Lemuria

Lemuria_final copysmall

Ze wszystkich notek jakie umieściła Nnka – wpadłam przed chwilą na tą….zastanawiające..ponieważ od kilku dni słyszę …koło karmy…

Jednak nie zajęłam się większym zgłębieniem onformacji ,którą mi przekazują ,bowiem zajęta jestem….zmienianiem przeszłości..i być może zmieniając przeszłość ,która przekłada się na naszą teraźniejszość …zmieniam przyszłość…a to właśnie…jest zmiana koła karmy…ale..dopytam czy o to chodzi 🙂

Całość do przeczytania tu :

http://nnka.wordpress.com/2012/03/13/nostradamus-69/

„Zastanawiające jest, że w rysunkach Nostradamusa badacze nie odnależli dzisiejszego dnia 13.03.2012.
A przecież jest to istony dzień z punktu widzenia astrologii ,ale też z powodu Pólnocnych Wrót istotnych dla  Egiptu .
Natomiast rysunek 69 zinterpretowano iż konstelacja Strzelaca wskazuje strzałą w Centrum Galaktyki i że w tej jednej chwili wiedza z Drzewa Poznania zostanie ujawniona. Tyle tylko , że na tej karcie nadal mamy koło karmy ( Drzewo Poznania), Panna symbolizuje Serce Sfinksa – Bramę Północną, nie ma One Man, a linie Czasu nadal są dysharmonii.
Z czym się wiąże Koniec Cyklu i jak będziemy mogli sprawdzić namacalnie , że to wszystko nie jest tylko wymysłem? W bardzo prosty sposób.
Daty zdarzeń astronomicznych nie będą znajdowały odzwierciedlenia w znanym nam kalendarzu. Zaćmienie będzie w innym dniu niż to astronomia przewidziała, a lato zimą…
Wielu będzie mówiło o chaosie a to tylko powrót do Porządku.
Zmieni się niebo, a my będziemy zmuszeni do ustalenia nowego kalendarza . Być może roku 2013 po prostu nie będzie za to będzie rok „0”?
Nie warto na te zmiany patrzeć przez emocje i w kategoriach wiary. Los sami sobie gotujemy jako ludzie i przewidujemy skutki swoich czynów wojny, zamachy….
Odeszliśmy zbyt daleko od Natury. Umiemy czytać to co napisał człowiek, a ten jest omylny , już nie potrafimy zrozumieć czym są te dwie jasno świecące planety i kawałek Materii przy Słońcu, które tworzą całość zjawiska.
Na jednym z forum przeczytałam, że to niemożliwe aby Majowie w bambusach przewidzieli koniec cyklu lepiej niż jest to opisane w Biblii. Tyle tylko, że Biblia w całym cyklu mieści się kilka razy, a kiedy Majowie badali ciala niebieskie to Adam i Ewa biegali z listkami po raju. Być może byli zbyt szczęsliwi aby zajmować się takimi drobiazgami jak przejścia Wenus w cyklu 26 tys lat i Gwiezdnymi Wrotami? „
„…..a kiedy Majowie badali ciala niebieskie to Adam i Ewa biegali z listkami po raju…”

i z tymi słowami się nie zgodzę .

lemuria

Bowiem mityczny raj ..to nie epoka odległa o kilkadziesiąt tysięcy lat, ale o kilkaset…tak około 350 tysięcy lat…To jest „mityczna” kraina Mu ,zastąpiona następnie przez „mityczna” Lemurię .

Nie jest więc możliwym ,by w okresie Majów, Adam i Ewa biegali z listkami figowymi ,bowiem…Adam i Ewa…to Mu.

To był ten „raj” zaprzedany siłom demonicznym.

Dlaczego słowo mityczna dałam w cudzysłów ?

Dlatego ,że to nie mit tylko najprawdziwsza..prawda 🙂

Już pisałam ,że wiele osób je pamięta świadomie ,wiele osób pamięta je Sercem.

Przez ostatni tydzień zajmowałam się Lemurię ,ponieważ chyba wszystkie najistotniejsze prace na Mu zostały w tej chwili zakończone .

Bodajże w niedzielę- 9 marca doszłam do wniosku,że należy rozkodować Lemurię ,a wiązało się to z moimi informacjami na temat misteriów i rytuałów ,które odbywały się również na Lemurii.

Doszłam do tego wniosku przez przypadek ,kiedy dowiedziałam się ,ze Lem pobrał energetycznie moc z osób ,które zaginęły w miejscu dawnej Lemurii.Opisałam to tutaj :

https://mistykabb.wordpress.com/2014/03/09/cz-2-prace-energetyczne-misteria-rytualy/comment-page-1/#comment-1485

Po zrobieniu tego …odebrałam pewne zjawisko ,które już Wam opisałam .

Zobaczyłam po prostu jak pokrywa ,którą była przykryta Lemuria…rozpuściła się .

W tym momencie zaczęły przypływać do mnie i do Pani X kolejne informacje na temat Lemurii,w poniedziałek wieczorem dowiedziałyśmy się ,że należy rozpuścić mur ochronny jaki stworzono wokół Lemurii.

Już prawie w nocy z poniedziałku na wtorek zajęłam się tym.

W momencie ,kiedy zobaczyłam ,że ostatnie kawałki muru rozpłynęły się w Świetle Stwórcy Wszystkiego Co Istnieje,moim oczom ukazał się taki obraz.

Lemuria…białe budowle…widzę to wszystko z góry…z lotu ptaka..

Następnie…wszystkie te piękne,białe budowle…rozsypują się jak domki z kart i zsuwają się do oceanu…a w ich miejscu widać budowle …ale są czarne ,okropne.

W tym momencie zrozumiałam ,że ściągając górną pokrywę z Lemurii i rozpuszczając mur,który ją okalał ,zlikwidowałam hologram-fałszywy obraz Lemurii,który miał 2 zadania.

Pierwsze zadanie to…ukrycie prawdziwego oblicza Lemurii,wcale nie była taka kraina mlekiem i miodem płynąca ,jak to się dotychczas wielu wydawało.

Owszem…miała taka być ,bowiem warunki początkowe energetyczne i cały czas fizyczne ,były idealne dla ludzi.

Było ciepło ,słonecznie ,rosły przecudne rośliny ,zwierzęta były niesamowite ,egzystowały razem z ludźmi ,były połączone i pomagały ludziom energetycznie we wszystkim.

Jednakże Lemurią władał jeden z braci z Mu -od tej chwili będę go nazywała Lem,ponieważ takie sobie przybrał imię w tym wirtualnym wcieleniu,by posiłkować się energią z Lemurii.

Dopuścił się on wielu zbrodni ,których nie uważał za zbrodnie ,bowiem służyły jemu i jego wszystkim pobratymcom ,z którymi związany był misteriami z Mu.

Dawał ciche przyzwolenie na chociażby takie bezeceństwa jakich dopuszczała się jego próżna nałożnica Miriam.

Skali problemu nie będę już opisywała ,by nie zasilać tymi energiami wyobraźni czytelników.

Drugim powodem założenia hologramu ,dzięki któremu Lemuria jawiła się w wielu wspomnieniach wielu ludzi jako raj…to była zmyłka energetyczna.

Miała na celu przyciągnięcie uwagi takiej osoby do Lemurii,grzebanie w jej przeszłości ,utożsamianie się i identyfikowanie się ,co powodowało zasilanie energetyczne Lemurii.

To tak jak by włożyć wtyczkę do kontaktu i ..obraz jest zasilany..ukazuje się .

Takim to właśnie sposobem zasilano obraz holograficzny ‚Złotej Lemurii”.

Oczywiście wpadłam na to ,mając informacje ,ze braciszkowie pozbawieni przez Panią X i przeze mnie boskich mocy ,które wykorzystywali sprzecznie z Prawem Boskim ,zaczęli szukać doładowania energetycznego i znaleźli je na Lemurii.

No to …dostali po łapkach ,bowiem …nauczona doświadczeniem poza tym współpracując z Panią X- w… kupie siła… 🙂

Wszystkie energie z Lemurii zostały przeprowadzone do Stwórcy w celu dalszej transformacji.

Obecnie mamy kolejne wytyczne ,które wiążą się z trzecia w kolejności istnienia kraina ,czyli Atlantydą .

Tam to dopiero się działo.

Już wiemy ,że będzie co robić ,będzie ciężko.

Z tego powodu mam teraz trochę luzu i mam czas ,by napisać tutaj kilka słów i mam czas ..pozbierać siły 🙂

Nie wszystko złoto co się świeci.

Zostaliśmy wykorzystani jako niewolnicy energetyczni i fizyczni.Czas zdjąć kajdany i obudzić się .Dlatego spotykamy się na tym blogu ,bowiem wszyscy jesteśmy ze sobą powiązani.

Śmiem twierdzić ,że …Na tej Mistyce..są energetycznie inne osoby ,powiązane ze sobą poprzez misteria na Mu ,w których zrobiono z nas niewolników .Jesteśmy po drugiej stronie …lustra…

Tamta strona …została na …poprzedniej stronie…tak to w chwili obecnej czuję i widzę .

Tak mniej więcej wyglądała ta kopuła/hologram , którą była przykryta Lemuria :

kopuła

Ozyrys.

copyright by Ozyrys ; wszelkie prawa zastrzeżone; kopiowanie wyłącznie  z podaniem autora i źródła.

Ten wpis został opublikowany w kategorii aktualności i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

88 odpowiedzi na „Lemuria

  1. Ozyrys pisze:

    Szukając zdjęć ,które pomogłyby mi zobrazować moje wizje natrafiłam na ten obrazek,który przypomniał mi słowa ,które we wrześniu usłyszałam i opisałam .
    W odpowiedzi na Ktoś :

    „.“”…Kto się nie będzie “świecił” ten sam oszaleje. ‘p …”

    Otóż …podczas odpoczynku,skupienia,relaksu zobaczyłam Boginię .
    Pramatkę.Tak to odczułam tak umiałam nazwać,dlatego teraz używam tych słów.
    Matkę matek.
    Zapytałam się kim jesteś ?
    – Nuith.
    będziesz przekazywać to co Ci powiemy.
    “Ludzie mają przestać się bać ,przestać dawać się terroryzować przez mass media,emocje strachu są specjalnie zasiewane ,bo tym oni się żywią.
    Oddzielają Was od Stwórcy.
    Mają zmienić dietę,dobrze że o tym piszesz,.
    Jak ktoś nie ma takiej możliwości,ani tak szybko nie potrafi się przestawić,ma błogosławić pokarm:
    Błogosławię te dary Światłem Stwórcy.-wystarczy.
    Ograniczyć do minimum niezbędnego odbiór mass mediów.
    Ludzi poznamy po ich Świetle.
    Kto będzie miał Światło….
    Niech każdy pracuje nad sobą,stosuje punkty Światła,które opisałaś ,
    kocha najbliższych,takimi jacy są.
    Niech każdy roznosi w sobie to Światło.
    Kochamy ludzi,niech uwierzą ,że Stwórca istnieje pomoże im,ale sami muszą dać coś z siebie,nie tylko żądać i brać.
    To ważne .Pamiętać !- przestać zasilać energię strachu ,tym tylko ludzie ich wzmacniają .”

    http://nnka.wordpress.com/2013/09/28/bliskie-spotkania-iv-stopnia-w-polsce-witold-i-krzysztof-rusek-polskie-taken/#comment-21194

    mniej więcej tak to wygląda…tak Istoty Światła widzą w nas to światło 🙂

    światło

  2. Ozyrys pisze:

    Zastanawiałam się dzisiaj gdzie zlokalizować Mu ?
    I przyszło do mnie…anglosasi…i popłynęły obrazy…Druidzi…Stonehenge…
    Przypomniało mi się moja pierwsza wizja z poprzednich wcieleń.
    Zastanawiające ,że właśnie ta wizja była pierwszą ? 🙂

    Jestem małą dziewczynką ,blondynką ,wystraszoną i umorusaną okropnie:)
    Mam jakieś 5 lat.
    Siedzę na skraju lasu i płaczę.
    Znajduje mnie mężczyzna ,przygarnia ,zostaję jego przybraną córkę .
    Jest mistrzem i główną osobistością Druidów.
    To on nadaje ton wszystkim misteriom Druidów ,on ich prowadzi.
    Wychowuje mnie na swoją następczynię .
    Widzę ,jak stoję patrząc na coś co się dzieje w oddali ,wyprostowana jak struna ,włosy jasne,proste,falujące lekko przy podmuchach wiatru,długie ,zakrywające łopatki.
    Dumna ,ale spokojna i łagodna.
    Stoi po mojej lewej stronie,bokiem do mnie,przygląda mi się ,patrzy ,czuję jego dumę ,że ma następczynię ,że dobrze mnie wychował ,że podołam obowiązkom.
    Ubrany jest w kilka warstw ,poły tych kilku katan powiewają na wietrze.
    Włosy ma długie ..srebrne,wygląda jak czarownik z filmów dla dzieci.
    Wzrok surowy ,ale czuły kiedy spogląda na mnie.
    Bardzo silny energetycznie mężczyzna.
    Stoimy na zielonych wzgórzach.
    Widzę tą piękną zieleń traw.
    Już wiem na co patrzę …na Kamienie i ludzi,którzy tam zaczynają się zbierać.

    Zapewne domyślacie się ,kto był tym Panem i Władcą Druidów ? 🙂
    Tego człowieka spotkałam przez internet i przez wiele miesięcy z nim korespondowałam .
    Zadowolona z tej wizji ,opisałam mu ją ,i dosyć delikatnie mi ją potwierdził .
    Teraz już wiem.
    Tam również moja moc i czystość Serca była wykorzystywana w rytuałach Druidów ,jak również wiem, dopiero teraz,dlaczego ta wizja była tą pierwszą .
    Otóż ,miałam sobie przypomnieć do czego służyła im moja osoba,moja energia…miałam sobie przypomnieć Mu…początki zniewolenia.
    Bowiem Mu…to nie był mały kontynent.
    To był wielki obszar wszystkich obecnych kontynentów .
    Setki tysięcy lat temu wszystkie ziemie na naszej planecie były ze sobą połączone.
    Przecinały je rzeki ,jeziora ,ale to była całość.Tak to dzisiaj zobaczyłam i dowiedziałam się ,że pewnych obszarów jeszcze nie było ,ale mniej więcej Wszystkie obecne ziemie były połączone.
    Na terenach dzisiejszej Anglii,było centrum Mu.
    Tam właśnie stały megality w których odbywały się misteria na Mu.
    Te magality -Stonehenge..to pozostałość po Mu ,a nie po Druidach.
    Podobne są w Bretanii w zachodniej części Francji…to była całość.
    Anglia wówczas nie była wyspą .

    Szukając zdjęć do Stonehenge natrafiłam na art.
    http://innemedium.pl/wiadomosc/stonehenge-gigantyczna-swiatynia-leczaca-dzwiekiem

    Potwierdzam…te świątynie służyły do tego wszystkiego ,bowiem wykorzystywały nieograniczony potencjał Stwórcy i mocy Boskich w jakie zostaliśmy wyposażeni jako ludzie ,jako Ziemia ,jako kamienie ,jako rośliny.
    Wszystko było rajem ,należało tylko wykorzystywać to zgodnie z Prawem Boskim.
    Wszystkie moce były na wyciągnięcie ręki.
    Ludzie komunikowali się swobodnie z Istotami Światła i dostawali od nich wile użytecznych informacji.
    Komunikowali się ze Stwórcą .
    Z perspektywy czasu …około 350 tysięcy lat wydaje się nie do ogarnięcia ludzkim umysłem…taki kawał czasu..
    Jednak patrząc perspektywy Wszechświata…pryszcz…może nie mały ,ale..pryszcz.
    Juz w październiku usłyszałam od Stwórcy ,że przestała być zgoda na takie postępowanie ludzi.
    Widać dopiero…(dla nas” dopiero”)przyszedł czas ,żeby położyć temu kres.
    tak jak odebrałam…wszystkie ustawienia Ziemi we Wszechświecie sprzyjają przebudzeniu nas i wyjściu spod Ziemi…z niewolnictwa.Wszyscy nam pomagają .
    Pomaga nam w tym nawet …internet.

  3. Ozyrys pisze:

    W związku z tym ,że jest tu echo…to żeby się tak samotnie nie odbijało…napisze kilka słów o Istotach Światła.
    Codziennie się z nimi komunikujemy…tylko nie wiemy ,że to One do nas przychodzą ..to One szepczą nam do ucha…ale jesteśmy głusi…to one nam pokazują wspomnienia i obrazy …ale jesteśmy ślepi…

    Pamiętam obruszenie na MŻ ,kiedy opisywałam moje wizje i rozmowy w taki sposób jak słyszałam.
    min…”..“… Ruszcie się ! Zdejmijcie kajdany z Serc ,Duszy i Umysłu!..”..”
    Obruszeni…napadli na mnie pisząc …:
    „… Podstawą twego życia jest całkowita wolność
    Urodziłeś się z wewnętrzną wiedzą, że tworzysz własną rzeczywistość….
    …Nigdy nie chciałeś, by ktoś inny mówił ci, co masz robić.”
    http://nnka.wordpress.com/2013/10/08/drakonidy-spadaja-z-nieba/#comment-21503

    Nie zdają sobie sprawy ,że zdejmując kajdany z serc ,duszy i umysłu nareszcie będą wolni.
    Boją się pościągać ,bo nie ufają .
    Są tak zmanipulowani ,iż uważają ,że w tej chwili mają wolną wolę .
    Ułuda!!!
    kompletna porażka. Nie mają ani za grosz własnej woli .

    • Ktoś pisze:

      Ja, po przełamaniu tego „muru” to, na Lemurii widziałam mnóstwo topielców. Białych, marmurowych topielców. Ale nie wiem czy to od magii czy od potopienia. W każdym razie wszystko pożarł ogień. Dużo tego palenia było.

      • Ozyrys pisze:

        Ktosiu..od Magii .
        Czarnej Magii.biała magia to tez magia ..czarna.

      • Ozyrys pisze:

        Jednak poszedłeś tam? 🙂
        Lemuria…okazała się być ohydą !!!
        Słyszałam to kila razy…wyspa ohyda ,zamek ohyda …przestanie istnieć .
        Dopiero teraz sobie to uświadomiłam czego ,jakiej wyspy i zamku to dotyczyło.
        To Lemuria…
        wg mnie Lemuria z tego co widziałam to opisywana Sodoma i Gomora, tak to poczułam ,tak odebrałam.

        Wszyscy ,którzy w jakikolwiek sposób poczuli niepokój w sobie po przeczytaniu tego tekstu ,a mam takie sygnały,powinni wszystkie te energie,emocje wyciągnąć ze swojego jestestwa wszechrzeczy ,usunąć ,rozpuścić w Świetle Stwórcy Wszystkiego co Istnieje i odesłać do Stwórcy.
        Ten artykuł …przypomniał Waszej Duszy to co w cierpieniu nosiliście tyle tysięcy lat ,ukryte pod kopułą,przykryte tak ,by nikt do tych bezeceństw nie mógł się dokopać .
        Byście nie pamiętali.
        Pora wyrzucić to z siebie,bo zostało odkopane ,odkryte i …odesłane do Stwórcy.

        • Ktoś pisze:

          I tam byłem, i w kościele, i w jakimś ogródku i jeszcze w kilku innych miescach po jakich mi teraz szumi w głowie. ;p

          Normalnie globtroter ze mnie.

        • siola pisze:

          chyba nie w moim ogródku chociaż niedawno zobaczyłem orla przelatującego nad moim ogródkiem za ogrodem mieszkał kiedyś Rutkowski ten od śrub w oponach i jego mila zd Kosman:

        • Ozyrys pisze:

          Bo Ty zdolny jesteś :):)
          Co widziałeś w kościele??
          W kościele na Lemurii czy w tym o którym Ci mówiłam ,że byłam ?

        • Ktoś pisze:

          Na lemurii był mur (słaby jakiś, pierścień było trudniej pociać) i trupy, stosy trupów.

          Nic, przyłączyłem się do ich party i chyba nie byli z tego powodu szczęśliwi. 😀

          Powinni na jakiś czas mieć wstręt do czarowania. Na koniec zawaliło się wszystko. Może nawet piekło to pochłonęło. Czymś trzeba karmić ŻMIJA. 😉

        • Ozyrys pisze:

          to oznacza ,że widzieliśmy to samo.
          Posypały się te niby białe budowle jak domki z kart…do morza..
          Trzeba im jeszcze odebrać wszystkie artefakty,bo są wściekli…szukają gdzie się da.
          Artefakty boskości czyli insygnia władzy.
          W tej chwili tylko z Lemurii.

        • siola pisze:

          Ktos nie gniewaj sie ze w odpowiedzi do Dawida porownalem Cie do Stanczyka

        • Ktoś pisze:

          Spoko. Ja się z natury nie gniewam.

        • Ozyrys pisze:

          Stańczyk,był bardzo ważna postacią .
          Od zachowania Stańczyka ,jego słów ,powiedzianych w lekkiej formie ,bowiem królowi nie można nic nakazywać ,ani pokazać ,że się wie lepiej ,w końcu to on jest Najwyższą Mądrością,wielokrotnie zależały losy państwa nie mówiąc o życiu jednostek 🙂

        • siola pisze:

          Mialem kiedys dziwny sen bylem gdzies w jaskini albo podziemiach ktos tam Kopal byly tesz maszyny i jakies prety nie wiem dokladnie co sie tam dzialo ale mam dziwne uczucie ze ktos chcial mnie wciagnac w pulapke cos ale im nie wyszlo szkoda ze juz zapomnialem co tam sie dzialo.

  4. Ozyrys pisze:

    Od kilku miesięcy koresponduję z Krzysiem ,który bardzo pięknie się obudził .
    Już nie musi omować ,by wejść na wyższe wibracje i medytować mając do tego wizje.
    Powklejam troszkę naszych rozmów ,by pokazać ,jak ten młody człowiek ma czyste Serce ,co zostało zauważone przez Istoty Światła ,
    które dzień wcześniej powiedziały mi co zamierzają zrobić 🙂
    Krzyś:
    Wczoraj podczas oczyszczania z upadłych dusz widziałem smoka który zionął ogniem w moją stronę, ten ogień całego mnie otoczył a ja byłem w środku, chyba udało mi się oczyszścić… następnie widziałem dużą pieczątkę ale to chodziło o jakąś pieczęć a na niej była pułapka na myszy, (wiem że to troche dziwne) ale podsumowując odebrałem to że jakaś pieczęć to pułapka. Na koniec widziałem ciemnych ludzi/ciemne byty , najlepszym przykładem bedzie Lord Wader z Gwiezdnych wojen.
    Ps nie piszę tego na forum ponieważ nie potrafie tego wszystkiego ładnie ubrać w słowa, za to Minerałek robi to świetnie
    : )

    Krzysiu..dziękuję ,to bardzo ważne ostrzeżenie dla mnie .( te myszy ,to ja 🙂 )
    …Krzysiu….w podzięce za Twoje czyste serce i wytrwałość w dążeniu do Światła i do doskonałości …będziesz miał piękna wizję 🙂
    Nie musisz pisać jak Minerałek ,bo nie jesteś kobietą ,kobiety zawsze piszą bardziej miękko i subtelniej ,wiec się nie zrażaj ,faceci mają inny sposób myślenia i mówienia czy pisania …bo są facetami 🙂
    Tylko tak dalej Krzysiu ,tak postępuj ,a zajdziesz daleko.!!!!!

    Krzyś :
    „..Jak tylko zacząłem się oczyszczań zobaczyłem hydrę… nie mogłem sobie z nią poradzić, chciała patrzeć mi w oczy ale uciekałem, naprawdę się bałem, ale na szczęście w pewnym momencie ktoś się zjawił i mi pomógł i chyba pozbył się tej hydry bo poczułem wielką ulgę..”

    „…Pomogły Ci Świetliste Istoty – pozbyć się tek hydry.
    Te świetliste Istoty ,które zaglądały na Ciebie to te same ,które przedwczoraj nam się ukazały i powiedziały ,że przyjdą Ci się ukazać ,w podziękowaniu za Twoją pracę .”

    „…To bardzo miłe że świetliste istoty mnie odwiedziły :), teraz sobie przypominam że jak zaczynałem Omowac też miałem takie wizyty ale potem było trochę przerwy. Widziałem że patrzyły na mnie z uśmiechem ,tak że chyba mnie polubiły ;)”

    „Tak to bardzo wysoko rozwinięte Istoty Światła.
    Pamiętasz jak pisałam Na poprzedniej Mistyce ,że będą nas poznawać po świetle ?
    Tak poznają ludzi i przychodzą do nich ,kiedy widzą ,że oni pracują .
    Przyszli Ci podziekować za Twoją pracę .
    Chcieli byś ich zobaczył ,byś miał potwierdzenie ,że to co robisz jest namacalne ,i to co ja pisze …sprawdza się 🙂 „

    • Ktoś pisze:

      „widziałem smoka który zionął ogniem w moją stronę, ten ogień całego mnie otoczył a ja byłem w środku”

      – skoro cie nie spalił to znaczy iz nie jest ‚groźny”. ;p
      A ten ogień może miał”oczyścić”.

      „widziałem dużą pieczątkę ale to chodziło o jakąś pieczęć a na niej była pułapka na myszy”
      – nie dało się zniszczyć czy oznaczyć gdzie jest?

      „zobaczyłem hydrę… nie mogłem sobie z nią poradzić, chciała patrzeć mi w oczy ale uciekałem”
      – pewnie chciała zaczarować i ukraść dusze.

    • mineraly2013 pisze:

      …,,Ps nie piszę tego na forum ponieważ nie potrafie tego wszystkiego ładnie ubrać w słowa, za to Minerałek robi to świetnie : ),,
      Krzysiu, dziekuje, ale chyba nieco przesadzasz. Ja chciałabym pisać, tak, jak większość na tym forum, ale tez nie potrafię, piszę od serca, ja jestem bardzo silnie związana z naturą, stąd może te moje ,,barwne,, opisy. O kwiatach, drzewach, ptakach i zwierzetach, z którymi mam kontakt, mogłabym pisać książki, ale wizji takich , jak Ty, nie mam, a tez chciałabym mieć, żeby wiedzieć , jakie moje miejsce na tym swiecie , Tu i Teraz i jaka moja rola do spełnienia. Tak wiec pisz, tak jak czujesz i co widzisz, to jest najwazniejsze , a nie jak, lepiej stylistycznie, czy gorzej, to nie jest istotne.

  5. Ozyrys pisze:

    dostałam takie zapytanie :
    „…jest jeszcze jedna rzecz ,która nachodzi mnie od jakiegoś czasu, tym razem związana ze słońcem lub innym światłem, w każdym bądź razie przyniesie wielkie zmiany na ziemi, nie wiem jak Ci to wyjaśnić, było tak ze pojawiło się niesamowite światło na które nie mogliśmy nawet patrzeć, bałam się ze spali rośliny , ale nie , wyjrzałam za okno i wszystko było ok wszystkie drzewa i krzewy miały się dobrze , trwało to jakiś czas , było zimno na zewnątrz, nie było chyba prądu, i okazało się że wszystko się zmieniło na lepsze, odczuwałam niesamowitą ulgę , zginęło to co złe wewnątrz ziemi, moja córa powiedziała i po co im były te wszystkie schrony?..”

    myślę ,że to poniekąd jest to o czym piszę od jakiegoś czasu.
    Jeżeli przyjdą te 3 dni ciemności,Muki pisze ,że 5 .Nie ważne…w każdym razie w tej chwili nie wiem kiedy przyjdą i czy w ogóle przyjdą ,bowiem jeżeli będziemy pracować …to zmienimy alternatywę .
    Nawet widziałam u Mukiego słowa ,które potwierdzają ,ze nie ma tylko i wyłącznie jednej możliwości .
    Zawsze jest jedna taka bardzo mocna ,ale…jeżeli zostaną złamane powody dla których ma to zaistnieć ,kiedy zostanie zmieniona droga przez wiele osób ,które swoim sercem będą rozjaśniać mroki dziejów ,to zmieni się alternatywa.

    Jednak bylibyśmy głupcami licząc tylko i wyłącznie na Niebiosa.
    Od tego Stwórca dał nam rozum i parę rąk ,byśmy potrafili się przygotować na wszelkie ewentualności .
    I nie niedoceniałabym tego co pisze Muki.
    Powinno sie to wziąć pod uwagę i zastosować .
    Lepiej tak postąpić :
    http://muki.salon24.pl/570664,ahura-mazda-czyli-ja-sam-przeciw-calej-nauce-starozytnosci#comment_8827735

  6. Ozyrys pisze:

    Wpis Mukiego dla niedowiarków …co to jest z tymi wizjami…
    Muki…facet do bólu techniczny ,wyjaśnia to technicznie 🙂

    „…Wiec jeszcze raz:
    Kiedy doznajesz owego stanu. Masz w prezentacji postrzeganej dwie jego czasowe formy jednocześnie.
    Fizycznie jesteś w miejscu niby zdarzenia i go obserwujesz, mając jego obraz nałożony lub w pamięci w gorszych wersjach jako odczucie czy uczucie, obraz lub przekonanie przesunięty, ale psychicznie widzisz to co już tuż przed tobą się odbyło z twoi udziałem za twą osobą.
    Ciało widzi Real – ale (ja) – (ego) zaś widzi to co się już odbyło.

    Głębokość przesunięcia zależy od potencjału osobowego, im jest on silniejszy tym rozsuniecie czasowe jest większe.
    Obserwujesz więc zdarzenie które się realizuje w przesunięciu dla (ja ) które się już odbyło, i wizualizuje umysł dla (ego – czyli duszy).
    Ponieważ nie ma synchronu czasowego (ego) dokonuje projekcji z wyprzedzeniem stąd znajomość tego co się stanie a już w przeszłości się odbyło.
    Oczy widzą o0czami co rejestruje mózg. A dusza czyli ego, według mnie rejestruje widzenie i analizę mózgu i obraz swój z ego, nakładając razem daje złudzenie asynchronicznej wersji, stąd złudzenie ze widzimy przyszłość, kiedy tak naprawdę doznajemy obserwacji przeszłości…”

    http://muki.salon24.pl/570664,ahura-mazda-czyli-ja-sam-przeciw-calej-nauce-starozytnosci#comment_8830932

    • Ozyrys pisze:

      Moim zdaniem ego-Dusza…to my- nasze jestestwo..ono się nie zmienia ,zmieniamy tylko ciała.W takim kontekscie to napisał .
      Natomiast jeszcze na innym blogu wspominałam ,że wprowadzono nas w błąd ,wmawiając nam ,że nasze Ego to coś złego.
      Tak jak byśmy mówili o naszej Duszy- naszym jestestwie-że to coś złego.
      Wpojono nam złe ,niewłaściwe rozumienie znaczenia tego słowa.

  7. Krzyś pisze:

    Też miałem takie skojarzenie że ten ogień miał oczyścić.

    Nie potrafię jak na razie takich konkretnych zabiegów.

    Pewnie i chciała ale Ozyrys mnie wcześniej ostrzegała żeby się nie dać, później wizyta tych istot z pomocą i uczucie wielkiej ulgi, także chyba się jej pozbyły

    • Ozyrys pisze:

      Pozbyły się Krzysiu,jeżeli się pracuje tak jak Ty z czystym sercem ,to nawet jak nie wiesz jak to zrobić to liczy się intencja ,bowiem te Istoty to widza i słyszą .
      Ja lubię takie polecenia wydawać na głos ,nie w myślach ,bowiem dźwięk ma dodatkową moc.
      Nie bardzo lubię walczyć ,ale czasami muszę wziąć miecz do ręki,jest taki ostry świetlisty,tnie jak brzytwa.
      W takich chwilach …bierz ten miecz do reki…i siekaj a szczątki odsyłaj do Światła Stwórcy.
      Zawsze przed taka walka załóż sobie pieczęcie i tarcze ochronne ,byś nie miał takie sytuacji jak ja ,kiedy mnie ta hydra tym ogonem ,a ja później w realu ledwo zipiałam.
      Kiedy widzę i czuję ,że coś grubszego się szykuje to wołam wszystkie Istoty Światła na pomoc.

      Dzisiaj usłyszałam…samo się nie zrobi…
      wprawdzie dotyczyło to pewnej sprawy ,którą się zajmuje ,ale już wiem ,że w takich sytuacjach nie należy być spolegliwym…tez to usłyszałam.
      Należy wziąć sprawę we własne ręce i zadziałać ,a nie czekać ,że Istoty Światła za nas coś zrobią .
      Zrobią ,tak ,ale najpierw należy wydać na to działanie akcess.

        • siola pisze:

          Nic tylko wziac kryka albo lepiej kostur i pogonic to Cale towarzystwo do roboty,moze wtedy dostana lepsze polaczenie z stworca.Jak ten moj sen mial cos wspolnego z tym ich 11.11.11.to ich zabawa w oswieconych jeszcze zaboli i to juz chyba za niedlugo .

        • Ozyrys pisze:

          Livia ma rację .To spędy w celu pobrania energii służącej niecnym celom .
          Ktoś wielokrotnie ostrzegał przed tego typu wydarzeniami.
          Nie należy się dawać nabierać na piękne słówka ,bowiem ludzie w swej naiwności nie wierzą ,by to mogło służyć złu.
          Dopóki ludzie nie zrzuca narzuconego im siłą i podstępem jarzma ,dla własnego bezpieczeństwa ,nie mówiąc o bezpieczeństwie Ziemi i innych ludzi ,powinni z wielkim dystansem i bardzo wielką nieufnością podchodzić do rytuałów z wykorzystywaniem energii .
          Niestety tak naprawdę mało kto wie jaką wielka moc sprawcza maja połączone energie tylu ludzi w sprzężeniu z np. przesileniem wiosennym.
          Przestrzegam.

        • Mezamir pisze:

          No dobrze,ale jak to zrobić,jak wykorzystać energię dobrych intencji
          do realizacji złych celów?

        • siola pisze:

          Mezamir co bys zrobil jakby Ci ktos przyslal 3 razy list o tym ze otrzymales spadek po osobie ktora nosi twoje nazwisko a suma jest nie mala 4100000dol.Ja nie odpowiedzialem nawet temu adwokatowi na jego listy wiesz dlaczego haczyk sumienie.Za duzo wiem o co chodzi w tej grze Marysia miala racje z grami komputerowymi dlatego tak na nia siedli jak to napisala.

        • Ktoś pisze:

          Tu nie chodzi o intencje. Wiekszość ludzi nie potrawi gromadzonej energii ukierunkowywać.
          Wystarczy iż ją powierzają swojemu guru by ten zrobił to co mówi i są szcześliwi z „ratowania świata” a guru co innego mówi co innego w myslach intencjonalnie robi. Energia jest energią. To SKALAR. Wykorzystanie jej jest „ciemne” czy „białe”.

          Kapłani tego zydowskiego satanizmu w szeczególności kłamią co do intencji.

        • Ozyrys pisze:

          Mezamirze,Ci którzy to stosują maja wiele możliwości i wierz mi…wykorzystują je.
          Stad praca moja Ktosia ,Pani X nad tym ,by ten proceder przestał istnieć.
          Zrobiłam wywiad na temat Rinpocze…bardzo dokładny.
          To nie jest żaden Rinpocze ,to bleff.
          Wykorzystuje energię wiernych sobie wyznawców ,by korzystać z niej.
          To jest ten precedens ,który powstał na Mu.
          Ludzie maja zamydlone oczy i dopóki nie zaczną usilnie walczyć o swoja wolność o swoja wolną wolę,dopóty będa niewolnikami energetycznymi i fizycznymi takich pobratymców Lema jak uzurpator Rinpocze,który bierze na piękne słówka ,a sam…ma wile do przerobienia.

          Tak samo jest z wieloma bioenergoterapeutami.
          Im więcej ktoś korzysta z usług co rusz to innego mocnego,tym ma większe splatanie energetyczne ,ponieważ każdy z nich zastawia na taka osobę swoją pułapkę energetyczną .

          Część z tych osób wie,robi to świadomie o celowo.
          Tak jak ..Rinpocze.
          Gdyby zrobił coś co mogłoby rzucić cień na jego osobę ,były załatwiony.
          Oni wiedza jak robić z siebie świętego.Z tego żyją .
          Działają jak „cukiereczki”

        • Mezamir pisze:

          Eeeee…proszę?:D
          Pogubiłem się szczerze mówiąc,jaki wywiad,jaki Rinpocze,jaka ściema?
          Przecież ten tytuł nadawany jest oficjalnie
          a nie że ktoś sobie go nadaje sam i mówi:
          „O ,jestem Rinpocze,czcijcie mnie”.

          Rinpocze na Ślęży zamieszany w Projekt Cheops???

          Hm…

        • Ozyrys pisze:

          Mezamirze,ja piszę o guru..jakim jest Rinpocze…i o jego intencjach intencjach..
          Ten tytuł nadano mu z jakiegoś powodu? prawda?

        • Mezamir pisze:

          Ten tytuł nadano mu z jakiegoś powodu? prawda?”-Rinpocze to odpowiednik naszego profesora,oczywiście że profesorem nie można zostać bez powodu.
          Najpierw trzeba mieć wykształcenie i wiedzę,oto powód.

        • Mezamir pisze:

          Ps.Nie wiem w dalszym ciągu jaki wywiad i jakiego Rinpoczego chodzi,dlatego mam pytanie,co sądzisz o tych postaciach:
          Garab Dordże
          Sierab Miłocze
          Tenzin Wangyal Rinpocze
          Padmasambawa 🙂

          Co z nimi i ich naukami?

        • Ktoś pisze:

          „Rinpocze to odpowiednik naszego profesora”

          – czyli nie ma wiedzy duchowej a „przekazuje” (duka) to czego sie wykuł na pamięć.

          Równie dobrze można zamiast niego postawić manekin z magnetofonem i będzie „podobny przekaz”.

        • Mezamir pisze:

          “Rinpocze to odpowiednik naszego profesora”

          – czyli nie ma wiedzy duchowej ”

          Właśnie o duchową wiedzę chodzi,na poziomie profesorskim…

        • Ktoś pisze:

          Jakby posiadał „profesorską wiedzę duchową” to juz dawno byłby zrealizowany a cała jego „realizacja” to kolekcjonowanie kolejnych tytułó za „wkuwanie cudzych tekstów na pamięć”.

          Niekoniecznie tych mądrych i potrzebnych do tego bo z racji niewiedzy nie wie co jest „mądre”.

        • Ktoś pisze:

          Ludzie nie mając tzw „wglądu”, nie mając wiedzy, nie mająć prawdziwych duchowych wzorców widzą takigo szarlatana, widzą ociekające „złotem” jego szaty, widzą stosy bibelotów każdy o co najmniej cudownym i pozaziemskim (boskim) rodowodzie, słyszą tłum klakierów naganiających ich do skorzystania z „promocji (nauk) to będąc sami bezbronnymi wikłają się w głupoty. Bo nie OMują. ;p

        • Mezamir pisze:

          “Jakby posiadał “profesorską wiedzę duchową” to juz dawno byłby zrealizowany

          Kim jesteś żeby to oceniać? 🙂

          On dzięki swojej wiedzy duchowej pokonał raka i żyje wbrew opinii lekarzy.

        • Mezamir pisze:

          On dzięki swojej wiedzy duchowej pokonał raka *
          Oczywiście zakładając ze mówimy o tym samym człowieku
          w dalszym ciągu nie wiem kto jest pseudo mistrzem w tej dyskusji o Rinpocze.

        • Ktoś pisze:

          Jeśli ci powiem to:
          – z początku nie uwierzysz,
          – potem zaczniesz zgłębiać temat, analizować co piszę i myśleć i myśleć i porównywać,
          – potem nadejdzie TEN MOMENT, moment zrozumienia;
          – a potem zaczniesz się obsesyjnie bać wpadając w nieustanne paranoidalne drżenie.

          Wiec po ci „ta wiedza”. ;D

          Dla twojej ciekawości wystarczy wiedza iż mam własną SUPERNOWĄ jaka rozbłysła dokładnie wtedy kiedy się tego spodziewałem.

          Supernową na pograniczu Gwiazdozbioru SMOKA i NIEDŹWIEDZICY. ;P

        • siola pisze:

          godula

        • siola pisze:

          Sulkowski

        • Ktoś pisze:

          Pewnie o tym jego „Riponcze”.

        • Ktoś pisze:

          Ma beznadziejne obrazki, co do tamtej osoby to ma podpowiedx na blogu NNKA.

        • Ozyrys pisze:

          podaj link Ktosiu 🙂

        • Ktoś pisze:

          Jedno skojarzenie -Taniec Duchów i poszukiwanie frajerów do obdarcia z duszy dla wiecznego „królowania” wykastrowanego jezusika i jego pedofilskiego yahwe.

        • Ktoś pisze:

          A tak jakoś. Gdzie sie na polityka nie spojrzy to on jakis ułomny od urodzenia. Normalnie jakis wysyp opadłych maseczek.

        • siola pisze:

          Musze Ktosiu przyznać Ci rację ,ten człowiek jest jak nacjonalista,porównuje słowiaństwo do pasożytnictwa ,napadać sąsiada bo u niego lepiej ,wywiad dla tv tagen też ciekawe słowianie i nie znają polskiego słowa dla tego określenia to mnie denerwuje ,jak z tym grilem jak by nie było rożna.
          Mial Ojciec rację, w tym kraju nigdy nic się nie zmieni.
          Zlikwidować perz w polu ciężko, zostawisz kawałek bo go nie zauważyłeś i rośnie na nowo .Chyba nie zostało nic innego tylko to Cale perzowisko wypalić?

        • Ktoś pisze:

          Tym się pewnie skończy ale przynajmniej PRÓBOWALIŚMY….

          w przeciwieństwie do tych co jak małpy latają z po ogniskach dolewać semickiej, nazistowskiej, narodowo-socjalistycznej
          benzyny.

  8. siola pisze:

    Nareszcie Marysiu aufgewacht

  9. Ozyrys pisze:

    Muki napisał :
    „…Jeśli chcesz zobaczyć jak wglądam w trójcy daj znać, pod warunkiem ze zachowasz to na zawsze tylko dla siebie. A pewnie zdziwisz się ze facet w moim wieku może się aż tak prezentować….” 🙂
    http://muki.salon24.pl/570664,ahura-mazda-czyli-ja-sam-przeciw-calej-nauce-starozytnosci#comment_8833952

    Krzyś napisał przedwczoraj:
    „..Widziałem też kogoś siedzącego na tronie. Dziwny trójkąt który miał coś w sobie…”

    Ciekawe…zaraz po przeczytaniu Mukiego przypomniały mi się słowa Krzysia…
    Poza tym …Muki jest z Krakowa 🙂

    • Ozyrys pisze:

      Nnka jeszcze napisała :
      „…Kryształ, kod, pamięć, infromacja, synowie boga, wybrańcy, władza nad człowiekiem, manipulacja umysłem, Atlantyda, rytuały….”
      Tyle odebrała jej Dusza ,jej pamięć ,bo Lemuria została zakryta ,nie mówiąc już o Mu.

    • Ktoś pisze:

      Normalnie wysyp bogów się zrobił,
      cóż trza będzie nadmiar poeliminować, niach, niach, niach. ;D

      • Ozyrys pisze:

        Muki pamięta to co jest wygodne.
        Poszłam sobie teraz na ogród ..tam słyszę najlepiej..
        I zapytałam czy faktycznie była Arabia Szczęśliwa?
        Otrzymałam odpowiedź ;
        oczywiście ,że nie…nałożnice…kobiety do wyzysku seksualnego…nie do miłości.
        Po co komu tyle żon?
        To jest sprzeczne z Prawem Boskim.
        Zapytałam sie czy kiedyś było szczęśliwie na Ziemi…dla wszystkich ?
        Tak…przed misteriami na Mu..tam zostało wszystko sprzeniewierzone.

        Na Lemurii tez było szczęśliwie ..tylko dla kogo?
        Dla władców ,dla elit ?
        bo już na pewno nie dla ich żon,bo te się kłóciły miedzy sobą …(energia zła) ,jak można być szczęśliwym kiedy kobiety kłócą się z powodów …chęci dominacji ,pychy..jaka to szczęśliwość?
        Nałożnice..kilkanaście?
        Po co??
        dla pychy …dla samozadowolenia…głaskania pychy,próżności…
        To jest zgodne z Prawem Boskim?

        • Ktoś pisze:

          „Po co komu tyle żon?”

          – to prosta zagadka, medycyna chińska się kłania tylko jak to u bezmózgich kastratów jakość poszła w ilość (a potem w span przed innymi pokastrowanymi bałwanami). Ale to normalna przypadłość u semitów. Od tysięcy lat jak byli tak są debilami. Nawet mając pokradzione wedyjskie orygiinały.

        • Ozyrys pisze:

          też nie wiem Ktosiu o co chodzi z med .chin i żonami?
          Chodzi o co? o energię seksualną ,bo to jest ta pierwotna energia ,najsilniejsza w naszym organiźmie.
          Faceci ,by być facetami ,musieli się doenergetyzowywać kilkoma żonami ?
          Wymieniać się płynami by dostarczyć sobie odpowiednich związków ?
          Nie wiem co miałeś na myśli?

        • Ktoś pisze:

          Eh wy moje baby. ;p

          Chińczycy wierzyli w TAO, w równowagę sił i w ich wzajemną przemianę. Wierzyli iż dostarczając pokarmu które jest w zgodzie z TAO organizmu tak zachowają długowieczność bo spożywając właściwe pokarmy i stymulując przemiany we własnym ciele podtrzymują tak obieg Sił Życiowych.

          Oprócz pokarmów wpadli też na pomysł rodem z tantry. Iż seks przeprowadzony wedle określonych reguł także pomaga zachować długowieczność. Tak powstały „poradniki …dziewczyny” opisujące w chińskich słowach czyli w medycznych słowach to co hindusi wyrażali alegoriami.

          Tak powstały techniki zwane „wyciskaniem cytrynek” których pierwszeństwo w stosowaniu miał Cesarz bo wiadomo „namiestnik boga na ziemi”. Wiadomym jest także, iż jak się cytrynkę wyciśnie w całości to ona uschnie a im starsza tym mniej daje „życiodajnego nektaru” więc powstawały zalecenia ile kto na jakim stanowisku mógł mieć cytrynek by interes państwa był zabezpieczony ale żeby także „prostaki nie wypychali się z jędrnością cery przed cesarzy”.

          Ta wiedza czy przemigrowała czy została skradziona w każdym razie trafiła do bezmózgich semitów. Ci już nie byli, mimo plotek, takimi wirtuozami jak Chińczycy i techniki ichnie przeszły z jakości w ilość. Inaczej mówiąc w brutalne „rzeźbienie”.

          Potem dołączyło się szpanerstwo i chwalenie się przed innymi władcami liczebnością „ogródka” do którego z racji poniwowatości do Bogów najchętniej porywano białe, słowiańskie dziewice (co i teraz jest modne).

          A dziś w ramach kontynuowania walki z kobietami i planetą (jako zasadą) są tworzone burdele gdzie już dzieci mogą w pełni „wyrażać swoją seksualność” ku radości wszelkich rabinicznych pedofili wierzących iż gwałcenie dzieci jest super, mega, pro imba koks techniką czyli żydowskim rozwinięciem chińskiej wiedzy.

          A dzieci wbrew pozorom „miodku” wcale nie posiadają. ;p

        • Ozyrys pisze:

          No widzisz ,a ja tego nie wiedziałam 🙂

        • Free pisze:

          weszłam na jego linki podane tutaj i… czyż on nie przygotowuje się czasem na temperatury – 80 stopni i niedługo opuszcza blog?

        • Ktoś pisze:

          Bo wiesz, kiedyś ta technika miała służyć obojgu partnerów i poprzez „cukierek” uczyć ich wzajemnej bliskości. Ale jak to w „życiu” wszystko co się da wykorzystać do sprawowania jeszcze większej władzy, i to nawet najbardziej szlachetne techniki,
          tak zostanie wykorzystane i zdeprawowane. Gen Cohena. Obsesyjny strach przed śmiercią bo KARA w piekle na rase panów czeka.

          Co do bananów to „poradniki dziewczyny” też zawierają wskazówki jak zachowywać długowieczność niekoniecznie latając z konewką po każdym kwietniku. Bo tu nie chodzi o pocieranie jak się ludziom wydaje. Ale pocieraniem ten efekt najłatwiej wywołać.

          PS. Czemu słuzyło „PRAWO PIERWSZEJ NOCY”? Upokarzaniu podddanych ale propaganda ubrala to w ładne słowka. A chodziło o zwyczajne zastosowanie wiedzy o kodowaniu kobiecych centrów seksualnych energią pierwszego mężczyzny i tak po przespaniu nawet mając dzieci ze swoim prawowitym mężem miały one w sobie energię „króla” co sprawiało iż nie buntowali się przeciwko niemu czując podświadomościową więź. Proste i jakie okrutne zarazem. I tu też wykorzystano Starą Wiedzę przeciwko ludziom. A takich niuansów jest całe mnóstwo.

  10. Ozyrys pisze:

    http://liviaspacedotcom.files.wordpress.com/2014/03/ros-nowa-wiosenne-zrownanie-d9b2e864b52f.jpg?w=604&h=557

    Mu

    Ten obrazek jest wyjątkowy.
    Dzięki Mezamirze za link do tego art.Nie zaglądam do Livii i pewnie bym na niego nie natrafiła.
    Tak skomentuję ten obrazek.
    To jest symbol tego co sie wydarzyło na Mu.Tak właśnie to wyglądało.Ona…zupełnie naga…jej nagość symbolizuje zupełną czystość .Nie ma nic do ukrycia.
    Pod jej stopami…hydra…zwodzi mamiąc zmysły.

    Natomiast On..po drugiej stronie ,ubrany w zbroję …widać głowę potwora nieziemskiego,dziwacznego ,okala go zloty naszyjnik-atrybuty władzy,
    bardzo dokładnie ma zabezpieczony brzuch- czakrę splotu słonecznego,
    nic niepowołanego nie dostanie się przez ten kanał energetyczny .
    Bardzo dokładnie osłonięta jest klatka piersiowa-Serce,nic go nie uszkodzi.
    Z tyłu trzyma schowany łuk- atrybut walki-schowany- podstęp.
    Wszystko w obliczu -Słońca- czyli Boga..kolor turkusowy…niebo ,kamienie szlachetne- szafiry-Niebo..wszystko wygląda ,że jest w porządku ,a to jest podstęp.
    Stopa – zdradza go,to potwór.
    Słońce po jego stronie – całkiem złote-wszystkie moce Boskie ma podporządkowane idealnie pod siebie,pod swoje zamierzenia.
    Nogi – w płomieniach..w wężach ?

    Podoba mi się komentarz Livii do tego obrazka,bo jest zgodny z prawdą :
    „.. moje pierwsze skojarzenia niestety były znacznie mniej przyjemne…. nieeeestety, ale nagie kobiety i mężczyżni w zbrojach, bądź mundurach i z bronią w ręku przy nich… chyba nie trudno o bolesne skojarzenia… ”

    Pamięć …pamięć …

    • Ktoś pisze:

      Ten „potwór” to nasze godło. ;p

      Ech wy moje dzieci.

    • Ktoś pisze:

      Jest jeszcze jeden taki obrazek, taki sam w treści ale z bardziej „intuicyjnymi” postaciami.

      Linku nie mam bo nawet nie pamiętam gdzie go szukać.

      Ale jest.

    • Ozyrys pisze:

      Jednak nagle przyszło do mnie skojarzenie…to może nie być czystość…!!!
      Przecież napisałam…hydra mami zmysły…to może być …
      ona trzyma przecież w ręku mały kamień ,tylko to posiada…
      On ma ich wiele na swojej zbroi…
      Napisałam …ma nieziemski wygląd…potwór…
      Ona mu się oddaje,mamiona chciwością ,pożąda więcej…

      mam …ten obrazek raczej symbolizuje to co miałam napisać …o Anunnaki !

      Napisałam całą opowieść na ten temat ,ale…nagle usłyszałam ,że mam to wyciąć .
      Skopiowałam sobie to do notatek..i jakież moje zdziwienie …wszystko się samo skasowało.
      Usłyszałam …jeszcze nie pora !

  11. Free pisze:

    Dla wszystkich w ten piękny dzień 🙂

    • mineraly2013 pisze:

      …,,.zreszta co taki cytryn moze , tez usycha o swojej porze …,,
      Oj , usmiałam się Maryś, dziękuję, bo paskudny dzisiaj mam dzień, choć słońce piekne i u mnie i wszystkie moje kochane koty odwiedziły mnie po przyjeździe.

      • Ktoś pisze:

        To naszą Free tak zwymyślał?

        Muki normalnie przechodzi sam siebie, chyba i jemu harmonogram katastrof się zawalił. Peszek.

        Mógł wiedzieć iż mówili w bajkach by nie wywoływać z lasu POTWORA. On przecież taki „oczytany” , nawet mu dali profesora za „dokonania”. ;p

      • Ozyrys pisze:

        Bardzo nieładny wpis zarówno jego jak i Rekju nawet Mukiego 😦
        Nie doczytali ,że to kobieta ,nie zrozumieli ,że kobieta czytając te wpisy po raz pierwszy ,zdana na siebie sama nie jest w stanie podołać tym wszystkim technicznym wytycznym.
        Jest załamana czytając o skali problemu.
        Nie potrafie zastoswoać co najmniej 90% rad Mukiego ,więc pracuje energetycznie nad rozpuszczaniem tego badziewia.
        Kobieta ma inna role – opieki nad ogniskiem domowym swoja zapobiegliwością ,
        miłością ,uczuciem ,sprytem-aspekt duchowy
        Facet ma za zadanie ochronę tego ogniska domowego ,poprzez zabezpieczenie przetrwania -stricte fizyczne.- aspekt fizyczny
        I to ma się uzupełniać ,być w równowadze i harmonii.
        Żadnej roli nie wolno pomniejszać .
        Jeżeli Oni wiedzieli ,że to kobieta – to zachowali sie jak szowiniści.
        Jednak wg mnie ,z tego co wyczytałam ,nawet nie doczytali ,że to kobieta ,bowiem zwracali się do Free w formie męskiej.
        A to jak napisali i co napisali świadczy o ich..kulturze,męskim ego..przyszedłeś facet..nie masz pojęcia o czym tu dyskutujemy..jestes nikim…spadaj..
        Tak to zabrzmiało w wykonaniu Rekju i 60MK
        Muki się zreflektował 🙂
        http://muki.salon24.pl/570664,ahura-mazda-czyli-ja-sam-przeciw-calej-nauce-starozytnosci#comment_8838445

        • Free pisze:

          Ozyrys, napisałam to co uważałam, jego reakcja…. on się wkurza bo prawda wyłazi na wierzch , a liberta to wolność , łazi to za mną non stop… 🙂

        • Free pisze:

          Prawda czyni wolnym ….

        • Ktoś pisze:

          Wiedza jest jak kamienie. Ludzie ją zbierają i zbierają wierząc (naiwnie) iz spełni im ona ich wymarzone … „afrodyzjaki”. Niestety w większości przypadków wiedza i jej brzemię staje się tak wielkie iz z nadmiaru tej wiedzy szorują nochalami po ziemi.

          Dlatego mądrzy ludzie (TAOiści na przykład) odrzucają kolekcjonowanie wiedzy bo i tak wszelkiej jej przejawów nie zgłebią a z nadmiaru tytułów zamiast latac jak motyle to jak robaki czołgali by sie po ziemi.

          Buddyści, ci zrealizowani, też się uwalniają po zatoczeniu pełnego koła od tkwiących w ich głowach cytatów, dogmatów…. traktując je już jako zbędne im śmieci.

          Nauka nie powinan tracić celu z oczu a tym bardziej przywalać cel metodami. Nawet jesli są „uswietnione tradycją” czy wielowiekowe. 😉

    • zuzka pisze:

      Free , pozwolę sobie dorzucić piękne słowa piosenki (przetłumaczone): Pep’s Liberta

      wolność

      wiesz, jest statek który zawozi do krainy marzeń
      tam gdzie jest ciepło, gdzie niebo nie ma sobie podobnych
      wiesz gdzieś na końcu tej ziemi
      o tak , ludzie sieją
      miliony ziaren radości podczas gdy tu wyrasta nienawiść
      powiedziano mi, chłopcy
      tam zdejmuje ci się łańcuchy
      daje ci się życie
      nie rzucając cię jednocześnie na środek areny
      tak jak tutaj maleńkiego po zaledwie dziewięciu miesiącach
      rzuca się ciebie w życie w którym tracisz oddech
      a więc bez wahania
      skoczyłem w morze
      aby zdążyć na ten statek
      i zobaczyć nareszcie tę ziemię
      tam, zbyt wiele światła
      musiałem zamknąć oczy
      i nic tylko zapachy
      zapełniały moje pragnienia

      po prostu chcę być wolny w ten sposób
      po prostu chcę być wolny na tym świecie
      żyć wolnością
      żyć w wolności

      wtedy piękna dziewczyna tak piękna jak sama natura
      wzięła mnie za rękę i powiedziała abym kontynuował moją przygodę
      mówiąc jednocześnie, o tak, że morze jej zazdrościło
      że góry się pochylały aby pozwolić jej przejść
      ona zaprowadziła mnie tam daleko z nieskończoną łagodnością
      i jej złote loki wydzielały ten zapach
      który od lat prowadził cię twoją drogą, moją drogą, tą drogą.

      aby dotrzeć w końcu do tych marzeń dziecięcych
      które nie mają granic które sobie narzuciliśmy teraz
      widziałem delfiny pływające w niebie z bawełny
      gdzie kwiaty unosiły się w locie pieszcząc horyzont
      widziałem drzewa które wyrastały zastępując drapacze chmur
      widziałem w głębinie mgłę jaskółek

  12. Ktoś pisze:

    http://fishki.pl/fishka,Egzamin-do-Akademii-Medycznej-Reke-podnosi-jeden-z-kandydatow,66888.html

    Powinni to i w polityce wprowadzić ale wtedy … cóż …. polityk byłby rzadszy niż mityczny jednorożec. ;p

  13. Ktoś pisze:

    Chcecie mukowskie kółko samoadoracji pognębić to mu napiszcie iz „konflikt” między Ahura Mazdą a Arymanem jest urojony i wynikjający z celowego przekłamania tłumaczeń.

    I obserwujcie trzaskające maseczki. 😉

  14. Ozyrys pisze:

    Ręce mi opadły…Ktosiu..zerknij na to posłuchaj..:
    http://porozmawiajmy.tv/sesje-leszka-z-25-02-4-03-2014/

    moim zdaniem tego typu sesje hipnotyczne na dodatek nagrywane dla szerokiej publiczności,są nieetyczne .
    Nie wolno robić sesji,jest to wchodzenie w czyjąś przestrzeń energetyczną .
    To jest wykorzystywanie energetyczne.
    Nie wiemy jakie są intencje energetyczne prowadzącego.
    Wiele rzeczy robione jest bez użycia świadomości ,te wszystkie osoby są bardzo silne energetycznie ,a samo nagrywanie tego typu sesji dla innych osób ,ma wzbudzić ich ciekawość i zapędzić na taka sesję w związku…z mamoną .
    Ktosiu …jak to odbierasz?
    Bo ja jakoś..zdecydowanie źle …do tego stopnia ,że odsłuchałam tylko…3 minuty…
    nie byłam w stanie więcej

  15. Ozyrys pisze:

    Dostałam teraz od koleżanki…tak na poprawę humoru:

    Grzech i pokuta
    Pewien człowiek zmarł i normalną koleją rzeczy stanął przed świętym Piotrem. Ten mówi:
    – Niestety, przyjacielu – Popełniłeś w życiu straszny grzech i nie zostaniesz wpuszczony do nieba, zanim za niego nie odpokutujesz.
    Oszukiwałeś mianowicie na podatku dochodowym od osób fizycznych. Twoja kara będzie polegała na tym, że wrócisz na Ziemię i spędzisz pięć lat z obrzydliwą, zaniedbaną babą, ze wszystkimi małżeńskimi obowiązkami włącznie. Jeśli ci się uda, wejdziesz do nieba.

    Człowiek uznał, że pięć lat to niewiele wobec perspektywy wieczności w niebie, wrócił na Ziemię i żył z kaszalotem, którego mu święty Piotr przeznaczył.
    Któregoś dnia, idąc z nią po ulicy, zobaczył swego przyjaciela, idącego z naprzeciwka w towarzystwie tak odrażającego babsztyla,
    że w porównaniu z nią kobieta naszego bohatera była niczym erotyczny sen nastolatka.

    Czołem, stary! Jak to się stało, że urzędujesz z takim paździerzem?! Hm, no wiesz, zmarło mi się niedawno i Święty Piotr powiedział mi, że popełniłem straszliwy grzech, oszukując na podatku dochodowym od osób fizycznych, przez co narżnąłem rząd na grubą kasę, i że muszę odpokutować, przeżywając pięć lat na Ziemi z tym czymś, co koło mnie widzisz.

    Panowie uścisnęli sobie dłonie w pełnym zrozumieniu i obiecali wspomagać się nawzajem w biedzie. Kiedy już mieli się rozejść,
    zauważyli wspólnego znajomego, idącego ulicą w towarzystwie kobiety pięknej jak marzenie, o boskiej figurze, seksownej jak wszyscy diabli.
    Hej, stary! Rany boskie, skąd żeś ty, stary kawaler, dorwał taką lufę?

    Hm, szczerze mówiąc nie wiem. Pewnego razu obudziłem się, a ona po prostu leżała koło mnie. Od paru lat mam wszystko, o czym mogę marzyć:
    piękną kobietę, cudownie prowadzony dom i obłędny, naprawdę bajeczny seks. Nie wiem tylko, dlaczego zawsze, kiedy skończymy się kochać, ona odwraca się do ściany i mruczy: „Jebany podatek dochodowy od osób fizycznych!!!”.

    A jak u Ciebie wygląda sprawa rozliczeń podatkowych?:)

  16. Ozyrys pisze:

    2 ostatnie dni byłam na wykładach…przez co moja aktywność na blogu -zerowa 🙂
    Zadano mi na priv pytanie..czy tez oczyszczam dom i jak?

    odpowiadam…tak ..oczyszczam…przynajmniej raz na tydzień jak mi się przypomni.
    Oczyszczam ;
    z zagubionych dusz
    z upadłych dusz
    z klątw
    z bytów demonicznych.
    Ochraniam : proszę o zesłanie ochronnych pieczecie Światła Stwórcy Wszystkiego co Istnieje,Ducha świętego w trójcy jedynego prawdziwego ,i Matki Boskiej Prawdziwej.

    Ostatnio dostałam informację ,by ustawić w ogrodzie we wszystkich miejscach ,które przyjdą mi do głowy- ogród mam duży ..około 20arów ,jak ogród mniejszy wystarczy może jeden.
    Poza tym dużo pracuje energetycznie ,zalazłam im za skórę ,więc byłam na celowniku ,być może dlatego miałam sobie postawić kilka i w każdym pomieszczeniu w domu.
    Postawiłam:
    Wieczny Ogień Światła Stwórcy ,który spala wszystkie demoniczne energie i rozświetla mroki dziejów.
    Każdy ,kto czuje taka potrzebę, niech też tak zrobi.
    O tym Wiecznym Ogniu..usłyszałyśmy z Panią X na początku roku ,kiedy zaczęłyśmy robić porządki z Mu i na Mu.

  17. Ozyrys pisze:

    Tak jak zmylono i zmanipulowano każdą dostępną nam historię naszego egzystowania na planecie Ziemia ,tak zmanipulowano nasza pamięć wydarzeń sprzed eonów lat.
    Przed najstarszymi zapiskami dźwiękowymi, bowiem takimi były Vedy…śpiewane przez ..Wedrusów , wydarzały się historie o których nikt nie pamięta.

    Historia Mu pierwszej krainy na Ziemi.
    Połączone były wszystkie lądy,które są obecnie na Ziemi ,trochę w innym kształcie i wielkości niż obecnie ,ale były całością przecinane rzekami i jeziorami.

    Następnie była Lemuria…jej bajkowy obraz przekazywany czasami ..jest całkowicie zafałszowany.

    Mniej więcej w połowie trwania Lemurii wykształciła się Atlantyda…o Atlantydzie już jest więcej wzmianek…w większości…fałszywych.
    Owszem…ogromny postęp techniczny..niesamowicie technicznie rozwinięta kraina ,jednak…zapłaciła wysoka cenę za to.
    O Niej w sumie wiemy najwięcej,raptem kilkadziesiąt tysięcy lat .
    Ta pamięć jest w wielu dosyć świeża,stąd tyle informacji.

    Dlaczego nie pamiętamy tego co było na Mu i Lemurii???
    Dlatego ,że to co wydarzało się tam z powodu chciwości i głupoty czytaj..pychy ,próżności ,chęci władzy i wszystkiego co się z tym wiąże, zmieniało nas w niewolników …co na przestrzeni dziejów udało się po tysiąckroć .

    Dlaczego o tym wspominam?
    Ponieważ Muki tyle razy wspominał o dźwięku…tyle razy…
    Napisałam o podmianie częstotliwości…tylko Muki zrozumiał o co mi chodzi.
    Każdy organizm ludzki ma swoją częstotliwość ,swoją wibrację …i ona zawsze jest taka sama. Nie zmienia się.

    Możemy zrzucić ciało/ubranko…po setkach lat znowu się wcielić…i nasz organizm będzie dokładnie wydawał takie dźwięki jak kiedyś …bo to są częstotliwości…Duszy.

    Każda Dusza jest podzielona na 2 części.
    Męską i żeńską . Połączone ze sobą synchronizują się dając niesamowity dźwięk.
    Dźwięk,,miłości..zabrzmi to trochę trywialnie ,ale jak wiecie …miłość uzdrawia …miłość leczy…miłość ..góry przenosi.

    Stąd w wielu tęsknota za tym co Dusza pamięta ,a …w rzeczywistości ?
    4 żony? po cóż Ci One 60 M.K. ?
    dla połechtania własnego ego??dla przyjemności? dla pokazania ,że stać Cię na ich utrzymanie?
    To zwodnicza pułapka,która z kobiet robi niewolnice zabiegające o uwagę swego Pana,a z mężczyzny niewolnika swoich aspiracji.

    Możliwość łączenia się w pary wg częstotliwości została nam zabrana na Mu w trakcie demonicznych misteriów ,zostało to jeszcze powtórzone,na Lemurii ,na Atlantydzie i w Mykenach/Samotrace.

    Zostało to zrobione z 2 powodów.
    Pierwszy to taki ,że władcy ,którzy zrobili te okrutne dla dalszych losów ludzkości misteria ,byli również żadni ..seksu…z każdą kobieta której zapragną ,a kobiety z nimi powiązane z każdym mężczyzną .
    Nie było by to możliwe ,gdyby te częstotliwości dalej funkcjonowały,ponieważ żadna z kobiet ..chociażby w następnych wcieleniach nie spojrzała by na takiego gagatka.
    Jej Serce nie zareagowało by na jego umizgi.
    Dlaczego to takie ważne?
    Bowiem energia seksualna jest najpotężniejszą pierwotną energią ,która jest ogromnym zasilaczem.
    Taki zasilacz stymuluje wszystkie kolejne energie w naszym organiźmie.

    Drugim powodem było…jeżeli nie potrafimy znaleźć naszej połówki..to gonimy za nią …chociażby w myślach.
    Eksploatujemy się w ten sposób ,zasilając nie tego kogo trzeba,a sami marnotrawimy nasz potencjał ,który mógłby zostać wykorzystany i ukierunkowany w zupełnie inny sposób.
    Gdyby każdy był związany ze swoja połówką o tych samych częstotliwościach,byłby na dodatek szczęśliwy,radosny zaspokojony na każdym polu swojego życia,w związku z tym ,żadne złe myśli nie przychodziłyby mu do głowy …bo po co???

    Żadne byty demoniczne nie czerpałyby z nieszczęścia ,które tworzymy ,więc nie byłyby zasilane.
    Nasze pole morfogenetyczne roznosiłoby ten niesamowity dźwięk ,co również wpływałoby na rośliny ,minerały,ptaki ,zwierzęta..
    Istny Raj…
    Adam i Ewa…zaprzedali duszę „diabłu „w misteriach na Mu i…raj pozostał tylko we wspomnieniach 🙂

Skomentuj

