W ślad za bizonami teraz łosie uciekają z Yellowstone

  • Free pisze:
Ten wpis został opublikowany w kategorii aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

26 odpowiedzi na „W ślad za bizonami teraz łosie uciekają z Yellowstone

  1. JMM53 pisze:

    Około 3 lata temu pod ogrodzenie mojej działki podszedł łoś, a może klempa bo nie miał rogów. Bardzo wysoki. Mój olbrzymi pies i pies sąsiadów ujadał, a on nie zwracając uwagi zajadał w najlepsze igły sosny. Podeszłam do ogrodzenia bardzo blisko i nawet mnie się nie wystraszył. Jesienią zawitał jeż a teraz jest wiewiórka.
    Pozdrawiam

    • JMM53 pisze:

      Tak już na uboczu, ale ptaki nie zawracają. Jest tu rezerwat ornitologiczny. Ptaki – najróżniejsze cuda, Jest i taki, który nocą miauczy jak.kot, a kotów tu w okolicy nie ma.
      Nie wiedziałam o tym, być może łoś miał wściekliznę, bo nie reagował nawet na dwie osoby, które go fotografowały z odległości nie więcej niż 15 m.

  2. Ktoś pisze:

    Ano wybuchnie, wybuchnie a raczej zapadnie się w sobie wychlapując lawę jak woda wypływająca z przelanej „miski”. Najgorszy wariant ale bardzo prawdopodobny w świetle przepowiedni jak się na tę lawę wleje „morze”. To dopiero wstrząchnie Ameryką Północną pozbawiając „nordyków” sprzymierzonych z nimi idiotów i baz tam pochowanych.

    Wybuch Yellowstone to koniec „amerykańskiego żandarma”, koniec dolara, koniec FED i koniec dyktatury żydów. A to oznacza iż na świecie rozpocznie się opisywane przez wielu jasnowidzów „polowanie na nazistów”. W Europie bardzo liczą oni na „szwajcarski matecznik”, że tłuszcza ochroni ich mająteczki tam zgromadzone dla tegoż tej tłuszczy pozwolono nawet trzymać broń w domach (jedyny europejski kraj który tak ma)(Szwajcarska Straż pilnuje także watykańskiej nierządnicy o jakiej wielu pisze iż jest stolicą syjonizmu, dlaczego pilnuje jej SZWAJCARSKA a nie na przykład watykańska czy włoska – bo -> ashkeNAZI tam osiedli z interesami). Na szwajcarskie góry i szybkie loty do patagonii liczą żydzi. To jest plan którego dopełnieniem będzie rozlanie po Europie „alciajdy” i „arabskiego terroryzmu” by umożliwić nazistom bezpieczne uciekanie do mateczników. Biedotę żydowską bogacze po raz kolejny rzucą na pożarcie tak jak i odmużdzonych quasi-żydów syjonistami zwanych, tych kolejnych po niemcach wykastrowanych janczarów nazizmu. Wierną gwardie Bestii. (quasi bo syjoniści durnie myślą iż są żydami ale dla religijnych żydów jacy ich wykorzystują w walce o Nowe Jerusalem są tylko użytecznymi szaber-gojami ale to im wyjaśnią za jakiś czas jak „szachownica brzezińskiego pozbawi się kolejnego bliskowschodniego pionka – izraela rzuconego arabom na pożarcie”)

    Szwajcaria to jedna z wielu pozostałości po Awarskich ashkeNAZI yude szturmujących Europę w VIw, szturmujących z podpuszczenia i ze sponsoringu „bożego” Bizancjum o jakim też piszą w kronikach iż było na wskroś „nazistowskie”.

    A potem może i niemiecki superwulkan wybuchnie i włoski i kilka innych i będzie trzeba NOWE MAPY RYSOWAĆ.

    Będzie wesoło bo Yellowstone zapowiedziało swój wybuch i nie będzie w tym powstrzymywane jak kiedyś to było zrobione z Fudzi Jamą jak „miała zatopić Japonię”. ;D

    Ale nie ma co się spieszyć z wydarzeniami. Na razie obserwujmy sponsorowane rozpalanie wojny na Ukrainie tak by był powód do zdepopulowania, OSTATECZNEGO ZDEPOPULOWANIA, nosicieli haplogrupy R1 i R2 czyli BIAŁYCH LUDZI. Tej europejskiej szeregowej tłuszczy dzielnie i cichcem wmanewrowywanej w 3 EUROPEJSKIE WIELKIE WYŻYNANIE po którym planowane jest WYREZANIE BIAŁYCH, WSZYSTKICH BIAŁYCH przez „arabskich” czy „afrykańskich” emigrantów. A tak naprawdę przez, jak to piszą w necie, celowo sprowadzanych do Europy semickich TERRORYSTÓW. Wmanewrowywane przez „Rasę Panów” jaka łaskawie pozwoli Europejczykom, durnym, zaczadzonym i wynaturzonym z własnych Bogów i wierzeń Europejczykom umierać za Zion i globalny nazizm. WYMRZEĆ ZA ZION I GLOBALNY NAZIZM.

    To jest plan. To jest „droga krzyżowa” Białej Rasy.

    Resztę sobie dośpiewajcie, gdzie Golgota, jak wolicie, zamiast Stwórcy, czapkować bestii yahwe.

    STWÓRCA NIC NIE MUSI A TYM BARDZIEJ NIE BĘDZIE SIĘ ZNIŻAŁ DO RATOWANIA TYCH KTÓRZY ŻYJĄ MISJA NIEUSTANNEGO PLUCIA MU W TWARZ „SWOJĄ WIARĄ”.

    ZOSTALIŚCIE SPRZEDANI I WYDANI NA ZAGŁADĘ wy durne i odmóżdżone, śliniące się do swoich śmiertelnych wrogów, „białasy” .

    Dla tegoż też piekło na wieki będzie waszym domem. Abbadon rozpostarł już swoje skrzydła śmierci. Ten wasz żarliwie wyczekiwany „jezusik”.

  3. Free pisze:

    Wszystko zaczęło się w 2011 roku, pojawiły się dziwne dźwięki z głębi ziemi, niektórzy ludzie je słyszeli lepiej , niektórzy nawet nagrywali, były przerażające, i nich kto mówi co chce ale „panowie”nabroili jak cholera. DOŚĆ. Jak budować cywilizację na zgniliźnie i okrucieństwie, tysiącach siedzących w gównie bałwochwalstwa watykan crime, upadnie to co złe, a reszta wreszcie zacznie oddychać swobodnie.

  4. mały budda pisze:

    Widoczne wchodzimy szybszą fazę zmian.
    Zwierzątka dostają informacje o szybkim przemieszczeniu się w inne bezpiecznie miejsce na ziemi.
    Głos matki natury odnoszącej się do swoich Istot Czujących. Więc zwierzątka wyczuwają matki ziemi jakby mowę energetyczną.
    Słowiańska mowa drzew tj. dusz.
    Widzę, iż kiedy żywioły natury się zjednoczą. Poznają moc matki ziemi z potężną żywioł mocą.
    Kruszenie ezoterycznych znaków krwią napełnionych.
    Żywioły ognia i wody tańczą w miłości.
    Watykan albo spali się ogniem lub zatonie.
    Wielka Brytania na dobre zatonie.
    Ameryka zapłonie lub zatonie w morzu zniszczeń.
    Może tak być lub nie. Czasami czuję, iż szybko się wszystko ziemi.

    • Ozyrys pisze:

      Mały Buddo – przekaz ?
      Mały Buddo ,miałam Ci już wcześniej napisać .zauważyłam ogromną zmianę w Tobie.
      Jeszcze pół roku temu Twój styl pisania porównywałam do stylu kilkunastolatka,teraz…bardzo dojrzały mężczyzna ,nawet …ma wiecej lat …niz naprawdę .
      Moje gratulacje za pracę nad sobą .
      I to jest piękne…przecież samo się nic nie zrobi 😀

      • mały budda pisze:

        Głos wewnętrzny daje znać. Czuję moc żywiołów.
        Pewne wydarzenia będą znakami na ziemi.
        Zwierzątka czułem myślami jakiś czas temu w medytacji.
        Więc może być przemieszczenie globalne zwierzątek.
        Jednego mogę być pewny. Zwierzątka będą czuły zmiany przed wydarzeniami i miały przemieszczać się w bezpieczne rejony ziemi.

        • Ozyrys pisze:

          Mały Buddo..tak zwierzęta maja instynkt tak jak ludzie ,ale w przeciwieństwie do ludzi…słuchają go.
          Mam jednak propozycje …masz ogromny potencjał energetyczny…matryca tzw. matryca ochrony Flory i fauny na nowych zasadach ,czyli na zasadach zgodnych z Prawem Boskim jest gotowa od kilku miesięcy .
          Ściągnij te wszystkie wzorce energetyczne i wpajaj we wszystkie zwierzęta ,minerały i rośliny.Rób to z ogromna miłością do nich ,łącząc się ze Stwórcą .
          Potrzebują naszej ochrony i pomocy.
          Jesteśmy im to winni przez wszystkie działania ,które doprowadzają do ich bólu i cierpienia.
          Jeżeli widzisz jakiekolwiek negatywne energie i wibracje wokół zwierząt -transformuj je odprowadzając do Światła Stwórcy ,zsyłaj i wpajaj wszystkie aspekty ochrony i miłości.
          Brak zabijania w bestialski sposób ,wyczyść te energie.
          Następnie wszystkie energie budzących się wulkanów rozpuszczaj w Świetle i odprowadzaj do Stwórcy ,jak również wszystkie naturalne kataklizmy.
          Nie może dojść do katastrofy…usłyszałam kilkanaście dni temu…będziecie żałować jak nie zapobiegniecie temu…
          Oznaczało to ,ze bardzo długo życie na Ziemi nie będzie mogło się odrodzić ,a nasze Dusze będą się błąkać i czekać na możliwość ponownego zejścia na Ziemię ,jednak ten czas będzie bardzo długi .
          Planeta Ziemia jest rajem ,nigdzie w kosmosie nie ma takiego konglomeratu darów Stwórcy ,umieszczonych w jednym miejscu.
          Inne planety może maja piękną zieleń ,ale …brak im emocji..
          może i maja technikę …ale brak im zieleni..
          może i mają emocje .ale brak im zieleni i emocji..lub zwierząt…pięknych rzek czy wodospadów…itd…
          Pewnie widziałeś …masz Moc ,wiec zadbaj o to 🙂

    • mały budda pisze:

      Witaj Maria_ st. 😀
      Ostatnio doświadczyłem ciekawego zjawiska ogrzania własnego dna przez wyrzucenie energii z słoneczka.

  5. Ktoś pisze:

    Południowa Francja dziś ponad 5 stopni. Jest dobrze, piekło już się niecierpliwi za odmóżdzonymi wybrańcami. 😉

  6. mineralek pisze:

    No chyba Ktoś ma na mysli to:
    ,,Trzęsienie ziemi o sile 5,19 w skali Richtera zarejestrowano w poniedziałek wieczorem w południowej Francji. Na razie nie ma informacji o ofiarach i poważniejszych zniszczeniach.

    Jak podały lokalne media, trzęsienie wystraszyło jednak mieszkańców wielu miejscowości. Między innymi w Nicei i Auron ludzie uciekali ze swych domów na ulice.
    Fakty INTERIA.PL

    Czytaj więcej na http://fakty.interia.pl/swiat/news-trzesienie-ziemi-w-poludniowej-francji

    • Ozyrys pisze:

      aha…wczoraj wieczorem słyszałam wir w Andaluzji,więc się tym zajęłam …zobaczyłam następnie jak wir z białego światła przemieszcza się w zachodniej Europie…no..no…
      Usłyszałam również ,że wiele ludzi bawi się w magię i robią różne takie rzeczy…wszystko spacyfikowałam.
      Pewnie dlatego MB widział znamiona na ludziach…
      a pisałam we wrześniu….powiedziano mi…”poznamy Was po Świetle.”..

  7. Free pisze:

    Krwawy Księżyc – rzadkie zjawisko astronomiczne – oznacza, że nadchodzi Sąd Ostateczny. Astronomowie donoszą, że to nietypowe zaćmienie Księżyca będzie miało miejsce już 15 kwietnia bieżącego roku. Wtedy Księżyc przyjmie groźną czerwoną barwę…
    Od pewnego czasu prześladował mnie ten czerwony księżyc, trzeba napisać „historię przyszłości od nowa” cokolwiek to znaczy….

    http://www.eska.pl/news/koniec_swiata_2014_-_kiedy_juz_15_kwietnia_2014_koniec_swiata_video/96414

    • mały budda pisze:

      Free przeczytaj ostatni mój wpis na temat wizji widzianej książki.
      Sąd nad ludzkością. Jakiś czas temu w medytacji widziałem Sąd nad ludzkością. Na dole ciemne mroczne dusze, które nie miały mocy aby unieść się, gdyż cierpiały straszne męki. Religie upadły wraz z wiernymi. Kapłani religijni ukradli ludziom dusze. Kapłani religijni zostaną zniszczeni, mają znamię które z góry widać. Ludzie też mają znamię które z góry widać. Niesamowite ile ludzi ma znamię.
      Z góry spoglądając na ludzi. Widziałem jak oddzielono energie białe i czarne.
      Niech się radują ludzie, którzy nie mają na sobie znaku bestii ludzkiej na sobie.
      Nie ma się czego bać. Jedynie serce mieć czyste wobec samego siebie i Czujących wszelkich istot. Nie nastawiać drugiego policzka aby nie zasiać w sobie pogardy.

      • Free pisze:

        Mały Buddo, wiem że nie ma czego się bać, tylko że wszystkie informacje którymi jesteśmy zasypywani optymizmem nie tchną, zapisują w jakimś stopniu niskie emocje w naszym polu, toteż trzeba pisać nową historię o pozytywnym zabarwieniu i pozytywnej energii ot taka mała zmiana planów kombinatorów 🙂 A przynajmniej tak mi się wydaje.

  8. mineralek pisze:

    …,,wczoraj wieczorem słyszałam wir w Andaluzji,więc się tym zajęłam …zobaczyłam następnie jak wir z białego światła przemieszcza się w zachodniej Europie…no..no…,,
    MAM nadzieje, sorki, jak to pisze to zaczal mi wariowac komputer, nie wiem co sie dzieje.Mam nadzieje,ze to pozytywny wir, bo ja w lipcu wybieram sie wlasnie do Andaluzji, moze jeszcze tam mam cos do zrobienia naprawienia.Potwierdz prosze Ozyrysku.

  9. mineralek pisze:

    I wlasne roslinki Marysiu, z wlasnego ogrodka.

  10. Ozyrys pisze:

    tak ..ja od wczoraj siedzę na ogrodzie ,już przygotowałam warzywniak …uffff…napracowałam się …i modliłam się o deszcz ,bo u mnie ziemie piaskowe i …sucho było ..jak pieprz…
    po przygotowaniu warzywniaka do położenia folii i wysiania odpowiednich nasionek..stwierdziłam ,że już sie tak rozruszałam ,że wsiądę na naprawionego po 3 latach Johna Deera i pokoszę ..równiutko to co się da 🙂
    …jak skończyłam ,uprzątnęłam ,pozamiatałam pył i skoszoną trawę ,którą zarzuciło na ścieżki..i rozpętała się .burza…ale jaka!!!!
    no i chwała Bogu… pada do teraz 🙂
    Tak ,że po wykonanej dzielnie ciężkiej pracy ogrodowej…którą bardzo lubię …miałam to co chciałam…deszcz!
    Moje Śliwy już przekwitły ,w zeszłym tygodniu były obsypane kwieciem..pachniało nieziemsko,teraz kwitnie mahonia-uwielbiam jej zapach,tak jak zapach kwitnącego rzepaku ,zaczynają się pojawiać kwiaty na pigwach,
    ale moje jabłonie widzę ,że jutro chyba zakwitną ,po tym deszczu 🙂

  11. Ktoś pisze:

    Gaja jako Gaja nie jest „napieta” a wręcz szczęśliwa i od wczoraj lata jak skowronek w malinkach. ;p

    Co do wstrząsów moze to drgania ziemi „od jęków tych co to się za Boga wcielonego mieli a co ostatnio do piekła wpadli w ślad za innymi satanistami coby ‚zasiąść po prawicy yahwe’ „, niach , niach, niach.

  12. Krzychu pisze:

    Jak mi się flaszka kończy to tez zamykam oczy i po otworzeniu jest pełna!!! Z paliwem w samochodzie mam tak samo!!!

    • Ktoś pisze:

      No to masz kwalifikację na bycie ministrem finansów. Z talentem wizualizowania sztabek złota będziesz nieobalalny i uwielbiany przez tłumy. ;p

  13. Free pisze:

    Ziemia się czyści z brudów. Piszą raz a raz b sami nie wiedzą już o co chodzi bo miało być i ni ma a może jeszcze będzie oj będzie dobrze i tyle

    http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/najsilniejsze-34-lat-trzesienie-ziemi-w-yellowstone-raczej-nie-wywola-erupcji-superwulkanu

Skomentuj

