami ,będę z wami ,zaufajcie w moją miłość .
    Kocham każdego człowieka ,pomogę każdemu ,który zwróci się do mnie z czystym Sercem i Umysłem,z szacunkiem o pomoc.
    Każdy jeden ją uzyska ,pod warunkiem szczerych i czystych intencji,mnie nie można omamić .
    Jestem wszystkim co Istnieje ,jestem Prawem ,którego przestrzegać będziecie na Ziemi i wszędzie gdziekolwiek się udacie w Waszej podróży.
    Błogosławie Was moje dzieci.
    Jestem wszędzie ,jestem w każdym z was ,mnie nie można okłamać .
    Często okłamujecie sami siebie.
    Miejcie Miłość ,zaufanie i wiarę we mnie i siebie – jestem Wami,ludźmi dobrej woli.
    Nie wierzcie w ani jedno słowo wywodzące się z ust zaprzedanych kapłanów,zniszczyli Wam życie na przestrzeni dziejów.
    Błogosławię Was i Wasze potrawy.”

    tak mi teraz to zostało podyktowane.
    Dziękuję .

    • LECH pisze:

      OZYYYS pisze Pan BOG a czy ten który nas powołał do życia nie jest naszym ojcem przez słowo Pan blokujemy dostemp do swojego OJCA STWÓRCY czy ktoś do swojego ojca matialnego mówi Pan napewno nie szanujmy go jak naszego Ojca a dostęp napewno będzie bezpośredni ,napewno sam to doświadczyłem….

      • Ozyrys pisze:

        Lechu sprawdziłam dokładnie moje wpisy..nigdzie nie użyłam słowa Pan…tak jak Tobie – jest to dla mnie zupełnie obce połączenie…najczęściej używam słowa Stwórca ,bo tak słyszę ,czasami używam słowa Bóg ,które jest najbardziej rozpoznawalnym słowem,określającym Stwórcę
        Pan..?.chyba mi się nie zdarzyło ,nie należę do poddaństwa,mimo szacunku.,a to dwie różne sprawy.

  13. Free pisze:

    Witaj Maryś, Ty wiesz mam takie same plany, dziś taki piękny dzień…. ostatnie dni są takie radosne, wczoraj było przecudnie , słońce, błękitne niebo, harmonia, a popołudniu popadało i na niebie ukazała się tęcza, odebrałam to jako niesamowity prezent 🙂
    Cudownego dnia życzę 🙂

  14. mineraly2013 pisze:

    Oj Maryś, ja bym też tak dzisiaj chciała, ale u mnie pada.

  15. Ktoś pisze:

    „W kontekście tej krwi JPII przekazanej przez Dziwisza Kubicy zaintrygowało mnie to : skąd Dziwisz miał krew JPII i przyszło do mej pustej głowy olśnienie. Przypomniałem sobie, iż w trakcie pielgrzymek JPII do Polski i zabezpieczania przez nas /WSW/ we współpracy ze służbą bezpieczeństwa tych uroczystości jeden z dobrze poinformowanych pracownik tych służb , pracujący blisko JPII , powiedział mi , iż

    papież JPII ma przetłaczaną krew, której dawcami są młodzi ludzie -alumni i właśnie dzięki tej krwi i zawartych w niej składnikom papież czuje się ciągle tak młodo i dobrze.

    Wówczas sie tym głębiej interesowałem i nad tym nie zastanawiałem . Teraz do tego powracam. Na marginesie jestem ciekaw jaki arsenał krwi JPII ma w swoim posiadaniu Dziwisz? Co zamierza z tym arsenałem zrobić ? ”

    (http://opolczykpl.wordpress.com/2014/04/20/poganstwo/#comment-78677)

    • Ktoś pisze:

      A teraz wystarczy porównać WYCZERNIONE z tym co mówił

      Credo Mutwa

      odnośnie stworów terroryzujących Afrykę i mamy przykład

      czym są naprawdę „święci” katobłudyzmu watykańskiego i czemu terroryzują innych „głosami w głowie” którymi, wraz z fałszywymi wizjami, zmuszają innych do niewolniczej pracy na swoją chwałe. Klasyczny MIND CONTROL w wykonaniu papieża – futerału na demona.

Skomentuj

