Biblia Tesli

,,Nie zamierzam dać satysfakcji owym, ograniczonym, zazdrosnym indywiduom, które próbują udaremnić me wysiłki. Nie są oni dla mnie niczym więcej, niż zarazkami jakiejś obrzydliwej choroby. Świat nie jest gotowy na mój projekt.,,
Nicola Tesla


Niech runą MURY IGNORANCJI, KŁAMSTW którymi sami siebie karmimy niezmiennie od eonów.
Moze ujrzymy wreszcie dlaczego ” palimy na stosach ” prawdę jaką w sobie posiadamy, jak zamykamy ja w nieświadomości a gdy podświadomośc probuje nam o tym przypomnieć wypieramy to, i wciąz tkwimy w chaosie naszych mysli walcząc wciąz ze sobą .
Czego sie boimy ?
Lub kogo ?

Maria_st

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii mistyka, Tesla i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

14 odpowiedzi na „Biblia Tesli

  1. Ktoś pisze:

    1. To jeszcze „dom boży” czy już „sakralny burdel”?

    „Kościół dla nudystów w USA. Przychodzą na mszę całkowicie nadzy

    Wielu wiernych twierdzi, że dzięki możliwości uczestnictwa we mszy bez ubrania, wreszcie poczuli wspólnotę chrześcijańską, bez otoczki ceremoniału znanego z tradycyjnych nabożeństw.”

    (http://wiadomosci.onet.pl/religia/kosciol-dla-nudystow-w-usa-przychodza-na-msze-calkowicie-nadzy/7wvjw)

    2. Unia biednym od serca „nowym podatkiem”, słyszeliście o takim?

    „”Podatek sypialniany” wpędza rodziny w długi

    Aż dwie trzecie rodzin, które zostały dotknięte wprowadzonym wiosną ubiegłego roku „podatkiem sypialnianym” nie jest w stanie płacić czynszu na bieżąco. W co siódmym gospodarstwie istnieje ryzyko eksmisji.”

    (http://wiadomosci.onet.pl/wielka-brytania-i-irlandia/podatek-sypialniany-wpedza-rodziny-w-dlugi/85r4f)

    A wszystko po to by lepiej i skuteczniej „zbawić” cudza duszę bo wiadomo iz biedak się powiesi z braku chleba a uczestnik orgii modlitewnej zakończy edukację jako ćpająca koke świątynna prostytutka. Bo o take world yahwe walczy ze Stwórcą kłamstwami.

  2. zuza pisze:

    Tesla odkrył tanie źródła energii, ale to nie na rękę ” wielkim tego świata” bo tu liczy się tylko kasa,..Kto wie jak wyglądałby dzisiejszy świat gdyby nikt nie przeszkadzał a wręcz pomagał takim ludziom jak Tesla.

  3. Ktoś pisze:

    Nie „zapomniany” ale „wymazany” z ludzkiej pamięci by własnie poprzez to wymazanie nikt sie nie pytał i nie postulował o wprowadzanie w zycie pokradzionych przy okazji reżimowego mordu na nim jego wynalazków darmowej energii.

    Jeśli o czymś się nie pamięta to się tego nie poszukuje. Z jego wynalazkami miało być podobnie. Miały zostać ZAPOMNIANE by służyły tylko rasie morderczych pacanów.

  4. Ozyrys pisze:

    Enargia elektryczna w takiej postaci jaka jest teraz nam dostępna powoduje niesamowite zubożenie na wszystkich poziomach.
    1.eter jest zanieczyszczony smogiem elektrycznym ,który powoduje zmianę wibracji i właściwych częstotliwości ruchów powietrza,a dokładnie :
    Jesteśmy ogromnym zbiorem ładunków elektrycznych, ponieważ każdy z nas jest zbiorem ogromnej ilości atomów.Człowiek jest też istotą magnetyczną, ponieważ wszystkie procesy biologiczne są regulowane przez pole magnetyczne.Pomiędzy dwiema istotami – elektryczną i magnetyczną istnieje ścisły związek. Procesy biologiczne są regulowane polem magnetycznym, ale sterowane elektrycznie. Komórki nerwowe wytwarzają impulsy elektryczne i przekazują je dalej do tkanek. Równocześnie oddziałuje na nie pole magnetyczne Ziemi.
    Pole elektromagnetyczne jawi się jako życiowy fluid nasycający organizm i podtrzymujący czynności wszystkich jego części. Ono też naprawia uszkodzenia i przywraca funkcje chwilowo unieczynnione. Oczywiście, nie dotyczy to przypadku znacznego uszkodzenia poszczególnych organów lub ich fragmentów.
    Rozumiecie teraz co robi smog elektromagnetyczny ,który został nam zafubdowany w postaci energii elektrycznej przesyłanej w ten sposób?

    2.powstaje kolosalna machina napędzająca kieszeń bogatych …mamy wydobywanie cząstek Ciała Ziemi ,które uszkadzają jej strukturę ,dlatego tak często widziałam Matkę Ziemię z pochyloną głową ,aż mi się płakać chciało ,widząc jej ból i bezsilność …min. z powodu kruszców kopalnych …wyrywanie jej ciała .

    3.mamy struktury ograbiające nas z życiowej energii i naszych pieniędzy ,potrzebnych na godziwe życie.
    Gdyby nie tak horrendalne opłaty za EE ,ile więcej mielibyśmy pieniędzy w portfelach , czasu i myśli o tym jak zabezpieczyć byt ,byłoby zaoszczędzonych.
    Pisałam już kiedyś o tym.

    4. dzisiaj pół dnia spędziłam na jeżdżeniu z teściową w sprawie nowego rachunku jakie 84 letnia starowinka dostała .
    Mieszkajaca sama -starsza kobieta dostała do dopłaty 3000 zł ,a rachynek miesięczny po 500 zł!!!
    Ona od 2 dni ,od kiedy dostała ten rachunek cała się trzęsła.
    Zastanawiała się jak do tego doszło,przecież oszczędza ,pali tylko jedna żarówkę w pokoju w którym siedzi ,śpi ,czyta książki lub ogląda telewizor.
    Ma tylko lodówkę,a z pralki korzysta raz na 2 tygodnie.
    Zima u nas na Śląsku ciepła ,więc nie musiała sobie dogrzewać .
    W poprzednich latach rachunki w wysokości niespełna 40 zł .,zasze pod koniec okresu rozliczeniowego -nadpłata.
    A teraz ?
    Licznik 2 lata temu został wymieniony po 50 latach na nowy.
    I co??
    Najpierw pojechałam z nią do siedziby w centrum miasta ,a tam okazało się ,że to twierdza w której petenci nie sa przyjmowani.
    Staruszce się to w głowie nie mieściło ,w takim razie po co ta siedziba ?
    Odesłano nas do wielkiego centrum handlowego ,poza miastem ,a właściwie już w drugim mieście ,gdzie bez auta właściwie nie da się dojechać .
    Tam okazało się ,że kolejka na kilkadziesiąt minut ,ale jak już tak daleko dotarłyśmy ,to mówi się trudno.
    W międzyczasie cały czas musiałam wysłuchiwać jej narzekań i nerwów na całą sytuację ,więc popatrzcie jaki wyzysk energetyczny.
    Wprawdzie pozabezpieczałam się pieczeciami ochronnymi i poprosiłam Stwórcę o pomoc w załatwieniu tej sprawy a,le zanim do tego doszło ,ile było krowodów.
    Następnie jak już była nasza kolejka ,trafiłyśmy na przemiłą Pania ,która …widząc w komputerze stany liczników z poprzednich lat i analizując obecną sytuację ..zaproponowała zmiane licznika – do ekspertyzy.
    Po 2 latach???!!
    przecież to jednorazówki!
    Jak ktoś się zorientuje ,że coś jest nie w porządku to dobrze ,ale jak ktoś przyjmuje to za pewnik -to tylko zysk dla nich.
    I co ?Jakiś biegły ma fuchę ,której by nie miał ,gdyby to były starej daty liczniki ,a tak ..interes się kręci,
    – Panie maja co robić ,bo są reklamacje
    – biegły – bo licznik nawalił
    -firma produkująca te jednorazówki -zbyt
    – moja teściowa zszargane nerwy.

    I tak..interes się kreci…napędzany naszym czasem ,energia i pieniędzmi .

    Na Śląsku EE jest w rękach firmy Tauron ..od 3 lat.
    Kiedyś weszłam na jej stronę główną zobaczyć ,kto to taki,jakiż to zagraniczny potentat wykupił tą gałąź ?
    Nic …echoo..podobno Polska spółka ,ale…coś mi tu śmierdzi,ponieważ wcześniej Cała południowa Polska była w rękach Vatennfala,czyżby holendrzy oddali kluczowy resort ,kurę znoszącą złote jajka z powrotem w Polskie ręce???

    No i pięknie..cały dzień ..z powodu felernego licznika !!!

    • Ktoś pisze:

      Tauron jak mnie pamięć nie myli jest znany z tego iż jego „monterzy” uszkadzali plomby na licznikach by potem wyłudzać łapówki czy kary za nielegalny pobór prądu.

      A „uszkadzali” bo od każdej takiej sprawy monter miał działkę (prowizje od firmy).

      • Ozyrys pisze:

        Wierze w to…normalnie jak w Soczi …w trakcie przygotowań do olimpiady.
        W nocy z czwartku 6 lutego na piatek 7 lutego ..około godziny 1 w nocy puszczono niesamowity film dokumentalny ,który trwał chyba do 2 w nocy ,na temat przygotowań W dawnym kurorcie jakim było Soczi..
        Wstrząsający materiał..ludzie na bruk ,z pieknych domów wywaleni …do baraku jednoizbowego,blaszanego w którym mieszka np ,14 osób ,trzypokoleniowa rodzina…ale to trzeba zobaczyć ,nie da sie tego opowiedzieć.
        Emitował to albo 1 TVP ,albo 2 TVP.

        W Rosji ..niestety…nic się nie zmieniło ,ale jak widać …u nas niewiele lepiej.

  5. Ozyrys pisze:

    Krzyś ..napisał do mnie ..zanim wszedł tutaj na stronkę …
    wklejam ,bo wydaje mi się to istotne:

    „Wczoraj miałem medytować ale wkońcu wyszło na to że nie medytowałem, ponieważ zawsze przed rozpoczęciem kładę się na jakieś 10min żeby się wyciszyć ,no i tak było też wczoraj,
    z tą różnicą że widziałem kilka rzeczy już w trakcie tego leżenia…

    A widziałem Drzewo Życia, następnie trochę strachliwy grzyb atomowy.
    Czyjeś ręce złożone jak do obrony ( kiedyś nie pamiętam kto wklejał takie zdjęcie. prawa dłoń zaciśnieta w pięść i przyłożona do wyprostowanej lewej dłoni. Mam nadzieje że wiesz o co mi chodzi.. )
    Na koniec widziałem jakby wielkie koło które się toczyło i myśl która mi przyszła to koło karmy.”

    Tak ta dłoń umieścił Ktoś .
    tak wygląda mudra.

    „…strachliwy grzyb..” – bo nic z tego nie wyjdzie …takie były plany ,ale zostały spacyfikowane…miało się to stać na Olimpiadzie.
    Ta mudra pokazała Ci ,że wiele osób pracowało nad tm ,by to zagrożenie wyzerować .
    Koło karmy…toczy się …w odpowiednim kierunku:)
    Czas się dokonał !

  6. Ozyrys pisze:

    Chyba cos sie dzieje silnego ze Słońcem ?
    Dawno tego nie miałam,ból głowy,flara musi byc silna ,bo mi nawet komp się zawiesza , dzisiaj w Tauronie też im komputery szwankowały.

  7. koliberek pisze:

    O, i u nas też wczoraj komp się sam wyłączał ….. mój syn myślał, że za dużo kurzu się zebrało i wentylator nie daje rady 🙂

  8. Teresa Pulsatilla pisze:

    a mój dla odmiany nie chciał się dzisiaj ładować ale wpłynęłam odpowiednio na niego i wspólnie daliśmy radę

    • Ozyrys pisze:

      No i właśnie ..ja tez idę wpłynąć na moje dolegliwości:) 🙂
      Dawno tego nie miałam 🙂

      To …fala „tsunami” po spacyfikowaniu…szóstek.
      Przyjaciółka już się tym zajęła ,ale ja jeszcze nie miałam czasu…widać dali mi urlop od prac energetycznych 🙂
      Jutro napisze więcej na ten temat.

      Dzisiaj zadzwonił do mnie stały czytelnik innej stronki,zadowolony z nowej.
      Rozmawialiśmy długo ,dopóki coś nam nie przerwało rozmowy ,a ja nastepnie nie umiałam oddzwonić …ciekawe ?
      Ten Pan miał tyle informacji,że …byłam pod wrażeniem ,prosiłam by zechciał to powoli tutaj opisywać ,bo ja nie jestem w stanie zapamiętać tego wszystkiego…ciekawe informacje…gry słowne…coś dla Ktosia i Marii.
      Chwilami..szok…
      Mam nadzieję ,że się Pan tutaj odezwie i zacznie publikować nam te wieści 🙂
      Pozdrawiam serdecznie:)

Skomentuj

